Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Το παρελθόν συναντά το μέλλον στο Νέο Z900RS
Εμπνευσμένο από το εμβληματικό Z1, το Z900RS επανασχεδιάζει τις λεπτομέρειες για μια νέα εποχή οδήγησης, όπως την άνετη χαμηλή σέλα vintage στυλ, τα αναλογικά καντράν και η sport εξάτμιση με "ρυθμισμένο ήχο", προσθέτοντας παράλληλα σύγχρονη τεχνογνωσία σε κάθε τομέα.
Από το ηλεκτρονικό cruise control και τη συνδεσιμότητα με smartphone έως το πακέτο υποστήριξης αναβάτη εξοπλισμένο με IMU, που περιλαμβάνει τη λειτουργία Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) και το Kawasaki Quick Shifter (KQS), αυτός είναι ένας κινητήρας ρυθμισμένος για ομαλή απόδοση σε χαμηλές στροφές και μεγαλύτερη συγκίνηση σε υψηλότερες στροφές, συνδυάζοντας καινοτομίες σχεδιασμένες για να βελτιώνουν την άνεση του αναβάτη και την απόλυτη οδηγική απόλαυση.
Αυτή δεν είναι απλώς μια μοτοσυκλέτα, είναι η ενσάρκωση του Retro Sport.
Z900RS – Οι θρύλοι δεν τελειώνουν ποτέ, μεγαλώνουν, εξελίσσονται και διαρκούν.
Χρώμα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Με έναν αρμονικό συνδυασμό στοιχείων στυλ εμπνευσμένων από το Z1 και σύγχρονης κατασκευαστικής τέχνης — από το εμβληματικό δάκρυο σχήματος ρεζερβουάρ καυσίμου έως το καινοτόμο οβάλ πίσω φανάρι LED — το Z900RS προσφέρει διαχρονική ομορφιά με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια και άψογη εφαρμογή και φινίρισμα, που έχουν ως αποτέλεσμα μια εμφάνιση πολύ υψηλής ποιότητας. Η λειτουργική ομορφιά ήταν προτεραιότητα, με ένα απλό, αλλά εκλεπτυσμένο σχεδιασμό.
Με έναν αρμονικό συνδυασμό στοιχείων στυλ εμπνευσμένων από το Z1 και σύγχρονης κατασκευαστικής τέχνης — από το εμβληματικό δάκρυο σχήματος ρεζερβουάρ καυσίμου έως το καινοτόμο οβάλ πίσω φανάρι LED — το Z900RS προσφέρει διαχρονική ομορφιά με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια και άψογη εφαρμογή και φινίρισμα, που έχουν ως αποτέλεσμα μια εμφάνιση πολύ υψηλής ποιότητας. Η λειτουργική ομορφιά ήταν προτεραιότητα, με ένα απλό, αλλά εκλεπτυσμένο σχεδιασμό.
Χάρη στον ομαλό τετρακύλινδρο κινητήρα και τον άνετο χειρισμό που προσφέρει το ελαφρύ πλαίσιο τύπου trellis, η αίσθηση οδήγησης του Z900RS είναι μοναδική στην κατηγορία ρετρό. Τόσο η απόκριση του κινητήρα όσο και του πλαισίου έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να μην είναι υπερβολικά γρήγορες, διευκολύνοντας την αίσθηση της ενότητας με τη μοτοσυκλέτα. Η άνετη οδήγηση που προκύπτει συμπληρώνεται από έναν εκλεπτυσμένο ήχο εξάτμισης που εμπλουτίζει την εμπειρία οδήγησης από τη στιγμή που ο αναβάτης πατάει το κουμπί της ανάφλεξης — χαρακτηριστικά που θα επιτρέψουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τη μηχανή τους για πολλά χρόνια. Ο εκλεπτυσμένος χαρακτήρας του Z900RS θυμίζει τις θρυλικές μοτοσυκλέτες Kawasaki του παρελθόντος.
Χάρη στον ομαλό τετρακύλινδρο κινητήρα και τον άνετο χειρισμό που προσφέρει το ελαφρύ πλαίσιο τύπου trellis, η αίσθηση οδήγησης του Z900RS είναι μοναδική στην κατηγορία ρετρό. Τόσο η απόκριση του κινητήρα όσο και του πλαισίου έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να μην είναι υπερβολικά γρήγορες, διευκολύνοντας την αίσθηση της ενότητας με τη μοτοσυκλέτα. Η άνετη οδήγηση που προκύπτει συμπληρώνεται από έναν εκλεπτυσμένο ήχο εξάτμισης που εμπλουτίζει την εμπειρία οδήγησης από τη στιγμή που ο αναβάτης πατάει το κουμπί της ανάφλεξης — χαρακτηριστικά που θα επιτρέψουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τη μηχανή τους για πολλά χρόνια. Ο εκλεπτυσμένος χαρακτήρας του Z900RS θυμίζει τις θρυλικές μοτοσυκλέτες Kawasaki του παρελθόντος.
Συμπληρώνοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη κινητήρα και τις επιδόσεις χειρισμού του Z900RS, ένα διευρυμένο πακέτο ηλεκτρονικής υποστήριξης αναβάτη περιλαμβάνει ανατροφοδότηση IMU και το τελευταίο σύστημα KQS διπλής κατεύθυνσης της Kawasaki, καθώς και χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την άνεση, όπως ηλεκτρονικό cruise control. Η συνδεσιμότητα με smartphone βελτιώνει περαιτέρω την εμπειρία οδήγησης, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και απόλαυση από ποτέ.
Συμπληρώνοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη κινητήρα και τις επιδόσεις χειρισμού του Z900RS, ένα διευρυμένο πακέτο ηλεκτρονικής υποστήριξης αναβάτη περιλαμβάνει ανατροφοδότηση IMU και το τελευταίο σύστημα KQS διπλής κατεύθυνσης της Kawasaki, καθώς και χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την άνεση, όπως ηλεκτρονικό cruise control. Η συνδεσιμότητα με smartphone βελτιώνει περαιτέρω την εμπειρία οδήγησης, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και απόλαυση από ποτέ.
Συμπληρώνοντας το συνολικά ελαφρύ βάρος (που γίνεται αντιληπτό αμέσως μόλις σηκωθεί η μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ), η ακαμψία του πλαισίου και η ρύθμιση της γεωμετρίας του σασί επιλέχθηκαν για να προσφέρουν ελαφρύ και φυσικό χειρισμό. Όπως και ο κινητήρας, το σασί ανταποκρίνεται στις εντολές του αναβάτη με προβλέψιμο τρόπο, πηγαίνοντας όπου θέλει ο αναβάτης χωρίς αντίσταση.
Συμπληρώνοντας το συνολικά ελαφρύ βάρος (που γίνεται αντιληπτό αμέσως μόλις σηκωθεί η μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ), η ακαμψία του πλαισίου και η ρύθμιση της γεωμετρίας του σασί επιλέχθηκαν για να προσφέρουν ελαφρύ και φυσικό χειρισμό. Όπως και ο κινητήρας, το σασί ανταποκρίνεται στις εντολές του αναβάτη με προβλέψιμο τρόπο, πηγαίνοντας όπου θέλει ο αναβάτης χωρίς αντίσταση.
Μια νέα, κομψή και σπορ εξάτμιση τύπου μεγάφωνου συμπληρώνεται από ένα ανανεωμένο σχεδιασμό του καπακιού, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τη ρετρό σπορ ταυτότητα της μοτοσυκλέτας.
Μια νέα, κομψή και σπορ εξάτμιση τύπου μεγάφωνου συμπληρώνεται από ένα ανανεωμένο σχεδιασμό του καπακιού, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τη ρετρό σπορ ταυτότητα της μοτοσυκλέτας.
Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, χρησιμοποιήθηκε η ρύθμιση ήχου για να επιτευχθεί ο ιδανικός ήχος εξάτμισης. Με στόχο να συντονιστεί με τις αισθήσεις του αναβάτη, ο ήχος της εξάτμισης σχεδιάστηκε προσεκτικά ώστε να θυμίζει το χαρακτήρα ενός κλασικού συστήματος 4-σε-1. Το αποτέλεσμα είναι ένας βαθύς, υποβλητικός ήχος που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης — από το αρχικό βρυχηθμό του κινητήρα κατά την εκκίνηση έως τον παλμικό ήχο του στο ρελαντί και τον πλούσιο ήχο κατά την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, χρησιμοποιήθηκε η ρύθμιση ήχου για να επιτευχθεί ο ιδανικός ήχος εξάτμισης. Με στόχο να συντονιστεί με τις αισθήσεις του αναβάτη, ο ήχος της εξάτμισης σχεδιάστηκε προσεκτικά ώστε να θυμίζει το χαρακτήρα ενός κλασικού συστήματος 4-σε-1. Το αποτέλεσμα είναι ένας βαθύς, υποβλητικός ήχος που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης — από το αρχικό βρυχηθμό του κινητήρα κατά την εκκίνηση έως τον παλμικό ήχο του στο ρελαντί και τον πλούσιο ήχο κατά την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
Τα κομψά πτερύγια που είναι ενσωματωμένα στην κυλινδροκεφαλή δημιουργούν την εντύπωση ενός αερόψυκτου κινητήρα και συμπληρώνονται από σχεδιαστικά στοιχεία του κινητήρα που είναι εμπνευσμένα από την αρχική Z1. Ο σχεδιασμός του καλύμματος του κινητήρα θυμίζει τα παραδοσιακά naked μοντέλα, ενώ η χρήση χυτοπρεσαρισμένου αλουμινίου για όλα τα καλύμματα προσθέτει ένα υψηλής ποιότητας, premium φινίρισμα.
Τα κομψά πτερύγια που είναι ενσωματωμένα στην κυλινδροκεφαλή δημιουργούν την εντύπωση ενός αερόψυκτου κινητήρα και συμπληρώνονται από σχεδιαστικά στοιχεία του κινητήρα που είναι εμπνευσμένα από την αρχική Z1. Ο σχεδιασμός του καλύμματος του κινητήρα θυμίζει τα παραδοσιακά naked μοντέλα, ενώ η χρήση χυτοπρεσαρισμένου αλουμινίου για όλα τα καλύμματα προσθέτει ένα υψηλής ποιότητας, premium φινίρισμα.
Με έναν αρμονικό συνδυασμό στοιχείων στυλ εμπνευσμένων από το Z1 και σύγχρονης κατασκευαστικής τέχνης — από το εμβληματικό δάκρυο σχήματος ρεζερβουάρ καυσίμου έως το καινοτόμο οβάλ πίσω φανάρι LED — το Z900RS προσφέρει διαχρονική ομορφιά με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια και άψογη εφαρμογή και φινίρισμα, που έχουν ως αποτέλεσμα μια εμφάνιση πολύ υψηλής ποιότητας. Η λειτουργική ομορφιά ήταν προτεραιότητα, με ένα απλό, αλλά εκλεπτυσμένο σχεδιασμό.
Με έναν αρμονικό συνδυασμό στοιχείων στυλ εμπνευσμένων από το Z1 και σύγχρονης κατασκευαστικής τέχνης — από το εμβληματικό δάκρυο σχήματος ρεζερβουάρ καυσίμου έως το καινοτόμο οβάλ πίσω φανάρι LED — το Z900RS προσφέρει διαχρονική ομορφιά με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια και άψογη εφαρμογή και φινίρισμα, που έχουν ως αποτέλεσμα μια εμφάνιση πολύ υψηλής ποιότητας. Η λειτουργική ομορφιά ήταν προτεραιότητα, με ένα απλό, αλλά εκλεπτυσμένο σχεδιασμό.
Χάρη στον ομαλό τετρακύλινδρο κινητήρα και τον άνετο χειρισμό που προσφέρει το ελαφρύ πλαίσιο τύπου trellis, η αίσθηση οδήγησης του Z900RS είναι μοναδική στην κατηγορία ρετρό. Τόσο η απόκριση του κινητήρα όσο και του πλαισίου έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να μην είναι υπερβολικά γρήγορες, διευκολύνοντας την αίσθηση της ενότητας με τη μοτοσυκλέτα. Η άνετη οδήγηση που προκύπτει συμπληρώνεται από έναν εκλεπτυσμένο ήχο εξάτμισης που εμπλουτίζει την εμπειρία οδήγησης από τη στιγμή που ο αναβάτης πατάει το κουμπί της ανάφλεξης — χαρακτηριστικά που θα επιτρέψουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τη μηχανή τους για πολλά χρόνια. Ο εκλεπτυσμένος χαρακτήρας του Z900RS θυμίζει τις θρυλικές μοτοσυκλέτες Kawasaki του παρελθόντος.
Χάρη στον ομαλό τετρακύλινδρο κινητήρα και τον άνετο χειρισμό που προσφέρει το ελαφρύ πλαίσιο τύπου trellis, η αίσθηση οδήγησης του Z900RS είναι μοναδική στην κατηγορία ρετρό. Τόσο η απόκριση του κινητήρα όσο και του πλαισίου έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να μην είναι υπερβολικά γρήγορες, διευκολύνοντας την αίσθηση της ενότητας με τη μοτοσυκλέτα. Η άνετη οδήγηση που προκύπτει συμπληρώνεται από έναν εκλεπτυσμένο ήχο εξάτμισης που εμπλουτίζει την εμπειρία οδήγησης από τη στιγμή που ο αναβάτης πατάει το κουμπί της ανάφλεξης — χαρακτηριστικά που θα επιτρέψουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τη μηχανή τους για πολλά χρόνια. Ο εκλεπτυσμένος χαρακτήρας του Z900RS θυμίζει τις θρυλικές μοτοσυκλέτες Kawasaki του παρελθόντος.
Συμπληρώνοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη κινητήρα και τις επιδόσεις χειρισμού του Z900RS, ένα διευρυμένο πακέτο ηλεκτρονικής υποστήριξης αναβάτη περιλαμβάνει ανατροφοδότηση IMU και το τελευταίο σύστημα KQS διπλής κατεύθυνσης της Kawasaki, καθώς και χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την άνεση, όπως ηλεκτρονικό cruise control. Η συνδεσιμότητα με smartphone βελτιώνει περαιτέρω την εμπειρία οδήγησης, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και απόλαυση από ποτέ.
Συμπληρώνοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη κινητήρα και τις επιδόσεις χειρισμού του Z900RS, ένα διευρυμένο πακέτο ηλεκτρονικής υποστήριξης αναβάτη περιλαμβάνει ανατροφοδότηση IMU και το τελευταίο σύστημα KQS διπλής κατεύθυνσης της Kawasaki, καθώς και χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την άνεση, όπως ηλεκτρονικό cruise control. Η συνδεσιμότητα με smartphone βελτιώνει περαιτέρω την εμπειρία οδήγησης, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και απόλαυση από ποτέ.
Συμπληρώνοντας το συνολικά ελαφρύ βάρος (που γίνεται αντιληπτό αμέσως μόλις σηκωθεί η μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ), η ακαμψία του πλαισίου και η ρύθμιση της γεωμετρίας του σασί επιλέχθηκαν για να προσφέρουν ελαφρύ και φυσικό χειρισμό. Όπως και ο κινητήρας, το σασί ανταποκρίνεται στις εντολές του αναβάτη με προβλέψιμο τρόπο, πηγαίνοντας όπου θέλει ο αναβάτης χωρίς αντίσταση.
Συμπληρώνοντας το συνολικά ελαφρύ βάρος (που γίνεται αντιληπτό αμέσως μόλις σηκωθεί η μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ), η ακαμψία του πλαισίου και η ρύθμιση της γεωμετρίας του σασί επιλέχθηκαν για να προσφέρουν ελαφρύ και φυσικό χειρισμό. Όπως και ο κινητήρας, το σασί ανταποκρίνεται στις εντολές του αναβάτη με προβλέψιμο τρόπο, πηγαίνοντας όπου θέλει ο αναβάτης χωρίς αντίσταση.
Μια νέα, κομψή και σπορ εξάτμιση τύπου μεγάφωνου συμπληρώνεται από ένα ανανεωμένο σχεδιασμό του καπακιού, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τη ρετρό σπορ ταυτότητα της μοτοσυκλέτας.
Μια νέα, κομψή και σπορ εξάτμιση τύπου μεγάφωνου συμπληρώνεται από ένα ανανεωμένο σχεδιασμό του καπακιού, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τη ρετρό σπορ ταυτότητα της μοτοσυκλέτας.
Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, χρησιμοποιήθηκε η ρύθμιση ήχου για να επιτευχθεί ο ιδανικός ήχος εξάτμισης. Με στόχο να συντονιστεί με τις αισθήσεις του αναβάτη, ο ήχος της εξάτμισης σχεδιάστηκε προσεκτικά ώστε να θυμίζει το χαρακτήρα ενός κλασικού συστήματος 4-σε-1. Το αποτέλεσμα είναι ένας βαθύς, υποβλητικός ήχος που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης — από το αρχικό βρυχηθμό του κινητήρα κατά την εκκίνηση έως τον παλμικό ήχο του στο ρελαντί και τον πλούσιο ήχο κατά την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, χρησιμοποιήθηκε η ρύθμιση ήχου για να επιτευχθεί ο ιδανικός ήχος εξάτμισης. Με στόχο να συντονιστεί με τις αισθήσεις του αναβάτη, ο ήχος της εξάτμισης σχεδιάστηκε προσεκτικά ώστε να θυμίζει το χαρακτήρα ενός κλασικού συστήματος 4-σε-1. Το αποτέλεσμα είναι ένας βαθύς, υποβλητικός ήχος που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης — από το αρχικό βρυχηθμό του κινητήρα κατά την εκκίνηση έως τον παλμικό ήχο του στο ρελαντί και τον πλούσιο ήχο κατά την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
Τα κομψά πτερύγια που είναι ενσωματωμένα στην κυλινδροκεφαλή δημιουργούν την εντύπωση ενός αερόψυκτου κινητήρα και συμπληρώνονται από σχεδιαστικά στοιχεία του κινητήρα που είναι εμπνευσμένα από την αρχική Z1. Ο σχεδιασμός του καλύμματος του κινητήρα θυμίζει τα παραδοσιακά naked μοντέλα, ενώ η χρήση χυτοπρεσαρισμένου αλουμινίου για όλα τα καλύμματα προσθέτει ένα υψηλής ποιότητας, premium φινίρισμα.
Τα κομψά πτερύγια που είναι ενσωματωμένα στην κυλινδροκεφαλή δημιουργούν την εντύπωση ενός αερόψυκτου κινητήρα και συμπληρώνονται από σχεδιαστικά στοιχεία του κινητήρα που είναι εμπνευσμένα από την αρχική Z1. Ο σχεδιασμός του καλύμματος του κινητήρα θυμίζει τα παραδοσιακά naked μοντέλα, ενώ η χρήση χυτοπρεσαρισμένου αλουμινίου για όλα τα καλύμματα προσθέτει ένα υψηλής ποιότητας, premium φινίρισμα.
Το σύστημα KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) παρακολουθεί τις παραμέτρους του κινητήρα και του σασί σε όλη τη διάρκεια της στροφής.
Το σύστημα KCMF παρακολουθεί τις παραμέτρους του κινητήρα και του πλαισίου σε ολόκληρη τη στροφή, από την είσοδο, στην κορυφή και μέχρι την έξοδο της στροφής, προσαρμόζοντας τη δύναμη πέδησης και την ισχύ κινητήρα, για να διευκολύνει την ομαλή μετάβαση από την επιτάχυνση στο φρενάρισμα και αντίστροφα και για να βοηθήσει τον αναβάτη να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία στη στροφή. Το σύστημα KCMF επιβλέπει τις παρακάτω λειτουργίες (όπου διατίθενται): - KTRC (συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου πρόσφυσης, ανύψωσης μπροστινού τροχού και ολίσθησης), KIBS (συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου πρόνευσης), Έλεγχος πέδησης κινητήρα Kawasaki
Σε συνδυασμό με το πρόγραμμα δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki, τα δεδομένα από τη Μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στις πληροφορίες προσανατολισμού του σασί, βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων της Kawasaki.
Η μονάδα IMU εξασφαλίζει ακριβέστερη ανίχνευση του προσανατολισμού σασί. Το δυνατό στοιχείο των ηλεκτρονικών συστημάτων αιχμής της Kawasaki ήταν πάντα ότι στηρίζονται σε πολύ εξελιγμένα προγράμματα με τη χρήση λίγων αισθητήρων που παρέχουν στη μονάδα ECU σε πραγματικό χρόνο μια ακριβή εικόνα για τη συμπεριφορά του σασί. Το πρόγραμμα δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki χρησιμοποιεί επιδέξια τη μαγική φόρμουλα μοντελοποίησης των ελαστικών καθώς εξετάζει την εξέλιξη πολυάριθμων παραμέτρων, έτσι ώστε να λαμβάνονται υπόψη οι αλλαγές κατάστασης του οδοστρώματος και των ελαστικών. Η προσθήκη μιας Μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU) επιτρέπει την παρακολούθηση της αδράνειας σε 6 DOF (βαθμοί ελευθερίας). Οι μετρήσεις αφορούν την επιτάχυνση κατά τον διαμήκη, τον εγκάρσιο και τον κατακόρυφο άξονα, καθώς και τον βαθμό κλίσης και τον βαθμό πρόνευσης. Ο ρυθμός περιστροφής κατά τον κατακόρυφο άξονα υπολογίζεται από τη μονάδα ECU. Αυτή η πρόσθετη ανάδραση παρέχει μια ακόμη πιο σαφή εικόνα σε πραγματικό χρόνο για τον προσανατολισμό του σασί, εξασφαλίζοντας ακόμη πιο ακριβή διαχείριση για οριακό έλεγχο. Με την προσθήκη της μονάδας IMU και την εξέλιξη του προηγμένου λογισμικού μοντελοποίησης της Kawasaki, η τεχνολογία ηλεκτρονικής διαχείρισης κινητήρα και σασί της Kawasaki αναβαθμίζεται από σύστημα τύπου ρύθμισης και αντίδρασης σε σύστημα τύπου ανάδρασης, για να παρέχει αυξημένη απόλαυση στην οδήγηση.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων KQS (Kawasaki Quick Shifter) επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα KQS έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης στην πίστα επιτρέποντας τα ανεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση συμπλέκτη, με τέρμα ανοιχτό το γκάζι. Ανιχνεύει ότι έχει ενεργοποιηθεί ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων και στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλο ECU για να διακόψει την ανάφλεξη, ώστε το κιβώτιο να εμπλέξει ομαλά την επόμενη σχέση χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί ο συμπλέκτης. Στα μοντέλα που επιτρέπουν τα κατεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση του συμπλέκτη, κατά την επιβράδυνση το σύστημα ελέγχει αυτόματα τις στροφές κινητήρα έτσι ώστε να επιλεγεί η επόμενη μικρότερη σχέση χωρίς χειρισμό του συμπλέκτη.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Η ρύθμιση ήχου ενισχύει τη χαρά που προσφέρει μια μοτοσικλέτα Kawasaki, συμπληρώνοντας τις αισθήσεις που αισθάνεται ο αναβάτης με ένα προσεκτικά κατασκευασμένο ακουστικό στοιχείο.
Η Kawasaki έχει από καιρό τη φήμη ότι κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με εξαιρετικό ήχο - ένα χαρακτηριστικό εγγενές στην αρχιτεκτονική του κινητήρα της Kawasaki - αλλά μόλις πρόσφατα καταβλήθηκε προσπάθεια για τη δημιουργία μιας συγκεκριμένης ακουστικής εμπειρίας μέσω προσεκτικής ρύθμισης του ήχου είτε του συστήματος εισαγωγής είτε του συστήματος εξάτμισης.
Σχεδιασμένες ειδικά για να επιτρέπουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τις μοτοσικλέτες τους τόσο ακουστικά όσο και σωματικά, οι προσεκτικά δημιουργημένες ακουστικές νότες μπορούν να είναι τα βασικά συστατικά της χαράς οδήγησης στο δρόμο που προσφέρουν τα μοντέλα που έχουν επωφεληθεί από τον συντονισμό ήχου. Η ρύθμιση του ήχου μπορεί να περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας ήχου, το σχεδιασμό εξαρτημάτων του συστήματος εισαγωγής και εξάτμισης με βάση την ακουστική δοκιμή που πραγματοποιείται σε ένα δωμάτιο ήχου και την προσεκτική εξέταση κάθε λεπτομέρειας των εξαρτημάτων ενός συστήματος για να διασφαλιστεί η ισορροπία της απόδοσης και του επιθυμητού ήχου.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει τη σταθερή διατήρηση της ταχύτητας. Αυτή η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης συμβάλλει στον περιορισμό της κόπωσης του οδηγού στα μεγάλα ταξίδια, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη άνεση.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το σύστημα KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) παρακολουθεί τις παραμέτρους του κινητήρα και του σασί σε όλη τη διάρκεια της στροφής.
Το σύστημα KCMF παρακολουθεί τις παραμέτρους του κινητήρα και του πλαισίου σε ολόκληρη τη στροφή, από την είσοδο, στην κορυφή και μέχρι την έξοδο της στροφής, προσαρμόζοντας τη δύναμη πέδησης και την ισχύ κινητήρα, για να διευκολύνει την ομαλή μετάβαση από την επιτάχυνση στο φρενάρισμα και αντίστροφα και για να βοηθήσει τον αναβάτη να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία στη στροφή. Το σύστημα KCMF επιβλέπει τις παρακάτω λειτουργίες (όπου διατίθενται): - KTRC (συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου πρόσφυσης, ανύψωσης μπροστινού τροχού και ολίσθησης), KIBS (συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου πρόνευσης), Έλεγχος πέδησης κινητήρα Kawasaki
Σε συνδυασμό με το πρόγραμμα δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki, τα δεδομένα από τη Μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στις πληροφορίες προσανατολισμού του σασί, βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων της Kawasaki.
Η μονάδα IMU εξασφαλίζει ακριβέστερη ανίχνευση του προσανατολισμού σασί. Το δυνατό στοιχείο των ηλεκτρονικών συστημάτων αιχμής της Kawasaki ήταν πάντα ότι στηρίζονται σε πολύ εξελιγμένα προγράμματα με τη χρήση λίγων αισθητήρων που παρέχουν στη μονάδα ECU σε πραγματικό χρόνο μια ακριβή εικόνα για τη συμπεριφορά του σασί. Το πρόγραμμα δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki χρησιμοποιεί επιδέξια τη μαγική φόρμουλα μοντελοποίησης των ελαστικών καθώς εξετάζει την εξέλιξη πολυάριθμων παραμέτρων, έτσι ώστε να λαμβάνονται υπόψη οι αλλαγές κατάστασης του οδοστρώματος και των ελαστικών. Η προσθήκη μιας Μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU) επιτρέπει την παρακολούθηση της αδράνειας σε 6 DOF (βαθμοί ελευθερίας). Οι μετρήσεις αφορούν την επιτάχυνση κατά τον διαμήκη, τον εγκάρσιο και τον κατακόρυφο άξονα, καθώς και τον βαθμό κλίσης και τον βαθμό πρόνευσης. Ο ρυθμός περιστροφής κατά τον κατακόρυφο άξονα υπολογίζεται από τη μονάδα ECU. Αυτή η πρόσθετη ανάδραση παρέχει μια ακόμη πιο σαφή εικόνα σε πραγματικό χρόνο για τον προσανατολισμό του σασί, εξασφαλίζοντας ακόμη πιο ακριβή διαχείριση για οριακό έλεγχο. Με την προσθήκη της μονάδας IMU και την εξέλιξη του προηγμένου λογισμικού μοντελοποίησης της Kawasaki, η τεχνολογία ηλεκτρονικής διαχείρισης κινητήρα και σασί της Kawasaki αναβαθμίζεται από σύστημα τύπου ρύθμισης και αντίδρασης σε σύστημα τύπου ανάδρασης, για να παρέχει αυξημένη απόλαυση στην οδήγηση.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων KQS (Kawasaki Quick Shifter) επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα KQS έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης στην πίστα επιτρέποντας τα ανεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση συμπλέκτη, με τέρμα ανοιχτό το γκάζι. Ανιχνεύει ότι έχει ενεργοποιηθεί ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων και στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλο ECU για να διακόψει την ανάφλεξη, ώστε το κιβώτιο να εμπλέξει ομαλά την επόμενη σχέση χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί ο συμπλέκτης. Στα μοντέλα που επιτρέπουν τα κατεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση του συμπλέκτη, κατά την επιβράδυνση το σύστημα ελέγχει αυτόματα τις στροφές κινητήρα έτσι ώστε να επιλεγεί η επόμενη μικρότερη σχέση χωρίς χειρισμό του συμπλέκτη.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Η ρύθμιση ήχου ενισχύει τη χαρά που προσφέρει μια μοτοσικλέτα Kawasaki, συμπληρώνοντας τις αισθήσεις που αισθάνεται ο αναβάτης με ένα προσεκτικά κατασκευασμένο ακουστικό στοιχείο.
Η Kawasaki έχει από καιρό τη φήμη ότι κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με εξαιρετικό ήχο - ένα χαρακτηριστικό εγγενές στην αρχιτεκτονική του κινητήρα της Kawasaki - αλλά μόλις πρόσφατα καταβλήθηκε προσπάθεια για τη δημιουργία μιας συγκεκριμένης ακουστικής εμπειρίας μέσω προσεκτικής ρύθμισης του ήχου είτε του συστήματος εισαγωγής είτε του συστήματος εξάτμισης.
Σχεδιασμένες ειδικά για να επιτρέπουν στους αναβάτες να απολαμβάνουν τις μοτοσικλέτες τους τόσο ακουστικά όσο και σωματικά, οι προσεκτικά δημιουργημένες ακουστικές νότες μπορούν να είναι τα βασικά συστατικά της χαράς οδήγησης στο δρόμο που προσφέρουν τα μοντέλα που έχουν επωφεληθεί από τον συντονισμό ήχου. Η ρύθμιση του ήχου μπορεί να περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας ήχου, το σχεδιασμό εξαρτημάτων του συστήματος εισαγωγής και εξάτμισης με βάση την ακουστική δοκιμή που πραγματοποιείται σε ένα δωμάτιο ήχου και την προσεκτική εξέταση κάθε λεπτομέρειας των εξαρτημάτων ενός συστήματος για να διασφαλιστεί η ισορροπία της απόδοσης και του επιθυμητού ήχου.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει τη σταθερή διατήρηση της ταχύτητας. Αυτή η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης συμβάλλει στον περιορισμό της κόπωσης του οδηγού στα μεγάλα ταξίδια, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη άνεση.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
| Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
|---|---|
| Λόγος συμπίεσης | 11.8:1 |
| Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
| Διάμετρος x διαδρομή | 73.4 x 56.0 χιλ. |
| Διαδρομή | 948 κ.εκ. |
| Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 36 χιλ. x 4 |
| Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
| Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
| Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
| Μέγιστη ισχύς | 85.0 kW {116 PS} / 9,300 σ.α.λ. |
|---|---|
| Μέγιστη ροπή | 98.0 N•m {10.0 kgf•m} / 7,700 σ.α.λ. |
| Εκπομπές CO2 | 117 γραμ./χλμ. |
| Κατανάλωση καυσίμου | 5.0 λ./100 χλμ. |
| Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
| Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
| Σχέση κύριας μετάδοσης | 1.627 (83/51) |
| Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.600 (39/15) |
| Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.950 (39/20) |
| Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.600 (24/15) |
| Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.389 (25/18) |
| Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.217 (28/23) |
| Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 1.069 (31/29) |
| Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
| Τελικός σχέση μείωσης | 2.867 (43/15) |
| Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
|---|---|
| Διαδρομή | 98 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού εμπρός | 120 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού πίσω | 140 χιλ. |
| Ελαστικό, εμπρός | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
| Ελαστικό, πίσω | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
| Μ x Π x Υ | 2,100 x 865 x 1,150 χιλ. |
| Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
| Μεταξόνιο | 1,465 χιλ. |
| Απόσταση από το έδαφος | 135 χιλ. |
| Χωρητικότητα καυσίμου | 17.0 λίτρα |
| Ύψος καθίσματος | 835 χιλ. |
| Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 216 κιλά |
| Εκτιμώμενο Kαθαρό βάρος** | 197 κιλά |
| Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι |
|---|---|
| Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 300 χιλ. |
| Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Ακτινικής τοποθέτησης, μονομπλόκ, με 4 έμβολα αντικριστά |
| Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
| Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 250 χιλ. |
| Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
| Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι με απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
| Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
| Τύπος πίσω ανάρτησης | Οριζόντια Back-link, αμορτισέρ αερίου, απόσβεση επαναφοράς και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Διατηρεί τα χέρια σας ζεστά στο δρόμο με ένα σύστημα θέρμανσης γκριπ που είναι εργονομικά σχεδιασμένο ώστε να ελαχιστοποιεί τον πρόσθετο όγκο στο γκριπ.
Θύρα USB-C 5 Volt DC με βάση στήριξης και καπάκι για εξατομικευμένη προσαρμογή στο τιμόνι της Z900RS .
Σετ δύο πλαϊνών χειρολαβών χρωμίου ειδικά σχεδιασμένων για τη Z900RS. Τοποθετούνται στις πλαϊνές πλευρές του καθίσματος. Οι πλαϊνές χειρολαβές συνιστώνται σε συνδυασμό με το κεντρικό σταντ για να διευκολύνουν το χειρισμό της μοτοσυκλέτας.
Οι πλαϊνές χειρολαβές δεν μπορούν να τοποθετηθούν μαζί με τη μπάρα χειρολαβής στη Z900RS.
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Διατηρεί τα χέρια σας ζεστά στο δρόμο με ένα σύστημα θέρμανσης γκριπ που είναι εργονομικά σχεδιασμένο ώστε να ελαχιστοποιεί τον πρόσθετο όγκο στο γκριπ.
Φιμέ κάλυμμα πίνακα οργάνων σε στυλ Café για βελτιωμένη προστασία από τον άνεμο.
Stylish Radiator Trim helps protect your radiator from road debris.
Το ημιδιάφανο αυτοκόλλητο προστατευτικό ρεζερβουάρ από γέλη ρητίνης προστατεύει το φινίρισμα από γρατσουνιές και τη συνήθη φθορά.
Ο λειτουργικός αλλά και ταυτόχρονα κομψός και συμπαγής σχεδιασμός αυτού του σλάιντερ μπροστινού άξονα, που είναι κατασκευασμένο από ανθεκτικό νάιλον ABS, προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο προστασίας στη μοτοσικλέτα και συμβάλλει στην προστασία των πιρουνιών από πιθανές ζημιές από ανατροπή.