Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Σε ό,τι αφορά τις μοτοσυκλέτες KX, η κυριαρχία στους αγώνες είναι κληρονομική. Η ολοκαίνουρια cross-country μοτοσυκλέτα KX450X διαθέτει τεχνολογία που κληρονομήθηκε από τα πρωταθλήματα και βελτιστοποιήθηκε για να αναμετρηθεί στα πιο σκληρά εδάφη. Αποκτήστε το πλεονέκτημα off-road με τη μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε για να ηγηθεί των υπολοίπων. Διαθέτει: ισχυρό 4-χρονο κινητήρα 449 κ.εκ., αγωνιστικού τύπου ανάρτηση X, τροχούς F21"/R18" και ελαστικά off-road, ποδιά κινητήρα και πλαϊνό σταντ.
Χρώμα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Ο κινητήρας της KX450 ήταν ούτως ή άλλως ισχυρός, όμως οι μηχανικοί της Kawasaki βρήκαν τρόπο να τον κάνουν ακόμα πιο ισχυρό. Προσφέροντας αυξημένη απόδοση σε όλο το εύρος στροφών, ο πιο ισχυρός νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα πλήθος χαρακτηριστικών όπως Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης (Launch Control Mode), ηλεκτρική μίζα και υδραυλικό συμπλέκτη, που αποδεδειγμένα παρέχουν στους οδηγούς αγώνων πλεονέκτημα στην πίστα.
Ο κινητήρας της KX450 ήταν ούτως ή άλλως ισχυρός, όμως οι μηχανικοί της Kawasaki βρήκαν τρόπο να τον κάνουν ακόμα πιο ισχυρό. Προσφέροντας αυξημένη απόδοση σε όλο το εύρος στροφών, ο πιο ισχυρός νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα πλήθος χαρακτηριστικών όπως Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης (Launch Control Mode), ηλεκτρική μίζα και υδραυλικό συμπλέκτη, που αποδεδειγμένα παρέχουν στους οδηγούς αγώνων πλεονέκτημα στην πίστα.
Σε συνδυασμό με την εξαιρετική απόδοση στην ευθεία και τον ευκίνητο χειρισμό, το επανασχεδιασμένο πλαίσιο με βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας εξασφαλίζει βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές που παραμένουν σταθερές σε μεγάλη γκάμα συνθηκών, ενώ το καλύτερα συγκεντρωμένο βάρος συμβάλλει επίσης στις βελτιωμένες επιδόσεις χειρισμού. Τα premium εξαρτήματα φρένων Brembo και οι λαβές Lock-On της ODI ενισχύουν τόσο τις επιδόσεις όσο και την αναγνώριση της μάρκας.
Σε συνδυασμό με την εξαιρετική απόδοση στην ευθεία και τον ευκίνητο χειρισμό, το επανασχεδιασμένο πλαίσιο με βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας εξασφαλίζει βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές που παραμένουν σταθερές σε μεγάλη γκάμα συνθηκών, ενώ το καλύτερα συγκεντρωμένο βάρος συμβάλλει επίσης στις βελτιωμένες επιδόσεις χειρισμού. Τα premium εξαρτήματα φρένων Brembo και οι λαβές Lock-On της ODI ενισχύουν τόσο τις επιδόσεις όσο και την αναγνώριση της μάρκας.
Τα νέα KX450 και KX450X είναι τα πρώτα μοντέλα KX που προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής Λειτουργίας ισχύος και τη λειτουργία Kawasaki Traction Control (Ελέγχου πρόσφυσης) με το πάτημα ενός κουμπιού. Και με τη συνδεσιμότητα με smartphone, ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόζει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα απευθείας από το smartphone του* *
Τα νέα KX450 και KX450X είναι τα πρώτα μοντέλα KX που προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής Λειτουργίας ισχύος και τη λειτουργία Kawasaki Traction Control (Ελέγχου πρόσφυσης) με το πάτημα ενός κουμπιού. Και με τη συνδεσιμότητα με smartphone, ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόζει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα απευθείας από το smartphone του* *
Η λεπτή εργονομική σχεδίαση των KX450 και KX450X, που όλοι γνωρίζουν, συνδυάζεται με επανασχεδιασμένη επένδυση πλαισίου που προσφέρει ακόμη πιο ομαλή διεπαφή με τον αναβάτη. Τα νέας σχεδίασης φέρινγκ, πλαϊνά καλύμματα και πίσω φτερό είναι πιο σταθερά και εξαλείφουν τα σημεία αγκίστρωσης, διευκολύνονται περισσότερο την κίνηση του αναβάτη.
Η λεπτή εργονομική σχεδίαση των KX450 και KX450X, που όλοι γνωρίζουν, συνδυάζεται με επανασχεδιασμένη επένδυση πλαισίου που προσφέρει ακόμη πιο ομαλή διεπαφή με τον αναβάτη. Τα νέας σχεδίασης φέρινγκ, πλαϊνά καλύμματα και πίσω φτερό είναι πιο σταθερά και εξαλείφουν τα σημεία αγκίστρωσης, διευκολύνονται περισσότερο την κίνηση του αναβάτη.
Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου βοηθά τον αναβάτη να πετύχει μια καλή εκκίνηση μεγιστοποιώντας την πρόσφυση κατά την εκκίνηση σε επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης.
Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου βοηθά τον αναβάτη να πετύχει μια καλή εκκίνηση μεγιστοποιώντας την πρόσφυση κατά την εκκίνηση σε επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης.
Σε σύγκριση με έναν συμβατικό συμπλέκτη, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Σε σύγκριση με έναν συμβατικό συμπλέκτη, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο είναι προσαρμοσμένο σύμφωνα με τις βελτιώσεις στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα, παρέχοντας υψηλού επιπέδου ελαφρύ, ευκίνητο χειρισμό και συγκροτημένο χαρακτήρα. Η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας συμβάλλει στην ενισχυμένη αίσθηση κρατήματος μπροστά που μεταφράζεται σε βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές σε μεγαλύτερη γκάμα συνθηκών.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο είναι προσαρμοσμένο σύμφωνα με τις βελτιώσεις στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα, παρέχοντας υψηλού επιπέδου ελαφρύ, ευκίνητο χειρισμό και συγκροτημένο χαρακτήρα. Η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας συμβάλλει στην ενισχυμένη αίσθηση κρατήματος μπροστά που μεταφράζεται σε βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές σε μεγαλύτερη γκάμα συνθηκών.
Το εργοστασιακού τύπου ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι ελατηρίων Ø 49 χιλ. και η πίσω ανάρτηση New Uni-Trak προσφέρουν αγωνιστικού τύπου επιδόσεις ανάρτησης και δυνατότητα προσαρμογής που επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιστοποιήσει τις ρυθμίσεις τους ανάλογα με τις συνθήκες.
Το εργοστασιακού τύπου ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι ελατηρίων Ø 49 χιλ. και η πίσω ανάρτηση New Uni-Trak προσφέρουν αγωνιστικού τύπου επιδόσεις ανάρτησης και δυνατότητα προσαρμογής που επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιστοποιήσει τις ρυθμίσεις τους ανάλογα με τις συνθήκες.
Οι τροχοί 21” μπροστά/ 18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που επικρατούν στους αγώνες cross-country.
Οι τροχοί 21” μπροστά/ 18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που επικρατούν στους αγώνες cross-country.
Το πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το πλαϊνό κάλυμμα μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς εργαλεία, διευκολύνοντας την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα.
Το πλαϊνό κάλυμμα μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς εργαλεία, διευκολύνοντας την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η διάταξη καθοδικής εισαγωγής και η συμμετρικά ευθυγραμμισμένη εισαγωγή και εξαγωγή παρέχουν αυξημένη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών. Η επανασχεδιασμένη εισαγωγή προσφέρει μια πολύ πιο άμεση διαδρομή για την είσοδο του μείγματος αέρα-καυσίμου στον κύλινδρο, ενώ μια κεντρικά τοποθετημένη θυρίδα εξαγωγής ευθυγραμμίζεται με την εισαγωγή για υψηλή αποδοτικότητα της ροής του αέρα, με αποτέλεσμα αυξημένη απόδοση.
Η διάταξη καθοδικής εισαγωγής και η συμμετρικά ευθυγραμμισμένη εισαγωγή και εξαγωγή παρέχουν αυξημένη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών. Η επανασχεδιασμένη εισαγωγή προσφέρει μια πολύ πιο άμεση διαδρομή για την είσοδο του μείγματος αέρα-καυσίμου στον κύλινδρο, ενώ μια κεντρικά τοποθετημένη θυρίδα εξαγωγής ευθυγραμμίζεται με την εισαγωγή για υψηλή αποδοτικότητα της ροής του αέρα, με αποτέλεσμα αυξημένη απόδοση.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί λειτουργίας (M - Mode) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να κάνει εναλλαγή μεταξύ των δύο χαρτογραφήσεων κινητήρα (Κανονική, Ήπια απόκριση) που παρέχονται στον εγκέφαλο.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί λειτουργίας (M - Mode) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να κάνει εναλλαγή μεταξύ των δύο χαρτογραφήσεων κινητήρα (Κανονική, Ήπια απόκριση) που παρέχονται στον εγκέφαλο.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί πρόσφυσης (T - Traction) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να επιλέξει μεταξύ δύο επιπέδων ελέγχου πρόσφυσης (Ασθενής, Ισχυρή) ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί πρόσφυσης (T - Traction) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να επιλέξει μεταξύ δύο επιπέδων ελέγχου πρόσφυσης (Ασθενής, Ισχυρή) ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή αν θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε. Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας ξανά παίρνει εμπρός με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή αν θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε. Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας ξανά παίρνει εμπρός με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Οι λαβές Lock-On της ODI μεσαίας σκληρότητας προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση κρατήματος, ενώ το βιδωτό σύστημα στερέωσής τους διευκολύνει σημαντικά την εναλλαγή λαβών.
Οι λαβές Lock-On της ODI μεσαίας σκληρότητας προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση κρατήματος, ενώ το βιδωτό σύστημα στερέωσής τους διευκολύνει σημαντικά την εναλλαγή λαβών.
Τα ανανεωμένα εξαρτήματα φρένων περιλαμβάνουν διάτρητους δίσκους Braking/Sunstar (Ø 270 χιλ./ Ø 240 χιλ.) σε συνδυασμό με δαγκάνα και αντλία φρένου Brembo μπροστά και δαγκάνα και αντλία φρένου Nissin πίσω. Το σύστημα υψηλής απόδοσης προσφέρει αυξημένη δυνατότητα ελέγχου στα φρένα, συμβάλλοντας στη βελτιστοποιημένη είσοδο σε στροφή.
Τα ανανεωμένα εξαρτήματα φρένων περιλαμβάνουν διάτρητους δίσκους Braking/Sunstar (Ø 270 χιλ./ Ø 240 χιλ.) σε συνδυασμό με δαγκάνα και αντλία φρένου Brembo μπροστά και δαγκάνα και αντλία φρένου Nissin πίσω. Το σύστημα υψηλής απόδοσης προσφέρει αυξημένη δυνατότητα ελέγχου στα φρένα, συμβάλλοντας στη βελτιστοποιημένη είσοδο σε στροφή.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή smartphone «RIDEOLOGY THE APP KX», ο αναβάτης μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση και να ρυθμίσει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Οι λειτουργίες (ρύθμιση ψεκασμού και χρονισμού ανάφλεξης) είναι παρόμοιες με αυτές που παρέχονται από το ΚΙΤ βαθμονόμησης KX FI έξτρα εξοπλισμού στα προηγούμενα μοντέλα. Διατίθενται επίσης δεδομένα συντήρησης.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή smartphone «RIDEOLOGY THE APP KX», ο αναβάτης μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση και να ρυθμίσει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Οι λειτουργίες (ρύθμιση ψεκασμού και χρονισμού ανάφλεξης) είναι παρόμοιες με αυτές που παρέχονται από το ΚΙΤ βαθμονόμησης KX FI έξτρα εξοπλισμού στα προηγούμενα μοντέλα. Διατίθενται επίσης δεδομένα συντήρησης.
Ο κινητήρας της KX450 ήταν ούτως ή άλλως ισχυρός, όμως οι μηχανικοί της Kawasaki βρήκαν τρόπο να τον κάνουν ακόμα πιο ισχυρό. Προσφέροντας αυξημένη απόδοση σε όλο το εύρος στροφών, ο πιο ισχυρός νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα πλήθος χαρακτηριστικών όπως Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης (Launch Control Mode), ηλεκτρική μίζα και υδραυλικό συμπλέκτη, που αποδεδειγμένα παρέχουν στους οδηγούς αγώνων πλεονέκτημα στην πίστα.
Ο κινητήρας της KX450 ήταν ούτως ή άλλως ισχυρός, όμως οι μηχανικοί της Kawasaki βρήκαν τρόπο να τον κάνουν ακόμα πιο ισχυρό. Προσφέροντας αυξημένη απόδοση σε όλο το εύρος στροφών, ο πιο ισχυρός νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα πλήθος χαρακτηριστικών όπως Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης (Launch Control Mode), ηλεκτρική μίζα και υδραυλικό συμπλέκτη, που αποδεδειγμένα παρέχουν στους οδηγούς αγώνων πλεονέκτημα στην πίστα.
Σε συνδυασμό με την εξαιρετική απόδοση στην ευθεία και τον ευκίνητο χειρισμό, το επανασχεδιασμένο πλαίσιο με βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας εξασφαλίζει βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές που παραμένουν σταθερές σε μεγάλη γκάμα συνθηκών, ενώ το καλύτερα συγκεντρωμένο βάρος συμβάλλει επίσης στις βελτιωμένες επιδόσεις χειρισμού. Τα premium εξαρτήματα φρένων Brembo και οι λαβές Lock-On της ODI ενισχύουν τόσο τις επιδόσεις όσο και την αναγνώριση της μάρκας.
Σε συνδυασμό με την εξαιρετική απόδοση στην ευθεία και τον ευκίνητο χειρισμό, το επανασχεδιασμένο πλαίσιο με βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας εξασφαλίζει βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές που παραμένουν σταθερές σε μεγάλη γκάμα συνθηκών, ενώ το καλύτερα συγκεντρωμένο βάρος συμβάλλει επίσης στις βελτιωμένες επιδόσεις χειρισμού. Τα premium εξαρτήματα φρένων Brembo και οι λαβές Lock-On της ODI ενισχύουν τόσο τις επιδόσεις όσο και την αναγνώριση της μάρκας.
Τα νέα KX450 και KX450X είναι τα πρώτα μοντέλα KX που προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής Λειτουργίας ισχύος και τη λειτουργία Kawasaki Traction Control (Ελέγχου πρόσφυσης) με το πάτημα ενός κουμπιού. Και με τη συνδεσιμότητα με smartphone, ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόζει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα απευθείας από το smartphone του* *
Τα νέα KX450 και KX450X είναι τα πρώτα μοντέλα KX που προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής Λειτουργίας ισχύος και τη λειτουργία Kawasaki Traction Control (Ελέγχου πρόσφυσης) με το πάτημα ενός κουμπιού. Και με τη συνδεσιμότητα με smartphone, ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόζει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα απευθείας από το smartphone του* *
Η λεπτή εργονομική σχεδίαση των KX450 και KX450X, που όλοι γνωρίζουν, συνδυάζεται με επανασχεδιασμένη επένδυση πλαισίου που προσφέρει ακόμη πιο ομαλή διεπαφή με τον αναβάτη. Τα νέας σχεδίασης φέρινγκ, πλαϊνά καλύμματα και πίσω φτερό είναι πιο σταθερά και εξαλείφουν τα σημεία αγκίστρωσης, διευκολύνονται περισσότερο την κίνηση του αναβάτη.
Η λεπτή εργονομική σχεδίαση των KX450 και KX450X, που όλοι γνωρίζουν, συνδυάζεται με επανασχεδιασμένη επένδυση πλαισίου που προσφέρει ακόμη πιο ομαλή διεπαφή με τον αναβάτη. Τα νέας σχεδίασης φέρινγκ, πλαϊνά καλύμματα και πίσω φτερό είναι πιο σταθερά και εξαλείφουν τα σημεία αγκίστρωσης, διευκολύνονται περισσότερο την κίνηση του αναβάτη.
Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου βοηθά τον αναβάτη να πετύχει μια καλή εκκίνηση μεγιστοποιώντας την πρόσφυση κατά την εκκίνηση σε επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης.
Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης εργοστασιακού τύπου βοηθά τον αναβάτη να πετύχει μια καλή εκκίνηση μεγιστοποιώντας την πρόσφυση κατά την εκκίνηση σε επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης.
Σε σύγκριση με έναν συμβατικό συμπλέκτη, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Σε σύγκριση με έναν συμβατικό συμπλέκτη, ο υδραυλικός συμπλέκτης προσφέρει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας και ελαφρύτερου χειρισμού της μανέτας. Ο μικρότερος τζόγος εξασφαλίζει επιπλέον μια πιο σταθερή αίσθηση κατά τη θέρμανση του συμπλέκτη σε συνθήκες απαιτητικής χρήσης.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο είναι προσαρμοσμένο σύμφωνα με τις βελτιώσεις στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα, παρέχοντας υψηλού επιπέδου ελαφρύ, ευκίνητο χειρισμό και συγκροτημένο χαρακτήρα. Η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας συμβάλλει στην ενισχυμένη αίσθηση κρατήματος μπροστά που μεταφράζεται σε βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές σε μεγαλύτερη γκάμα συνθηκών.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο είναι προσαρμοσμένο σύμφωνα με τις βελτιώσεις στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα, παρέχοντας υψηλού επιπέδου ελαφρύ, ευκίνητο χειρισμό και συγκροτημένο χαρακτήρα. Η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας συμβάλλει στην ενισχυμένη αίσθηση κρατήματος μπροστά που μεταφράζεται σε βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές σε μεγαλύτερη γκάμα συνθηκών.
Το εργοστασιακού τύπου ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι ελατηρίων Ø 49 χιλ. και η πίσω ανάρτηση New Uni-Trak προσφέρουν αγωνιστικού τύπου επιδόσεις ανάρτησης και δυνατότητα προσαρμογής που επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιστοποιήσει τις ρυθμίσεις τους ανάλογα με τις συνθήκες.
Το εργοστασιακού τύπου ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι ελατηρίων Ø 49 χιλ. και η πίσω ανάρτηση New Uni-Trak προσφέρουν αγωνιστικού τύπου επιδόσεις ανάρτησης και δυνατότητα προσαρμογής που επιτρέπει στον αναβάτη να βελτιστοποιήσει τις ρυθμίσεις τους ανάλογα με τις συνθήκες.
Οι τροχοί 21” μπροστά/ 18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που επικρατούν στους αγώνες cross-country.
Οι τροχοί 21” μπροστά/ 18” πίσω και τα ελαστικά τύπου enduro ανταποκρίνονται πλήρως στις καταστάσεις που επικρατούν στους αγώνες cross-country.
Το πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το πρακτικό πλαϊνό σταντ περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το πλαϊνό κάλυμμα μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς εργαλεία, διευκολύνοντας την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα.
Το πλαϊνό κάλυμμα μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς εργαλεία, διευκολύνοντας την πρόσβαση στο φίλτρο αέρα.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων θέσεων τιμονιού και δύο θέσεων μαρσπιέ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης σύμφωνα με τον σωματότυπό του και τις προτιμήσεις του.
Η διάταξη καθοδικής εισαγωγής και η συμμετρικά ευθυγραμμισμένη εισαγωγή και εξαγωγή παρέχουν αυξημένη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών. Η επανασχεδιασμένη εισαγωγή προσφέρει μια πολύ πιο άμεση διαδρομή για την είσοδο του μείγματος αέρα-καυσίμου στον κύλινδρο, ενώ μια κεντρικά τοποθετημένη θυρίδα εξαγωγής ευθυγραμμίζεται με την εισαγωγή για υψηλή αποδοτικότητα της ροής του αέρα, με αποτέλεσμα αυξημένη απόδοση.
Η διάταξη καθοδικής εισαγωγής και η συμμετρικά ευθυγραμμισμένη εισαγωγή και εξαγωγή παρέχουν αυξημένη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών. Η επανασχεδιασμένη εισαγωγή προσφέρει μια πολύ πιο άμεση διαδρομή για την είσοδο του μείγματος αέρα-καυσίμου στον κύλινδρο, ενώ μια κεντρικά τοποθετημένη θυρίδα εξαγωγής ευθυγραμμίζεται με την εισαγωγή για υψηλή αποδοτικότητα της ροής του αέρα, με αποτέλεσμα αυξημένη απόδοση.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί λειτουργίας (M - Mode) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να κάνει εναλλαγή μεταξύ των δύο χαρτογραφήσεων κινητήρα (Κανονική, Ήπια απόκριση) που παρέχονται στον εγκέφαλο.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί λειτουργίας (M - Mode) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να κάνει εναλλαγή μεταξύ των δύο χαρτογραφήσεων κινητήρα (Κανονική, Ήπια απόκριση) που παρέχονται στον εγκέφαλο.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί πρόσφυσης (T - Traction) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να επιλέξει μεταξύ δύο επιπέδων ελέγχου πρόσφυσης (Ασθενής, Ισχυρή) ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί πρόσφυσης (T - Traction) στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο αναβάτης μπορεί γρήγορα και εύκολα να επιλέξει μεταξύ δύο επιπέδων ελέγχου πρόσφυσης (Ασθενής, Ισχυρή) ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή αν θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε. Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας ξανά παίρνει εμπρός με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η δυνατότητα γρήγορης επανεκκίνησης του κινητήρα μετά από μια πτώση μπορεί να κρίνει αν θα διατηρήσετε το προβάδισμά σας ή αν θα χρειαστεί να παλέψετε για να το ανακτήσετε. Χάρη στην ηλεκτρική μίζα, ο κινητήρας ξανά παίρνει εμπρός με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Οι λαβές Lock-On της ODI μεσαίας σκληρότητας προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση κρατήματος, ενώ το βιδωτό σύστημα στερέωσής τους διευκολύνει σημαντικά την εναλλαγή λαβών.
Οι λαβές Lock-On της ODI μεσαίας σκληρότητας προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση κρατήματος, ενώ το βιδωτό σύστημα στερέωσής τους διευκολύνει σημαντικά την εναλλαγή λαβών.
Τα ανανεωμένα εξαρτήματα φρένων περιλαμβάνουν διάτρητους δίσκους Braking/Sunstar (Ø 270 χιλ./ Ø 240 χιλ.) σε συνδυασμό με δαγκάνα και αντλία φρένου Brembo μπροστά και δαγκάνα και αντλία φρένου Nissin πίσω. Το σύστημα υψηλής απόδοσης προσφέρει αυξημένη δυνατότητα ελέγχου στα φρένα, συμβάλλοντας στη βελτιστοποιημένη είσοδο σε στροφή.
Τα ανανεωμένα εξαρτήματα φρένων περιλαμβάνουν διάτρητους δίσκους Braking/Sunstar (Ø 270 χιλ./ Ø 240 χιλ.) σε συνδυασμό με δαγκάνα και αντλία φρένου Brembo μπροστά και δαγκάνα και αντλία φρένου Nissin πίσω. Το σύστημα υψηλής απόδοσης προσφέρει αυξημένη δυνατότητα ελέγχου στα φρένα, συμβάλλοντας στη βελτιστοποιημένη είσοδο σε στροφή.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή smartphone «RIDEOLOGY THE APP KX», ο αναβάτης μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση και να ρυθμίσει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Οι λειτουργίες (ρύθμιση ψεκασμού και χρονισμού ανάφλεξης) είναι παρόμοιες με αυτές που παρέχονται από το ΚΙΤ βαθμονόμησης KX FI έξτρα εξοπλισμού στα προηγούμενα μοντέλα. Διατίθενται επίσης δεδομένα συντήρησης.
Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή smartphone «RIDEOLOGY THE APP KX», ο αναβάτης μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση και να ρυθμίσει τις χαρτογραφήσεις κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Οι λειτουργίες (ρύθμιση ψεκασμού και χρονισμού ανάφλεξης) είναι παρόμοιες με αυτές που παρέχονται από το ΚΙΤ βαθμονόμησης KX FI έξτρα εξοπλισμού στα προηγούμενα μοντέλα. Διατίθενται επίσης δεδομένα συντήρησης.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί Traction (T - Traction) στο αριστερό τιμόνι, οι αναβάτες μπορούν γρήγορα και εύκολα να επιλέξουν μεταξύ δύο επιπέδων (Weak, Strong) ελέγχου πρόσφυσης ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις τους. Οι αναβάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν να απενεργοποιήσουν το σύστημα.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης χρησιμοποιείται στα μοντέλα motocross και βοηθά τον οδηγό να κερδίσει το holeshot ελαχιστοποιώντας το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση.
Στους αγώνες motocross, η καλή εκκίνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Μερικά δέκατα του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο holeshot. Σε ολισθηρές συνθήκες, για να ληφθεί η μέγιστη κινητήρια ισχύς σε μια μοτοσυκλέτα motocross απαιτείται ακριβής έλεγχος τόσο του συμπλέκτη όσο και του γκαζιού. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης βοηθά τον αναβάτη να εξασφαλίσει μια καλή εκκίνηση συνδυάζοντας την τεχνολογία υψηλού επιπέδου με τη διαχείριση του κινητήρα. Το σύστημα, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στην KX450F της Kawasaki, ενεργοποιεί μια ειδική χαρτογράφηση κινητήρα ώστε να επιτευχθεί μια πιο αποδοτική εκκίνηση στη γραμμή εκκίνησης. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά μοντέλα μας στα πρωταθλήματα AMA Supercross και Motocross. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης ενεργοποιείται με το απλό πάτημα του κουμπιού στο τιμόνι. Η χαρτογράφηση Ελέγχου εκκίνησης καθυστερεί ελαφρώς τον χρονισμό ανάφλεξης ώστε να διοχετευτεί η ισχυρή ροπή του κινητήρα και να μειωθεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Η Λειτουργία ελέγχου εκκίνησης είναι ενεργή μόνο στις δύο πρώτες σχέσεις ταχύτητας από την εκκίνηση και, μόλις ο οδηγός περάσει στην 3η σχέση, απενεργοποιείται αυτόματα η λειτουργία και γίνεται επαναφορά της τυπικής χαρτογράφησης του κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στον αναβάτη καθώς τον βοηθά να πάρει καλύτερη θέση στην εκκίνηση για να κατακτήσει τη νίκη.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί Traction (T - Traction) στο αριστερό τιμόνι, οι αναβάτες μπορούν γρήγορα και εύκολα να επιλέξουν μεταξύ δύο επιπέδων (Weak, Strong) ελέγχου πρόσφυσης ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις τους. Οι αναβάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν να απενεργοποιήσουν το σύστημα.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 12.5:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 96.0 x 62.1 χιλ. |
Διαδρομή | 449 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 44 χιλ. x 1 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μετάδοση | 5 ταχυτήτων, return shift |
---|---|
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.727 (60/22) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 1.750 (28/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.412 (24/17) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.188 (19/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.000 (19/19) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 0.875 (21/24) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.846 (50/13) |
Τύπος πλαισίου | Περιμετρικό, αλουμίνιο |
---|---|
Διαδρομή | 119 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 305 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 307 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | AT 24 x 8-12 |
Ελαστικό, πίσω | 140/80-18M/C 70R |
Μ x Π x Υ | 2,180 x 815 x 1,260 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 42° / 42° |
Μεταξόνιο | 1,480 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 335 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 6.2 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 955 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 113.8 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός ημίπλευστος δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 270 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Brembo διπλού εμβόλου |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 240 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 49 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Νέα Uni-Trak, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης διπλού εύρους (υψηλή/χαμηλή ταχύτητα) και ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ