Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Εκπληκτική σχεδίαση Sugomi, εύκολος χειρισμός και απόλυτα διαχειρίσιμη ισχύς που αποπνέουν το πνεύμα Kawasaki Z. Τεχνολογικά αναβαθμισμένη με φώτα LED και οθόνη TFT. Η Z650 θα διεγείρει τις αισθήσεις σας και θα σας εμπνεύσει.
Χρώματα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€8,195.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα. Στα μοντέλα 35 kW, το σύστημα KTRC προσφέρει ένα μόνο πρόγραμμα (συν τη δυνατότητα απενεργοποίησης).
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα. Στα μοντέλα 35 kW, το σύστημα KTRC προσφέρει ένα μόνο πρόγραμμα (συν τη δυνατότητα απενεργοποίησης).
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Kawasaki στην κατηγορία των 650 κ.εκ., προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Kawasaki στην κατηγορία των 650 κ.εκ., προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξαρτήματα του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Euro4, ενώ αυξάνουν τη ροπή στις μεσαίες στροφές διατηρώντας ταυτόχρονα την ισχύ του προηγούμενου μοντέλου.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξαρτήματα του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Euro4, ενώ αυξάνουν τη ροπή στις μεσαίες στροφές διατηρώντας ταυτόχρονα την ισχύ του προηγούμενου μοντέλου.
Το φέρινγκ προβολέα γίνεται πιο δυναμικό και πιο συμπαγές, με σχεδίαση δύο κομματιών (διαφορετική από τη σχεδίαση του φέρινγκ τριών κομματιών της Z900) που τοποθετεί τα χρωματιστά εξαρτήματα που ψηλά για να δημιουργήσει μια ανάλαφρη εικόνα. Το δυναμικό σπόιλερ, το νέο κάλυμμα οργάνων και οι γραμμές με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός τονίζουν τη σχεδίαση sugomi.
Το φέρινγκ προβολέα γίνεται πιο δυναμικό και πιο συμπαγές, με σχεδίαση δύο κομματιών (διαφορετική από τη σχεδίαση του φέρινγκ τριών κομματιών της Z900) που τοποθετεί τα χρωματιστά εξαρτήματα που ψηλά για να δημιουργήσει μια ανάλαφρη εικόνα. Το δυναμικό σπόιλερ, το νέο κάλυμμα οργάνων και οι γραμμές με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός τονίζουν τη σχεδίαση sugomi.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στον ελαφρύτερο χειρισμό.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στον ελαφρύτερο χειρισμό.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πίσω σέλα με πιο παχύ μαξιλαράκι ουρεθάνης (περίπου 5 mm πιο παχύ στο κέντρο και 10 mm πιο παχύ στα πλάγια) και πιο φαρδιά πλαϊνά προσφέρει αυξημένη άνεση για τον συνεπιβάτη.
Η πίσω σέλα με πιο παχύ μαξιλαράκι ουρεθάνης (περίπου 5 mm πιο παχύ στο κέντρο και 10 mm πιο παχύ στα πλάγια) και πιο φαρδιά πλαϊνά προσφέρει αυξημένη άνεση για τον συνεπιβάτη.
Με ένα πιο έντονο, πιο συμπαγές φέρινγκ και πιο μυώδη καλύμματα ψυγείου, η νέα Z650 διαθέτει μια πιο ισχυρή παρουσία sugomi.
Με ένα πιο έντονο, πιο συμπαγές φέρινγκ και πιο μυώδη καλύμματα ψυγείου, η νέα Z650 διαθέτει μια πιο ισχυρή παρουσία sugomi.
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα. Στα μοντέλα 35 kW, το σύστημα KTRC προσφέρει ένα μόνο πρόγραμμα (συν τη δυνατότητα απενεργοποίησης).
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει να απενεργοποιήσει το σύστημα. Στα μοντέλα 35 kW, το σύστημα KTRC προσφέρει ένα μόνο πρόγραμμα (συν τη δυνατότητα απενεργοποίησης).
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Kawasaki στην κατηγορία των 650 κ.εκ., προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Kawasaki στην κατηγορία των 650 κ.εκ., προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξαρτήματα του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Euro4, ενώ αυξάνουν τη ροπή στις μεσαίες στροφές διατηρώντας ταυτόχρονα την ισχύ του προηγούμενου μοντέλου.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εξαρτήματα του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Euro4, ενώ αυξάνουν τη ροπή στις μεσαίες στροφές διατηρώντας ταυτόχρονα την ισχύ του προηγούμενου μοντέλου.
Το φέρινγκ προβολέα γίνεται πιο δυναμικό και πιο συμπαγές, με σχεδίαση δύο κομματιών (διαφορετική από τη σχεδίαση του φέρινγκ τριών κομματιών της Z900) που τοποθετεί τα χρωματιστά εξαρτήματα που ψηλά για να δημιουργήσει μια ανάλαφρη εικόνα. Το δυναμικό σπόιλερ, το νέο κάλυμμα οργάνων και οι γραμμές με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός τονίζουν τη σχεδίαση sugomi.
Το φέρινγκ προβολέα γίνεται πιο δυναμικό και πιο συμπαγές, με σχεδίαση δύο κομματιών (διαφορετική από τη σχεδίαση του φέρινγκ τριών κομματιών της Z900) που τοποθετεί τα χρωματιστά εξαρτήματα που ψηλά για να δημιουργήσει μια ανάλαφρη εικόνα. Το δυναμικό σπόιλερ, το νέο κάλυμμα οργάνων και οι γραμμές με μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός τονίζουν τη σχεδίαση sugomi.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στον ελαφρύτερο χειρισμό.
Τα νέα ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 συμβάλλουν στον ελαφρύτερο χειρισμό.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η πίσω σέλα με πιο παχύ μαξιλαράκι ουρεθάνης (περίπου 5 mm πιο παχύ στο κέντρο και 10 mm πιο παχύ στα πλάγια) και πιο φαρδιά πλαϊνά προσφέρει αυξημένη άνεση για τον συνεπιβάτη.
Η πίσω σέλα με πιο παχύ μαξιλαράκι ουρεθάνης (περίπου 5 mm πιο παχύ στο κέντρο και 10 mm πιο παχύ στα πλάγια) και πιο φαρδιά πλαϊνά προσφέρει αυξημένη άνεση για τον συνεπιβάτη.
Με ένα πιο έντονο, πιο συμπαγές φέρινγκ και πιο μυώδη καλύμματα ψυγείου, η νέα Z650 διαθέτει μια πιο ισχυρή παρουσία sugomi.
Με ένα πιο έντονο, πιο συμπαγές φέρινγκ και πιο μυώδη καλύμματα ψυγείου, η νέα Z650 διαθέτει μια πιο ισχυρή παρουσία sugomi.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 10.8:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 83.0 x 60.0 χιλ. |
Διαδρομή | 649 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου με διπλές πεταλούδες: 36 χιλ. x 2 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 50.2 kW {68 PS} / 8,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 64.0 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 107 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 4.4 λ./100 χλμ. |
Εκπομπές CO2 35 kW | 107 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου 35 kW kit | 4.5 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.095 (88/42) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.438 (39/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.714 (36/21) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.333 (32/24) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.111 (30/27) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 0.966 (28/29) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.852 (23/27) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.067 (46/15) |
Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 100 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 125 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 130 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Ελαστικό, πίσω | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
Μ x Π x Υ | 2,055 x 765 x 1,065 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,410 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 130 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 15.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 790 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 188 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 300 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Οριζόντια Back-link με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Πλήρες σύστημα εξάτμισης Arrow (Ninja 650 & Z650)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνθεκτικό πολυστρωματικό ύφασμα με στεγανές ραφές. Κυψελωτή δομή με αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο τακτοποίησης πολλαπλών χρήσεων.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Το κιτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SP Connect, περιλαμβάνει μια βάση στερέωσης, μια αντικραδασμική μονάδα και έναν σφιγκτήρα τηλεφώνου γενικού τύπου. Είναι κατάλληλο για τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα. Απλώς τραβήξτε έξω τη στεφάνη, βιδώστε τη σφιχτά και έπειτα σπρώξτε τη στεφάνη πάλι μέσα για να ασφαλίσει το κινητό στη θέση του. Παραμένοντας πλήρως λειτουργικό, το τηλέφωνό σας μπορεί να στερεώνεται ή να αφαιρείται από τη βάση στήριξης μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
Κατασκευασμένη για να ταιριάζει απόλυτα και να συμπληρώνει τη Z650 ή τη Ninja 650, αυτή η σέλα ενισχύει την άνεση για τους πιο ψηλούς αναβάτες.
Σετ ημι-μαλακών σακιδίων σέλας από νάιλον με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Σετ ημι-μαλακών σακιδίων σέλας από νάιλον με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Γνήσιο κιτ αλυσίδας Kawasaki που περιέχει γρανάζι κινητήρα, ροδέλα, πίσω γρανάζι, παξιμάδια και ασφαλιστική περόνη κ.λπ.
Αυτό το πλήρες πακέτο από την Kawasaki περιέχει όλα τα γνήσια ανταλλακτικά που απαιτούνται για τη σωστή αντικατάσταση της αλυσίδας μετάδοσης κίνησης για δημοφιλή μοντέλα.
Σε σύγκριση με τα aftermarket κιτ, τα γνήσια κιτ έχουν το πλεονέκτημα ενός μπροστινού γραναζιού με επικάλυψη από καουτσούκ, που θα κάνει τη λειτουργία της αλυσίδας πολύ πιο αθόρυβη. Κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει ένα aftermarket κιτ θα εκτιμήσει αυτή τη διαφορά.
Τα νέα κιτ αλυσίδας έχουν την αναγνωρίσιμη πράσινη συσκευασία με την επωνυμία Kawasaki.
Ημι-άκαμπτη τσάντα ρεζερβουάρ από νάιλον ειδικά σχεδιασμένη για το σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Τσάντα ρεζερβουάρ σε μαύρο/γκρι με ανακλαστικό ρέλι και λογότυπο Kawasaki.
Τσέπη με διάφανο πλαστικό παράθυρο στο πάνω μέρος της τσάντας ρεζερβουάρ με οπή για ακουστικό.
Εσωτερικά διαθέτει χωρίσματα που εμποδίζουν τη μετατόπιση των αντικειμένων.
Περιλαμβάνει λουρί ώμου και κάλυμμα βροχής με διάφανο παράθυρο.
Μ350mm, Π223mm,Υ150mm
Μέγιστο βάρος φορτίου 2kg
Χωρητικότητα περίπου 4 λίτρα.
Απαιτείται κατάλληλη βάση στήριξης για την τοποθέτηση.
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Κομψή ταινία ζάντας για να ολοκληρώσετε την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας σας. (Σετ 4 ταινιών για 1 μοτοσυκλέτα)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ανακαλύψτε την επόμενη περιπέτειά σας
Επιλογή επιπέδου δοκιμασίας οδήγησης. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας με ορεινούς δρόμους και στροφές
Ανακαλύψτε τις καλύτερες επιλεγμένες διαδρομές οδήγησης στον κόσμο, αποκλειστικά
Ενημερώσεις μέσω Wi-Fi®. Δεν απαιτείται υπολογιστής
Ανακαλύψτε, εξατομικεύστε και απολαύστε εκπληκτικές διαδρομές οδήγησης με το MyDrive
Συμβατό με Siri και Google Now™
Εκφώνηση μηνυμάτων smartphone, κλήσεις hands-free
Παγκόσμιοι χάρτες στη συνολική διάρκεια ζωής, Κίνηση και Υπηρεσίες TomTom
Διπλάσια ταχύτητα επεξεργασίας και πέντε φορές ταχύτερη εκκίνηση
Τάπα πλήρωσης λαδιού διαθέσιμη στα εξής χρώματα: Αλουμινίου, Μαύρη και Χρυσαφί. Αντικαθιστά την εργοστασιακή τάπα πλήρωσης λαδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας