Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Το χρηστικό όχημα επιλογής για πολλούς επαγγελματίες όπως αγρότες, κυνηγούς και φροντιστές υπαίθριων χώρων. Το Mule Pro DX βρίσκεται στην κορυφή της σειράς Kawasaki MULE.
Χρώμα
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το MULE PRO-DX έχει χωρητικότητα για έναν επιβάτη που μπορεί να συνοδεύσει τον οδηγό στη δουλειά ή στην αναψυχή.
Το MULE PRO-DX έχει χωρητικότητα για έναν επιβάτη που μπορεί να συνοδεύσει τον οδηγό στη δουλειά ή στην αναψυχή.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Αν η χωρητικότητα φόρτωσης είναι η βασική σας προτεραιότητα, τότε το MULE PRO-DX είναι το όχημα επιλογής για εσάς. Η καρότσα φόρτωσής του είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία του, για να μπορείτε να μεταφέρετε περισσότερα και με μεγαλύτερη ευκολία.
Αν η χωρητικότητα φόρτωσης είναι η βασική σας προτεραιότητα, τότε το MULE PRO-DX είναι το όχημα επιλογής για εσάς. Η καρότσα φόρτωσής του είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία του, για να μπορείτε να μεταφέρετε περισσότερα και με μεγαλύτερη ευκολία.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το MULE PRO-DX έχει χωρητικότητα για έναν επιβάτη που μπορεί να συνοδεύσει τον οδηγό στη δουλειά ή στην αναψυχή.
Το MULE PRO-DX έχει χωρητικότητα για έναν επιβάτη που μπορεί να συνοδεύσει τον οδηγό στη δουλειά ή στην αναψυχή.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Αν η χωρητικότητα φόρτωσης είναι η βασική σας προτεραιότητα, τότε το MULE PRO-DX είναι το όχημα επιλογής για εσάς. Η καρότσα φόρτωσής του είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία του, για να μπορείτε να μεταφέρετε περισσότερα και με μεγαλύτερη ευκολία.
Αν η χωρητικότητα φόρτωσης είναι η βασική σας προτεραιότητα, τότε το MULE PRO-DX είναι το όχημα επιλογής για εσάς. Η καρότσα φόρτωσής του είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία του, για να μπορείτε να μεταφέρετε περισσότερα και με μεγαλύτερη ευκολία.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τρικύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 23.5:1 |
Σύστημα βαλβίδων | OHV, 6 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 74.0 x 77.0 χιλ. |
Διαδρομή | 993 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου σε σειρά |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Μέγιστη ισχύς | 17.8 kW {24 PS} / 3,600 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 52.1 N•m {5.3 kgf•m} / 2,400 σ.α.λ. |
Μετάδοση | CVT, 2 ταχυτήτων και όπισθεν, αυτόματο |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 3.334 ~ 0.756 |
Τελική σχέση | Άξονας 2WD/4WD, διαφορικό διπλής λειτουργίας |
Τελικός σχέση μείωσης | 6.382 (31/17 x 35/10) - 6.245 (31/21 x 55/13) |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό κλιμακωτού τύπου, χάλυβας |
---|---|
Διαδρομή τροχού εμπρός | 222 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 217 χιλ. (left 217 mm , right 220 mm) - GR |
Ελαστικό, εμπρός | 26 x 9.00-12 4PR |
Ελαστικό, πίσω | 26 x 11.00-12 4PR |
Μ x Π x Υ | 3,385 x 1,625 x 1,965 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 40° / 40° (43° in - 38° out) - GR |
Μεταξόνιο | 2,345 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 265 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 30.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 885 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 845 κιλά |
Χειρόφρενο | Διπλός δίσκος (μηχανικό) |
---|---|
Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο δίσκοι |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Δύο δίσκοι |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Διπλό ψαλίδι |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Διπλό ψαλίδι |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ