Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Καλωσορίσατε στην Kawasaki και στον εμβληματικό κόσμο των Ninja. Η Ninja 125, η οποία μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης Α1, δεν αποτελεί απλώς ένα πρώτο βήμα εισόδου στον κόσμο των Ninja αλλά εκφράζει επίσης την κατασκευαστική ποιότητα της Kawasaki, από το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος της Ninja H2 μέχρι το κομψό, εμπνευσμένο από το Kawasaki Racing Team, φέρινγκ. Με τον κινητήρα της 15PS (11kW) με άμεση απόκριση που έχει βελτιστοποιηθεί για ευελιξία στις χαμηλές με μεσαίες στροφές, η Ninja 125 αποτελεί ένα εξαιρετικό εφαλτήριο για να εισέλθετε στον κόσμο της Kawasaki και να αρχίσετε να απολαμβάνετε τις συγκινήσεις του μοτοσυκλετισμού.
Χρώμα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€5,495.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Όπως η υπόλοιπη οικογένεια Ninja, η Ninja 125 διαθέτει ελκυστική, πλήρη επένδυση πλαισίου με φέρινγκ. Σε συνδυασμό με τη λεπτή δομή της, η αντίθεση ανάμεσα στις καμπύλες και τη στενή μέση προσδίδει μια δυναμική σιλουέτα «κλεψύδρα». Ο επιθετικός προβολέας μονού λαμπτήρα συμβάλλει στην ανάλαφρη εικόνα που σε συνδυασμό με τον δυναμικό ανεμοθώρακα και τους σπορ τροχούς, προσδίδει σε αυτήν τη νέα Ninja μια πραγματικά σπορ εμφάνιση.
Όπως η υπόλοιπη οικογένεια Ninja, η Ninja 125 διαθέτει ελκυστική, πλήρη επένδυση πλαισίου με φέρινγκ. Σε συνδυασμό με τη λεπτή δομή της, η αντίθεση ανάμεσα στις καμπύλες και τη στενή μέση προσδίδει μια δυναμική σιλουέτα «κλεψύδρα». Ο επιθετικός προβολέας μονού λαμπτήρα συμβάλλει στην ανάλαφρη εικόνα που σε συνδυασμό με τον δυναμικό ανεμοθώρακα και τους σπορ τροχούς, προσδίδει σε αυτήν τη νέα Ninja μια πραγματικά σπορ εμφάνιση.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Η Ninja 125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η Ninja 125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η εργονομία της Ninja 125 σχεδιάστηκε με γνώμονα τη σπορ οδήγηση σε δρόμο. Η θέση οδήγησης είναι φυσικά επιθετική, με τον αναβάτη να γέρνει προς τα εμπρός για να πιάσει το κουμπωτό τιμόνι αγωνιστικού τύπου.
Η εργονομία της Ninja 125 σχεδιάστηκε με γνώμονα τη σπορ οδήγηση σε δρόμο. Η θέση οδήγησης είναι φυσικά επιθετική, με τον αναβάτη να γέρνει προς τα εμπρός για να πιάσει το κουμπωτό τιμόνι αγωνιστικού τύπου.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Ninja 125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Ninja 125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Όπως η υπόλοιπη οικογένεια Ninja, η Ninja 125 διαθέτει ελκυστική, πλήρη επένδυση πλαισίου με φέρινγκ. Σε συνδυασμό με τη λεπτή δομή της, η αντίθεση ανάμεσα στις καμπύλες και τη στενή μέση προσδίδει μια δυναμική σιλουέτα «κλεψύδρα». Ο επιθετικός προβολέας μονού λαμπτήρα συμβάλλει στην ανάλαφρη εικόνα που σε συνδυασμό με τον δυναμικό ανεμοθώρακα και τους σπορ τροχούς, προσδίδει σε αυτήν τη νέα Ninja μια πραγματικά σπορ εμφάνιση.
Όπως η υπόλοιπη οικογένεια Ninja, η Ninja 125 διαθέτει ελκυστική, πλήρη επένδυση πλαισίου με φέρινγκ. Σε συνδυασμό με τη λεπτή δομή της, η αντίθεση ανάμεσα στις καμπύλες και τη στενή μέση προσδίδει μια δυναμική σιλουέτα «κλεψύδρα». Ο επιθετικός προβολέας μονού λαμπτήρα συμβάλλει στην ανάλαφρη εικόνα που σε συνδυασμό με τον δυναμικό ανεμοθώρακα και τους σπορ τροχούς, προσδίδει σε αυτήν τη νέα Ninja μια πραγματικά σπορ εμφάνιση.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Η Ninja 125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η Ninja 125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η εργονομία της Ninja 125 σχεδιάστηκε με γνώμονα τη σπορ οδήγηση σε δρόμο. Η θέση οδήγησης είναι φυσικά επιθετική, με τον αναβάτη να γέρνει προς τα εμπρός για να πιάσει το κουμπωτό τιμόνι αγωνιστικού τύπου.
Η εργονομία της Ninja 125 σχεδιάστηκε με γνώμονα τη σπορ οδήγηση σε δρόμο. Η θέση οδήγησης είναι φυσικά επιθετική, με τον αναβάτη να γέρνει προς τα εμπρός για να πιάσει το κουμπωτό τιμόνι αγωνιστικού τύπου.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Ninja 125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Ninja 125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
---|---|
Compression ratio | 11.7:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες |
Bore x stroke | 58.0 x 47.2 χιλ. |
Displacement | 125 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου: 28 χιλ. x 1 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 11.0 kW {15 PS} / 10,000 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 11.7 N•m {1.2 kgf•m} / 7,700 σ.α.λ. |
CO2 emission | 61 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 2.7 λ./100 χλμ. |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 2.966 (86/29) |
Gear ratios 1st | 2.833 (34/12) |
Gear ratios 2nd | 1.875 (30/16) |
Gear ratios 3rd | 1.444 (26/18) |
Gear ratios 4th | 1.208 (29/24) |
Gear ratios 5th | 1.056 (19/18) |
Gear ratios 6th | 0.962 (25/26) |
Final drive | Αλυσίδα |
Final reduction ratio | 3.500 (56/16) |
Frame type | Σωληνωτό τύπου διαμάντι, χάλυβας |
---|---|
Trail | 90 χιλ. |
Wheel travel front | 110 χιλ. |
Wheel travel rear | 120 χιλ. |
Tyre, front | 100/80-17 M/C 52S |
Tyre, rear | 130/70-17 M/C 62S |
L x W x H | 1,935 x 685 x 1,075 χιλ. |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,330 χιλ. |
Ground clearance | 170 χιλ. |
Fuel capacity | 11.0 λίτρα |
Seat height | 785 χιλ. |
Curb mass | 149 κιλά |
Front brake type | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Front brake diameter | Ø 290 χιλ. |
Front brake caliper type | Δύο έμβολα |
Rear brake type | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Rear brake diameter | Ø 220 χιλ. |
Rear brake caliper type | Δύο έμβολα |
Front suspension type | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Front suspension diameter | Ø 37 χιλ. |
Rear suspension type | Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Κατασκευασμένη για να ταιριάζει απόλυτα και να συμπληρώνει τη Ninja 125, αυτή η σέλα ενισχύει την άνεση για τους πιο ψηλούς αναβάτες.
Κάντε τη ζωή σας ευκολότερη με τον δείκτη επιλεγμένης σχέσης για την Z125 και την Ninja 125. Αυτός ο δείκτης επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας είναι προ-προγραμματισμένος, σε συνεργασία με την HealTech Electronics, και για τις δύο 125άρες. Συνιστούμε τη χρήση της προαιρετικής βάσης στήριξης για τη Z125 για εργονομική θέση προβολής. Προδιαγραφές: - Προ-προγραμματισμένος: Ο δείκτης επιλεγμένης σχέσης είναι προ-προγραμματισμένος για τη Z125 και τη Ninja 125. Δεν χρειάζεται να εκτελέσετε τη διαδικασία ελέγχου. Είναι plug and play. - Αυτόματος έλεγχος φωτεινότητας: ο δείκτης διαθέτει έναν αισθητήρα φωτεινότητας που τον χρησιμοποιεί για να αυξήσει ή να μειώσει τη φωτεινότητα. - Αισθητήρας αφής: υπάρχει ένας κρυφός αισθητήρας αφής στο πάνω μέρος για την πρόσβαση στα μενού. - IP68, 100% αδιάβροχος. - Μνήμη flash: οι ρυθμίσεις χρήστη αποθηκεύονται ακόμη και όταν η μπαταρία είναι αποσυνδεδεμένη. - Εξοπλισμός τοποθέτησης: περιλαμβάνονται αυτοκόλλητα, καλωδίωση και τάι-ραπ.
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
Ταιριάζει σε:
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ανακαλύψτε την επόμενη περιπέτειά σας
Επιλογή επιπέδου δοκιμασίας οδήγησης. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας με ορεινούς δρόμους και στροφές
Ανακαλύψτε τις καλύτερες επιλεγμένες διαδρομές οδήγησης στον κόσμο, αποκλειστικά
Ενημερώσεις μέσω Wi-Fi®. Δεν απαιτείται υπολογιστής
Ανακαλύψτε, εξατομικεύστε και απολαύστε εκπληκτικές διαδρομές οδήγησης με το MyDrive
Συμβατό με Siri και Google Now™
Εκφώνηση μηνυμάτων smartphone, κλήσεις hands-free
Παγκόσμιοι χάρτες στη συνολική διάρκεια ζωής, Κίνηση και Υπηρεσίες TomTom
Διπλάσια ταχύτητα επεξεργασίας και πέντε φορές ταχύτερη εκκίνηση