Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Το MULE SX 4x4 φοράει ελαστικά 24 ιντσών και διαθέτει επιλογέα 2WD και 4WD με κιβώτιο μετάδοσης διπλού εύρους Hi-Lo και πίσω μπλοκέ διαφορικό. Σχεδίαση Kawasaki PRO, ρυθμιζόμενο τιμόνι και αξιόπιστος κινητήρας 410 κ.εκ. OHV, ικανότητα φόρτωσης 181 κιλών και ικανότητα ρυμούλκησης 500 κιλών για ένα όχημα που κυριολεκτικά πάει παντού.
Χρώμα
Show all
Show less
11,900.00
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Το μπροστινό καπό, η μπροστινή γρίλια και ο σχεδιασμός των προβολέων σε στιλ φορτηγού τύπου pickup, τα οποία είναι σχεδιασμένα σύμφωνα με τα κορυφαία μοντέλα της σειράς PRO MULE, προσδίδουν στα μοντέλα MULE SX μια πιο σκληρή, στιβαρή εικόνα, όπως και στα μεγαλύτερα αδέρφια τους.
Το μπροστινό καπό, η μπροστινή γρίλια και ο σχεδιασμός των προβολέων σε στιλ φορτηγού τύπου pickup, τα οποία είναι σχεδιασμένα σύμφωνα με τα κορυφαία μοντέλα της σειράς PRO MULE, προσδίδουν στα μοντέλα MULE SX μια πιο σκληρή, στιβαρή εικόνα, όπως και στα μεγαλύτερα αδέρφια τους.
Το συνολικό πλάτος είναι 1.335 χιλ.- το μήκος είναι 2.710 χιλ. Το πλάτος του τροχού έχει διαστάσεις 1.055 χιλ.(εμπρός) και 1.000 χιλ.(πίσω). Το μεταξόνιο είναι 1.780 χιλ.
Το συνολικό πλάτος είναι 1.335 χιλ.- το μήκος είναι 2.710 χιλ. Το πλάτος του τροχού έχει διαστάσεις 1.055 χιλ.(εμπρός) και 1.000 χιλ.(πίσω). Το μεταξόνιο είναι 1.780 χιλ.
Το MULE SX κινείται από έναν 401 κ.εκ., 4-χρόνο, OHV, αερόψυκτο κινητήρα. Συμπαγής, ελαφρύς και ανθεκτικός, αυτός ο κινητήρας προσφέρει εξαιρετική αξιοπιστία, διασφαλίζοντας σταθερή απόδοση και αντοχή στο χρόνο.
Το MULE SX κινείται από έναν 401 κ.εκ., 4-χρόνο, OHV, αερόψυκτο κινητήρα. Συμπαγής, ελαφρύς και ανθεκτικός, αυτός ο κινητήρας προσφέρει εξαιρετική αξιοπιστία, διασφαλίζοντας σταθερή απόδοση και αντοχή στο χρόνο.
Το ρεζερβουάρ 16 λίτρων προσφέρει εκτεταμένη αυτονομία χάρη στην οικονομική κατανάλωση καυσίμου των MULE. Επιπλέον, το ανασχεδιασμένο άνοιγμα πλήρωσης καυσίμου κάνει τον ανεφοδιασμό πολύ πιο εύκολο και πρακτικό.
Το ρεζερβουάρ 16 λίτρων προσφέρει εκτεταμένη αυτονομία χάρη στην οικονομική κατανάλωση καυσίμου των MULE. Επιπλέον, το ανασχεδιασμένο άνοιγμα πλήρωσης καυσίμου κάνει τον ανεφοδιασμό πολύ πιο εύκολο και πρακτικό.
Οι βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις της μπροστινής και πίσω ανάρτησης προσφέρουν τα εξής οφέλη: - Αυξημένη σταθερότητα για μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην οδήγηση. - Βελτιωμένη απόσβεση κραδασμών, επιτρέποντας καλύτερη προσαρμογή στο έδαφος και μεγαλύτερη άνεση στις εκτός δρόμου διαδρομές. - Βελτιωμένη απόκριση στον χειρισμό, διευκολύνοντας τον έλεγχο του οχήματος.
Οι βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις της μπροστινής και πίσω ανάρτησης προσφέρουν τα εξής οφέλη: - Αυξημένη σταθερότητα για μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην οδήγηση. - Βελτιωμένη απόσβεση κραδασμών, επιτρέποντας καλύτερη προσαρμογή στο έδαφος και μεγαλύτερη άνεση στις εκτός δρόμου διαδρομές. - Βελτιωμένη απόκριση στον χειρισμό, διευκολύνοντας τον έλεγχο του οχήματος.
Το ταμπλό αυτοκινηστικού τύπου, βασισμένο σε εκείνο των μοντέλων PRO Series, τοποθετεί όλα τα χειριστήρια σε εύκολη πρόσβαση για τον οδηγό, εξασφαλίζοντας ευχρηστία και άνεση κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Το ταμπλό αυτοκινηστικού τύπου, βασισμένο σε εκείνο των μοντέλων PRO Series, τοποθετεί όλα τα χειριστήρια σε εύκολη πρόσβαση για τον οδηγό, εξασφαλίζοντας ευχρηστία και άνεση κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Το τιμόνι διαθέτει απεριόριστη ρυθμιζόμενη κλίση περίπου 29°, επιτρέποντας στους οδηγούς να ρυθμίσουν τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, καθώς και να το ανυψώσουν για να διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα.
Το τιμόνι διαθέτει απεριόριστη ρυθμιζόμενη κλίση περίπου 29°, επιτρέποντας στους οδηγούς να ρυθμίσουν τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, καθώς και να το ανυψώσουν για να διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα.
Η αφαιρούμενη μπροστινή κουκούλα επιτρέπει τη γρήγορη πρόσβαση σε έναν ευρύχωρο σφραγισμένο αποθηκευτικό χώρο 60 λίτρων. Οι απελευθερώσεις του καπό βρίσκονται στην πλευρά της καμπίνας, επιτρέποντας την πρόσβαση από το εσωτερικό της καμπίνας.
Η αφαιρούμενη μπροστινή κουκούλα επιτρέπει τη γρήγορη πρόσβαση σε έναν ευρύχωρο σφραγισμένο αποθηκευτικό χώρο 60 λίτρων. Οι απελευθερώσεις του καπό βρίσκονται στην πλευρά της καμπίνας, επιτρέποντας την πρόσβαση από το εσωτερικό της καμπίνας.
Το τράβηγμα του μοχλού του φρένου στάθμευσης (που βρίσκεται βολικά αριστερά από το κάθισμα του οδηγού) ενεργοποιεί ένα μηχανικό φρένο τύπου εσωτερικής διαστολής για τους πίσω τροχούς.
Το τράβηγμα του μοχλού του φρένου στάθμευσης (που βρίσκεται βολικά αριστερά από το κάθισμα του οδηγού) ενεργοποιεί ένα μηχανικό φρένο τύπου εσωτερικής διαστολής για τους πίσω τροχούς.
Εξαιρετικά ανθεκτικό σωληνωτό χαλύβδινο πλαίσιο τύπου σκάλας, σχεδιασμένο για ιδανικό συνδυασμό ακαμψίας και άνεσης οδήγησης.
Εξαιρετικά ανθεκτικό σωληνωτό χαλύβδινο πλαίσιο τύπου σκάλας, σχεδιασμένο για ιδανικό συνδυασμό ακαμψίας και άνεσης οδήγησης.
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με ιμάντα και κιβώτιο μεταφοράς Hi-Lo διπλού εύρους δίνει στα μοντέλα 4WD εξαιρετική ικανότητα οδήγησης εκτός δρόμου. Δύο ταχύτητες εμπροσθοπορείας για επιλογή προσδίδουν ευελιξία κατά την ανάβαση λόφων με βαρύ φορτίο.
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με ιμάντα και κιβώτιο μεταφοράς Hi-Lo διπλού εύρους δίνει στα μοντέλα 4WD εξαιρετική ικανότητα οδήγησης εκτός δρόμου. Δύο ταχύτητες εμπροσθοπορείας για επιλογή προσδίδουν ευελιξία κατά την ανάβαση λόφων με βαρύ φορτίο.
Οι διαστάσεις της βάσης φόρτωσης είναι 1.040 x 905 x 245 χιλ. Η τετράγωνη, επίπεδη σχεδίασή της καθιστά εύκολη τη φόρτωση από τρεις πλευρές. Η χωρητικότητα της βάσης φόρτωσης είναι 181 κιλά.
Οι διαστάσεις της βάσης φόρτωσης είναι 1.040 x 905 x 245 χιλ. Η τετράγωνη, επίπεδη σχεδίασή της καθιστά εύκολη τη φόρτωση από τρεις πλευρές. Η χωρητικότητα της βάσης φόρτωσης είναι 181 κιλά.
Το μπροστινό καπό, η μπροστινή γρίλια και ο σχεδιασμός των προβολέων σε στιλ φορτηγού τύπου pickup, τα οποία είναι σχεδιασμένα σύμφωνα με τα κορυφαία μοντέλα της σειράς PRO MULE, προσδίδουν στα μοντέλα MULE SX μια πιο σκληρή, στιβαρή εικόνα, όπως και στα μεγαλύτερα αδέρφια τους.
Το μπροστινό καπό, η μπροστινή γρίλια και ο σχεδιασμός των προβολέων σε στιλ φορτηγού τύπου pickup, τα οποία είναι σχεδιασμένα σύμφωνα με τα κορυφαία μοντέλα της σειράς PRO MULE, προσδίδουν στα μοντέλα MULE SX μια πιο σκληρή, στιβαρή εικόνα, όπως και στα μεγαλύτερα αδέρφια τους.
Το συνολικό πλάτος είναι 1.335 χιλ.- το μήκος είναι 2.710 χιλ. Το πλάτος του τροχού έχει διαστάσεις 1.055 χιλ.(εμπρός) και 1.000 χιλ.(πίσω). Το μεταξόνιο είναι 1.780 χιλ.
Το συνολικό πλάτος είναι 1.335 χιλ.- το μήκος είναι 2.710 χιλ. Το πλάτος του τροχού έχει διαστάσεις 1.055 χιλ.(εμπρός) και 1.000 χιλ.(πίσω). Το μεταξόνιο είναι 1.780 χιλ.
Το MULE SX κινείται από έναν 401 κ.εκ., 4-χρόνο, OHV, αερόψυκτο κινητήρα. Συμπαγής, ελαφρύς και ανθεκτικός, αυτός ο κινητήρας προσφέρει εξαιρετική αξιοπιστία, διασφαλίζοντας σταθερή απόδοση και αντοχή στο χρόνο.
Το MULE SX κινείται από έναν 401 κ.εκ., 4-χρόνο, OHV, αερόψυκτο κινητήρα. Συμπαγής, ελαφρύς και ανθεκτικός, αυτός ο κινητήρας προσφέρει εξαιρετική αξιοπιστία, διασφαλίζοντας σταθερή απόδοση και αντοχή στο χρόνο.
Το ρεζερβουάρ 16 λίτρων προσφέρει εκτεταμένη αυτονομία χάρη στην οικονομική κατανάλωση καυσίμου των MULE. Επιπλέον, το ανασχεδιασμένο άνοιγμα πλήρωσης καυσίμου κάνει τον ανεφοδιασμό πολύ πιο εύκολο και πρακτικό.
Το ρεζερβουάρ 16 λίτρων προσφέρει εκτεταμένη αυτονομία χάρη στην οικονομική κατανάλωση καυσίμου των MULE. Επιπλέον, το ανασχεδιασμένο άνοιγμα πλήρωσης καυσίμου κάνει τον ανεφοδιασμό πολύ πιο εύκολο και πρακτικό.
Οι βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις της μπροστινής και πίσω ανάρτησης προσφέρουν τα εξής οφέλη: - Αυξημένη σταθερότητα για μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην οδήγηση. - Βελτιωμένη απόσβεση κραδασμών, επιτρέποντας καλύτερη προσαρμογή στο έδαφος και μεγαλύτερη άνεση στις εκτός δρόμου διαδρομές. - Βελτιωμένη απόκριση στον χειρισμό, διευκολύνοντας τον έλεγχο του οχήματος.
Οι βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις της μπροστινής και πίσω ανάρτησης προσφέρουν τα εξής οφέλη: - Αυξημένη σταθερότητα για μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στην οδήγηση. - Βελτιωμένη απόσβεση κραδασμών, επιτρέποντας καλύτερη προσαρμογή στο έδαφος και μεγαλύτερη άνεση στις εκτός δρόμου διαδρομές. - Βελτιωμένη απόκριση στον χειρισμό, διευκολύνοντας τον έλεγχο του οχήματος.
Το ταμπλό αυτοκινηστικού τύπου, βασισμένο σε εκείνο των μοντέλων PRO Series, τοποθετεί όλα τα χειριστήρια σε εύκολη πρόσβαση για τον οδηγό, εξασφαλίζοντας ευχρηστία και άνεση κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Το ταμπλό αυτοκινηστικού τύπου, βασισμένο σε εκείνο των μοντέλων PRO Series, τοποθετεί όλα τα χειριστήρια σε εύκολη πρόσβαση για τον οδηγό, εξασφαλίζοντας ευχρηστία και άνεση κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Το τιμόνι διαθέτει απεριόριστη ρυθμιζόμενη κλίση περίπου 29°, επιτρέποντας στους οδηγούς να ρυθμίσουν τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, καθώς και να το ανυψώσουν για να διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα.
Το τιμόνι διαθέτει απεριόριστη ρυθμιζόμενη κλίση περίπου 29°, επιτρέποντας στους οδηγούς να ρυθμίσουν τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, καθώς και να το ανυψώσουν για να διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο από το όχημα.
Η αφαιρούμενη μπροστινή κουκούλα επιτρέπει τη γρήγορη πρόσβαση σε έναν ευρύχωρο σφραγισμένο αποθηκευτικό χώρο 60 λίτρων. Οι απελευθερώσεις του καπό βρίσκονται στην πλευρά της καμπίνας, επιτρέποντας την πρόσβαση από το εσωτερικό της καμπίνας.
Η αφαιρούμενη μπροστινή κουκούλα επιτρέπει τη γρήγορη πρόσβαση σε έναν ευρύχωρο σφραγισμένο αποθηκευτικό χώρο 60 λίτρων. Οι απελευθερώσεις του καπό βρίσκονται στην πλευρά της καμπίνας, επιτρέποντας την πρόσβαση από το εσωτερικό της καμπίνας.
Το τράβηγμα του μοχλού του φρένου στάθμευσης (που βρίσκεται βολικά αριστερά από το κάθισμα του οδηγού) ενεργοποιεί ένα μηχανικό φρένο τύπου εσωτερικής διαστολής για τους πίσω τροχούς.
Το τράβηγμα του μοχλού του φρένου στάθμευσης (που βρίσκεται βολικά αριστερά από το κάθισμα του οδηγού) ενεργοποιεί ένα μηχανικό φρένο τύπου εσωτερικής διαστολής για τους πίσω τροχούς.
Εξαιρετικά ανθεκτικό σωληνωτό χαλύβδινο πλαίσιο τύπου σκάλας, σχεδιασμένο για ιδανικό συνδυασμό ακαμψίας και άνεσης οδήγησης.
Εξαιρετικά ανθεκτικό σωληνωτό χαλύβδινο πλαίσιο τύπου σκάλας, σχεδιασμένο για ιδανικό συνδυασμό ακαμψίας και άνεσης οδήγησης.
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με ιμάντα και κιβώτιο μεταφοράς Hi-Lo διπλού εύρους δίνει στα μοντέλα 4WD εξαιρετική ικανότητα οδήγησης εκτός δρόμου. Δύο ταχύτητες εμπροσθοπορείας για επιλογή προσδίδουν ευελιξία κατά την ανάβαση λόφων με βαρύ φορτίο.
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με ιμάντα και κιβώτιο μεταφοράς Hi-Lo διπλού εύρους δίνει στα μοντέλα 4WD εξαιρετική ικανότητα οδήγησης εκτός δρόμου. Δύο ταχύτητες εμπροσθοπορείας για επιλογή προσδίδουν ευελιξία κατά την ανάβαση λόφων με βαρύ φορτίο.
Οι διαστάσεις της βάσης φόρτωσης είναι 1.040 x 905 x 245 χιλ. Η τετράγωνη, επίπεδη σχεδίασή της καθιστά εύκολη τη φόρτωση από τρεις πλευρές. Η χωρητικότητα της βάσης φόρτωσης είναι 181 κιλά.
Οι διαστάσεις της βάσης φόρτωσης είναι 1.040 x 905 x 245 χιλ. Η τετράγωνη, επίπεδη σχεδίασή της καθιστά εύκολη τη φόρτωση από τρεις πλευρές. Η χωρητικότητα της βάσης φόρτωσης είναι 181 κιλά.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Τύπος κινητήρα | Αερόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 8.6:1 |
Σύστημα βαλβίδων | OHV, 2 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 82.0 x 76.0 χιλ. |
Διαδρομή | 401 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Μπαταρία και Πολλαπλασιαστής (ανάφλεξη με τρανζίστορ) |
Μέγιστη ισχύς | 9.9 kW {13.5 PS} / 4,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 29.0 N•m {3.0 kgf•m} / 2,400 σ.α.λ. |
Μετάδοση | CVT, 2 ταχυτήτων και όπισθεν, αυτόματο |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 3.653 ~ 0.794 |
Τελική σχέση | Άξονας 2WD / 4WD |
Τελικός σχέση μείωσης | 4.000 (64/16) |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό κλιμακωτού τύπου, χάλυβας |
---|---|
Διαδρομή | 45 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 78 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 79 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 24 x 9-10 |
Ελαστικό, πίσω | 24 x 11-10 |
Μ x Π x Υ | 2,710 x 1,335 x 1,800 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 43° / 38° (43° in - 38° out) - GR |
Μεταξόνιο | 1,780 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 170 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 16.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 780 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 468 κιλά |
| *“Πλήρες βάρος: Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, πλήρες ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από 90% της χωρητικότητας) και κιτ εργαλείων (εφόσον παρέχεται)” |
Εκτιμώμενο Kαθαρό βάρος** | 450 κιλά |
| **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
Χειρόφρενο | Μηχανικός τύπος εσωτερικής διαστολής στους πίσω τροχούς |
---|---|
Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο υδραυλικά ταμπούρα |
Τύπος πίσω φρένου | Δύο υδραυλικά ταμπούρα |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Γόνατα MacPherson |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Ψαλίδι |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ