Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Σε μια κατηγορία γεμάτη με σπορ μοντέλα 400cc, η Kawasaki παρουσιάζει ένα επαναστατικό μοντέλο Supersport. Το Ninja ZX-4R τοποθετεί έναν κινητήρα 400cc In-Line Four με κορυφαίες επιδόσεις σε ένα συμπαγές πλαίσιο. Στην πίστα ή στο δρόμο, η εμπειρία της αγαλλίασης της πρωτοφανούς ισχύος του Ninja ZX-4R, ο συναρπαστικός θρήνος στις υψηλές στροφές και το αιχμηρό, ευκίνητο χέρι του σίγουρα θα ξυπνήσουν το αδρανές Supersport μέσα σας.
Χρώμα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€9,495.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η Kawasaki απογειώνει την απόδοση του κινητήρα 400 κ.εκ., επιτυγχάνοντας πρωτόγνωρη ισχύ 57 kW (77 PS)*. Ο ήχος του κινητήρα καθώς ανεβάζει στροφές πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. κορυφώνει την ευχαρίστηση του αναβάτη. Το γρήγορο ανέβασμα στροφών και η άμεση απόκριση του γκαζιού συμπληρώνονται από έναν ευέλικτο χαρακτήρα που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για οδήγηση στην πόλη, καθώς και κραυγαλέα ισχύ στις υψηλές στροφές, ιδανική για σπορ οδήγηση ή οδήγηση σε πίστα.
Η Kawasaki απογειώνει την απόδοση του κινητήρα 400 κ.εκ., επιτυγχάνοντας πρωτόγνωρη ισχύ 57 kW (77 PS)*. Ο ήχος του κινητήρα καθώς ανεβάζει στροφές πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. κορυφώνει την ευχαρίστηση του αναβάτη. Το γρήγορο ανέβασμα στροφών και η άμεση απόκριση του γκαζιού συμπληρώνονται από έναν ευέλικτο χαρακτήρα που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για οδήγηση στην πόλη, καθώς και κραυγαλέα ισχύ στις υψηλές στροφές, ιδανική για σπορ οδήγηση ή οδήγηση σε πίστα.
Το στυλ συναντά την ύλη με τον ανώτερο στυλιστικό σχεδιασμό και το υψηλής ποιότητας πακέτο της Ninja ZX-4R. Η επιθετική όψη συμπληρώνεται από premium λειτουργίες όπως η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT που παρέχει ευδιάκριτες πληροφορίες, οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν τον έλεγχο πρόσφυσης και τις λειτουργίες ισχύος για εύκολη διαμόρφωση της μηχανής και στη Ninja ZX-4R SE και τη ZX-4RR, ένας επιλογέας quick shifter για γρήγορες και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων.
Το στυλ συναντά την ύλη με τον ανώτερο στυλιστικό σχεδιασμό και το υψηλής ποιότητας πακέτο της Ninja ZX-4R. Η επιθετική όψη συμπληρώνεται από premium λειτουργίες όπως η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT που παρέχει ευδιάκριτες πληροφορίες, οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν τον έλεγχο πρόσφυσης και τις λειτουργίες ισχύος για εύκολη διαμόρφωση της μηχανής και στη Ninja ZX-4R SE και τη ZX-4RR, ένας επιλογέας quick shifter για γρήγορες και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων.
Σήμα κατατεθέν της σειράς ZX είναι ο εξαιρετικά ακριβής χειρισμός με άριστη ανάδραση που εμπνέει σιγουριά, και η Ninja ZX-4R δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι το αποτέλεσμα των προσπαθειών της Kawasaki στον αγωνιστικό τομέα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και της ανάπτυξης των Ninja ZX-10R και των Ninja ZX-6R. Και η Ninja ZX-4R διαθέτει παρόμοιο χαρακτήρα χειρισμού με των άλλων μοντέλων της οικογένειας.
Σήμα κατατεθέν της σειράς ZX είναι ο εξαιρετικά ακριβής χειρισμός με άριστη ανάδραση που εμπνέει σιγουριά, και η Ninja ZX-4R δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι το αποτέλεσμα των προσπαθειών της Kawasaki στον αγωνιστικό τομέα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και της ανάπτυξης των Ninja ZX-10R και των Ninja ZX-6R. Και η Ninja ZX-4R διαθέτει παρόμοιο χαρακτήρα χειρισμού με των άλλων μοντέλων της οικογένειας.
Οι κύριες διαστάσεις πλαισίου (θέση κέντρου βάρους, θέση άρθρωσης ψαλιδιού, θέσεις αξόνων κινητήρα, γωνία κάστερ κ.λπ.) είναι εμπνευσμένες από την αγωνιστική μηχανή World Superbike Ninja ZX-10RR της Kawasaki, μεταφέροντας τις μελέτες σχεδίασης πλαισίου του WorldSBK στην κατηγορία των 400 κ.εκ.
Οι κύριες διαστάσεις πλαισίου (θέση κέντρου βάρους, θέση άρθρωσης ψαλιδιού, θέσεις αξόνων κινητήρα, γωνία κάστερ κ.λπ.) είναι εμπνευσμένες από την αγωνιστική μηχανή World Superbike Ninja ZX-10RR της Kawasaki, μεταφέροντας τις μελέτες σχεδίασης πλαισίου του WorldSBK στην κατηγορία των 400 κ.εκ.
Σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή Ram Air, ο πλαϊνός αγωγός Ram Air, σχεδιασμένος με βάση την εμπειρία από τη Ninja H2, κατευθύνει τον αέρα στη μονάδα φίλτρου αέρα και συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Η επιθετική εμφάνιση και ο ήχος από την εισαγωγή ενισχύουν την εμπειρία των τεσσάρων κυλίνδρων σε σειρά και συμβάλλουν στην οπτική ταυτοποίηση της μοτοσυκλέτας ως μοντέλου Ninja ZX της Kawasaki.
Σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή Ram Air, ο πλαϊνός αγωγός Ram Air, σχεδιασμένος με βάση την εμπειρία από τη Ninja H2, κατευθύνει τον αέρα στη μονάδα φίλτρου αέρα και συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Η επιθετική εμφάνιση και ο ήχος από την εισαγωγή ενισχύουν την εμπειρία των τεσσάρων κυλίνδρων σε σειρά και συμβάλλουν στην οπτική ταυτοποίηση της μοτοσυκλέτας ως μοντέλου Ninja ZX της Kawasaki.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω της εφαρμογής «RIDEOLOGY THE APP» για smartphone και παρέχει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αποκτήσει πρόσβαση στις λειτουργίες του πίνακα οργάνων για βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω της εφαρμογής «RIDEOLOGY THE APP» για smartphone και παρέχει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αποκτήσει πρόσβαση στις λειτουργίες του πίνακα οργάνων για βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Σχεδιασμένο με τη βοήθεια της προηγμένης ανάλυσης δυναμικής ακαμψίας της Kawasaki, αυτό το πλαίσιο χωροδικτυώματος από ατσάλι υψηλής ακαμψίας προσφέρει την απαιτούμενη ισορροπία μεταξύ αντίστασης και κάμψης πλαισίου επιτυγχάνοντας τον ευκίνητο χειρισμό τύπου supersport της Ninja ZX-4R.
Σχεδιασμένο με τη βοήθεια της προηγμένης ανάλυσης δυναμικής ακαμψίας της Kawasaki, αυτό το πλαίσιο χωροδικτυώματος από ατσάλι υψηλής ακαμψίας προσφέρει την απαιτούμενη ισορροπία μεταξύ αντίστασης και κάμψης πλαισίου επιτυγχάνοντας τον ευκίνητο χειρισμό τύπου supersport της Ninja ZX-4R.
Όπως αρμόζει στην πιο ισχυρή μηχανή στην κατηγορία των 400 κ.εκ., το επιθετικό στυλ Ninja της Ninja ZX-4R αποπνέει μια άγρια αύρα συγκρατημένης δύναμης και εκρηκτικής ενέργειας.
Όπως αρμόζει στην πιο ισχυρή μηχανή στην κατηγορία των 400 κ.εκ., το επιθετικό στυλ Ninja της Ninja ZX-4R αποπνέει μια άγρια αύρα συγκρατημένης δύναμης και εκρηκτικής ενέργειας.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Το ανεστραμμένο πιρούνι ø37 χιλ. της Ninja ZX-4R χρησιμοποιεί εσωτερικά εξαρτήματα SFF-BP για να προσφέρει τόσο επιδόσεις πίστας όσο και καθημερινή χρηστικότητα, ενώ η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Παρέχοντας αυξημένη δυνατότητα ρύθμισης, τα μπροστινά πιρούνια των Ninja ZX-4R SE και ZX-4RR περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και η Ninja ZX-4RR διαθέτει πίσω αμορτισέρ Showa BFRC lite ίδιου τύπου με αυτό της Ninja ZX-10R.
Το ανεστραμμένο πιρούνι ø37 χιλ. της Ninja ZX-4R χρησιμοποιεί εσωτερικά εξαρτήματα SFF-BP για να προσφέρει τόσο επιδόσεις πίστας όσο και καθημερινή χρηστικότητα, ενώ η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Παρέχοντας αυξημένη δυνατότητα ρύθμισης, τα μπροστινά πιρούνια των Ninja ZX-4R SE και ZX-4RR περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και η Ninja ZX-4RR διαθέτει πίσω αμορτισέρ Showa BFRC lite ίδιου τύπου με αυτό της Ninja ZX-10R.
Από τους νέους διπλούς προβολείς και τα φλας LED μέχρι το νέο πίσω φανάρι με LED και το φως LED της πινακίδας κυκλοφορίας, η Versys 1000 προσφέρει φωτισμό εξολοκλήρου LED.
Από τους νέους διπλούς προβολείς και τα φλας LED μέχρι το νέο πίσω φανάρι με LED και το φως LED της πινακίδας κυκλοφορίας, η Versys 1000 προσφέρει φωτισμό εξολοκλήρου LED.
Η φυσικά επιθετική θέση οδήγησης (πιο σκυφτή προς τα εμπρός σε σχέση με της Ninja 400, αλλά ελαφρώς ξεκούραστη) επιτρέπει στον αναβάτη να επωφεληθεί από τον ευκίνητο χειρισμό της Ninja ZX-4R. Το ρεζερβουάρ καυσίμου μοιάζει λεπτό, συμβάλλοντας στην καλή επαφή με τη μοτοσυκλέτα, ενώ το σχήμα του σφιχτού μαξιλαριού σέλας διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη κατά τη σπορ οδήγηση και είναι άνετο για μεγαλύτερες διαδρομές.
Η φυσικά επιθετική θέση οδήγησης (πιο σκυφτή προς τα εμπρός σε σχέση με της Ninja 400, αλλά ελαφρώς ξεκούραστη) επιτρέπει στον αναβάτη να επωφεληθεί από τον ευκίνητο χειρισμό της Ninja ZX-4R. Το ρεζερβουάρ καυσίμου μοιάζει λεπτό, συμβάλλοντας στην καλή επαφή με τη μοτοσυκλέτα, ενώ το σχήμα του σφιχτού μαξιλαριού σέλας διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη κατά τη σπορ οδήγηση και είναι άνετο για μεγαλύτερες διαδρομές.
Τα μπροστινά φρένα της ZX-4R με δύο δίσκους ø290 χιλ. και μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης παρέχουν αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση πέδησης που εμπνέει σιγουριά τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Τα μπροστινά φρένα της ZX-4R με δύο δίσκους ø290 χιλ. και μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης παρέχουν αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση πέδησης που εμπνέει σιγουριά τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Με όριο πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. που δηλώνει τις εντυπωσιακές δυνατότητές του, ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία εμπνευσμένη από τους αγώνες και συναντάται επίσης στη Ninja ZX-10R. Σε υψηλές στροφές, ο κινητήρας παράγει έναν ιδιαίτερο, συναρπαστικό ήχο, χαρακτηριστικό ενός τετρακύλινδρου σε σειρά Kawasaki υψηλών επιδόσεων.
Με όριο πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. που δηλώνει τις εντυπωσιακές δυνατότητές του, ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία εμπνευσμένη από τους αγώνες και συναντάται επίσης στη Ninja ZX-10R. Σε υψηλές στροφές, ο κινητήρας παράγει έναν ιδιαίτερο, συναρπαστικό ήχο, χαρακτηριστικό ενός τετρακύλινδρου σε σειρά Kawasaki υψηλών επιδόσεων.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών με επιλεγόμενες λειτουργίες απεικόνισης ενδείξεων (Normal, Circuit (Κανονική - Πίστα)) απεικονίζει ευδιάκριτα τις πιο συναφείς πληροφορίες είτε για οδήγηση στο δρόμο είτε σε πίστα. Η Λειτουργία Πίστας εμφανίζει με πιο ευδιάκριτο τρόπο την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας, τους χρόνους γύρου και τις στροφές πάνω από τις 10.000 σ.α.λ.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών με επιλεγόμενες λειτουργίες απεικόνισης ενδείξεων (Normal, Circuit (Κανονική - Πίστα)) απεικονίζει ευδιάκριτα τις πιο συναφείς πληροφορίες είτε για οδήγηση στο δρόμο είτε σε πίστα. Η Λειτουργία Πίστας εμφανίζει με πιο ευδιάκριτο τρόπο την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας, τους χρόνους γύρου και τις στροφές πάνω από τις 10.000 σ.α.λ.
Η Kawasaki απογειώνει την απόδοση του κινητήρα 400 κ.εκ., επιτυγχάνοντας πρωτόγνωρη ισχύ 57 kW (77 PS)*. Ο ήχος του κινητήρα καθώς ανεβάζει στροφές πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. κορυφώνει την ευχαρίστηση του αναβάτη. Το γρήγορο ανέβασμα στροφών και η άμεση απόκριση του γκαζιού συμπληρώνονται από έναν ευέλικτο χαρακτήρα που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για οδήγηση στην πόλη, καθώς και κραυγαλέα ισχύ στις υψηλές στροφές, ιδανική για σπορ οδήγηση ή οδήγηση σε πίστα.
Η Kawasaki απογειώνει την απόδοση του κινητήρα 400 κ.εκ., επιτυγχάνοντας πρωτόγνωρη ισχύ 57 kW (77 PS)*. Ο ήχος του κινητήρα καθώς ανεβάζει στροφές πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. κορυφώνει την ευχαρίστηση του αναβάτη. Το γρήγορο ανέβασμα στροφών και η άμεση απόκριση του γκαζιού συμπληρώνονται από έναν ευέλικτο χαρακτήρα που προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για οδήγηση στην πόλη, καθώς και κραυγαλέα ισχύ στις υψηλές στροφές, ιδανική για σπορ οδήγηση ή οδήγηση σε πίστα.
Το στυλ συναντά την ύλη με τον ανώτερο στυλιστικό σχεδιασμό και το υψηλής ποιότητας πακέτο της Ninja ZX-4R. Η επιθετική όψη συμπληρώνεται από premium λειτουργίες όπως η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT που παρέχει ευδιάκριτες πληροφορίες, οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν τον έλεγχο πρόσφυσης και τις λειτουργίες ισχύος για εύκολη διαμόρφωση της μηχανής και στη Ninja ZX-4R SE και τη ZX-4RR, ένας επιλογέας quick shifter για γρήγορες και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων.
Το στυλ συναντά την ύλη με τον ανώτερο στυλιστικό σχεδιασμό και το υψηλής ποιότητας πακέτο της Ninja ZX-4R. Η επιθετική όψη συμπληρώνεται από premium λειτουργίες όπως η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT που παρέχει ευδιάκριτες πληροφορίες, οι ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν τον έλεγχο πρόσφυσης και τις λειτουργίες ισχύος για εύκολη διαμόρφωση της μηχανής και στη Ninja ZX-4R SE και τη ZX-4RR, ένας επιλογέας quick shifter για γρήγορες και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων.
Σήμα κατατεθέν της σειράς ZX είναι ο εξαιρετικά ακριβής χειρισμός με άριστη ανάδραση που εμπνέει σιγουριά, και η Ninja ZX-4R δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι το αποτέλεσμα των προσπαθειών της Kawasaki στον αγωνιστικό τομέα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και της ανάπτυξης των Ninja ZX-10R και των Ninja ZX-6R. Και η Ninja ZX-4R διαθέτει παρόμοιο χαρακτήρα χειρισμού με των άλλων μοντέλων της οικογένειας.
Σήμα κατατεθέν της σειράς ZX είναι ο εξαιρετικά ακριβής χειρισμός με άριστη ανάδραση που εμπνέει σιγουριά, και η Ninja ZX-4R δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι το αποτέλεσμα των προσπαθειών της Kawasaki στον αγωνιστικό τομέα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και της ανάπτυξης των Ninja ZX-10R και των Ninja ZX-6R. Και η Ninja ZX-4R διαθέτει παρόμοιο χαρακτήρα χειρισμού με των άλλων μοντέλων της οικογένειας.
Οι κύριες διαστάσεις πλαισίου (θέση κέντρου βάρους, θέση άρθρωσης ψαλιδιού, θέσεις αξόνων κινητήρα, γωνία κάστερ κ.λπ.) είναι εμπνευσμένες από την αγωνιστική μηχανή World Superbike Ninja ZX-10RR της Kawasaki, μεταφέροντας τις μελέτες σχεδίασης πλαισίου του WorldSBK στην κατηγορία των 400 κ.εκ.
Οι κύριες διαστάσεις πλαισίου (θέση κέντρου βάρους, θέση άρθρωσης ψαλιδιού, θέσεις αξόνων κινητήρα, γωνία κάστερ κ.λπ.) είναι εμπνευσμένες από την αγωνιστική μηχανή World Superbike Ninja ZX-10RR της Kawasaki, μεταφέροντας τις μελέτες σχεδίασης πλαισίου του WorldSBK στην κατηγορία των 400 κ.εκ.
Σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή Ram Air, ο πλαϊνός αγωγός Ram Air, σχεδιασμένος με βάση την εμπειρία από τη Ninja H2, κατευθύνει τον αέρα στη μονάδα φίλτρου αέρα και συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Η επιθετική εμφάνιση και ο ήχος από την εισαγωγή ενισχύουν την εμπειρία των τεσσάρων κυλίνδρων σε σειρά και συμβάλλουν στην οπτική ταυτοποίηση της μοτοσυκλέτας ως μοντέλου Ninja ZX της Kawasaki.
Σε συνδυασμό με την κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή Ram Air, ο πλαϊνός αγωγός Ram Air, σχεδιασμένος με βάση την εμπειρία από τη Ninja H2, κατευθύνει τον αέρα στη μονάδα φίλτρου αέρα και συμβάλλει σε εξαιρετικές επιδόσεις. Η επιθετική εμφάνιση και ο ήχος από την εισαγωγή ενισχύουν την εμπειρία των τεσσάρων κυλίνδρων σε σειρά και συμβάλλουν στην οπτική ταυτοποίηση της μοτοσυκλέτας ως μοντέλου Ninja ZX της Kawasaki.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω της εφαρμογής «RIDEOLOGY THE APP» για smartphone και παρέχει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αποκτήσει πρόσβαση στις λειτουργίες του πίνακα οργάνων για βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων τεχνολογία Bluetooth επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω της εφαρμογής «RIDEOLOGY THE APP» για smartphone και παρέχει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αποκτήσει πρόσβαση στις λειτουργίες του πίνακα οργάνων για βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Σχεδιασμένο με τη βοήθεια της προηγμένης ανάλυσης δυναμικής ακαμψίας της Kawasaki, αυτό το πλαίσιο χωροδικτυώματος από ατσάλι υψηλής ακαμψίας προσφέρει την απαιτούμενη ισορροπία μεταξύ αντίστασης και κάμψης πλαισίου επιτυγχάνοντας τον ευκίνητο χειρισμό τύπου supersport της Ninja ZX-4R.
Σχεδιασμένο με τη βοήθεια της προηγμένης ανάλυσης δυναμικής ακαμψίας της Kawasaki, αυτό το πλαίσιο χωροδικτυώματος από ατσάλι υψηλής ακαμψίας προσφέρει την απαιτούμενη ισορροπία μεταξύ αντίστασης και κάμψης πλαισίου επιτυγχάνοντας τον ευκίνητο χειρισμό τύπου supersport της Ninja ZX-4R.
Όπως αρμόζει στην πιο ισχυρή μηχανή στην κατηγορία των 400 κ.εκ., το επιθετικό στυλ Ninja της Ninja ZX-4R αποπνέει μια άγρια αύρα συγκρατημένης δύναμης και εκρηκτικής ενέργειας.
Όπως αρμόζει στην πιο ισχυρή μηχανή στην κατηγορία των 400 κ.εκ., το επιθετικό στυλ Ninja της Ninja ZX-4R αποπνέει μια άγρια αύρα συγκρατημένης δύναμης και εκρηκτικής ενέργειας.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Οι τέσσερις ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Road, Rain ή Rider (χειροκίνητη)) διευκολύνουν την επιλογή ενός επιπέδου ελέγχου πρόσφυσης και λειτουργίας ισχύος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης.
Το ανεστραμμένο πιρούνι ø37 χιλ. της Ninja ZX-4R χρησιμοποιεί εσωτερικά εξαρτήματα SFF-BP για να προσφέρει τόσο επιδόσεις πίστας όσο και καθημερινή χρηστικότητα, ενώ η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Παρέχοντας αυξημένη δυνατότητα ρύθμισης, τα μπροστινά πιρούνια των Ninja ZX-4R SE και ZX-4RR περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και η Ninja ZX-4RR διαθέτει πίσω αμορτισέρ Showa BFRC lite ίδιου τύπου με αυτό της Ninja ZX-10R.
Το ανεστραμμένο πιρούνι ø37 χιλ. της Ninja ZX-4R χρησιμοποιεί εσωτερικά εξαρτήματα SFF-BP για να προσφέρει τόσο επιδόσεις πίστας όσο και καθημερινή χρηστικότητα, ενώ η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Παρέχοντας αυξημένη δυνατότητα ρύθμισης, τα μπροστινά πιρούνια των Ninja ZX-4R SE και ZX-4RR περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και η Ninja ZX-4RR διαθέτει πίσω αμορτισέρ Showa BFRC lite ίδιου τύπου με αυτό της Ninja ZX-10R.
Από τους νέους διπλούς προβολείς και τα φλας LED μέχρι το νέο πίσω φανάρι με LED και το φως LED της πινακίδας κυκλοφορίας, η Versys 1000 προσφέρει φωτισμό εξολοκλήρου LED.
Από τους νέους διπλούς προβολείς και τα φλας LED μέχρι το νέο πίσω φανάρι με LED και το φως LED της πινακίδας κυκλοφορίας, η Versys 1000 προσφέρει φωτισμό εξολοκλήρου LED.
Η φυσικά επιθετική θέση οδήγησης (πιο σκυφτή προς τα εμπρός σε σχέση με της Ninja 400, αλλά ελαφρώς ξεκούραστη) επιτρέπει στον αναβάτη να επωφεληθεί από τον ευκίνητο χειρισμό της Ninja ZX-4R. Το ρεζερβουάρ καυσίμου μοιάζει λεπτό, συμβάλλοντας στην καλή επαφή με τη μοτοσυκλέτα, ενώ το σχήμα του σφιχτού μαξιλαριού σέλας διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη κατά τη σπορ οδήγηση και είναι άνετο για μεγαλύτερες διαδρομές.
Η φυσικά επιθετική θέση οδήγησης (πιο σκυφτή προς τα εμπρός σε σχέση με της Ninja 400, αλλά ελαφρώς ξεκούραστη) επιτρέπει στον αναβάτη να επωφεληθεί από τον ευκίνητο χειρισμό της Ninja ZX-4R. Το ρεζερβουάρ καυσίμου μοιάζει λεπτό, συμβάλλοντας στην καλή επαφή με τη μοτοσυκλέτα, ενώ το σχήμα του σφιχτού μαξιλαριού σέλας διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη κατά τη σπορ οδήγηση και είναι άνετο για μεγαλύτερες διαδρομές.
Τα μπροστινά φρένα της ZX-4R με δύο δίσκους ø290 χιλ. και μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης παρέχουν αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση πέδησης που εμπνέει σιγουριά τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Τα μπροστινά φρένα της ZX-4R με δύο δίσκους ø290 χιλ. και μονομπλόκ δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης παρέχουν αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση πέδησης που εμπνέει σιγουριά τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Με όριο πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. που δηλώνει τις εντυπωσιακές δυνατότητές του, ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία εμπνευσμένη από τους αγώνες και συναντάται επίσης στη Ninja ZX-10R. Σε υψηλές στροφές, ο κινητήρας παράγει έναν ιδιαίτερο, συναρπαστικό ήχο, χαρακτηριστικό ενός τετρακύλινδρου σε σειρά Kawasaki υψηλών επιδόσεων.
Με όριο πάνω από τις 15.000 σ.α.λ. που δηλώνει τις εντυπωσιακές δυνατότητές του, ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία εμπνευσμένη από τους αγώνες και συναντάται επίσης στη Ninja ZX-10R. Σε υψηλές στροφές, ο κινητήρας παράγει έναν ιδιαίτερο, συναρπαστικό ήχο, χαρακτηριστικό ενός τετρακύλινδρου σε σειρά Kawasaki υψηλών επιδόσεων.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών με επιλεγόμενες λειτουργίες απεικόνισης ενδείξεων (Normal, Circuit (Κανονική - Πίστα)) απεικονίζει ευδιάκριτα τις πιο συναφείς πληροφορίες είτε για οδήγηση στο δρόμο είτε σε πίστα. Η Λειτουργία Πίστας εμφανίζει με πιο ευδιάκριτο τρόπο την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας, τους χρόνους γύρου και τις στροφές πάνω από τις 10.000 σ.α.λ.
Η πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών με επιλεγόμενες λειτουργίες απεικόνισης ενδείξεων (Normal, Circuit (Κανονική - Πίστα)) απεικονίζει ευδιάκριτα τις πιο συναφείς πληροφορίες είτε για οδήγηση στο δρόμο είτε σε πίστα. Η Λειτουργία Πίστας εμφανίζει με πιο ευδιάκριτο τρόπο την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας, τους χρόνους γύρου και τις στροφές πάνω από τις 10.000 σ.α.λ.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Compression ratio | 12.3:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Bore x stroke | 57.0 x 39.1 χιλ. |
Displacement | 399 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου: 34 χιλ. x 4 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 57.0 kW {77 PS} / 14,500 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 58.7 kW {80 PS} / 14,500 σ.α.λ. |
Maximum torque | 39.0 N•m {4.0 kgf•m} / 13,000 σ.α.λ. |
CO2 emission | 120 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 5.1 λ./100 χλμ. |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 2.029 (69/34) |
Gear ratios 1st | 2.929 (41/14) |
Gear ratios 2nd | 2.056 (37/18) |
Gear ratios 3rd | 1.619 (34/21) |
Gear ratios 4th | 1.333 (32/24) |
Gear ratios 5th | 1.154 (30/26) |
Gear ratios 6th | 1.037 (28/27) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 3.429 (48/14) |
Frame type | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Trail | 97 χιλ. |
Wheel travel front | 120 χιλ. |
Wheel travel rear | 112 χιλ. |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x W x H | 1,990 x 765 x 1,110 χιλ. |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,380 χιλ. |
Ground clearance | 135 χιλ. |
Fuel capacity | 15.0 λίτρα |
Seat height | 800 χιλ. |
Curb mass | 189 κιλά |
Front brake type | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι |
---|---|
Front brake diameter | Ø 290 χιλ. |
Front brake caliper type | Ακτινικής τοποθέτησης, μονομπλόκ, με 4 έμβολα αντικριστά |
Rear brake type | Μονός δίσκος |
Rear brake diameter | Ø 220 χιλ. |
Rear brake caliper type | Μονό έμβολο |
Front suspension type | Πιρούνι SFF-BP με ελατήρια top-out |
Front suspension diameter | Ø 37 χιλ. |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Προσδώστε πιο σπορ εμφάνιση και ήχο στη μοτοσυκλέτα σας Kawasaki με αυτό το σύστημα Akrapovič slip-on. Διαθέτει έγκριση τύπου EC/ECE και είναι πλήρως νόμιμη για χρήση στο δρόμο. (Euro 5+)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Κατασκευασμένη για να ταιριάζει και να συμπληρώνει τη Ninja ZX-4R/RR, αυτή η σέλα διαθέτει σκληρή επένδυση ουρεθάνης που ενισχύει την αίσθηση πρόσφυσης του πίσω τροχό κατά τη σπορ οδήγηση.
Μπροστινό σταντ για μοντέλα με δαγκάνες μπροστινού φρένου ακτινικής τοποθέτησης.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
Ταιριάζει σε:
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας