Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Το 2024 σηματοδοτεί την εκατονταετή επέτειο από την ίδρυση της Meguro, μιας από τις παλαιότερες μάρκες μοτοσικλετών της Ιαπωνίας. Με αφορμή αυτή την επέτειο, η Kawasaki παρουσιάζει τη Meguro S1 για την κατηγορία των 250 κ.εκ. , ένα αερόψυκτο κλασικό ρετρό μοντέλο που αντιπροσωπεύει την παράδοση και την αξιοπιστία. Η εμβληματική σχεδίαση που προέρχεται κατευθείαν από το Kawasaki 250 Meguro SG του 1964 συνοδεύεται από απολαυστική αίσθηση οδήγησης καθώς συνδυάζει έναν ευχάριστο ρυθμό στις χαμηλές στροφές και έναν ζωηρό χαρακτήρα στις υψηλές στροφές, καθιστώντας το πραγματικό διάδοχο ενός από τα τελευταία road sport μοντέλα της Meguro. Παράλληλα, το ελαφρύ πλαίσιο και το χαμηλό ύψος της σέλας την καθιστούν σε μια πραγματική vintage ταυτότητα.
Χρώμα
5,945.00
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η εμφάνιση του Meguro S1 προέρχεται κατευθείαν από το αρχικό Kawasaki 250 Meguro SG. Μια ματιά στον σχεδιασμό του ρεζερβουάρ καυσίμου και ο συσχετισμός γίνεται σαφής. Συνεχίζοντας την περήφανη παράδοση των παλιών μοντέλων Meguro, η εμφάνιση του Meguro S1 είναι στη μόδα εδώ και 100 χρόνια και παραμένει έτσι και σήμερα.
Η εμφάνιση του Meguro S1 προέρχεται κατευθείαν από το αρχικό Kawasaki 250 Meguro SG. Μια ματιά στον σχεδιασμό του ρεζερβουάρ καυσίμου και ο συσχετισμός γίνεται σαφής. Συνεχίζοντας την περήφανη παράδοση των παλιών μοντέλων Meguro, η εμφάνιση του Meguro S1 είναι στη μόδα εδώ και 100 χρόνια και παραμένει έτσι και σήμερα.
Η Meguro S1 είναι εμπνευσμένη από την αίσθηση οδήγησης των μοντέλων Meguro του παρελθόντος, με μια θέση οδήγησης, έναν ήχο εξάτμισης και μια αίσθηση οδήγησης που θα είναι οικεία σε όσους αγαπούν τις κλασικές μοτοσυκλέτες. Αποτελεί μια εξαιρετική είσοδο στον κόσμο της Meguro για όλους όσους αγαπούν τη μάρκα.
Η Meguro S1 είναι εμπνευσμένη από την αίσθηση οδήγησης των μοντέλων Meguro του παρελθόντος, με μια θέση οδήγησης, έναν ήχο εξάτμισης και μια αίσθηση οδήγησης που θα είναι οικεία σε όσους αγαπούν τις κλασικές μοτοσυκλέτες. Αποτελεί μια εξαιρετική είσοδο στον κόσμο της Meguro για όλους όσους αγαπούν τη μάρκα.
Η ποιότητα του Meguro S1 είναι εμφανής από τις λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας, με τις υψηλής ποιότητας πινελιές να εμφανίζονται παντού. Από το κάθισμα μέχρι τα φώτα και την εξάτμιση, η πλούσια προσοχή στη λεπτομέρεια αναδεικνύει την ιδιότητα του Meguro ως κορυφαία ρετρό σπορ μηχανή.
Η ποιότητα του Meguro S1 είναι εμφανής από τις λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας, με τις υψηλής ποιότητας πινελιές να εμφανίζονται παντού. Από το κάθισμα μέχρι τα φώτα και την εξάτμιση, η πλούσια προσοχή στη λεπτομέρεια αναδεικνύει την ιδιότητα του Meguro ως κορυφαία ρετρό σπορ μηχανή.
Η θέση του τιμονιού, της σέλας και των ποδομοχλών τοποθετεί τον αναβάτη σε μια χαλαρή, όρθια θέση που διευκολύνει τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, ακριβώς όπως τα κλασικά μοντέλα Meguro.
Η θέση του τιμονιού, της σέλας και των ποδομοχλών τοποθετεί τον αναβάτη σε μια χαλαρή, όρθια θέση που διευκολύνει τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, ακριβώς όπως τα κλασικά μοντέλα Meguro.
Το πλαίσιο είναι λεπτό και έχει συμπαγείς αναλογίες, επιτρέποντας τον ομαλό και αβίαστο χειρισμό. Σχεδιάστηκε επίσης για να είναι ελαφρύ (143 kg) με χαμηλό ύψος σέλας 740 mm, καθιστώντας την κληρονομιά Meguro προσιτή σε περισσότερους αναβάτες από ποτέ.
Το πλαίσιο είναι λεπτό και έχει συμπαγείς αναλογίες, επιτρέποντας τον ομαλό και αβίαστο χειρισμό. Σχεδιάστηκε επίσης για να είναι ελαφρύ (143 kg) με χαμηλό ύψος σέλας 740 mm, καθιστώντας την κληρονομιά Meguro προσιτή σε περισσότερους αναβάτες από ποτέ.
Το μαύρο χρώμα που χρησιμοποιείται σε ολόκληρο το πλαίσιο συνδυάζεται με φινίρισμα χρωμίου για να δώσει σε αυτό το μοντέλο μια χαρακτηριστική εμφάνιση Meguro, που μοιάζει πολύ με τα μοντέλα Meguro του παρελθόντος.
Το μαύρο χρώμα που χρησιμοποιείται σε ολόκληρο το πλαίσιο συνδυάζεται με φινίρισμα χρωμίου για να δώσει σε αυτό το μοντέλο μια χαρακτηριστική εμφάνιση Meguro, που μοιάζει πολύ με τα μοντέλα Meguro του παρελθόντος.
Ο σχεδιασμός της σέλας σε vintage στιλ με λευκές σωληνώσεις, τα ατσάλινα φτερά εμπρός και πίσω και οι ακτινωτοί τροχοί δίνουν στο Meguro S1 μια εμφάνιση που θυμίζει τα αυθεντικά μοντέλα Meguro και δημιουργούν μια εμφάνιση που οι οπαδοί της κλασικής μοτοσυκλέτας θα εκτιμήσουν.
Ο σχεδιασμός της σέλας σε vintage στιλ με λευκές σωληνώσεις, τα ατσάλινα φτερά εμπρός και πίσω και οι ακτινωτοί τροχοί δίνουν στο Meguro S1 μια εμφάνιση που θυμίζει τα αυθεντικά μοντέλα Meguro και δημιουργούν μια εμφάνιση που οι οπαδοί της κλασικής μοτοσυκλέτας θα εκτιμήσουν.
Ο ήχος της εξάτμισης είναι εμπνευσμένος από τον ήχο του αρχικού Kawasaki 250 Meguro SG, με τον πραγματικό ήχο του αρχικού μοντέλου να χρησιμοποιείται για την τελειοποίηση του ήχου της εξάτμισης του Meguro S1. Ο ήχος που προκύπτει είναι ένας ήχος με πολλά μπάσα και χτύπημα, όμοιος με το πρωτότυπο κατά την επιτάχυνση.
Ο ήχος της εξάτμισης είναι εμπνευσμένος από τον ήχο του αρχικού Kawasaki 250 Meguro SG, με τον πραγματικό ήχο του αρχικού μοντέλου να χρησιμοποιείται για την τελειοποίηση του ήχου της εξάτμισης του Meguro S1. Ο ήχος που προκύπτει είναι ένας ήχος με πολλά μπάσα και χτύπημα, όμοιος με το πρωτότυπο κατά την επιτάχυνση.
Ο σωλήνας εξάτμισης και ο σιγαστήρας είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και λαμβάνουν το υψηλότερο επίπεδο γυαλισμένου φινιρίσματος της Kawasaki. Ο σωλήνας κεφαλής ρέει κομψά από τον κινητήρα, καταλήγοντας σε ένα σιγαστήρα τύπου μπιζελιού, αναδημιουργώντας την όμορφη εμφάνιση των πρώτων μοντέλων Meguro για πραγματικό κλασικό στυλ.
Ο σωλήνας εξάτμισης και ο σιγαστήρας είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και λαμβάνουν το υψηλότερο επίπεδο γυαλισμένου φινιρίσματος της Kawasaki. Ο σωλήνας κεφαλής ρέει κομψά από τον κινητήρα, καταλήγοντας σε ένα σιγαστήρα τύπου μπιζελιού, αναδημιουργώντας την όμορφη εμφάνιση των πρώτων μοντέλων Meguro για πραγματικό κλασικό στυλ.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη σχεδίαση για την παραγωγή κλασικής εμφάνισης σε έναν σύγχρονο κινητήρα, με σμιλεμένα μέρη του κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων, στρογγυλεμένων πτερυγίων στην κυλινδροκεφαλή.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη σχεδίαση για την παραγωγή κλασικής εμφάνισης σε έναν σύγχρονο κινητήρα, με σμιλεμένα μέρη του κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων, στρογγυλεμένων πτερυγίων στην κυλινδροκεφαλή.
Οι στρογγυλοί μετρητές σε στυλ ρετρό με ενσωματωμένη οθόνη LCD διαθέτουν ειδικό χρωματισμό και γραμματοσειρά στην πρόσοψη του μετρητή που μοιάζει με εκείνη των παλαιότερων μοντέλων Meguro, μαζί με το εμβληματικό κόκκινο λογότυπο «Meguro» τυπωμένο στο κάτω μέρος.
Οι στρογγυλοί μετρητές σε στυλ ρετρό με ενσωματωμένη οθόνη LCD διαθέτουν ειδικό χρωματισμό και γραμματοσειρά στην πρόσοψη του μετρητή που μοιάζει με εκείνη των παλαιότερων μοντέλων Meguro, μαζί με το εμβληματικό κόκκινο λογότυπο «Meguro» τυπωμένο στο κάτω μέρος.
Η κομψή, κλασική εμφάνιση του Meguro ενισχύεται από το αρχικό περίβλημα των προβολέων, τα πίσω φώτα ρετρό στυλ και τα μεγάλα φλας.
Η κομψή, κλασική εμφάνιση του Meguro ενισχύεται από το αρχικό περίβλημα των προβολέων, τα πίσω φώτα ρετρό στυλ και τα μεγάλα φλας.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει σχήμα σταγόνας που συμβάλλει στην εμπνευσμένη από το Meguro εμφάνιση της μοτοσυκλέτες και διαθέτει ένα πρόσφατα σχεδιασμένο τρισδιάστατο έμβλημα Meguro που τραβάει τα βλέμματα και αναγνωρίζει ότι πρόκειται για ένα μοντέλο Meguro.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει σχήμα σταγόνας που συμβάλλει στην εμπνευσμένη από το Meguro εμφάνιση της μοτοσυκλέτες και διαθέτει ένα πρόσφατα σχεδιασμένο τρισδιάστατο έμβλημα Meguro που τραβάει τα βλέμματα και αναγνωρίζει ότι πρόκειται για ένα μοντέλο Meguro.
Οι ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω προσδίδουν στο Meguro S1 μια ξεχωριστή, κομψή εμφάνιση και αίσθηση που συμβάλλει στον ομαλό χειρισμό καθώς και στην εμφάνιση μιας μεγάλης μοτοσικλέτας.
Οι ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω προσδίδουν στο Meguro S1 μια ξεχωριστή, κομψή εμφάνιση και αίσθηση που συμβάλλει στον ομαλό χειρισμό καθώς και στην εμφάνιση μιας μεγάλης μοτοσικλέτας.
Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας προσφέρει συναρπαστική αίσθηση οδήγησης χάρη στην υψηλή ροπή αδράνειας του στροφαλοφόρου άξονα. Η άφθονη ροπή από το αρχικό γύρισμα του γκαζιού προσφέρει μια διασκεδαστική, ελκυστική ποιότητα οδήγησης - ειδικά στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών.
Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας προσφέρει συναρπαστική αίσθηση οδήγησης χάρη στην υψηλή ροπή αδράνειας του στροφαλοφόρου άξονα. Η άφθονη ροπή από το αρχικό γύρισμα του γκαζιού προσφέρει μια διασκεδαστική, ελκυστική ποιότητα οδήγησης - ειδικά στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών.
Η εμφάνιση του Meguro S1 προέρχεται κατευθείαν από το αρχικό Kawasaki 250 Meguro SG. Μια ματιά στον σχεδιασμό του ρεζερβουάρ καυσίμου και ο συσχετισμός γίνεται σαφής. Συνεχίζοντας την περήφανη παράδοση των παλιών μοντέλων Meguro, η εμφάνιση του Meguro S1 είναι στη μόδα εδώ και 100 χρόνια και παραμένει έτσι και σήμερα.
Η εμφάνιση του Meguro S1 προέρχεται κατευθείαν από το αρχικό Kawasaki 250 Meguro SG. Μια ματιά στον σχεδιασμό του ρεζερβουάρ καυσίμου και ο συσχετισμός γίνεται σαφής. Συνεχίζοντας την περήφανη παράδοση των παλιών μοντέλων Meguro, η εμφάνιση του Meguro S1 είναι στη μόδα εδώ και 100 χρόνια και παραμένει έτσι και σήμερα.
Η Meguro S1 είναι εμπνευσμένη από την αίσθηση οδήγησης των μοντέλων Meguro του παρελθόντος, με μια θέση οδήγησης, έναν ήχο εξάτμισης και μια αίσθηση οδήγησης που θα είναι οικεία σε όσους αγαπούν τις κλασικές μοτοσυκλέτες. Αποτελεί μια εξαιρετική είσοδο στον κόσμο της Meguro για όλους όσους αγαπούν τη μάρκα.
Η Meguro S1 είναι εμπνευσμένη από την αίσθηση οδήγησης των μοντέλων Meguro του παρελθόντος, με μια θέση οδήγησης, έναν ήχο εξάτμισης και μια αίσθηση οδήγησης που θα είναι οικεία σε όσους αγαπούν τις κλασικές μοτοσυκλέτες. Αποτελεί μια εξαιρετική είσοδο στον κόσμο της Meguro για όλους όσους αγαπούν τη μάρκα.
Η ποιότητα του Meguro S1 είναι εμφανής από τις λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας, με τις υψηλής ποιότητας πινελιές να εμφανίζονται παντού. Από το κάθισμα μέχρι τα φώτα και την εξάτμιση, η πλούσια προσοχή στη λεπτομέρεια αναδεικνύει την ιδιότητα του Meguro ως κορυφαία ρετρό σπορ μηχανή.
Η ποιότητα του Meguro S1 είναι εμφανής από τις λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας, με τις υψηλής ποιότητας πινελιές να εμφανίζονται παντού. Από το κάθισμα μέχρι τα φώτα και την εξάτμιση, η πλούσια προσοχή στη λεπτομέρεια αναδεικνύει την ιδιότητα του Meguro ως κορυφαία ρετρό σπορ μηχανή.
Η θέση του τιμονιού, της σέλας και των ποδομοχλών τοποθετεί τον αναβάτη σε μια χαλαρή, όρθια θέση που διευκολύνει τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, ακριβώς όπως τα κλασικά μοντέλα Meguro.
Η θέση του τιμονιού, της σέλας και των ποδομοχλών τοποθετεί τον αναβάτη σε μια χαλαρή, όρθια θέση που διευκολύνει τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, ακριβώς όπως τα κλασικά μοντέλα Meguro.
Το πλαίσιο είναι λεπτό και έχει συμπαγείς αναλογίες, επιτρέποντας τον ομαλό και αβίαστο χειρισμό. Σχεδιάστηκε επίσης για να είναι ελαφρύ (143 kg) με χαμηλό ύψος σέλας 740 mm, καθιστώντας την κληρονομιά Meguro προσιτή σε περισσότερους αναβάτες από ποτέ.
Το πλαίσιο είναι λεπτό και έχει συμπαγείς αναλογίες, επιτρέποντας τον ομαλό και αβίαστο χειρισμό. Σχεδιάστηκε επίσης για να είναι ελαφρύ (143 kg) με χαμηλό ύψος σέλας 740 mm, καθιστώντας την κληρονομιά Meguro προσιτή σε περισσότερους αναβάτες από ποτέ.
Το μαύρο χρώμα που χρησιμοποιείται σε ολόκληρο το πλαίσιο συνδυάζεται με φινίρισμα χρωμίου για να δώσει σε αυτό το μοντέλο μια χαρακτηριστική εμφάνιση Meguro, που μοιάζει πολύ με τα μοντέλα Meguro του παρελθόντος.
Το μαύρο χρώμα που χρησιμοποιείται σε ολόκληρο το πλαίσιο συνδυάζεται με φινίρισμα χρωμίου για να δώσει σε αυτό το μοντέλο μια χαρακτηριστική εμφάνιση Meguro, που μοιάζει πολύ με τα μοντέλα Meguro του παρελθόντος.
Ο σχεδιασμός της σέλας σε vintage στιλ με λευκές σωληνώσεις, τα ατσάλινα φτερά εμπρός και πίσω και οι ακτινωτοί τροχοί δίνουν στο Meguro S1 μια εμφάνιση που θυμίζει τα αυθεντικά μοντέλα Meguro και δημιουργούν μια εμφάνιση που οι οπαδοί της κλασικής μοτοσυκλέτας θα εκτιμήσουν.
Ο σχεδιασμός της σέλας σε vintage στιλ με λευκές σωληνώσεις, τα ατσάλινα φτερά εμπρός και πίσω και οι ακτινωτοί τροχοί δίνουν στο Meguro S1 μια εμφάνιση που θυμίζει τα αυθεντικά μοντέλα Meguro και δημιουργούν μια εμφάνιση που οι οπαδοί της κλασικής μοτοσυκλέτας θα εκτιμήσουν.
Ο ήχος της εξάτμισης είναι εμπνευσμένος από τον ήχο του αρχικού Kawasaki 250 Meguro SG, με τον πραγματικό ήχο του αρχικού μοντέλου να χρησιμοποιείται για την τελειοποίηση του ήχου της εξάτμισης του Meguro S1. Ο ήχος που προκύπτει είναι ένας ήχος με πολλά μπάσα και χτύπημα, όμοιος με το πρωτότυπο κατά την επιτάχυνση.
Ο ήχος της εξάτμισης είναι εμπνευσμένος από τον ήχο του αρχικού Kawasaki 250 Meguro SG, με τον πραγματικό ήχο του αρχικού μοντέλου να χρησιμοποιείται για την τελειοποίηση του ήχου της εξάτμισης του Meguro S1. Ο ήχος που προκύπτει είναι ένας ήχος με πολλά μπάσα και χτύπημα, όμοιος με το πρωτότυπο κατά την επιτάχυνση.
Ο σωλήνας εξάτμισης και ο σιγαστήρας είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και λαμβάνουν το υψηλότερο επίπεδο γυαλισμένου φινιρίσματος της Kawasaki. Ο σωλήνας κεφαλής ρέει κομψά από τον κινητήρα, καταλήγοντας σε ένα σιγαστήρα τύπου μπιζελιού, αναδημιουργώντας την όμορφη εμφάνιση των πρώτων μοντέλων Meguro για πραγματικό κλασικό στυλ.
Ο σωλήνας εξάτμισης και ο σιγαστήρας είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και λαμβάνουν το υψηλότερο επίπεδο γυαλισμένου φινιρίσματος της Kawasaki. Ο σωλήνας κεφαλής ρέει κομψά από τον κινητήρα, καταλήγοντας σε ένα σιγαστήρα τύπου μπιζελιού, αναδημιουργώντας την όμορφη εμφάνιση των πρώτων μοντέλων Meguro για πραγματικό κλασικό στυλ.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη σχεδίαση για την παραγωγή κλασικής εμφάνισης σε έναν σύγχρονο κινητήρα, με σμιλεμένα μέρη του κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων, στρογγυλεμένων πτερυγίων στην κυλινδροκεφαλή.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη σχεδίαση για την παραγωγή κλασικής εμφάνισης σε έναν σύγχρονο κινητήρα, με σμιλεμένα μέρη του κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων, στρογγυλεμένων πτερυγίων στην κυλινδροκεφαλή.
Οι στρογγυλοί μετρητές σε στυλ ρετρό με ενσωματωμένη οθόνη LCD διαθέτουν ειδικό χρωματισμό και γραμματοσειρά στην πρόσοψη του μετρητή που μοιάζει με εκείνη των παλαιότερων μοντέλων Meguro, μαζί με το εμβληματικό κόκκινο λογότυπο «Meguro» τυπωμένο στο κάτω μέρος.
Οι στρογγυλοί μετρητές σε στυλ ρετρό με ενσωματωμένη οθόνη LCD διαθέτουν ειδικό χρωματισμό και γραμματοσειρά στην πρόσοψη του μετρητή που μοιάζει με εκείνη των παλαιότερων μοντέλων Meguro, μαζί με το εμβληματικό κόκκινο λογότυπο «Meguro» τυπωμένο στο κάτω μέρος.
Η κομψή, κλασική εμφάνιση του Meguro ενισχύεται από το αρχικό περίβλημα των προβολέων, τα πίσω φώτα ρετρό στυλ και τα μεγάλα φλας.
Η κομψή, κλασική εμφάνιση του Meguro ενισχύεται από το αρχικό περίβλημα των προβολέων, τα πίσω φώτα ρετρό στυλ και τα μεγάλα φλας.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει σχήμα σταγόνας που συμβάλλει στην εμπνευσμένη από το Meguro εμφάνιση της μοτοσυκλέτες και διαθέτει ένα πρόσφατα σχεδιασμένο τρισδιάστατο έμβλημα Meguro που τραβάει τα βλέμματα και αναγνωρίζει ότι πρόκειται για ένα μοντέλο Meguro.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει σχήμα σταγόνας που συμβάλλει στην εμπνευσμένη από το Meguro εμφάνιση της μοτοσυκλέτες και διαθέτει ένα πρόσφατα σχεδιασμένο τρισδιάστατο έμβλημα Meguro που τραβάει τα βλέμματα και αναγνωρίζει ότι πρόκειται για ένα μοντέλο Meguro.
Οι ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω προσδίδουν στο Meguro S1 μια ξεχωριστή, κομψή εμφάνιση και αίσθηση που συμβάλλει στον ομαλό χειρισμό καθώς και στην εμφάνιση μιας μεγάλης μοτοσικλέτας.
Οι ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω προσδίδουν στο Meguro S1 μια ξεχωριστή, κομψή εμφάνιση και αίσθηση που συμβάλλει στον ομαλό χειρισμό καθώς και στην εμφάνιση μιας μεγάλης μοτοσικλέτας.
Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας προσφέρει συναρπαστική αίσθηση οδήγησης χάρη στην υψηλή ροπή αδράνειας του στροφαλοφόρου άξονα. Η άφθονη ροπή από το αρχικό γύρισμα του γκαζιού προσφέρει μια διασκεδαστική, ελκυστική ποιότητα οδήγησης - ειδικά στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών.
Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας προσφέρει συναρπαστική αίσθηση οδήγησης χάρη στην υψηλή ροπή αδράνειας του στροφαλοφόρου άξονα. Η άφθονη ροπή από το αρχικό γύρισμα του γκαζιού προσφέρει μια διασκεδαστική, ελκυστική ποιότητα οδήγησης - ειδικά στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Αερόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 9.0:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 1ΕΕΚ, 2 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 67.0 x 66.0 χιλ. |
Διαδρομή | 233 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 32 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 12.9 kW {17.5 PS} / 7,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 58 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 2.5 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.871 (89/31) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 3.000 (39/13) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 2.067 (31/15) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.556 (28/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.261 (29/23) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.040 (26/25) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.852 (23/27) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 2.714 (38/14) |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό διπλό πλαίσιο |
---|---|
Διαδρομή | 99 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 117 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 95 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 90/90-18 M/C 51S |
Ελαστικό, πίσω | 110/90-17 M/C 60S |
Μ x Π x Υ | 2,125 x 800 x 1,090 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 40° / 40° |
Μεταξόνιο | 1,415 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 150 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 12.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 740 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 143 κιλά |
| *“Πλήρες βάρος: Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, πλήρες ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από 90% της χωρητικότητας) και κιτ εργαλείων (εφόσον παρέχεται)” |
Estimated dry weight** | 133 κιλά |
| **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 265 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 37 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Αυτό το σετ πλαϊνών προστατευτικών ρεζερβουάρ για τη W230 προστατεύει το φινίρισμα βαφής του ρεζερβουάρ από γρατσουνιές και τη συνήθη φθορά.
Η σχάρα αποσκευών από επιχρωμιωμένο ατσάλι τοποθετείται στο πίσω πλαίσιο.
Charge your USB devices on the go with a USB Socket Kit