Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η πρώτη* ισχυρή υβριδική** μοτοσυκλέτα στον κόσμο προσφέρει στους αναβάτες μια σειρά από νέες οδηγικές εμπειρίες: μία μεσαία μοτοσυκλέτα με άμεση επιτάχυνση ενός μοντέλου supersport κατηγορίας 1.000 κ.εκ. από στάση (με e-boost), οικονομία καυσίμου στο ίδιο επίπεδο με την κατηγορία των 250 κ.εκ. και σπορ οδήγηση με κουμπιά. Με τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης που προσφέρουν το καθένα έναν ξεχωριστό χαρακτήρα οδήγησης και πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά για να εξερευνήσουν οι αναβάτες, το Ninja 7 Hybrid αλλάζει πραγματικά το παιχνίδι, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στην οδηγική εμπειρία.
* Μοντέλα μαζικής παραγωγής (εξαιρουμένων των σκούτερ) από έναν μεγάλο κατασκευαστή σπορ ισχύος από τις 6 Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα με έρευνα της Kawasaki Motors, Ltd..
** Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για ισχυρή οδήγηση και λόγω της μεγάλης χωρητικότητας της μπαταρίας τους είναι σε θέση να λειτουργούν μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Χρώμα
Show all
Show less
€13,895.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Το μοναδικό στο είδος του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο 6 ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό για την ομαλή αλλαγή σχέσεων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αλλαγή σχέσεων και λειτουργία του υδραυλικού συμπλέκτη, ο αναβάτης είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί στην οδήγηση και το γκάζι.
Το μοναδικό στο είδος του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο 6 ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό για την ομαλή αλλαγή σχέσεων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αλλαγή σχέσεων και λειτουργία του υδραυλικού συμπλέκτη, ο αναβάτης είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί στην οδήγηση και το γκάζι.
Με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω από τη σειρά κυλίνδρων ενός δικύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης παράλληλης διάταξης 451 κ.εκ., η ισχυρή υβριδική μονάδα ισχύος είναι η πρώτη του είδους της σε μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται και συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον για να παρέχουν έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα με ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. * Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για πιο αποδοτική οδήγηση, ενώ χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας η μοτοσυκλέτα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία ηλεκτροκίνησης (EV Mode) της Ninja 7 Hybrid μπορεί να είναι χρήσιμη σε ορισμένες περιπτώσεις όπου επιβάλλεται αθόρυβη κίνηση, όπως σε οικιστικές περιοχές ή σε γκαράζ. Η ταχύτητα και η αυτονομία είναι περιορισμένες.
Με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω από τη σειρά κυλίνδρων ενός δικύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης παράλληλης διάταξης 451 κ.εκ., η ισχυρή υβριδική μονάδα ισχύος είναι η πρώτη του είδους της σε μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται και συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον για να παρέχουν έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα με ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. * Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για πιο αποδοτική οδήγηση, ενώ χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας η μοτοσυκλέτα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία ηλεκτροκίνησης (EV Mode) της Ninja 7 Hybrid μπορεί να είναι χρήσιμη σε ορισμένες περιπτώσεις όπου επιβάλλεται αθόρυβη κίνηση, όπως σε οικιστικές περιοχές ή σε γκαράζ. Η ταχύτητα και η αυτονομία είναι περιορισμένες.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Η ενοποίηση του συστήματος κινητήρα είναι πολύ αποδοτική. Ο νέος κινητήρας 451cc έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να προσφέρει πλήρως αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή σχέσεων ενώ ο ηλεκτροκινητήρας (που είναι υδρόψυκτος) είναι εγκατεστημένος πίσω από τους δύο κυλίνδρους του κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργώντας ένα συμπαγές ενιαίο σύνολο που συμβάλλει στην κατανομή βάρους.
Η ενοποίηση του συστήματος κινητήρα είναι πολύ αποδοτική. Ο νέος κινητήρας 451cc έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να προσφέρει πλήρως αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή σχέσεων ενώ ο ηλεκτροκινητήρας (που είναι υδρόψυκτος) είναι εγκατεστημένος πίσω από τους δύο κυλίνδρους του κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργώντας ένα συμπαγές ενιαίο σύνολο που συμβάλλει στην κατανομή βάρους.
Για τις ζώνες μηδενικών εκπομπών, είναι εφικτή μόνο η λειτουργία ηλεκτροκίνησης. Όταν η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου κοντεύει να εξαντληθεί, ο κινητήρας εσωτερικός καύσης μπορεί να μειώσει ισχύ και να παράγει ηλεκτρικό ρεύμα για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Για τις ζώνες μηδενικών εκπομπών, είναι εφικτή μόνο η λειτουργία ηλεκτροκίνησης. Όταν η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου κοντεύει να εξαντληθεί, ο κινητήρας εσωτερικός καύσης μπορεί να μειώσει ισχύ και να παράγει ηλεκτρικό ρεύμα για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Μια νέα έκδοση της εφαρμογής Rideology the App θα κυκλοφορήσει για τα Υβριδικά Kawasaki. Οι διαθέσιμες πληροφορίες θα εστιάζουν σε γενικές πληροφορίες που χρησιμοποιούνται ήδη στο Rideology για άλλες μηχανές καθώς και ενημερώσεις και πληροφορίες ειδικά για τη λειτουργία ενός HEV.
Μια νέα έκδοση της εφαρμογής Rideology the App θα κυκλοφορήσει για τα Υβριδικά Kawasaki. Οι διαθέσιμες πληροφορίες θα εστιάζουν σε γενικές πληροφορίες που χρησιμοποιούνται ήδη στο Rideology για άλλες μηχανές καθώς και ενημερώσεις και πληροφορίες ειδικά για τη λειτουργία ενός HEV.
Ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, η μηχανή θα κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και θα μεταβεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς αυξάνεται η ταχύτητα και όλα αυτά αυτόματα χωρίς καμία επέμβαση από τον αναβάτη.
Ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, η μηχανή θα κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και θα μεταβεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς αυξάνεται η ταχύτητα και όλα αυτά αυτόματα χωρίς καμία επέμβαση από τον αναβάτη.
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Στη λειτουργία ECO-HYBRID όταν το όχημα ακινητοποιείται πλήρως, ο κινητήρας σβήνει για την εξοικονόμηση καυσίμου.
Στη λειτουργία ECO-HYBRID όταν το όχημα ακινητοποιείται πλήρως, ο κινητήρας σβήνει για την εξοικονόμηση καυσίμου.
Χρησιμοποιήθηκε η κλασική σχεδιαστική αντίληψη του πλαισίου μιας σπορ μοτοσυκλέτας για την προσεγμένη διευθέτηση όλων των στοιχείων της υβριδικής μονάδας ισχύος (κινητήρας εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, ISG) σε ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο ελαφρύς, ευκίνητος χαρακτήρας για τον οποίο είναι γνωστές οι σπορ μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Χρησιμοποιήθηκε η κλασική σχεδιαστική αντίληψη του πλαισίου μιας σπορ μοτοσυκλέτας για την προσεγμένη διευθέτηση όλων των στοιχείων της υβριδικής μονάδας ισχύος (κινητήρας εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, ISG) σε ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο ελαφρύς, ευκίνητος χαρακτήρας για τον οποίο είναι γνωστές οι σπορ μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Όταν το όχημα σταματά κατά τη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων επανέρχεται αυτόματα στην 1η σχέση για να διευκολύνει την επανεκκίνηση. Το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.
Όταν το όχημα σταματά κατά τη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων επανέρχεται αυτόματα στην 1η σχέση για να διευκολύνει την επανεκκίνηση. Το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.
Το χρώμα και τα γραφικά της Ninja 7 Hybrid, σε ασημί και πράσινο Lime με ημι-ματ φινίρισμα, συνθέτουν μια φρέσκια, φουτουριστική εικόνα για τα μοντέλα HEV της Kawasaki.
Το χρώμα και τα γραφικά της Ninja 7 Hybrid, σε ασημί και πράσινο Lime με ημι-ματ φινίρισμα, συνθέτουν μια φρέσκια, φουτουριστική εικόνα για τα μοντέλα HEV της Kawasaki.
Η μπαταρία δεν χρειάζεται τακτική φόρτιση αφού φορτίζεται κατά την οδήγηση, έτσι ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση.
Η μπαταρία δεν χρειάζεται τακτική φόρτιση αφού φορτίζεται κατά την οδήγηση, έτσι ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Ο εξολοκλήρου LED φωτισμός, από μπροστά μέχρι πίσω, συμβάλλει σε μια μοντέρνα εμφάνιση και ένα κομψό και φουτουριστικό στυλ.
Ο εξολοκλήρου LED φωτισμός, από μπροστά μέχρι πίσω, συμβάλλει σε μια μοντέρνα εμφάνιση και ένα κομψό και φουτουριστικό στυλ.
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Από την ξεκούραστη, σπορ θέση οδήγησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μεγάλης γκάμας αναβατών, μέχρι την προσεκτική διάταξη του πολυδιακόπτη, όλες οι πτυχές διεπαφής αναβάτη της Ninja 7 Hybrid σχεδιάστηκαν για να είναι εύχρηστες και να εμπνέουν σιγουριά.
Από την ξεκούραστη, σπορ θέση οδήγησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μεγάλης γκάμας αναβατών, μέχρι την προσεκτική διάταξη του πολυδιακόπτη, όλες οι πτυχές διεπαφής αναβάτη της Ninja 7 Hybrid σχεδιάστηκαν για να είναι εύχρηστες και να εμπνέουν σιγουριά.
Χάρη στη συμβολή του ηλεκτροκινητήρα, η Ninja 7 Hybrid έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ακόμη και από τη Ninja 250 της Kawasaki.
Χάρη στη συμβολή του ηλεκτροκινητήρα, η Ninja 7 Hybrid έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ακόμη και από τη Ninja 250 της Kawasaki.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Το μοναδικό στο είδος του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο 6 ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό για την ομαλή αλλαγή σχέσεων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αλλαγή σχέσεων και λειτουργία του υδραυλικού συμπλέκτη, ο αναβάτης είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί στην οδήγηση και το γκάζι.
Το μοναδικό στο είδος του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο 6 ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό για την ομαλή αλλαγή σχέσεων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αλλαγή σχέσεων και λειτουργία του υδραυλικού συμπλέκτη, ο αναβάτης είναι ελεύθερος να επικεντρωθεί στην οδήγηση και το γκάζι.
Με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω από τη σειρά κυλίνδρων ενός δικύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης παράλληλης διάταξης 451 κ.εκ., η ισχυρή υβριδική μονάδα ισχύος είναι η πρώτη του είδους της σε μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται και συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον για να παρέχουν έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα με ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. * Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για πιο αποδοτική οδήγηση, ενώ χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας η μοτοσυκλέτα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία ηλεκτροκίνησης (EV Mode) της Ninja 7 Hybrid μπορεί να είναι χρήσιμη σε ορισμένες περιπτώσεις όπου επιβάλλεται αθόρυβη κίνηση, όπως σε οικιστικές περιοχές ή σε γκαράζ. Η ταχύτητα και η αυτονομία είναι περιορισμένες.
Με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω από τη σειρά κυλίνδρων ενός δικύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης παράλληλης διάταξης 451 κ.εκ., η ισχυρή υβριδική μονάδα ισχύος είναι η πρώτη του είδους της σε μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται και συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον για να παρέχουν έναν φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα με ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. * Τα ισχυρά υβριδικά συστήματα συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν ηλεκτροκινητήρα για πιο αποδοτική οδήγηση, ενώ χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας η μοτοσυκλέτα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία ηλεκτροκίνησης (EV Mode) της Ninja 7 Hybrid μπορεί να είναι χρήσιμη σε ορισμένες περιπτώσεις όπου επιβάλλεται αθόρυβη κίνηση, όπως σε οικιστικές περιοχές ή σε γκαράζ. Η ταχύτητα και η αυτονομία είναι περιορισμένες.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Μέχρι τώρα πολλά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα δεν μπορούσαν να λειτουργούν με ανεξάρτητο τρόπο, δηλαδή μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Χάρη στην ισχυρή υβριδική τεχνολογία της Kawasaki, η μοτοσυκλέτα μπορεί να λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με συνδυασμό και των δύο.
Η ενοποίηση του συστήματος κινητήρα είναι πολύ αποδοτική. Ο νέος κινητήρας 451cc έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να προσφέρει πλήρως αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή σχέσεων ενώ ο ηλεκτροκινητήρας (που είναι υδρόψυκτος) είναι εγκατεστημένος πίσω από τους δύο κυλίνδρους του κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργώντας ένα συμπαγές ενιαίο σύνολο που συμβάλλει στην κατανομή βάρους.
Η ενοποίηση του συστήματος κινητήρα είναι πολύ αποδοτική. Ο νέος κινητήρας 451cc έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να προσφέρει πλήρως αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή σχέσεων ενώ ο ηλεκτροκινητήρας (που είναι υδρόψυκτος) είναι εγκατεστημένος πίσω από τους δύο κυλίνδρους του κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργώντας ένα συμπαγές ενιαίο σύνολο που συμβάλλει στην κατανομή βάρους.
Για τις ζώνες μηδενικών εκπομπών, είναι εφικτή μόνο η λειτουργία ηλεκτροκίνησης. Όταν η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου κοντεύει να εξαντληθεί, ο κινητήρας εσωτερικός καύσης μπορεί να μειώσει ισχύ και να παράγει ηλεκτρικό ρεύμα για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Για τις ζώνες μηδενικών εκπομπών, είναι εφικτή μόνο η λειτουργία ηλεκτροκίνησης. Όταν η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου κοντεύει να εξαντληθεί, ο κινητήρας εσωτερικός καύσης μπορεί να μειώσει ισχύ και να παράγει ηλεκτρικό ρεύμα για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Μια νέα έκδοση της εφαρμογής Rideology the App θα κυκλοφορήσει για τα Υβριδικά Kawasaki. Οι διαθέσιμες πληροφορίες θα εστιάζουν σε γενικές πληροφορίες που χρησιμοποιούνται ήδη στο Rideology για άλλες μηχανές καθώς και ενημερώσεις και πληροφορίες ειδικά για τη λειτουργία ενός HEV.
Μια νέα έκδοση της εφαρμογής Rideology the App θα κυκλοφορήσει για τα Υβριδικά Kawasaki. Οι διαθέσιμες πληροφορίες θα εστιάζουν σε γενικές πληροφορίες που χρησιμοποιούνται ήδη στο Rideology για άλλες μηχανές καθώς και ενημερώσεις και πληροφορίες ειδικά για τη λειτουργία ενός HEV.
Ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, η μηχανή θα κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και θα μεταβεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς αυξάνεται η ταχύτητα και όλα αυτά αυτόματα χωρίς καμία επέμβαση από τον αναβάτη.
Ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία, η μηχανή θα κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και θα μεταβεί στον κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς αυξάνεται η ταχύτητα και όλα αυτά αυτόματα χωρίς καμία επέμβαση από τον αναβάτη.
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει πλήρως αυτόματη λειτουργία (EV Mode), χειροκίνητη με αλλαγή σχέσεων μέσω κουμπιού (SPORTHYBRID) ή τη λειτουργία προτίμησης του αναβάτη (ECO-HYBRID).
Στη λειτουργία ECO-HYBRID όταν το όχημα ακινητοποιείται πλήρως, ο κινητήρας σβήνει για την εξοικονόμηση καυσίμου.
Στη λειτουργία ECO-HYBRID όταν το όχημα ακινητοποιείται πλήρως, ο κινητήρας σβήνει για την εξοικονόμηση καυσίμου.
Χρησιμοποιήθηκε η κλασική σχεδιαστική αντίληψη του πλαισίου μιας σπορ μοτοσυκλέτας για την προσεγμένη διευθέτηση όλων των στοιχείων της υβριδικής μονάδας ισχύος (κινητήρας εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, ISG) σε ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο ελαφρύς, ευκίνητος χαρακτήρας για τον οποίο είναι γνωστές οι σπορ μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Χρησιμοποιήθηκε η κλασική σχεδιαστική αντίληψη του πλαισίου μιας σπορ μοτοσυκλέτας για την προσεγμένη διευθέτηση όλων των στοιχείων της υβριδικής μονάδας ισχύος (κινητήρας εσωτερικής καύσης, ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, ISG) σε ένα ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο ελαφρύς, ευκίνητος χαρακτήρας για τον οποίο είναι γνωστές οι σπορ μοτοσυκλέτες Kawasaki.
Όταν το όχημα σταματά κατά τη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων επανέρχεται αυτόματα στην 1η σχέση για να διευκολύνει την επανεκκίνηση. Το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.
Όταν το όχημα σταματά κατά τη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων επανέρχεται αυτόματα στην 1η σχέση για να διευκολύνει την επανεκκίνηση. Το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.
Το χρώμα και τα γραφικά της Ninja 7 Hybrid, σε ασημί και πράσινο Lime με ημι-ματ φινίρισμα, συνθέτουν μια φρέσκια, φουτουριστική εικόνα για τα μοντέλα HEV της Kawasaki.
Το χρώμα και τα γραφικά της Ninja 7 Hybrid, σε ασημί και πράσινο Lime με ημι-ματ φινίρισμα, συνθέτουν μια φρέσκια, φουτουριστική εικόνα για τα μοντέλα HEV της Kawasaki.
Η μπαταρία δεν χρειάζεται τακτική φόρτιση αφού φορτίζεται κατά την οδήγηση, έτσι ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση.
Η μπαταρία δεν χρειάζεται τακτική φόρτιση αφού φορτίζεται κατά την οδήγηση, έτσι ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου, ενώ η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τη μοτοσυκλέτα προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Ο εξολοκλήρου LED φωτισμός, από μπροστά μέχρι πίσω, συμβάλλει σε μια μοντέρνα εμφάνιση και ένα κομψό και φουτουριστικό στυλ.
Ο εξολοκλήρου LED φωτισμός, από μπροστά μέχρι πίσω, συμβάλλει σε μια μοντέρνα εμφάνιση και ένα κομψό και φουτουριστικό στυλ.
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Αυτή η πρακτική λειτουργία είναι χρήσιμη για τους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν ενεργοποιείται, ανοίγοντας το γκάζι η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα εμπρός με ταχύτητα βηματισμού. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο «μηδέν», η μοτοσυκλέτα κινείται προς τα πίσω.
Από την ξεκούραστη, σπορ θέση οδήγησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μεγάλης γκάμας αναβατών, μέχρι την προσεκτική διάταξη του πολυδιακόπτη, όλες οι πτυχές διεπαφής αναβάτη της Ninja 7 Hybrid σχεδιάστηκαν για να είναι εύχρηστες και να εμπνέουν σιγουριά.
Από την ξεκούραστη, σπορ θέση οδήγησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μεγάλης γκάμας αναβατών, μέχρι την προσεκτική διάταξη του πολυδιακόπτη, όλες οι πτυχές διεπαφής αναβάτη της Ninja 7 Hybrid σχεδιάστηκαν για να είναι εύχρηστες και να εμπνέουν σιγουριά.
Χάρη στη συμβολή του ηλεκτροκινητήρα, η Ninja 7 Hybrid έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ακόμη και από τη Ninja 250 της Kawasaki.
Χάρη στη συμβολή του ηλεκτροκινητήρα, η Ninja 7 Hybrid έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου ακόμη και από τη Ninja 250 της Kawasaki.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών λειτουργιών οδήγησης (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID και EV χαμηλής ταχύτητας, μικρής απόστασης) προσφέρει την ευελιξία προσαρμογής σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας της κάθε λειτουργίας είναι ξεχωριστός, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να ανακαλύψει τα πολλαπλά πρόσωπα της μοτοσυκλέτας.
Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki διαθέτουν μονάδες ισχύος που συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα για να προσφέρουν μια σειρά από δυνατότητες επιδόσεων και μια σειρά από νέες εμπειρίες οδήγησης.
Καθώς ο κόσμος κινείται προς την ουδετερότητα του άνθρακα, η Kawasaki αναπτύσσει μια σειρά από μελλοντικές λύσεις κινητικότητας. Με μονάδες ισχύος που συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με συμπαγή ηλεκτροκινητήρα, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki προσφέρουν τη δυνατότητα αυξημένων επιδόσεων σε ένα συμπαγές πακέτο, βελτιωμένη οικονομία καυσίμου ή οδήγηση μηδενικών εκπομπών ρύπων - ή όλα τα παραπάνω με πολλαπλά προγράμματα οδήγησης - διατηρώντας παράλληλα τον ενθουσιασμό οδήγησης για τον οποίο είναι γνωστές οι μοτοσικλέτες Kawasaki. Και με πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά για να εξερευνήσουν οι αναβάτες, όπως το e-boost, το button-shift sport riding και το WALK Mode, τα υβριδικά μοντέλα της Kawasaki εγκαινιάζουν μια νέα εποχή στην οδηγική εμπειρία.
Η λειτουργία e-boost επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν έξτρα δύναμη για ισχυρότερη επιτάγχυνση και υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα
Μοναδικό στα μοντέλα EV και HEV της Kawasaki, το e-boost επιτρέπει στους αναβάτες να αξιοποιήσουν για λίγο επιπλέον ισχύ για ισχυρότερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Για να αποφευχθεί η υπερθέρμανση της μπαταρίας, η λειτουργία e-boost είναι περιορισμένη (ο χρόνος διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο). Όταν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις, η διαθεσιμότητα του e-boost θα εμφανίζεται στην οθόνη μέσω ένδειξης ή του μετρητή e-boost. Πατώντας το κουμπί στη δεξιά λαβή ενεργοποιείται η λειτουργία, αυξάνοντας την ισχύ και τη ροπή. Ο μετρητής e-boost (τώρα μωβ) μετρά αντίστροφα τον υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο. Μόλις η μοτοσυκλέτα είναι ξανά έτοιμη, η λειτουργία e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά.
Το e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί εν κινήσει (κατά την οδήγηση) ή όταν σταματήσει.
Το μοναδικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί αποκλειστική λογική για την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Με την ενεργοποίηση των ταχυτήτων και του υδραυλικού συμπλέκτη που πραγματοποιείται από τη μοτοσυκλέτα, ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στον έλεγχο του γκαζιού.
Το μοναδικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί αποκλειστική λογική για την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Κατά τη διάρκεια των ανεβασμάτων ταχυτήτων και των κατεβάσματος ταχυτήτων, η ECU διαχειρίζεται τις στροφές του κινητήρα και του κινητήρα για ομαλή, φυσική αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων. Ο λεπτός έλεγχος γκαζιού και η λειτουργία του μοχλού συμπλέκτη που χρησιμοποιούν οι αναβάτες σε μια συμβατική μοτοσικλέτα ελέγχονται όλα από τη μοτοσυκλέτα.
Με ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είναι δυνατή τόσο η πλήρως αυτόματη όσο και η χειροκίνητη λειτουργία. Τα γρανάζια μετακινούνται από έναν ηλεκτρικό μοτέρ αλλαγής ταχυτήτων που κατευθύνεται από την ECU. Με πλήρως αυτόματη λειτουργία, τα σήματα μετατόπισης λαμβάνονται από την ECU. Με χειροκίνητη λειτουργία, η ECU στέλνει σήματα στον μοτέρ αλλαγής ταχυτήτων με βάση την επιλογή του αναβάτη μέσω των κουμπιών αλλαγής ταχυτήτων.
Ο υδραυλικός συμπλέκτης ενεργοποιείται από μια ειδική αντλία λαδιού που ελέγχεται από μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα. Η ECU καθορίζει πότε πρέπει να ενεργοποιηθεί ο συμπλέκτης (για να λάβει κινητήρια δύναμη από τον κινητήρα) ή να απεμπλακεί (για να αλλάξει ταχύτητες ή πότε να σταματήσει).
Σε αντίθεση με μια συμβατική μοτοσικλέτα, δεν υπάρχει μανέτα συμπλέκτη ή μοχλός αλλαγής ταχυτήτων για να λειτουργήσει. Δεδομένου ότι η ενεργοποίηση των ταχυτήτων και του υδραυλικού συμπλέκτη πραγματοποιείται από τη μοτοσυκλέτα, ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στον έλεγχο του γκαζιού - ένα πλεονέκτημα κατά την εκτέλεση στροφών U και άλλων ελιγμών χαμηλής ταχύτητας, κατά τη διάρκεια οδήγησης με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν οδηγεί σε βαριά κυκλοφορία stop-and-go.
Μπορούν επίσης να ενσωματωθούν πρόσθετα συστήματα όπως το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων και το ALPF (Automatic Launch Position Finder), το οποίο επαναφέρει αυτόματα το κιβώτιο ταχυτήτων στην 1η ταχύτητα όταν το όχημα σταματά για να διευκολύνει την εκκίνηση ξανά.
Με το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων, ο αναβάτης ξεκινά τις αλλαγές ταχυτήτων χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στην αριστερή λαβή του τιμονιού.
Το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων είναι μία από τις νέες εμπειρίες οδήγησης που προσφέρουν τα νέα μοντέλα HEV της Kawasaki. Αντί να χρησιμοποιήσει ένα μοχλό αλλαγής ταχυτήτων για να αλλάξει ταχύτητες, ο αναβάτης ξεκινά τις αλλαγές ταχυτήτων χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στην αριστερή λαβή. Ένας διακόπτης δακτύλου στην ακριανή πλευρά χρησιμοποιείται για αλλαγή προς τα πάνω. Ένας διακόπτης αντίχειρα χρησιμοποιείται για τη αλλαγή προς τα κάτω. Η ενεργοποίηση των γραναζιών και του υδραυλικού συμπλέκτη πραγματοποιείται στη συνέχεια από το αυτόματο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της μοτοσυκλέτας, το οποίο καθιστά δυνατή αυτή τη λειτουργία.
Όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο ρελαντί η λειτουργία αυτή σβήνει τη μηχανή για οικονομία καυσίμου
Σε μοντέλα όπως το Ninja 7 Hybrid και το Z7 Hybrid, η διακοπή λειτουργίας στο ρελαντί προσφέρει πρόσθετη ευκολία κατά την οδήγηση στην κίνηση της πόλης. Όταν το όχημα σταματήσει εντελώς, ο κινητήρας σβήνει για εξοικονόμηση καυσίμου.
Η λειτουργία WALK βοηθά στους ελιγμούς σε ένα χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Η βολική λειτουργία του βοηθά στους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Με τη μοτοσυκλέτα σταματημένη και το γκάζι κλειστό, η λειτουργία WALK ενεργοποιείται πατώντας παρατεταμένα το κουμπί WALK Mode. Μόλις ενεργοποιηθεί, το φόντο της οθόνης γίνεται πορτοκαλί για να διακρίνεται σαφώς από την κανονική λειτουργία.
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki διαθέτουν μονάδες ισχύος που συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα για να προσφέρουν μια σειρά από δυνατότητες επιδόσεων και μια σειρά από νέες εμπειρίες οδήγησης.
Καθώς ο κόσμος κινείται προς την ουδετερότητα του άνθρακα, η Kawasaki αναπτύσσει μια σειρά από μελλοντικές λύσεις κινητικότητας. Με μονάδες ισχύος που συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) με συμπαγή ηλεκτροκινητήρα, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Kawasaki προσφέρουν τη δυνατότητα αυξημένων επιδόσεων σε ένα συμπαγές πακέτο, βελτιωμένη οικονομία καυσίμου ή οδήγηση μηδενικών εκπομπών ρύπων - ή όλα τα παραπάνω με πολλαπλά προγράμματα οδήγησης - διατηρώντας παράλληλα τον ενθουσιασμό οδήγησης για τον οποίο είναι γνωστές οι μοτοσικλέτες Kawasaki. Και με πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά για να εξερευνήσουν οι αναβάτες, όπως το e-boost, το button-shift sport riding και το WALK Mode, τα υβριδικά μοντέλα της Kawasaki εγκαινιάζουν μια νέα εποχή στην οδηγική εμπειρία.
Η λειτουργία e-boost επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν έξτρα δύναμη για ισχυρότερη επιτάγχυνση και υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα
Μοναδικό στα μοντέλα EV και HEV της Kawasaki, το e-boost επιτρέπει στους αναβάτες να αξιοποιήσουν για λίγο επιπλέον ισχύ για ισχυρότερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα.
Για να αποφευχθεί η υπερθέρμανση της μπαταρίας, η λειτουργία e-boost είναι περιορισμένη (ο χρόνος διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο). Όταν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις, η διαθεσιμότητα του e-boost θα εμφανίζεται στην οθόνη μέσω ένδειξης ή του μετρητή e-boost. Πατώντας το κουμπί στη δεξιά λαβή ενεργοποιείται η λειτουργία, αυξάνοντας την ισχύ και τη ροπή. Ο μετρητής e-boost (τώρα μωβ) μετρά αντίστροφα τον υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο. Μόλις η μοτοσυκλέτα είναι ξανά έτοιμη, η λειτουργία e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά.
Το e-boost μπορεί να ενεργοποιηθεί εν κινήσει (κατά την οδήγηση) ή όταν σταματήσει.
Το μοναδικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί αποκλειστική λογική για την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Με την ενεργοποίηση των ταχυτήτων και του υδραυλικού συμπλέκτη που πραγματοποιείται από τη μοτοσυκλέτα, ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στον έλεγχο του γκαζιού.
Το μοναδικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων της Kawasaki χρησιμοποιεί αποκλειστική λογική για την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και τη λειτουργία του συμπλέκτη. Κατά τη διάρκεια των ανεβασμάτων ταχυτήτων και των κατεβάσματος ταχυτήτων, η ECU διαχειρίζεται τις στροφές του κινητήρα και του κινητήρα για ομαλή, φυσική αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων. Ο λεπτός έλεγχος γκαζιού και η λειτουργία του μοχλού συμπλέκτη που χρησιμοποιούν οι αναβάτες σε μια συμβατική μοτοσικλέτα ελέγχονται όλα από τη μοτοσυκλέτα.
Με ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είναι δυνατή τόσο η πλήρως αυτόματη όσο και η χειροκίνητη λειτουργία. Τα γρανάζια μετακινούνται από έναν ηλεκτρικό μοτέρ αλλαγής ταχυτήτων που κατευθύνεται από την ECU. Με πλήρως αυτόματη λειτουργία, τα σήματα μετατόπισης λαμβάνονται από την ECU. Με χειροκίνητη λειτουργία, η ECU στέλνει σήματα στον μοτέρ αλλαγής ταχυτήτων με βάση την επιλογή του αναβάτη μέσω των κουμπιών αλλαγής ταχυτήτων.
Ο υδραυλικός συμπλέκτης ενεργοποιείται από μια ειδική αντλία λαδιού που ελέγχεται από μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα. Η ECU καθορίζει πότε πρέπει να ενεργοποιηθεί ο συμπλέκτης (για να λάβει κινητήρια δύναμη από τον κινητήρα) ή να απεμπλακεί (για να αλλάξει ταχύτητες ή πότε να σταματήσει).
Σε αντίθεση με μια συμβατική μοτοσικλέτα, δεν υπάρχει μανέτα συμπλέκτη ή μοχλός αλλαγής ταχυτήτων για να λειτουργήσει. Δεδομένου ότι η ενεργοποίηση των ταχυτήτων και του υδραυλικού συμπλέκτη πραγματοποιείται από τη μοτοσυκλέτα, ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στον έλεγχο του γκαζιού - ένα πλεονέκτημα κατά την εκτέλεση στροφών U και άλλων ελιγμών χαμηλής ταχύτητας, κατά τη διάρκεια οδήγησης με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν οδηγεί σε βαριά κυκλοφορία stop-and-go.
Μπορούν επίσης να ενσωματωθούν πρόσθετα συστήματα όπως το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων και το ALPF (Automatic Launch Position Finder), το οποίο επαναφέρει αυτόματα το κιβώτιο ταχυτήτων στην 1η ταχύτητα όταν το όχημα σταματά για να διευκολύνει την εκκίνηση ξανά.
Με το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων, ο αναβάτης ξεκινά τις αλλαγές ταχυτήτων χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στην αριστερή λαβή του τιμονιού.
Το Πλήκτρο Αλλαγής Ταχυτήτων είναι μία από τις νέες εμπειρίες οδήγησης που προσφέρουν τα νέα μοντέλα HEV της Kawasaki. Αντί να χρησιμοποιήσει ένα μοχλό αλλαγής ταχυτήτων για να αλλάξει ταχύτητες, ο αναβάτης ξεκινά τις αλλαγές ταχυτήτων χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα αλλαγής ταχυτήτων στην αριστερή λαβή. Ένας διακόπτης δακτύλου στην ακριανή πλευρά χρησιμοποιείται για αλλαγή προς τα πάνω. Ένας διακόπτης αντίχειρα χρησιμοποιείται για τη αλλαγή προς τα κάτω. Η ενεργοποίηση των γραναζιών και του υδραυλικού συμπλέκτη πραγματοποιείται στη συνέχεια από το αυτόματο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της μοτοσυκλέτας, το οποίο καθιστά δυνατή αυτή τη λειτουργία.
Όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο ρελαντί η λειτουργία αυτή σβήνει τη μηχανή για οικονομία καυσίμου
Σε μοντέλα όπως το Ninja 7 Hybrid και το Z7 Hybrid, η διακοπή λειτουργίας στο ρελαντί προσφέρει πρόσθετη ευκολία κατά την οδήγηση στην κίνηση της πόλης. Όταν το όχημα σταματήσει εντελώς, ο κινητήρας σβήνει για εξοικονόμηση καυσίμου.
Η λειτουργία WALK βοηθά στους ελιγμούς σε ένα χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Η βολική λειτουργία του βοηθά στους ελιγμούς σε χώρο στάθμευσης. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το άνοιγμα του γκαζιού κινεί τη μοτοσυκλέτα προς τα εμπρός με ταχύτητα περπατήματος. Κλείνοντας το γκάζι πέρα από το σημείο "μηδέν" κινείται η μοτοσυκλέτα με την όπισθεν.
Με τη μοτοσυκλέτα σταματημένη και το γκάζι κλειστό, η λειτουργία WALK ενεργοποιείται πατώντας παρατεταμένα το κουμπί WALK Mode. Μόλις ενεργοποιηθεί, το φόντο της οθόνης γίνεται πορτοκαλί για να διακρίνεται σαφώς από την κανονική λειτουργία.
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Όταν λειτουργεί με το ηλεκτρικό μοτέρ αποκλειστικά δεν υφίστανται καθόλου εκπομπές
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 11.7:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 70.0 x 58.6 χιλ. |
Διαδρομή | 451 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 36 χιλ. x 2 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Battery type | Lithium-ion battery pack |
---|---|
Nominal voltage | 50.4 V |
Total nominal capacity | 27.2 Ah |
Total battery weight | 13 kg |
Μέγιστη ισχύς | 51.1 kW {69 PS} / 10,500 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 60.4 N•m {6.2 kgf•m} / 2,800 σ.α.λ. |
CO2 emission ECO-HYBRID (AT) mode | 86 γραμ./χλμ |
Fuel consumption ECO-HYBRID (AT) mode | 3.7 λ./100 χλμ. [WMTC Class 3-2] |
CO2 emission SPORT-HYBRID (MT) mode | 92 γραμ./χλμ |
Fuel consumption SPORT-HYBRID (MT) mode | 4.0* λ./100 χλμ. [WMTC Class 3-2] |
| *Approved value from WMTC stage 3 test, class 3-2 |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.219 (71/32) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.235 (38/17) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.800 (36/20) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.500 (33/22) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.240 (31/25) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.074 (29/27) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.964 (27/28) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.071 (43/14) |
Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 104 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 120 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 114 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Ελαστικό, πίσω | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
Μ x Π x Υ | 2,145 x 750 x 1,135 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 30° / 30° |
Μεταξόνιο | 1,535 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 130 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 14.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 795 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 227 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο δίσκοι |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 300 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 250 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Μεγάλος φιμέ ανεμοθώρακας για καλύτερη προστασία από τον άνεμο, μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένη εμφάνιση. Αυτός ο ανεμοθώρακας είναι περίπου 15 mm πιο ψηλός και 40 mm πιο πλατύς από τον αρχικό ανεμοθώρακα.
Προϊόν μάρκας Kawasaki, το οποίο παράγεται και αναπτύσσεται από την Kawasaki και είναι πλήρως νόμιμο για χρήση στο δρόμο.
Μεγάλος διάφανος ανεμοθώρακας για καλύτερη προστασία από τον άνεμο, μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένη εμφάνιση. Αυτός ο ανεμοθώρακας είναι περίπου 15 mm πιο ψηλός και 40 mm πιο πλατύς από τον αρχικό ανεμοθώρακα.
Προϊόν μάρκας Kawasaki, το οποίο παράγεται και αναπτύσσεται από την Kawasaki και είναι πλήρως νόμιμο για χρήση στο δρόμο.
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας