Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Μεταμόρφωσε τον δρόμο σε παιδική χαρά με το νέο Z650 S. Φαρδύ, με επιθετική εμφάνιση αλλά φιλική προς τον αναβάτη, το νέο Z650 S τραβά τα βλέμματα όλων χάρη στο μοναδικό Sugomi στυλ και τη χαρακτηριστική επίδοση Z. Με έντονο στυλ, δυναμική καμπύλη και ξεχωριστή, επιβλητική σιλουέτα, τα χαρακτηριστικά της οικογένειας Z Supernaked ενισχύονται χάρη σε στοιχεία όπως οι αλουμινένιες λεπτομέρειες σε συνδυασμό με μια ευρύτερη, πιο προωθημένη θέση οδήγησης, που προσφέρουν μια δυναμική εμπειρία οδήγησης σε συνδυασμό με ξεχωριστή εμφάνιση. Η προηγμένη τεχνολογία της Kawasaki με επίκεντρο τον αναβάτη είναι εδώ.Σε συνδυασμό με τον ανταποκρινόμενο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 646 cc, το Z650 S προσφέρει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στη σπορ απόδοση και την άνεση όλη την ημέρα. Για τους αναβάτες που δεν κάνουν συμβιβασμούς, ήρθε η ώρα να Level Up. Ήρθε η ώρα για τη νέο Z650 S.
Χρώματα
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Διατηρώντας το συμπαγές πλαίσιο, τον ευέλικτο χαρακτήρα και τη σπορ θέση οδήγησης, το νέο Z650 S υιοθετεί πλέον το sugomi στυλ, με σχεδίαση που το κάνει να φαίνεται πιο φαρδύ και πιο επιθετικό. Απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν να ξεχωρίζουν με μια εντυπωσιακή εμφάνιση, χωρίς να θυσιάζουν τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
Διατηρώντας το συμπαγές πλαίσιο, τον ευέλικτο χαρακτήρα και τη σπορ θέση οδήγησης, το νέο Z650 S υιοθετεί πλέον το sugomi στυλ, με σχεδίαση που το κάνει να φαίνεται πιο φαρδύ και πιο επιθετικό. Απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν να ξεχωρίζουν με μια εντυπωσιακή εμφάνιση, χωρίς να θυσιάζουν τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
Το νέο Z650 S προσφέρει προηγμένη τεχνολογία της Kawasaki, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control), το KQS ως προαιρετικό αξεσουάρ για διασκεδαστικές και άμεσες αλλαγές ταχυτήτων, ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT που προσφέρει όλες τις πληροφορίες με μια ματιά, καθώς και συνδεσιμότητα με smartphone για άμεση ενημέρωση του αναβάτη — όλα όσα συμβάλλουν στο να κάνουν την εμπειρία με τη μοτοσυκλέτα πιο απολαυστική από ποτέ.
Το νέο Z650 S προσφέρει προηγμένη τεχνολογία της Kawasaki, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control), το KQS ως προαιρετικό αξεσουάρ για διασκεδαστικές και άμεσες αλλαγές ταχυτήτων, ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT που προσφέρει όλες τις πληροφορίες με μια ματιά, καθώς και συνδεσιμότητα με smartphone για άμεση ενημέρωση του αναβάτη — όλα όσα συμβάλλουν στο να κάνουν την εμπειρία με τη μοτοσυκλέτα πιο απολαυστική από ποτέ.
Το νέο μοντέλο Z650 S διατηρεί το χαρακτηριστικά χαμηλό βάρος και την ευελιξία του, παρά την πιο φαρδιά και επιθετική εμφάνισή του. Οι νέοι αναβάτες θα διαπιστώσουν ότι είναι εύκολο και άμεσο στον χειρισμό, ενώ οι πιο έμπειροι θα εκτιμήσουν την ταχύτητα στις αλλαγές κατεύθυνσης και τη μοναδική ευκολία ελιγμών, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη.
Το νέο μοντέλο Z650 S διατηρεί το χαρακτηριστικά χαμηλό βάρος και την ευελιξία του, παρά την πιο φαρδιά και επιθετική εμφάνισή του. Οι νέοι αναβάτες θα διαπιστώσουν ότι είναι εύκολο και άμεσο στον χειρισμό, ενώ οι πιο έμπειροι θα εκτιμήσουν την ταχύτητα στις αλλαγές κατεύθυνσης και τη μοναδική ευκολία ελιγμών, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη.
Όχι μόνο οι θεατές θα στρέφουν το βλέμμα τους για να θαυμάσουν το Z650 S, αλλά και οι ίδιοι οι αναβάτες θα εντυπωσιαστούν όταν θα καθίσουν στη μοτοσυκλέτα, με τα φαρδιά καλύμματα να μπαίνουν στο οπτικό τους πεδίο. Κοινά στοιχεία σχεδιασμού Z, όπως μεταλλικές λεπτομέρειες γύρω από τη μοτοσυκλέτα, προσθέτουν μια υψηλής ποιότητας εμφάνιση, ενώ τα LED φώτα εμπρός και πίσω αντανακλούν τον σπορ χαρακτήρα και τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας.
Όχι μόνο οι θεατές θα στρέφουν το βλέμμα τους για να θαυμάσουν το Z650 S, αλλά και οι ίδιοι οι αναβάτες θα εντυπωσιαστούν όταν θα καθίσουν στη μοτοσυκλέτα, με τα φαρδιά καλύμματα να μπαίνουν στο οπτικό τους πεδίο. Κοινά στοιχεία σχεδιασμού Z, όπως μεταλλικές λεπτομέρειες γύρω από τη μοτοσυκλέτα, προσθέτουν μια υψηλής ποιότητας εμφάνιση, ενώ τα LED φώτα εμπρός και πίσω αντανακλούν τον σπορ χαρακτήρα και τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας.
Οι μηχανές Z είναι αναγνωρίσιμες από το στυλ και τις επιδόσεις τους, και η νέα Z650 S δεν αποτελεί εξαίρεση. Η Z650 S έχει την ίδια χαρακτηριστική σιλουέτα με τις παραδοσιακές αναλογίες της Z (καθιστή στάση, χαμηλή θέση του κεφαλιού και ανυψωμένη ουρά) που είναι τα σήματα κατατεθέντα ολόκληρης της οικογένειας Z Supernaked. Μικρές πινελιές, όπως το αλουμινένιο κάλυμμα του ψυγείου και οι επιθετικοί, μοντέρνοι προβολείς, που μοιράζονται και άλλα μοντέλα της οικογένειας Z, καθιστούν σαφές ότι πρόκειται για ένα μοντέλο Z.
Οι μηχανές Z είναι αναγνωρίσιμες από το στυλ και τις επιδόσεις τους, και η νέα Z650 S δεν αποτελεί εξαίρεση. Η Z650 S έχει την ίδια χαρακτηριστική σιλουέτα με τις παραδοσιακές αναλογίες της Z (καθιστή στάση, χαμηλή θέση του κεφαλιού και ανυψωμένη ουρά) που είναι τα σήματα κατατεθέντα ολόκληρης της οικογένειας Z Supernaked. Μικρές πινελιές, όπως το αλουμινένιο κάλυμμα του ψυγείου και οι επιθετικοί, μοντέρνοι προβολείς, που μοιράζονται και άλλα μοντέλα της οικογένειας Z, καθιστούν σαφές ότι πρόκειται για ένα μοντέλο Z.
Διατηρώντας το συμπαγές πλαίσιο, τον ευέλικτο χαρακτήρα και τη σπορ θέση οδήγησης, το νέο Z650 S υιοθετεί πλέον το sugomi στυλ, με σχεδίαση που το κάνει να φαίνεται πιο φαρδύ και πιο επιθετικό. Απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν να ξεχωρίζουν με μια εντυπωσιακή εμφάνιση, χωρίς να θυσιάζουν τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
Διατηρώντας το συμπαγές πλαίσιο, τον ευέλικτο χαρακτήρα και τη σπορ θέση οδήγησης, το νέο Z650 S υιοθετεί πλέον το sugomi στυλ, με σχεδίαση που το κάνει να φαίνεται πιο φαρδύ και πιο επιθετικό. Απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν να ξεχωρίζουν με μια εντυπωσιακή εμφάνιση, χωρίς να θυσιάζουν τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
Το νέο Z650 S προσφέρει προηγμένη τεχνολογία της Kawasaki, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control), το KQS ως προαιρετικό αξεσουάρ για διασκεδαστικές και άμεσες αλλαγές ταχυτήτων, ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT που προσφέρει όλες τις πληροφορίες με μια ματιά, καθώς και συνδεσιμότητα με smartphone για άμεση ενημέρωση του αναβάτη — όλα όσα συμβάλλουν στο να κάνουν την εμπειρία με τη μοτοσυκλέτα πιο απολαυστική από ποτέ.
Το νέο Z650 S προσφέρει προηγμένη τεχνολογία της Kawasaki, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control), το KQS ως προαιρετικό αξεσουάρ για διασκεδαστικές και άμεσες αλλαγές ταχυτήτων, ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT που προσφέρει όλες τις πληροφορίες με μια ματιά, καθώς και συνδεσιμότητα με smartphone για άμεση ενημέρωση του αναβάτη — όλα όσα συμβάλλουν στο να κάνουν την εμπειρία με τη μοτοσυκλέτα πιο απολαυστική από ποτέ.
Το νέο μοντέλο Z650 S διατηρεί το χαρακτηριστικά χαμηλό βάρος και την ευελιξία του, παρά την πιο φαρδιά και επιθετική εμφάνισή του. Οι νέοι αναβάτες θα διαπιστώσουν ότι είναι εύκολο και άμεσο στον χειρισμό, ενώ οι πιο έμπειροι θα εκτιμήσουν την ταχύτητα στις αλλαγές κατεύθυνσης και τη μοναδική ευκολία ελιγμών, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη.
Το νέο μοντέλο Z650 S διατηρεί το χαρακτηριστικά χαμηλό βάρος και την ευελιξία του, παρά την πιο φαρδιά και επιθετική εμφάνισή του. Οι νέοι αναβάτες θα διαπιστώσουν ότι είναι εύκολο και άμεσο στον χειρισμό, ενώ οι πιο έμπειροι θα εκτιμήσουν την ταχύτητα στις αλλαγές κατεύθυνσης και τη μοναδική ευκολία ελιγμών, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη.
Όχι μόνο οι θεατές θα στρέφουν το βλέμμα τους για να θαυμάσουν το Z650 S, αλλά και οι ίδιοι οι αναβάτες θα εντυπωσιαστούν όταν θα καθίσουν στη μοτοσυκλέτα, με τα φαρδιά καλύμματα να μπαίνουν στο οπτικό τους πεδίο. Κοινά στοιχεία σχεδιασμού Z, όπως μεταλλικές λεπτομέρειες γύρω από τη μοτοσυκλέτα, προσθέτουν μια υψηλής ποιότητας εμφάνιση, ενώ τα LED φώτα εμπρός και πίσω αντανακλούν τον σπορ χαρακτήρα και τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας.
Όχι μόνο οι θεατές θα στρέφουν το βλέμμα τους για να θαυμάσουν το Z650 S, αλλά και οι ίδιοι οι αναβάτες θα εντυπωσιαστούν όταν θα καθίσουν στη μοτοσυκλέτα, με τα φαρδιά καλύμματα να μπαίνουν στο οπτικό τους πεδίο. Κοινά στοιχεία σχεδιασμού Z, όπως μεταλλικές λεπτομέρειες γύρω από τη μοτοσυκλέτα, προσθέτουν μια υψηλής ποιότητας εμφάνιση, ενώ τα LED φώτα εμπρός και πίσω αντανακλούν τον σπορ χαρακτήρα και τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας.
Οι μηχανές Z είναι αναγνωρίσιμες από το στυλ και τις επιδόσεις τους, και η νέα Z650 S δεν αποτελεί εξαίρεση. Η Z650 S έχει την ίδια χαρακτηριστική σιλουέτα με τις παραδοσιακές αναλογίες της Z (καθιστή στάση, χαμηλή θέση του κεφαλιού και ανυψωμένη ουρά) που είναι τα σήματα κατατεθέντα ολόκληρης της οικογένειας Z Supernaked. Μικρές πινελιές, όπως το αλουμινένιο κάλυμμα του ψυγείου και οι επιθετικοί, μοντέρνοι προβολείς, που μοιράζονται και άλλα μοντέλα της οικογένειας Z, καθιστούν σαφές ότι πρόκειται για ένα μοντέλο Z.
Οι μηχανές Z είναι αναγνωρίσιμες από το στυλ και τις επιδόσεις τους, και η νέα Z650 S δεν αποτελεί εξαίρεση. Η Z650 S έχει την ίδια χαρακτηριστική σιλουέτα με τις παραδοσιακές αναλογίες της Z (καθιστή στάση, χαμηλή θέση του κεφαλιού και ανυψωμένη ουρά) που είναι τα σήματα κατατεθέντα ολόκληρης της οικογένειας Z Supernaked. Μικρές πινελιές, όπως το αλουμινένιο κάλυμμα του ψυγείου και οι επιθετικοί, μοντέρνοι προβολείς, που μοιράζονται και άλλα μοντέλα της οικογένειας Z, καθιστούν σαφές ότι πρόκειται για ένα μοντέλο Z.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Κομψό καπάκι σέλας που ενισχύει τη σπορ εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Περιλαμβάνει πέλμα από καουτσούκ. Διατίθεται σε όλα σχεδόν τα τυποποιημένα εργοστασιακά χρώματα. Αντικαθιστά τη σέλα συνεπιβάτη της Z650 S.
Μεγάλο φιμέ κάλυμμα πίνακα οργάνων για βελτιωμένη προστασία και σπορ εμφάνιση. 10cm πιο πλατύ και 5cm πιο ψηλό από το αρχικό.
Φορτίστε τις συσκευές σας στο δρόμο με το Kit υποδοχής USB.
Το τυπωμένο αυτοκόλλητο προστατευτικό ρεζερβουάρ από γέλη ρητίνης προστατεύει το φινίρισμα από γρατσουνιές και τη συνήθη φθορά.
Προστατέψτε το φινίρισμα βαφής του ρεζερβουάρ από γρατσουνιές και τη συνήθη φθορά με αυτό το σετ πλαϊνών προστατευτικών ρεζερβουάρ.
Επιτρέποντας στους αναβάτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον διασκεδαστικό, σπορ χαρακτήρα της Z650 S, το αξεσουάρ quick shifter επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη για ομαλή επιτάχυνση.
Συνιστάται η χρήση του συμπλέκτη για την αλλαγή ταχυτήτων προς τα κάτω.
Προσφέρετε ακόμα μεγαλύτερη άνεση στον συνεπιβάτη σας με αυτήν την μπάρα χειρολαβής.
Χαμηλό μπροστινό κάθισμα ERGO-FIT™ που είναι 20 mm χαμηλότερο από το αρχικό κάθισμα.
Κομψό κάθισμα με την ίδια διχρωμία δερμάτινης εμφάνισης με το κάθισμα της Z900, προσθέτει μια επιπλέον αίσθηση πολυτέλειας και στυλ και ενισχύει την οικογένεια Z.
Lock your helmet securely and conveniently when you’re off the road
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Σετ Top Case Ninja 650 / Z650
Ανθεκτική κατασκευή από ABS, Top Case χωρητικότητας 30 λίτρων.
Προσφέρει αυξημένη μεταφορική ικανότητα, διατηρώντας παράλληλα το λεπτό προφίλ της μοτοσυκλέτας για εύκολη κίνηση στην πόλη.
Στιβαρή βάση από ατσάλι με μαύρη ηλεκτροστατική βαφή. Το κάλυμμα του Top Case μπορεί να ταιριάξει με το χρώμα της μοτοσυκλέτας. Το Top Case διαθέτει δικό του κλείδωμα με κλειδί. Περιλαμβάνεται η βάση στήριξης (baseplate).
Απαραίτητοι κωδικοί εξαρτημάτων:
Tank Bag Bracket for the Ninja 650 & Z650 to mount the 999940803 - Tank Bag (4L) with Window
Σετ ημι-μαλακών σακιδίων σέλας από νάιλον με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Σετ ημι-μαλακών σακιδίων σέλας από νάιλον με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Το μαξιλαράκι πλάτης βελτιώνει την άνεση του συνεπιβάτη με ενσωματωμένη σχεδίαση και γρήγορη και εύκολη τοποθέτηση στο Top Case 30 λίτρων.
Bike cover made from breathable heavy-duty non-woven ripstop material. Kawasaki specific with green honeycomb design elements Easy reach lock buckle. 100% Polyester. With multi usable storage bag.
Ημι-άκαμπτη τσάντα ρεζερβουάρ από νάιλον ειδικά σχεδιασμένη για το σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Τσάντα ρεζερβουάρ σε μαύρο/γκρι με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Τσέπη με διάφανο πλαστικό παράθυρο στο πάνω μέρος της τσάντας ρεζερβουάρ με οπή για ακουστικό.
Εσωτερικά διαθέτει χωρίσματα που εμποδίζουν τη μετατόπιση των αντικειμένων.
Περιλαμβάνει λουρί ώμου και κάλυμμα βροχής με διάφανο παράθυρο.
Μ350mm, Π223mm,Υ150mm
Μέγιστο βάρος φορτίου 2kg
Χωρητικότητα περίπου 4 λίτρα.
Απαιτείται κατάλληλη βάση στήριξης για την τοποθέτηση.
Εξαιρετικά ελαστικό υλικό σε 4 κατευθύνσεις. Ενισχυμένο κάτω μέρος.
Το κιτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SP Connect, περιλαμβάνει μια βάση στερέωσης, μια αντικραδασμική μονάδα και έναν σφιγκτήρα τηλεφώνου γενικού τύπου. Είναι κατάλληλο για τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα. Απλώς τραβήξτε έξω τη στεφάνη, βιδώστε τη σφιχτά και έπειτα σπρώξτε τη στεφάνη πάλι μέσα για να ασφαλίσει το κινητό στη θέση του. Παραμένοντας πλήρως λειτουργικό, το τηλέφωνό σας μπορεί να στερεώνεται ή να αφαιρείται από τη βάση στήριξης μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
Ανθεκτικό πολυστρωματικό ύφασμα με στεγανές ραφές. Κυψελωτή δομή με αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο τακτοποίησης πολλαπλών χρήσεων.
Εξαιρετικά ελαστικό υλικό σε 4 κατευθύνσεις. Ενισχυμένο κάτω μέρος.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celsius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.