Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
W800, το νεότερο μέλος μιας πεντηκονταετούς δυναστείας W της Kawasaki με προσοχή στη λεπτομέρεια και επίπεδο μηχανικής αριστοτεχνίας που ελάχιστες μηχανές κατέχουν. Από τον αξιόπιστο, εύκολο χειρισμό μέχρι τη vintage γοητεία οδήγησης, η W800 είναι η εξέλιξη του αυθεντικού εμβληματικού μοντέλου, που ζωντανεύει το χθες στο σήμερα.
Χρώμα
€11,295.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Τα μεγάλα στρογγυλά φλας με πορτοκαλί φακούς (αντί για τα συμπαγή διάφανα φλας†) ενισχύουν το κλασικό στυλ. Το πλαίσιο χρωμίου των φλας συμβάλλει στην ποιοτική εμφάνιση.
Τα μεγάλα στρογγυλά φλας με πορτοκαλί φακούς (αντί για τα συμπαγή διάφανα φλας†) ενισχύουν το κλασικό στυλ. Το πλαίσιο χρωμίου των φλας συμβάλλει στην ποιοτική εμφάνιση.
Τα εμβλήματα χρωμίου στο ρεζερβουάρ συμπληρώνουν κομψά τη λουστραρισμένη βαφή του ρεζερβουάρ. Τα πλαϊνά προστατευτικά του ρεζερβουάρ έχουν την ίδια σχεδίαση με της W800 CAFE.
Τα εμβλήματα χρωμίου στο ρεζερβουάρ συμπληρώνουν κομψά τη λουστραρισμένη βαφή του ρεζερβουάρ. Τα πλαϊνά προστατευτικά του ρεζερβουάρ έχουν την ίδια σχεδίαση με της W800 CAFE.
Το κεντρικό σταντ, που παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό, διευκολύνει τις εργασίες συντήρησης. Η μεγάλη επιφάνεια στήριξης επιτρέπει την ευκολότερη ανύψωση της μοτοσυκλέτας.
Το κεντρικό σταντ, που παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό, διευκολύνει τις εργασίες συντήρησης. Η μεγάλη επιφάνεια στήριξης επιτρέπει την ευκολότερη ανύψωση της μοτοσυκλέτας.
Ο κλασικός πίνακας δύο οργάνων με τις χαρακτηριστικές για το μοντέλο προσόψεις αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της W800.
Ο κλασικός πίνακας δύο οργάνων με τις χαρακτηριστικές για το μοντέλο προσόψεις αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της W800.
Ο μπροστινός τροχός μεγάλης διαμέτρου 19” και ο πίσω τροχός 18” συμβάλλουν στην κλασική συμπεριφορά της W800: μια μοναδική ισορροπία σταθερότητας στην ευθεία και ξεκούραστου και ανάλαφρου χειρισμού στις στροφές. Ο μεγάλος μπροστινός τροχός ειδικά ενισχύει τη χαρακτηριστική χαλαρή αίσθηση χειρισμού στις στροφές. Συγκριτικά, οι δύο τροχοί 18 ιντσών της W800 STREET και CAFE προσδίδουν έναν λίγο πιο σπορ χειρισμό.
Ο μπροστινός τροχός μεγάλης διαμέτρου 19” και ο πίσω τροχός 18” συμβάλλουν στην κλασική συμπεριφορά της W800: μια μοναδική ισορροπία σταθερότητας στην ευθεία και ξεκούραστου και ανάλαφρου χειρισμού στις στροφές. Ο μεγάλος μπροστινός τροχός ειδικά ενισχύει τη χαρακτηριστική χαλαρή αίσθηση χειρισμού στις στροφές. Συγκριτικά, οι δύο τροχοί 18 ιντσών της W800 STREET και CAFE προσδίδουν έναν λίγο πιο σπορ χειρισμό.
Συνδυάζοντας τη ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο μεγάλος προβολέας LED Ø 170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για εξαιρετική ορατότητα τη νύχτα. Περιλαμβάνει έξι θαλάμους (τέσσερις για τα φώτα μεσαίας σκάλας και δύο για τα φώτα μεγάλης σκάλας). Τα φώτα θέσης εξασφαλίζουν ότι το φωτιστικό σώμα δείχνει πλήρως αναμμένο, όπως ένας προβολέας λαμπτήρων ρετρό στυλ. Λεπτομέρειες, όπως το κυρτό κάτοπτρο και ο δακτύλιος χρωμίου ενισχύουν την κλασική σχεδίαση με ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Συνδυάζοντας τη ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο μεγάλος προβολέας LED Ø 170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για εξαιρετική ορατότητα τη νύχτα. Περιλαμβάνει έξι θαλάμους (τέσσερις για τα φώτα μεσαίας σκάλας και δύο για τα φώτα μεγάλης σκάλας). Τα φώτα θέσης εξασφαλίζουν ότι το φωτιστικό σώμα δείχνει πλήρως αναμμένο, όπως ένας προβολέας λαμπτήρων ρετρό στυλ. Λεπτομέρειες, όπως το κυρτό κάτοπτρο και ο δακτύλιος χρωμίου ενισχύουν την κλασική σχεδίαση με ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Πέρα από το χρώμα και τα γραφικά που είναι ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, η W800 ξεχωρίζει από την W800 STREET και CAFE χάρη στα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ποιοτική εμφάνισή της.
Πέρα από το χρώμα και τα γραφικά που είναι ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, η W800 ξεχωρίζει από την W800 STREET και CAFE χάρη στα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ποιοτική εμφάνισή της.
Το τιμόνι της W800 τοποθετεί τον αναβάτη σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης, ανάμεσα στην όρθια θέση «κλασικού τύπου» της W800 STREET και την πιο σπορ θέση οδήγησης με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός της W800 CAFE. (Η θέση του τιμονιού είναι ίδια με της προηγούμενης W800.)
Το τιμόνι της W800 τοποθετεί τον αναβάτη σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης, ανάμεσα στην όρθια θέση «κλασικού τύπου» της W800 STREET και την πιο σπορ θέση οδήγησης με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός της W800 CAFE. (Η θέση του τιμονιού είναι ίδια με της προηγούμενης W800.)
Ο κινητήρας που διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για τις χαμηλές και μεσαίες στροφές προσφέρει πλούσια και απολαυστική ροπή και ιπποδύναμη. Ο γεμάτος ήχος του κινητήρα υπενθυμίζει στον αναβάτη ότι οδηγάει μια δικύλινδρη μηχανή. Ο ψεκασμός καυσίμου προσφέρει καθαρή, αποδοτική λειτουργία, χωρίς προβλήματα. Αντίθετα από τους κατά κύριο λόγο μαύρους κινητήρες των W800 STREET και CAFE, ο κινητήρας της W800 σε ασημί γυαλιστερό τραβάει την προσοχή με την κλασική γραμμή και τη φυσική ομορφιά του.
Ο κινητήρας που διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για τις χαμηλές και μεσαίες στροφές προσφέρει πλούσια και απολαυστική ροπή και ιπποδύναμη. Ο γεμάτος ήχος του κινητήρα υπενθυμίζει στον αναβάτη ότι οδηγάει μια δικύλινδρη μηχανή. Ο ψεκασμός καυσίμου προσφέρει καθαρή, αποδοτική λειτουργία, χωρίς προβλήματα. Αντίθετα από τους κατά κύριο λόγο μαύρους κινητήρες των W800 STREET και CAFE, ο κινητήρας της W800 σε ασημί γυαλιστερό τραβάει την προσοχή με την κλασική γραμμή και τη φυσική ομορφιά του.
Η μεγάλη και άνετη σέλα με εργονομικές καμπύλες προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Η σέλα περιμετρικά διαθέτει διακοσμητικό ρέλι και το μπροστινό τμήμα της είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η μεγάλη και άνετη σέλα με εργονομικές καμπύλες προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Η σέλα περιμετρικά διαθέτει διακοσμητικό ρέλι και το μπροστινό τμήμα της είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Τα μεγάλα στρογγυλά φλας με πορτοκαλί φακούς (αντί για τα συμπαγή διάφανα φλας†) ενισχύουν το κλασικό στυλ. Το πλαίσιο χρωμίου των φλας συμβάλλει στην ποιοτική εμφάνιση.
Τα μεγάλα στρογγυλά φλας με πορτοκαλί φακούς (αντί για τα συμπαγή διάφανα φλας†) ενισχύουν το κλασικό στυλ. Το πλαίσιο χρωμίου των φλας συμβάλλει στην ποιοτική εμφάνιση.
Τα εμβλήματα χρωμίου στο ρεζερβουάρ συμπληρώνουν κομψά τη λουστραρισμένη βαφή του ρεζερβουάρ. Τα πλαϊνά προστατευτικά του ρεζερβουάρ έχουν την ίδια σχεδίαση με της W800 CAFE.
Τα εμβλήματα χρωμίου στο ρεζερβουάρ συμπληρώνουν κομψά τη λουστραρισμένη βαφή του ρεζερβουάρ. Τα πλαϊνά προστατευτικά του ρεζερβουάρ έχουν την ίδια σχεδίαση με της W800 CAFE.
Το κεντρικό σταντ, που παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό, διευκολύνει τις εργασίες συντήρησης. Η μεγάλη επιφάνεια στήριξης επιτρέπει την ευκολότερη ανύψωση της μοτοσυκλέτας.
Το κεντρικό σταντ, που παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό, διευκολύνει τις εργασίες συντήρησης. Η μεγάλη επιφάνεια στήριξης επιτρέπει την ευκολότερη ανύψωση της μοτοσυκλέτας.
Ο κλασικός πίνακας δύο οργάνων με τις χαρακτηριστικές για το μοντέλο προσόψεις αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της W800.
Ο κλασικός πίνακας δύο οργάνων με τις χαρακτηριστικές για το μοντέλο προσόψεις αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της W800.
Ο μπροστινός τροχός μεγάλης διαμέτρου 19” και ο πίσω τροχός 18” συμβάλλουν στην κλασική συμπεριφορά της W800: μια μοναδική ισορροπία σταθερότητας στην ευθεία και ξεκούραστου και ανάλαφρου χειρισμού στις στροφές. Ο μεγάλος μπροστινός τροχός ειδικά ενισχύει τη χαρακτηριστική χαλαρή αίσθηση χειρισμού στις στροφές. Συγκριτικά, οι δύο τροχοί 18 ιντσών της W800 STREET και CAFE προσδίδουν έναν λίγο πιο σπορ χειρισμό.
Ο μπροστινός τροχός μεγάλης διαμέτρου 19” και ο πίσω τροχός 18” συμβάλλουν στην κλασική συμπεριφορά της W800: μια μοναδική ισορροπία σταθερότητας στην ευθεία και ξεκούραστου και ανάλαφρου χειρισμού στις στροφές. Ο μεγάλος μπροστινός τροχός ειδικά ενισχύει τη χαρακτηριστική χαλαρή αίσθηση χειρισμού στις στροφές. Συγκριτικά, οι δύο τροχοί 18 ιντσών της W800 STREET και CAFE προσδίδουν έναν λίγο πιο σπορ χειρισμό.
Συνδυάζοντας τη ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο μεγάλος προβολέας LED Ø 170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για εξαιρετική ορατότητα τη νύχτα. Περιλαμβάνει έξι θαλάμους (τέσσερις για τα φώτα μεσαίας σκάλας και δύο για τα φώτα μεγάλης σκάλας). Τα φώτα θέσης εξασφαλίζουν ότι το φωτιστικό σώμα δείχνει πλήρως αναμμένο, όπως ένας προβολέας λαμπτήρων ρετρό στυλ. Λεπτομέρειες, όπως το κυρτό κάτοπτρο και ο δακτύλιος χρωμίου ενισχύουν την κλασική σχεδίαση με ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Συνδυάζοντας τη ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο μεγάλος προβολέας LED Ø 170 mm προσφέρει φωτεινό, λευκό φως για εξαιρετική ορατότητα τη νύχτα. Περιλαμβάνει έξι θαλάμους (τέσσερις για τα φώτα μεσαίας σκάλας και δύο για τα φώτα μεγάλης σκάλας). Τα φώτα θέσης εξασφαλίζουν ότι το φωτιστικό σώμα δείχνει πλήρως αναμμένο, όπως ένας προβολέας λαμπτήρων ρετρό στυλ. Λεπτομέρειες, όπως το κυρτό κάτοπτρο και ο δακτύλιος χρωμίου ενισχύουν την κλασική σχεδίαση με ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Πέρα από το χρώμα και τα γραφικά που είναι ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, η W800 ξεχωρίζει από την W800 STREET και CAFE χάρη στα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ποιοτική εμφάνισή της.
Πέρα από το χρώμα και τα γραφικά που είναι ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, η W800 ξεχωρίζει από την W800 STREET και CAFE χάρη στα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την ποιοτική εμφάνισή της.
Το τιμόνι της W800 τοποθετεί τον αναβάτη σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης, ανάμεσα στην όρθια θέση «κλασικού τύπου» της W800 STREET και την πιο σπορ θέση οδήγησης με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός της W800 CAFE. (Η θέση του τιμονιού είναι ίδια με της προηγούμενης W800.)
Το τιμόνι της W800 τοποθετεί τον αναβάτη σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης, ανάμεσα στην όρθια θέση «κλασικού τύπου» της W800 STREET και την πιο σπορ θέση οδήγησης με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός της W800 CAFE. (Η θέση του τιμονιού είναι ίδια με της προηγούμενης W800.)
Ο κινητήρας που διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για τις χαμηλές και μεσαίες στροφές προσφέρει πλούσια και απολαυστική ροπή και ιπποδύναμη. Ο γεμάτος ήχος του κινητήρα υπενθυμίζει στον αναβάτη ότι οδηγάει μια δικύλινδρη μηχανή. Ο ψεκασμός καυσίμου προσφέρει καθαρή, αποδοτική λειτουργία, χωρίς προβλήματα. Αντίθετα από τους κατά κύριο λόγο μαύρους κινητήρες των W800 STREET και CAFE, ο κινητήρας της W800 σε ασημί γυαλιστερό τραβάει την προσοχή με την κλασική γραμμή και τη φυσική ομορφιά του.
Ο κινητήρας που διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για τις χαμηλές και μεσαίες στροφές προσφέρει πλούσια και απολαυστική ροπή και ιπποδύναμη. Ο γεμάτος ήχος του κινητήρα υπενθυμίζει στον αναβάτη ότι οδηγάει μια δικύλινδρη μηχανή. Ο ψεκασμός καυσίμου προσφέρει καθαρή, αποδοτική λειτουργία, χωρίς προβλήματα. Αντίθετα από τους κατά κύριο λόγο μαύρους κινητήρες των W800 STREET και CAFE, ο κινητήρας της W800 σε ασημί γυαλιστερό τραβάει την προσοχή με την κλασική γραμμή και τη φυσική ομορφιά του.
Η μεγάλη και άνετη σέλα με εργονομικές καμπύλες προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Η σέλα περιμετρικά διαθέτει διακοσμητικό ρέλι και το μπροστινό τμήμα της είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η μεγάλη και άνετη σέλα με εργονομικές καμπύλες προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Η σέλα περιμετρικά διαθέτει διακοσμητικό ρέλι και το μπροστινό τμήμα της είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Αυτή η έκδοση μπορεί επίσης να προσαρμοστεί για την παροχή μέγιστης ισχύος 35kw, για λόγους συμμόρφωσης με τους περιορισμούς της κατηγορίας A2 και τις ανάγκες των σχολών οδηγών μοτοσυκλετιστών.
Η ρύθμιση, που είναι σύντομη και αναστρέψιμη, πραγματοποιείται στη μονάδα ECU, μόνο για τα μοντέλα EURO 4, σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Kawasaki. Έτσι, οποιαδήποτε στιγμή, μπορεί να γίνει επαναφορά στην αρχική απόδοση ισχύος με μια σύντομη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο που θα εκτελέσει την αντίστροφη ρύθμιση και θα ενημερώσει την κατάσταση του οχήματος.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Αυτή η έκδοση μπορεί επίσης να προσαρμοστεί για την παροχή μέγιστης ισχύος 35kw, για λόγους συμμόρφωσης με τους περιορισμούς της κατηγορίας A2 και τις ανάγκες των σχολών οδηγών μοτοσυκλετιστών.
Η ρύθμιση, που είναι σύντομη και αναστρέψιμη, πραγματοποιείται στη μονάδα ECU, μόνο για τα μοντέλα EURO 4, σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Kawasaki. Έτσι, οποιαδήποτε στιγμή, μπορεί να γίνει επαναφορά στην αρχική απόδοση ισχύος με μια σύντομη επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο που θα εκτελέσει την αντίστροφη ρύθμιση και θα ενημερώσει την κατάσταση του οχήματος.
Engine type | Αερόψυκτο, 4χρονο, V-δίκυλινδρο |
---|---|
Compression ratio | 8.4:1 |
Valve system | 1ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Bore x stroke | 77.0 x 83.0 χιλ. |
Displacement | 773 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου: 34 χιλ. x 2 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 35.0 kW {48 PS} / 6,000 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 σ.α.λ. |
CO2 emission | 119 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 4.8 λ./100 χλμ. |
Transmission | 5 ταχυτήτων, return shift |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 2.095 (88/42) |
Gear ratios 1st | 2.353 (40/17) |
Gear ratios 2nd | 1.591 (35/22) |
Gear ratios 3rd | 1.240 (31/25) |
Gear ratios 4th | 1.000 (28/28) |
Gear ratios 5th | 0.852 (23/27) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 2.467 (37/15) |
Frame type | Διπλή γέφυρα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Trail | 108 χιλ. |
Wheel travel front | 130 χιλ. |
Wheel travel rear | 107 χιλ. |
Tyre, front | 100/90-19 M/C 57H |
Tyre, rear | 130/80-18 M/C 66H |
L x W x H | 2,190 x 790 x 1,075 χιλ. |
Steering angle L R | 37° / 37° |
Wheel base | 1,465 χιλ. |
Ground clearance | 125 χιλ. |
Fuel capacity | 15.0 λίτρα |
Seat height | 790 χιλ. |
Curb mass | 226 κιλά |
Front brake type | Μονός δίσκος |
---|---|
Front brake diameter | Ø 320 χιλ. |
Front brake caliper type | Δύο έμβολα |
Rear brake type | Μονός δίσκος |
Rear brake diameter | Ø 270 χιλ. |
Rear brake caliper type | Δύο έμβολα |
Front suspension type | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Front suspension diameter | Ø 41 χιλ. |
Rear suspension type | Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Η σχάρα αποσκευών από μαύρο ατσάλι τοποθετείται στο πίσω πλαίσιο.
Η χαμηλή σέλα ERGO-FIT® μειώνει το ύψος της σέλας κατά 25mm και διαθέτει πιο στενό μπροστινό μέρος.
Διατηρεί τα χέρια σας ζεστά στο δρόμο με ένα σύστημα θέρμανσης γκριπ που είναι εργονομικά σχεδιασμένο ώστε να ελαχιστοποιεί τον πρόσθετο όγκο στο γκριπ.
Η σχάρα αποσκευών από επιχρωμιωμένο ατσάλι τοποθετείται στο πίσω πλαίσιο.
Μαύρα προστατευτικά κινητήρα κατασκευασμένα από υπερμεγέθεις ατσάλινους σωλήνες.
Συμπεριλαμβάνονται οι βάσεις στήριξης και ο εξοπλισμός που απαιτείται.
Σημειώσεις:
Κλειδώστε εύκολα το κράνος σας όταν βρίσκεστε εκτός δρόμου.
Επιχρωμιωμένα προστατευτικά κινητήρα κατασκευασμένα από υπερμεγέθεις ατσάλινους σωλήνες.
Συμπεριλαμβάνονται οι βάσεις στήριξης και ο εξοπλισμός που απαιτείται.
Σημειώσεις: