Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Εκπληκτική σχεδίαση Sugomi, εύκολος χειρισμός και απόλυτα διαχειρίσιμη ισχύς που αποπνέουν το πνεύμα Kawasaki Z. Τεχνολογικά αναβαθμισμένη με φώτα LED και οθόνη TFT. Η Z650 θα διεγείρει τις αισθήσεις σας και θα σας εμπνεύσει.
Χρώματα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€8,195.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα. Στα μοντέλα 35 kW, το σύστημα KTRC προσφέρει ένα μόνο πρόγραμμα (συν τη δυνατότητα απενεργοποίησης).
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα. Στα μοντέλα 35 kW, το σύστημα KTRC προσφέρει ένα μόνο πρόγραμμα (συν τη δυνατότητα απενεργοποίησης).
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Kawasaki στην κατηγορία των 650 κ.εκ., προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Kawasaki στην κατηγορία των 650 κ.εκ., προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξαρτήματα του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Euro4, ενώ αυξάνουν τη ροπή στις μεσαίες στροφές διατηρώντας ταυτόχρονα την ισχύ του προηγούμενου μοντέλου.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξαρτήματα του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Euro4, ενώ αυξάνουν τη ροπή στις μεσαίες στροφές διατηρώντας ταυτόχρονα την ισχύ του προηγούμενου μοντέλου.
Το φέρινγκ προβολέα γίνεται πιο δυναμικό και πιο συμπαγές, με σχεδίαση δύο κομματιών (διαφορετική από τη σχεδίαση του φέρινγκ τριών κομματιών της Z900) που τοποθετεί τα χρωματιστά εξαρτήματα που ψηλά για να δημιουργήσει μια ανάλαφρη εικόνα. Το δυναμικό σπόιλερ, το νέο κάλυμμα οργάνων και οι γραμμές με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός τονίζουν τη σχεδίαση sugomi.
Το φέρινγκ προβολέα γίνεται πιο δυναμικό και πιο συμπαγές, με σχεδίαση δύο κομματιών (διαφορετική από τη σχεδίαση του φέρινγκ τριών κομματιών της Z900) που τοποθετεί τα χρωματιστά εξαρτήματα που ψηλά για να δημιουργήσει μια ανάλαφρη εικόνα. Το δυναμικό σπόιλερ, το νέο κάλυμμα οργάνων και οι γραμμές με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός τονίζουν τη σχεδίαση sugomi.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στον ελαφρύτερο χειρισμό.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στον ελαφρύτερο χειρισμό.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πίσω σέλα με πιο παχύ μαξιλαράκι ουρεθάνης (περίπου 5 mm πιο παχύ στο κέντρο και 10 mm πιο παχύ στα πλάγια) και πιο φαρδιά πλαϊνά προσφέρει αυξημένη άνεση για τον συνεπιβάτη.
Η πίσω σέλα με πιο παχύ μαξιλαράκι ουρεθάνης (περίπου 5 mm πιο παχύ στο κέντρο και 10 mm πιο παχύ στα πλάγια) και πιο φαρδιά πλαϊνά προσφέρει αυξημένη άνεση για τον συνεπιβάτη.
Με ένα πιο έντονο, πιο συμπαγές φέρινγκ και πιο μυώδη καλύμματα ψυγείου, η νέα Z650 διαθέτει μια πιο ισχυρή παρουσία sugomi.
Με ένα πιο έντονο, πιο συμπαγές φέρινγκ και πιο μυώδη καλύμματα ψυγείου, η νέα Z650 διαθέτει μια πιο ισχυρή παρουσία sugomi.
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα. Στα μοντέλα 35 kW, το σύστημα KTRC προσφέρει ένα μόνο πρόγραμμα (συν τη δυνατότητα απενεργοποίησης).
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα. Στα μοντέλα 35 kW, το σύστημα KTRC προσφέρει ένα μόνο πρόγραμμα (συν τη δυνατότητα απενεργοποίησης).
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Kawasaki στην κατηγορία των 650 κ.εκ., προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Kawasaki στην κατηγορία των 650 κ.εκ., προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξαρτήματα του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Euro4, ενώ αυξάνουν τη ροπή στις μεσαίες στροφές διατηρώντας ταυτόχρονα την ισχύ του προηγούμενου μοντέλου.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξαρτήματα του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Euro4, ενώ αυξάνουν τη ροπή στις μεσαίες στροφές διατηρώντας ταυτόχρονα την ισχύ του προηγούμενου μοντέλου.
Το φέρινγκ προβολέα γίνεται πιο δυναμικό και πιο συμπαγές, με σχεδίαση δύο κομματιών (διαφορετική από τη σχεδίαση του φέρινγκ τριών κομματιών της Z900) που τοποθετεί τα χρωματιστά εξαρτήματα που ψηλά για να δημιουργήσει μια ανάλαφρη εικόνα. Το δυναμικό σπόιλερ, το νέο κάλυμμα οργάνων και οι γραμμές με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός τονίζουν τη σχεδίαση sugomi.
Το φέρινγκ προβολέα γίνεται πιο δυναμικό και πιο συμπαγές, με σχεδίαση δύο κομματιών (διαφορετική από τη σχεδίαση του φέρινγκ τριών κομματιών της Z900) που τοποθετεί τα χρωματιστά εξαρτήματα που ψηλά για να δημιουργήσει μια ανάλαφρη εικόνα. Το δυναμικό σπόιλερ, το νέο κάλυμμα οργάνων και οι γραμμές με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός τονίζουν τη σχεδίαση sugomi.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στον ελαφρύτερο χειρισμό.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στον ελαφρύτερο χειρισμό.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πίσω σέλα με πιο παχύ μαξιλαράκι ουρεθάνης (περίπου 5 mm πιο παχύ στο κέντρο και 10 mm πιο παχύ στα πλάγια) και πιο φαρδιά πλαϊνά προσφέρει αυξημένη άνεση για τον συνεπιβάτη.
Η πίσω σέλα με πιο παχύ μαξιλαράκι ουρεθάνης (περίπου 5 mm πιο παχύ στο κέντρο και 10 mm πιο παχύ στα πλάγια) και πιο φαρδιά πλαϊνά προσφέρει αυξημένη άνεση για τον συνεπιβάτη.
Με ένα πιο έντονο, πιο συμπαγές φέρινγκ και πιο μυώδη καλύμματα ψυγείου, η νέα Z650 διαθέτει μια πιο ισχυρή παρουσία sugomi.
Με ένα πιο έντονο, πιο συμπαγές φέρινγκ και πιο μυώδη καλύμματα ψυγείου, η νέα Z650 διαθέτει μια πιο ισχυρή παρουσία sugomi.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Compression ratio | 10.8:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Bore x stroke | 83.0 x 60.0 χιλ. |
Displacement | 649 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου με διπλές πεταλούδες: 36 χιλ. x 2 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 50.2 kW {68 PS} / 8,000 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 64.0 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 σ.α.λ. |
CO2 emission | 107 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 4.3 λ./100 χλμ. |
CO2 emission 35 kW kit | 107 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption 35 kW kit | 4.5 λ./100 χλμ. |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 2.095 (88/42) |
Gear ratios 1st | 2.438 (39/16) |
Gear ratios 2nd | 1.714 (36/21) |
Gear ratios 3rd | 1.333 (32/24) |
Gear ratios 4th | 1.111 (30/27) |
Gear ratios 5th | 0.966 (28/29) |
Gear ratios 6th | 0.852 (23/27) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 3.067 (46/15) |
Frame type | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Trail | 100 χιλ. |
Wheel travel front | 125 χιλ. |
Wheel travel rear | 130 χιλ. |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x W x H | 2,055 x 765 x 1,065 χιλ. |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,410 χιλ. |
Ground clearance | 130 χιλ. |
Fuel capacity | 15.0 λίτρα |
Seat height | 790 χιλ. |
Curb mass | 188 κιλά |
Front brake type | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Front brake diameter | Ø 300 χιλ. |
Front brake caliper type | Δύο έμβολα |
Rear brake type | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Rear brake diameter | Ø 220 χιλ. |
Rear brake caliper type | Μονό έμβολο |
Front suspension type | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Front suspension diameter | Ø 41 χιλ. |
Rear suspension type | Οριζόντια Back-link με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Πλήρες σύστημα εξάτμισης Arrow (Ninja 650 & Z650)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνθεκτικό πολυστρωματικό ύφασμα με στεγανές ραφές. Κυψελωτή δομή με αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο τακτοποίησης πολλαπλών χρήσεων.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Το κιτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SP Connect, περιλαμβάνει μια βάση στερέωσης, μια αντικραδασμική μονάδα και έναν σφιγκτήρα τηλεφώνου γενικού τύπου. Είναι κατάλληλο για τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα. Απλώς τραβήξτε έξω τη στεφάνη, βιδώστε τη σφιχτά και έπειτα σπρώξτε τη στεφάνη πάλι μέσα για να ασφαλίσει το κινητό στη θέση του. Παραμένοντας πλήρως λειτουργικό, το τηλέφωνό σας μπορεί να στερεώνεται ή να αφαιρείται από τη βάση στήριξης μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
Κατασκευασμένη για να ταιριάζει απόλυτα και να συμπληρώνει τη Z650 ή τη Ninja 650, αυτή η σέλα ενισχύει την άνεση για τους πιο ψηλούς αναβάτες.
Σετ ημι-μαλακών σακιδίων σέλας από νάιλον με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Σετ ημι-μαλακών σακιδίων σέλας από νάιλον με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Γνήσιο κιτ αλυσίδας Kawasaki που περιέχει γρανάζι κινητήρα, ροδέλα, πίσω γρανάζι, παξιμάδια και ασφαλιστική περόνη κ.λπ.
Αυτό το πλήρες πακέτο από την Kawasaki περιέχει όλα τα γνήσια ανταλλακτικά που απαιτούνται για τη σωστή αντικατάσταση της αλυσίδας μετάδοσης κίνησης για δημοφιλή μοντέλα.
Σε σύγκριση με τα aftermarket κιτ, τα γνήσια κιτ έχουν το πλεονέκτημα ενός μπροστινού γραναζιού με επικάλυψη από καουτσούκ, που θα κάνει τη λειτουργία της αλυσίδας πολύ πιο αθόρυβη. Κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει ένα aftermarket κιτ θα εκτιμήσει αυτή τη διαφορά.
Τα νέα κιτ αλυσίδας έχουν την αναγνωρίσιμη πράσινη συσκευασία με την επωνυμία Kawasaki.
Ημι-άκαμπτη τσάντα ρεζερβουάρ από νάιλον ειδικά σχεδιασμένη για το σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Τσάντα ρεζερβουάρ σε μαύρο/γκρι με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Τσέπη με διάφανο πλαστικό παράθυρο στο πάνω μέρος της τσάντας ρεζερβουάρ με οπή για ακουστικό.
Εσωτερικά διαθέτει χωρίσματα που εμποδίζουν τη μετατόπιση των αντικειμένων.
Περιλαμβάνει λουρί ώμου και κάλυμμα βροχής με διάφανο παράθυρο.
Μ350mm, Π223mm,Υ150mm
Μέγιστο βάρος φορτίου 2kg
Χωρητικότητα περίπου 4 λίτρα.
Απαιτείται κατάλληλη βάση στήριξης για την τοποθέτηση.
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Κομψή ταινία ζάντας για να ολοκληρώσετε την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας σας. (Σετ 4 ταινιών για 1 μοτοσυκλέτα)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ανακαλύψτε την επόμενη περιπέτειά σας
Επιλογή επιπέδου δοκιμασίας οδήγησης. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας με ορεινούς δρόμους και στροφές
Ανακαλύψτε τις καλύτερες επιλεγμένες διαδρομές οδήγησης στον κόσμο, αποκλειστικά
Ενημερώσεις μέσω Wi-Fi®. Δεν απαιτείται υπολογιστής
Ανακαλύψτε, εξατομικεύστε και απολαύστε εκπληκτικές διαδρομές οδήγησης με το MyDrive
Συμβατό με Siri και Google Now™
Εκφώνηση μηνυμάτων smartphone, κλήσεις hands-free
Παγκόσμιοι χάρτες στη συνολική διάρκεια ζωής, Κίνηση και Υπηρεσίες TomTom
Διπλάσια ταχύτητα επεξεργασίας και πέντε φορές ταχύτερη εκκίνηση
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας