Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Σε μία κατηγορία γεμάτη με 400αρια σπορ μοντέλα,η Kawasaki εισάγει ένα επεναστατικό Supersport μοντέλο. Το Ninja ZX-4RR διαθέτει ένα τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 400 κ.ε. με την τοπ επίδοση στην κατηγορίας του σε ένα συμπαγές σασί. Στην πίστα ή στο δρόμο, βιώνοντας την αγαλίαση της άνευ προηγουμένου ισχύος της Ninja ZX-4RR’s , τις θρυλικές στροφές,και το αιχμηρό ευκίνητο χειρισμό της θα ξυπνήσει σίγουρα τον κοιμώμενο Supersport χαρακτήρα μέσα σου.
Χρώμα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η Kawasaki απογειώνει την απόδοση του κινητήρα 400 κ.εκ., επιτυγχάνοντας πρωτόγνωρη ισχύ 57 kW (77 PS)*. Ο ήχος του κινητήρα καθώς ανεβάζει στροφές πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. κορυφώνει την ευχαρίστηση του αναβάτη. Το γρήγορο ανέβασμα στροφών και η άμεση απόκριση του γκαζιού συμπληρώνονται από έναν ευέλικτο χαρακτήρα που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για οδήγηση στην πόλη, καθώς και κραυγαλέα ισχύ στις υψηλές στροφές, ιδανική για σπορ οδήγηση ή οδήγηση σε πίστα.
Η Kawasaki απογειώνει την απόδοση του κινητήρα 400 κ.εκ., επιτυγχάνοντας πρωτόγνωρη ισχύ 57 kW (77 PS)*. Ο ήχος του κινητήρα καθώς ανεβάζει στροφές πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. κορυφώνει την ευχαρίστηση του αναβάτη. Το γρήγορο ανέβασμα στροφών και η άμεση απόκριση του γκαζιού συμπληρώνονται από έναν ευέλικτο χαρακτήρα που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για οδήγηση στην πόλη, καθώς και κραυγαλέα ισχύ στις υψηλές στροφές, ιδανική για σπορ οδήγηση ή οδήγηση σε πίστα.
Σήμα κατατεθέν της σειράς ZX είναι ο εξαιρετικά ακριβής χειρισμός με άριστη ανάδραση που εμπνέει σιγουριά, και η Ninja ZX-4R δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι το αποτέλεσμα των προσπαθειών της Kawasaki στον αγωνιστικό τομέα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και της ανάπτυξης των Ninja ZX-10R και των Ninja ZX-6R. Και η Ninja ZX-4R διαθέτει παρόμοιο χαρακτήρα χειρισμού με των άλλων μοντέλων της οικογένειας.
Σήμα κατατεθέν της σειράς ZX είναι ο εξαιρετικά ακριβής χειρισμός με άριστη ανάδραση που εμπνέει σιγουριά, και η Ninja ZX-4R δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι το αποτέλεσμα των προσπαθειών της Kawasaki στον αγωνιστικό τομέα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και της ανάπτυξης των Ninja ZX-10R και των Ninja ZX-6R. Και η Ninja ZX-4R διαθέτει παρόμοιο χαρακτήρα χειρισμού με των άλλων μοντέλων της οικογένειας.
Το στυλ συναντά την ύλη με τον ανώτερο στυλιστικό σχεδιασμό και το υψηλής ποιότητας πακέτο της Ninja ZX-4R. Η επιθετική όψη συμπληρώνεται από premium λειτουργίες όπως η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT που παρέχει ευδιάκριτες πληροφορίες, οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν τον έλεγχο πρόσφυσης και τις λειτουργίες ισχύος για εύκολη διαμόρφωση της μηχανής και στη Ninja ZX-4R SE και τη ZX-4RR, ένας επιλογέας quick shifter για γρήγορες και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων.
Το στυλ συναντά την ύλη με τον ανώτερο στυλιστικό σχεδιασμό και το υψηλής ποιότητας πακέτο της Ninja ZX-4R. Η επιθετική όψη συμπληρώνεται από premium λειτουργίες όπως η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT που παρέχει ευδιάκριτες πληροφορίες, οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν τον έλεγχο πρόσφυσης και τις λειτουργίες ισχύος για εύκολη διαμόρφωση της μηχανής και στη Ninja ZX-4R SE και τη ZX-4RR, ένας επιλογέας quick shifter για γρήγορες και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων.
Το ανεστραμμένο πιρούνι ø37 χιλ. της Ninja ZX-4R χρησιμοποιεί εσωτερικά εξαρτήματα SFF-BP για να προσφέρει τόσο επιδόσεις πίστας όσο και καθημερινή χρηστικότητα, ενώ η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Παρέχοντας αυξημένη δυνατότητα ρύθμισης, τα μπροστινά πιρούνια των Ninja ZX-4R SE και ZX-4RR περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και η Ninja ZX-4RR διαθέτει πίσω αμορτισέρ Showa BFRC lite ίδιου τύπου με αυτό της Ninja ZX-10R.
Το ανεστραμμένο πιρούνι ø37 χιλ. της Ninja ZX-4R χρησιμοποιεί εσωτερικά εξαρτήματα SFF-BP για να προσφέρει τόσο επιδόσεις πίστας όσο και καθημερινή χρηστικότητα, ενώ η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Παρέχοντας αυξημένη δυνατότητα ρύθμισης, τα μπροστινά πιρούνια των Ninja ZX-4R SE και ZX-4RR περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και η Ninja ZX-4RR διαθέτει πίσω αμορτισέρ Showa BFRC lite ίδιου τύπου με αυτό της Ninja ZX-10R.
Με όριο πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. που δηλώνει τις εντυπωσιακές δυνατότητές του, ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία εμπνευσμένη από τους αγώνες και συναντάται επίσης στη Ninja ZX-10R. Σε υψηλές στροφές, ο κινητήρας παράγει έναν ιδιαίτερο, συναρπαστικό ήχο, χαρακτηριστικό ενός τετρακύλινδρου σε σειρά Kawasaki υψηλών επιδόσεων.
Με όριο πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. που δηλώνει τις εντυπωσιακές δυνατότητές του, ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία εμπνευσμένη από τους αγώνες και συναντάται επίσης στη Ninja ZX-10R. Σε υψηλές στροφές, ο κινητήρας παράγει έναν ιδιαίτερο, συναρπαστικό ήχο, χαρακτηριστικό ενός τετρακύλινδρου σε σειρά Kawasaki υψηλών επιδόσεων.
Ο επιλογέας quick shifter επιτρέπει το ανέβασμα και κατέβασμα ταχύτητας χωρίς συμπλέκτη για απρόσκοπτη επιτάχυνση και εύκολη επιβράδυνση, προσφέροντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να απολαύσει ακόμη περισσότερο τον συναρπαστικό χαρακτήρα του κινητήρα της Ninja ZX-4R.
Ο επιλογέας quick shifter επιτρέπει το ανέβασμα και κατέβασμα ταχύτητας χωρίς συμπλέκτη για απρόσκοπτη επιτάχυνση και εύκολη επιβράδυνση, προσφέροντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να απολαύσει ακόμη περισσότερο τον συναρπαστικό χαρακτήρα του κινητήρα της Ninja ZX-4R.
Οι κύριες διαστάσεις πλαισίου (θέση κέντρου βάρους, θέση άρθρωσης ψαλιδιού, θέσεις αξόνων κινητήρα, γωνία κάστερ κ.λπ.) είναι εμπνευσμένες από την αγωνιστική μηχανή World Superbike Ninja ZX-10RR της Kawasaki, μεταφέροντας τις μελέτες σχεδίασης πλαισίου του WorldSBK στην κατηγορία των 400 κ.εκ.
Οι κύριες διαστάσεις πλαισίου (θέση κέντρου βάρους, θέση άρθρωσης ψαλιδιού, θέσεις αξόνων κινητήρα, γωνία κάστερ κ.λπ.) είναι εμπνευσμένες από την αγωνιστική μηχανή World Superbike Ninja ZX-10RR της Kawasaki, μεταφέροντας τις μελέτες σχεδίασης πλαισίου του WorldSBK στην κατηγορία των 400 κ.εκ.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω της εφαρμογής «RIDEOLOGY THE APP» για smartphone και παρέχει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αποκτήσει πρόσβαση στις λειτουργίες του πίνακα οργάνων για βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω της εφαρμογής «RIDEOLOGY THE APP» για smartphone και παρέχει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αποκτήσει πρόσβαση στις λειτουργίες του πίνακα οργάνων για βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Σχεδιασμένο με τη βοήθεια της προηγμένης ανάλυσης δυναμικής ακαμψίας της Kawasaki, αυτό το πλαίσιο χωροδικτυώματος από ατσάλι υψηλής ακαμψίας προσφέρει την απαιτούμενη ισορροπία μεταξύ αντίστασης και κάμψης πλαισίου επιτυγχάνοντας τον ευκίνητο χειρισμό τύπου supersport της Ninja ZX-4R.
Σχεδιασμένο με τη βοήθεια της προηγμένης ανάλυσης δυναμικής ακαμψίας της Kawasaki, αυτό το πλαίσιο χωροδικτυώματος από ατσάλι υψηλής ακαμψίας προσφέρει την απαιτούμενη ισορροπία μεταξύ αντίστασης και κάμψης πλαισίου επιτυγχάνοντας τον ευκίνητο χειρισμό τύπου supersport της Ninja ZX-4R.
Όπως αρμόζει στην πιο ισχυρή μηχανή στην κατηγορία των 400 κ.εκ., το επιθετικό στυλ Ninja της Ninja ZX-4R αποπνέει μια άγρια αύρα συγκρατημένης δύναμης και εκρηκτικής ενέργειας.
Όπως αρμόζει στην πιο ισχυρή μηχανή στην κατηγορία των 400 κ.εκ., το επιθετικό στυλ Ninja της Ninja ZX-4R αποπνέει μια άγρια αύρα συγκρατημένης δύναμης και εκρηκτικής ενέργειας.
Η φυσικά επιθετική θέση οδήγησης (πιο σκυφτή προς τα εμπρός σε σχέση με της Ninja 400, αλλά ελαφρώς ξεκούραστη) επιτρέπει στον αναβάτη να επωφεληθεί από τον ευκίνητο χειρισμό της Ninja ZX-4R. Το ρεζερβουάρ καυσίμου μοιάζει λεπτό, συμβάλλοντας στην καλή επαφή με τη μοτοσυκλέτα, ενώ το σχήμα του σφιχτού μαξιλαριού σέλας διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη κατά τη σπορ οδήγηση και είναι άνετο για μεγαλύτερες διαδρομές.
Η φυσικά επιθετική θέση οδήγησης (πιο σκυφτή προς τα εμπρός σε σχέση με της Ninja 400, αλλά ελαφρώς ξεκούραστη) επιτρέπει στον αναβάτη να επωφεληθεί από τον ευκίνητο χειρισμό της Ninja ZX-4R. Το ρεζερβουάρ καυσίμου μοιάζει λεπτό, συμβάλλοντας στην καλή επαφή με τη μοτοσυκλέτα, ενώ το σχήμα του σφιχτού μαξιλαριού σέλας διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη κατά τη σπορ οδήγηση και είναι άνετο για μεγαλύτερες διαδρομές.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή Ram Air, ο πλαϊνός αγωγός Ram Air, σχεδιασμένος με βάση την εμπειρία από τη Ninja H2, κατευθύνει τον αέρα στη μονάδα φίλτρου αέρα και συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Η επιθετική εμφάνιση και ο ήχος από την εισαγωγή ενισχύουν την εμπειρία των τεσσάρων κυλίνδρων σε σειρά και συμβάλλουν στην οπτική ταυτοποίηση της μοτοσυκλέτας ως μοντέλου Ninja ZX της Kawasaki.
Σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή Ram Air, ο πλαϊνός αγωγός Ram Air, σχεδιασμένος με βάση την εμπειρία από τη Ninja H2, κατευθύνει τον αέρα στη μονάδα φίλτρου αέρα και συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Η επιθετική εμφάνιση και ο ήχος από την εισαγωγή ενισχύουν την εμπειρία των τεσσάρων κυλίνδρων σε σειρά και συμβάλλουν στην οπτική ταυτοποίηση της μοτοσυκλέτας ως μοντέλου Ninja ZX της Kawasaki.
Από τους νέους διπλούς προβολείς και τα φλας LED μέχρι το νέο πίσω φανάρι με LED και το φως LED της πινακίδας κυκλοφορίας, η Versys 1000 προσφέρει φωτισμό εξολοκλήρου LED.
Από τους νέους διπλούς προβολείς και τα φλας LED μέχρι το νέο πίσω φανάρι με LED και το φως LED της πινακίδας κυκλοφορίας, η Versys 1000 προσφέρει φωτισμό εξολοκλήρου LED.
Τα μπροστινά φρένα της ZX-4R με δύο δίσκους ø290 χιλ. και μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης παρέχουν αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση πέδησης που εμπνέει σιγουριά τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Τα μπροστινά φρένα της ZX-4R με δύο δίσκους ø290 χιλ. και μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης παρέχουν αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση πέδησης που εμπνέει σιγουριά τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών με επιλεγόμενες λειτουργίες απεικόνισης ενδείξεων (Normal, Circuit (Κανονική - Πίστα)) απεικονίζει ευδιάκριτα τις πιο συναφείς πληροφορίες είτε για οδήγηση στο δρόμο είτε σε πίστα. Η Λειτουργία Πίστας εμφανίζει με πιο ευδιάκριτο τρόπο την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας, τους χρόνους γύρου και τις στροφές πάνω από τις 10.000 σ.α.λ.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών με επιλεγόμενες λειτουργίες απεικόνισης ενδείξεων (Normal, Circuit (Κανονική - Πίστα)) απεικονίζει ευδιάκριτα τις πιο συναφείς πληροφορίες είτε για οδήγηση στο δρόμο είτε σε πίστα. Η Λειτουργία Πίστας εμφανίζει με πιο ευδιάκριτο τρόπο την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας, τους χρόνους γύρου και τις στροφές πάνω από τις 10.000 σ.α.λ.
Η Kawasaki απογειώνει την απόδοση του κινητήρα 400 κ.εκ., επιτυγχάνοντας πρωτόγνωρη ισχύ 57 kW (77 PS)*. Ο ήχος του κινητήρα καθώς ανεβάζει στροφές πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. κορυφώνει την ευχαρίστηση του αναβάτη. Το γρήγορο ανέβασμα στροφών και η άμεση απόκριση του γκαζιού συμπληρώνονται από έναν ευέλικτο χαρακτήρα που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για οδήγηση στην πόλη, καθώς και κραυγαλέα ισχύ στις υψηλές στροφές, ιδανική για σπορ οδήγηση ή οδήγηση σε πίστα.
Η Kawasaki απογειώνει την απόδοση του κινητήρα 400 κ.εκ., επιτυγχάνοντας πρωτόγνωρη ισχύ 57 kW (77 PS)*. Ο ήχος του κινητήρα καθώς ανεβάζει στροφές πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. κορυφώνει την ευχαρίστηση του αναβάτη. Το γρήγορο ανέβασμα στροφών και η άμεση απόκριση του γκαζιού συμπληρώνονται από έναν ευέλικτο χαρακτήρα που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για οδήγηση στην πόλη, καθώς και κραυγαλέα ισχύ στις υψηλές στροφές, ιδανική για σπορ οδήγηση ή οδήγηση σε πίστα.
Σήμα κατατεθέν της σειράς ZX είναι ο εξαιρετικά ακριβής χειρισμός με άριστη ανάδραση που εμπνέει σιγουριά, και η Ninja ZX-4R δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι το αποτέλεσμα των προσπαθειών της Kawasaki στον αγωνιστικό τομέα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και της ανάπτυξης των Ninja ZX-10R και των Ninja ZX-6R. Και η Ninja ZX-4R διαθέτει παρόμοιο χαρακτήρα χειρισμού με των άλλων μοντέλων της οικογένειας.
Σήμα κατατεθέν της σειράς ZX είναι ο εξαιρετικά ακριβής χειρισμός με άριστη ανάδραση που εμπνέει σιγουριά, και η Ninja ZX-4R δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι το αποτέλεσμα των προσπαθειών της Kawasaki στον αγωνιστικό τομέα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και της ανάπτυξης των Ninja ZX-10R και των Ninja ZX-6R. Και η Ninja ZX-4R διαθέτει παρόμοιο χαρακτήρα χειρισμού με των άλλων μοντέλων της οικογένειας.
Το στυλ συναντά την ύλη με τον ανώτερο στυλιστικό σχεδιασμό και το υψηλής ποιότητας πακέτο της Ninja ZX-4R. Η επιθετική όψη συμπληρώνεται από premium λειτουργίες όπως η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT που παρέχει ευδιάκριτες πληροφορίες, οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν τον έλεγχο πρόσφυσης και τις λειτουργίες ισχύος για εύκολη διαμόρφωση της μηχανής και στη Ninja ZX-4R SE και τη ZX-4RR, ένας επιλογέας quick shifter για γρήγορες και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων.
Το στυλ συναντά την ύλη με τον ανώτερο στυλιστικό σχεδιασμό και το υψηλής ποιότητας πακέτο της Ninja ZX-4R. Η επιθετική όψη συμπληρώνεται από premium λειτουργίες όπως η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT που παρέχει ευδιάκριτες πληροφορίες, οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν τον έλεγχο πρόσφυσης και τις λειτουργίες ισχύος για εύκολη διαμόρφωση της μηχανής και στη Ninja ZX-4R SE και τη ZX-4RR, ένας επιλογέας quick shifter για γρήγορες και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων.
Το ανεστραμμένο πιρούνι ø37 χιλ. της Ninja ZX-4R χρησιμοποιεί εσωτερικά εξαρτήματα SFF-BP για να προσφέρει τόσο επιδόσεις πίστας όσο και καθημερινή χρηστικότητα, ενώ η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Παρέχοντας αυξημένη δυνατότητα ρύθμισης, τα μπροστινά πιρούνια των Ninja ZX-4R SE και ZX-4RR περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και η Ninja ZX-4RR διαθέτει πίσω αμορτισέρ Showa BFRC lite ίδιου τύπου με αυτό της Ninja ZX-10R.
Το ανεστραμμένο πιρούνι ø37 χιλ. της Ninja ZX-4R χρησιμοποιεί εσωτερικά εξαρτήματα SFF-BP για να προσφέρει τόσο επιδόσεις πίστας όσο και καθημερινή χρηστικότητα, ενώ η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Παρέχοντας αυξημένη δυνατότητα ρύθμισης, τα μπροστινά πιρούνια των Ninja ZX-4R SE και ZX-4RR περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και η Ninja ZX-4RR διαθέτει πίσω αμορτισέρ Showa BFRC lite ίδιου τύπου με αυτό της Ninja ZX-10R.
Με όριο πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. που δηλώνει τις εντυπωσιακές δυνατότητές του, ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία εμπνευσμένη από τους αγώνες και συναντάται επίσης στη Ninja ZX-10R. Σε υψηλές στροφές, ο κινητήρας παράγει έναν ιδιαίτερο, συναρπαστικό ήχο, χαρακτηριστικό ενός τετρακύλινδρου σε σειρά Kawasaki υψηλών επιδόσεων.
Με όριο πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. που δηλώνει τις εντυπωσιακές δυνατότητές του, ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία εμπνευσμένη από τους αγώνες και συναντάται επίσης στη Ninja ZX-10R. Σε υψηλές στροφές, ο κινητήρας παράγει έναν ιδιαίτερο, συναρπαστικό ήχο, χαρακτηριστικό ενός τετρακύλινδρου σε σειρά Kawasaki υψηλών επιδόσεων.
Ο επιλογέας quick shifter επιτρέπει το ανέβασμα και κατέβασμα ταχύτητας χωρίς συμπλέκτη για απρόσκοπτη επιτάχυνση και εύκολη επιβράδυνση, προσφέροντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να απολαύσει ακόμη περισσότερο τον συναρπαστικό χαρακτήρα του κινητήρα της Ninja ZX-4R.
Ο επιλογέας quick shifter επιτρέπει το ανέβασμα και κατέβασμα ταχύτητας χωρίς συμπλέκτη για απρόσκοπτη επιτάχυνση και εύκολη επιβράδυνση, προσφέροντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να απολαύσει ακόμη περισσότερο τον συναρπαστικό χαρακτήρα του κινητήρα της Ninja ZX-4R.
Οι κύριες διαστάσεις πλαισίου (θέση κέντρου βάρους, θέση άρθρωσης ψαλιδιού, θέσεις αξόνων κινητήρα, γωνία κάστερ κ.λπ.) είναι εμπνευσμένες από την αγωνιστική μηχανή World Superbike Ninja ZX-10RR της Kawasaki, μεταφέροντας τις μελέτες σχεδίασης πλαισίου του WorldSBK στην κατηγορία των 400 κ.εκ.
Οι κύριες διαστάσεις πλαισίου (θέση κέντρου βάρους, θέση άρθρωσης ψαλιδιού, θέσεις αξόνων κινητήρα, γωνία κάστερ κ.λπ.) είναι εμπνευσμένες από την αγωνιστική μηχανή World Superbike Ninja ZX-10RR της Kawasaki, μεταφέροντας τις μελέτες σχεδίασης πλαισίου του WorldSBK στην κατηγορία των 400 κ.εκ.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω της εφαρμογής «RIDEOLOGY THE APP» για smartphone και παρέχει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αποκτήσει πρόσβαση στις λειτουργίες του πίνακα οργάνων για βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω της εφαρμογής «RIDEOLOGY THE APP» για smartphone και παρέχει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αποκτήσει πρόσβαση στις λειτουργίες του πίνακα οργάνων για βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Σχεδιασμένο με τη βοήθεια της προηγμένης ανάλυσης δυναμικής ακαμψίας της Kawasaki, αυτό το πλαίσιο χωροδικτυώματος από ατσάλι υψηλής ακαμψίας προσφέρει την απαιτούμενη ισορροπία μεταξύ αντίστασης και κάμψης πλαισίου επιτυγχάνοντας τον ευκίνητο χειρισμό τύπου supersport της Ninja ZX-4R.
Σχεδιασμένο με τη βοήθεια της προηγμένης ανάλυσης δυναμικής ακαμψίας της Kawasaki, αυτό το πλαίσιο χωροδικτυώματος από ατσάλι υψηλής ακαμψίας προσφέρει την απαιτούμενη ισορροπία μεταξύ αντίστασης και κάμψης πλαισίου επιτυγχάνοντας τον ευκίνητο χειρισμό τύπου supersport της Ninja ZX-4R.
Όπως αρμόζει στην πιο ισχυρή μηχανή στην κατηγορία των 400 κ.εκ., το επιθετικό στυλ Ninja της Ninja ZX-4R αποπνέει μια άγρια αύρα συγκρατημένης δύναμης και εκρηκτικής ενέργειας.
Όπως αρμόζει στην πιο ισχυρή μηχανή στην κατηγορία των 400 κ.εκ., το επιθετικό στυλ Ninja της Ninja ZX-4R αποπνέει μια άγρια αύρα συγκρατημένης δύναμης και εκρηκτικής ενέργειας.
Η φυσικά επιθετική θέση οδήγησης (πιο σκυφτή προς τα εμπρός σε σχέση με της Ninja 400, αλλά ελαφρώς ξεκούραστη) επιτρέπει στον αναβάτη να επωφεληθεί από τον ευκίνητο χειρισμό της Ninja ZX-4R. Το ρεζερβουάρ καυσίμου μοιάζει λεπτό, συμβάλλοντας στην καλή επαφή με τη μοτοσυκλέτα, ενώ το σχήμα του σφιχτού μαξιλαριού σέλας διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη κατά τη σπορ οδήγηση και είναι άνετο για μεγαλύτερες διαδρομές.
Η φυσικά επιθετική θέση οδήγησης (πιο σκυφτή προς τα εμπρός σε σχέση με της Ninja 400, αλλά ελαφρώς ξεκούραστη) επιτρέπει στον αναβάτη να επωφεληθεί από τον ευκίνητο χειρισμό της Ninja ZX-4R. Το ρεζερβουάρ καυσίμου μοιάζει λεπτό, συμβάλλοντας στην καλή επαφή με τη μοτοσυκλέτα, ενώ το σχήμα του σφιχτού μαξιλαριού σέλας διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη κατά τη σπορ οδήγηση και είναι άνετο για μεγαλύτερες διαδρομές.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή Ram Air, ο πλαϊνός αγωγός Ram Air, σχεδιασμένος με βάση την εμπειρία από τη Ninja H2, κατευθύνει τον αέρα στη μονάδα φίλτρου αέρα και συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Η επιθετική εμφάνιση και ο ήχος από την εισαγωγή ενισχύουν την εμπειρία των τεσσάρων κυλίνδρων σε σειρά και συμβάλλουν στην οπτική ταυτοποίηση της μοτοσυκλέτας ως μοντέλου Ninja ZX της Kawasaki.
Σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή Ram Air, ο πλαϊνός αγωγός Ram Air, σχεδιασμένος με βάση την εμπειρία από τη Ninja H2, κατευθύνει τον αέρα στη μονάδα φίλτρου αέρα και συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Η επιθετική εμφάνιση και ο ήχος από την εισαγωγή ενισχύουν την εμπειρία των τεσσάρων κυλίνδρων σε σειρά και συμβάλλουν στην οπτική ταυτοποίηση της μοτοσυκλέτας ως μοντέλου Ninja ZX της Kawasaki.
Από τους νέους διπλούς προβολείς και τα φλας LED μέχρι το νέο πίσω φανάρι με LED και το φως LED της πινακίδας κυκλοφορίας, η Versys 1000 προσφέρει φωτισμό εξολοκλήρου LED.
Από τους νέους διπλούς προβολείς και τα φλας LED μέχρι το νέο πίσω φανάρι με LED και το φως LED της πινακίδας κυκλοφορίας, η Versys 1000 προσφέρει φωτισμό εξολοκλήρου LED.
Τα μπροστινά φρένα της ZX-4R με δύο δίσκους ø290 χιλ. και μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης παρέχουν αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση πέδησης που εμπνέει σιγουριά τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Τα μπροστινά φρένα της ZX-4R με δύο δίσκους ø290 χιλ. και μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης παρέχουν αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση πέδησης που εμπνέει σιγουριά τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών με επιλεγόμενες λειτουργίες απεικόνισης ενδείξεων (Normal, Circuit (Κανονική - Πίστα)) απεικονίζει ευδιάκριτα τις πιο συναφείς πληροφορίες είτε για οδήγηση στο δρόμο είτε σε πίστα. Η Λειτουργία Πίστας εμφανίζει με πιο ευδιάκριτο τρόπο την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας, τους χρόνους γύρου και τις στροφές πάνω από τις 10.000 σ.α.λ.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών με επιλεγόμενες λειτουργίες απεικόνισης ενδείξεων (Normal, Circuit (Κανονική - Πίστα)) απεικονίζει ευδιάκριτα τις πιο συναφείς πληροφορίες είτε για οδήγηση στο δρόμο είτε σε πίστα. Η Λειτουργία Πίστας εμφανίζει με πιο ευδιάκριτο τρόπο την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας, τους χρόνους γύρου και τις στροφές πάνω από τις 10.000 σ.α.λ.
Το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων KQS (Kawasaki Quick Shifter) επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα KQS έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης στην πίστα επιτρέποντας τα ανεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση συμπλέκτη, με τέρμα ανοιχτό το γκάζι. Ανιχνεύει ότι έχει ενεργοποιηθεί ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων και στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλο ECU για να διακόψει την ανάφλεξη, ώστε το κιβώτιο να εμπλέξει ομαλά την επόμενη σχέση χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί ο συμπλέκτης. Στα μοντέλα που επιτρέπουν τα κατεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση του συμπλέκτη, κατά την επιβράδυνση το σύστημα ελέγχει αυτόματα τις στροφές κινητήρα έτσι ώστε να επιλεγεί η επόμενη μικρότερη σχέση χωρίς χειρισμό του συμπλέκτη.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων KQS (Kawasaki Quick Shifter) επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα KQS έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης στην πίστα επιτρέποντας τα ανεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση συμπλέκτη, με τέρμα ανοιχτό το γκάζι. Ανιχνεύει ότι έχει ενεργοποιηθεί ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων και στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλο ECU για να διακόψει την ανάφλεξη, ώστε το κιβώτιο να εμπλέξει ομαλά την επόμενη σχέση χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί ο συμπλέκτης. Στα μοντέλα που επιτρέπουν τα κατεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση του συμπλέκτη, κατά την επιβράδυνση το σύστημα ελέγχει αυτόματα τις στροφές κινητήρα έτσι ώστε να επιλεγεί η επόμενη μικρότερη σχέση χωρίς χειρισμό του συμπλέκτη.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 12.3:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 57.0 x 39.1 χιλ. |
Διαδρομή | 399 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 34 χιλ. x 4 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 57.0 kW {77 PS} / 14,500 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ισχύς με RAM Air | 58,7 kW {80 PS} / 14.500 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή | 39.0 N•m {4.0 kgf•m} / 13,000 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 120 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 5.1 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.029 (69/34) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.929 (41/14) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 2.056 (37/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.619 (34/21) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.333 (32/24) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.154 (30/26) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 1.037 (28/27) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.429 (48/14) |
Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 97 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 120 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 124 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Ελαστικό, πίσω | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
Μ x Π x Υ | 1,990 x 765 x 1,110 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,380 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 135 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 15.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 800 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 189 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 290 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Ακτινικής τοποθέτησης, μονομπλόκ, με 4 έμβολα αντικριστά |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ενιαίο βραχίονα A με διπλά αμορτισέρ |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 37 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Οριζόντια Back-link, αμορτισέρ αερίου BFRC lite με ξεχωριστό δοχείο piggyback, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και ελατήριο top-out |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Give your Kawasaki bike a more sporty look and sound with this Akrapovič slip-on system. EC/ECE type approved and fully road legal. This lightweight system offers great performance. (Euro 5)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Akrapovic full racing exhaust system with stainless steel headers, collectors and link pipe and carbon fibre muffler. Contains 2 holes for front and rear oxygen sensors and adapters to allow fitment of original M12 small of aftermarket big oxygen sensors. Plug is supplied to seal of one of the holes. Compact carbon fiber muffler with slash-cut carbon endcap. Including removable stainless steel noise reduction insert. (± 105dB<->±107dB) Power +1.6 kW (2.1 hp) at 14500 rpm. Torque +2.2 Nm at 7000 rpm Weight -5.2 kg Should only be used in combination with fuel injection tuning to prevent engine damage and achieve maximum performance. (Not for street use) Ti EU5+ (double O2 sensor)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑLock your helmet securely and conveniently when you’re off the road
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Κατασκευασμένη για να ταιριάζει και να συμπληρώνει τη Ninja ZX-4R/RR, αυτή η σέλα διαθέτει σκληρή επένδυση ουρεθάνης που ενισχύει την αίσθηση πρόσφυσης του πίσω τροχό κατά τη σπορ οδήγηση.
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Ημι-άκαμπτη τσάντα ρεζερβουάρ από νάιλον ειδικά σχεδιασμένη για το σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Τσάντα ρεζερβουάρ σε μαύρο/γκρι με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Τσέπη με διάφανο πλαστικό παράθυρο στο πάνω μέρος της τσάντας ρεζερβουάρ με οπή για ακουστικό.
Εσωτερικά διαθέτει χωρίσματα που εμποδίζουν τη μετατόπιση των αντικειμένων.
Περιλαμβάνει λουρί ώμου και κάλυμμα βροχής με διάφανο παράθυρο.
Μ350mm, Π223mm,Υ150mm
Μέγιστο βάρος φορτίου 2kg
Χωρητικότητα περίπου 4 λίτρα.
Απαιτείται κατάλληλη βάση στήριξης για την τοποθέτηση.
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
Ταιριάζει σε:
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας