Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Μπορείτε να κερδίσετε όλους τους αντιπάλους σας, όμως έχετε πάντα μπροστά σας ακόμη μία πρόκληση και αυτή δεν είναι άλλη από την αναμέτρηση με τον ίδιο σας τον εαυτό. Για όσους έλκονται από την κάθε πρόκληση, όπως εσείς, αναπτύξαμε τη μοτοσυκλέτα που αξίζει ένας πραγματικός πρωταθλητής. Η νέα Ninja ZX-10R διαθέτει όλα όσα χρειάζεστε για τη νίκη: ολοκαίνουρια αεροδυναμική σχεδίαση με ενσωματωμένα πτερύγια, μικροί και ελαφριοί προβολείς LED, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, συνδεσιμότητα με smartphone, καθώς και σημαντικές αναβαθμίσεις που προέρχονται από την τεχνογνωσία της Kawasaki Racing Team στο παγκόσμιο πρωτάθλημα World Superbike. Τώρα που έχετε την απόλυτη Ninja αγωνιστικών προδιαγραφών, ήρθε η ώρα να αναμετρηθείτε με τον εαυτό σας.
Χρώματα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€23,495.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η νέα, συμπαγής και πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, συμπαγής και πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Τα ενσωματωμένα στο πάνω φέρινγκ πτερύγια δημιουργούν καθοδική δύναμη που βοηθά στο κράτημα του μπροστινού τροχού πάνω στο έδαφος κατά την ισχυρή επιτάχυνση.
Τα ενσωματωμένα στο πάνω φέρινγκ πτερύγια δημιουργούν καθοδική δύναμη που βοηθά στο κράτημα του μπροστινού τροχού πάνω στο έδαφος κατά την ισχυρή επιτάχυνση.
Η τροποποιημένη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ συμβάλλει σε μια πιο επιθετική και προσανατολισμένη στην πίστα θέση οδήγησης, ενώ η νέα σχεδίαση σέλας βοηθά τον αναβάτη, καλυμμένο πίσω από τον ανεμοθώρακα, να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση στην ευθεία.
Η τροποποιημένη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ συμβάλλει σε μια πιο επιθετική και προσανατολισμένη στην πίστα θέση οδήγησης, ενώ η νέα σχεδίαση σέλας βοηθά τον αναβάτη, καλυμμένο πίσω από τον ανεμοθώρακα, να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση στην ευθεία.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τη μηχανή αγώνων πρωταθλήματος WSB της Kawasaki, το νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού διαθέτει ανεξάρτητο κύκλωμα. Μια σχεδίαση που συναντάται συχνά στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τη μηχανή αγώνων πρωταθλήματος WSB της Kawasaki, το νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού διαθέτει ανεξάρτητο κύκλωμα. Μια σχεδίαση που συναντάται συχνά στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον ισχυρό κινητήρα της Ninja ZX-10R προσφέρουν πιο καθαρές εκπομπές ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται οι επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον ισχυρό κινητήρα της Ninja ZX-10R προσφέρουν πιο καθαρές εκπομπές ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται οι επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα φρένων με διπλές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών, μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά κατασκευασμένη αντλία φρένων ακτινικού τύπου και σωληνάκια* με προστασία πλέγματος χάλυβα αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει απόδοση πέδησης ανώτερου επιπέδου. *Σωληνάκια με προστασία πλέγματος χάλυβα μόνο στη Ninja ZX-10RR
Το σύστημα φρένων με διπλές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών, μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά κατασκευασμένη αντλία φρένων ακτινικού τύπου και σωληνάκια* με προστασία πλέγματος χάλυβα αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει απόδοση πέδησης ανώτερου επιπέδου. *Σωληνάκια με προστασία πλέγματος χάλυβα μόνο στη Ninja ZX-10RR
Οι σχέσεις μετάδοσης της Ninja ZX-10R έχουν βελτιστοποιηθεί για οδήγηση σε πίστα. Ένα πιο πλατύ πίσω γρανάζι (39T >> 41T) και πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης για την 1η, τη 2α και την 3η προσφέρουν ισχυρή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για ταχύτερες εξόδους από στροφή και ταχύτερη επιτάχυνση στις εκκινήσεις σε πίστα.
Οι σχέσεις μετάδοσης της Ninja ZX-10R έχουν βελτιστοποιηθεί για οδήγηση σε πίστα. Ένα πιο πλατύ πίσω γρανάζι (39T >> 41T) και πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης για την 1η, τη 2α και την 3η προσφέρουν ισχυρή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για ταχύτερες εξόδους από στροφή και ταχύτερη επιτάχυνση στις εκκινήσεις σε πίστα.
Η αεροδυναμική, εμπνευσμένη από τους αγώνες, μπροστινή μάσκα, που τονίζεται από συμπαγείς προβολείς LED, η νέα εισαγωγή Ram Air και ένας πιο ψηλός ανεμοθώρακας συνθέτουν το «πρόσωπο» του στυλ Ninja νέας γενιάς της Ninja ZX-10R.
Η αεροδυναμική, εμπνευσμένη από τους αγώνες, μπροστινή μάσκα, που τονίζεται από συμπαγείς προβολείς LED, η νέα εισαγωγή Ram Air και ένας πιο ψηλός ανεμοθώρακας συνθέτουν το «πρόσωπο» του στυλ Ninja νέας γενιάς της Ninja ZX-10R.
Οι περισσότερο προσανατολισμένες στην πίστα ρυθμίσεις για το πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και το πίσω αμορτισέρ BFRC lite (Balance Free Rear Cushion), δύο χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSB, διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους μπροστά-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Οι περισσότερο προσανατολισμένες στην πίστα ρυθμίσεις για το πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και το πίσω αμορτισέρ BFRC lite (Balance Free Rear Cushion), δύο χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSB, διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους μπροστά-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Σε αναγνώριση της επιτυχίας της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike, χορηγήθηκε ειδική άδεια για τη χρήση του εμβλήματος River Mark στη Ninja ZX-10R. Αυτή είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται σε μοντέλο εργοστασιακής παραγωγής χωρίς υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Σε αναγνώριση της επιτυχίας της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike, χορηγήθηκε ειδική άδεια για τη χρήση του εμβλήματος River Mark στη Ninja ZX-10R. Αυτή είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται σε μοντέλο εργοστασιακής παραγωγής χωρίς υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Συμπληρώνοντας την αναγνωρισμένη σταθερότητα του μοντέλου 2019, οι τροποποιήσεις της γεωμετρίας του σασί συμβάλλουν σε αυξημένες επιδόσεις στις στροφές και ελαφρύ χειρισμό.
Συμπληρώνοντας την αναγνωρισμένη σταθερότητα του μοντέλου 2019, οι τροποποιήσεις της γεωμετρίας του σασί συμβάλλουν σε αυξημένες επιδόσεις στις στροφές και ελαφρύ χειρισμό.
Το σύστημα Cruise Control της Kawasaki επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Το σύστημα Cruise Control της Kawasaki επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Η νέα, συμπαγής και πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Η νέα, συμπαγής και πλήρως ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο.
Τα ενσωματωμένα στο πάνω φέρινγκ πτερύγια δημιουργούν καθοδική δύναμη που βοηθά στο κράτημα του μπροστινού τροχού πάνω στο έδαφος κατά την ισχυρή επιτάχυνση.
Τα ενσωματωμένα στο πάνω φέρινγκ πτερύγια δημιουργούν καθοδική δύναμη που βοηθά στο κράτημα του μπροστινού τροχού πάνω στο έδαφος κατά την ισχυρή επιτάχυνση.
Η τροποποιημένη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ συμβάλλει σε μια πιο επιθετική και προσανατολισμένη στην πίστα θέση οδήγησης, ενώ η νέα σχεδίαση σέλας βοηθά τον αναβάτη, καλυμμένο πίσω από τον ανεμοθώρακα, να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση στην ευθεία.
Η τροποποιημένη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ συμβάλλει σε μια πιο επιθετική και προσανατολισμένη στην πίστα θέση οδήγησης, ενώ η νέα σχεδίαση σέλας βοηθά τον αναβάτη, καλυμμένο πίσω από τον ανεμοθώρακα, να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση στην ευθεία.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τη μηχανή αγώνων πρωταθλήματος WSB της Kawasaki, το νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού διαθέτει ανεξάρτητο κύκλωμα. Μια σχεδίαση που συναντάται συχνά στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τη μηχανή αγώνων πρωταθλήματος WSB της Kawasaki, το νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού διαθέτει ανεξάρτητο κύκλωμα. Μια σχεδίαση που συναντάται συχνά στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον ισχυρό κινητήρα της Ninja ZX-10R προσφέρουν πιο καθαρές εκπομπές ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται οι επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον ισχυρό κινητήρα της Ninja ZX-10R προσφέρουν πιο καθαρές εκπομπές ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται οι επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Το ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων chip Bluetooth επιτρέπει στον αναβάτη την ασύρματη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα φρένων με διπλές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών, μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά κατασκευασμένη αντλία φρένων ακτινικού τύπου και σωληνάκια* με προστασία πλέγματος χάλυβα αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει απόδοση πέδησης ανώτερου επιπέδου. *Σωληνάκια με προστασία πλέγματος χάλυβα μόνο στη Ninja ZX-10RR
Το σύστημα φρένων με διπλές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών, μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά κατασκευασμένη αντλία φρένων ακτινικού τύπου και σωληνάκια* με προστασία πλέγματος χάλυβα αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει απόδοση πέδησης ανώτερου επιπέδου. *Σωληνάκια με προστασία πλέγματος χάλυβα μόνο στη Ninja ZX-10RR
Οι σχέσεις μετάδοσης της Ninja ZX-10R έχουν βελτιστοποιηθεί για οδήγηση σε πίστα. Ένα πιο πλατύ πίσω γρανάζι (39T >> 41T) και πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης για την 1η, τη 2α και την 3η προσφέρουν ισχυρή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για ταχύτερες εξόδους από στροφή και ταχύτερη επιτάχυνση στις εκκινήσεις σε πίστα.
Οι σχέσεις μετάδοσης της Ninja ZX-10R έχουν βελτιστοποιηθεί για οδήγηση σε πίστα. Ένα πιο πλατύ πίσω γρανάζι (39T >> 41T) και πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης για την 1η, τη 2α και την 3η προσφέρουν ισχυρή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές για ταχύτερες εξόδους από στροφή και ταχύτερη επιτάχυνση στις εκκινήσεις σε πίστα.
Η αεροδυναμική, εμπνευσμένη από τους αγώνες, μπροστινή μάσκα, που τονίζεται από συμπαγείς προβολείς LED, η νέα εισαγωγή Ram Air και ένας πιο ψηλός ανεμοθώρακας συνθέτουν το «πρόσωπο» του στυλ Ninja νέας γενιάς της Ninja ZX-10R.
Η αεροδυναμική, εμπνευσμένη από τους αγώνες, μπροστινή μάσκα, που τονίζεται από συμπαγείς προβολείς LED, η νέα εισαγωγή Ram Air και ένας πιο ψηλός ανεμοθώρακας συνθέτουν το «πρόσωπο» του στυλ Ninja νέας γενιάς της Ninja ZX-10R.
Οι περισσότερο προσανατολισμένες στην πίστα ρυθμίσεις για το πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και το πίσω αμορτισέρ BFRC lite (Balance Free Rear Cushion), δύο χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSB, διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους μπροστά-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Οι περισσότερο προσανατολισμένες στην πίστα ρυθμίσεις για το πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και το πίσω αμορτισέρ BFRC lite (Balance Free Rear Cushion), δύο χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSB, διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους μπροστά-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Σε αναγνώριση της επιτυχίας της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike, χορηγήθηκε ειδική άδεια για τη χρήση του εμβλήματος River Mark στη Ninja ZX-10R. Αυτή είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται σε μοντέλο εργοστασιακής παραγωγής χωρίς υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Σε αναγνώριση της επιτυχίας της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike, χορηγήθηκε ειδική άδεια για τη χρήση του εμβλήματος River Mark στη Ninja ZX-10R. Αυτή είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται σε μοντέλο εργοστασιακής παραγωγής χωρίς υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Συμπληρώνοντας την αναγνωρισμένη σταθερότητα του μοντέλου 2019, οι τροποποιήσεις της γεωμετρίας του σασί συμβάλλουν σε αυξημένες επιδόσεις στις στροφές και ελαφρύ χειρισμό.
Συμπληρώνοντας την αναγνωρισμένη σταθερότητα του μοντέλου 2019, οι τροποποιήσεις της γεωμετρίας του σασί συμβάλλουν σε αυξημένες επιδόσεις στις στροφές και ελαφρύ χειρισμό.
Το σύστημα Cruise Control της Kawasaki επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Το σύστημα Cruise Control της Kawasaki επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Compression ratio | 13.0:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Bore x stroke | 76.0 x 55.0 χιλ. |
Displacement | 998 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου με διπλό ψεκασμό: 47 χιλ. x 4 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ με ψυγείο λαδιού |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 149.3 kW {203 PS} / 13,200 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 156.8 kW {213 PS} / 13,200 σ.α.λ. |
Maximum torque | 114.9 N•m {11.7 kgf•m} / 11,400 σ.α.λ. |
CO2 emission | 140 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 6.0 λ./100 χλμ. |
CO2 emission 85 kW kit | 151 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption 85 kW kit | 5.9 λ./100 χλμ. |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift, κασέτα |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 1.681 (79/47) |
Gear ratios 1st | 2.600 (39/15) |
Gear ratios 2nd | 2.158 (41/19) |
Gear ratios 3rd | 1.882 (32/17) |
Gear ratios 4th | 1.650 (33/20) |
Gear ratios 5th | 1.476 (31/21) |
Gear ratios 6th | 1.304 (30/23) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 2.412 (41/17) |
Frame type | Δύο δοκών, χυτό αλουμίνιο |
---|---|
Trail | 105 χιλ. |
Wheel travel front | 120 χιλ. |
Wheel travel rear | 115 χιλ. |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
L x W x H | 2,085 x 750 x 1,185 χιλ. |
Steering angle L R | 27° / 27° |
Wheel base | 1,450 χιλ. |
Ground clearance | 135 χιλ. |
Fuel capacity | 17.0 λίτρα |
Seat height | 835 χιλ. |
Curb mass | 207 κιλά |
Front brake type | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι Brembo |
---|---|
Front brake diameter | Ø 330 χιλ. |
Front brake caliper type | Brembo ακτινικής τοποθέτησης, μονομπλόκ M50, με 4 έμβολα αντικριστά |
Rear brake type | Μονός δίσκος |
Rear brake diameter | Ø 220 χιλ. |
Rear brake caliper type | Μονό έμβολο |
Front suspension type | Ανεστραμμένο πιρούνι Balance Free με εξωτερικό θάλαμο συμπίεσης, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και ελατήρια top-out |
Front suspension diameter | Ø 43 χιλ. |
Rear suspension type | Οριζόντια Back-link, αμορτισέρ αερίου BFRC lite με ξεχωριστό δοχείο piggyback, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και ελατήριο top-out |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Πλήρες σύστημα εξάτμισης Evolution με χταπόδι τιτανίου και εξάγωνο τελικό εξάτμισης ανθρακονήματος. Αυτό το σύστημα παρέχει σημαντική αύξηση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής, σε ολόκληρο το εύρος στροφών κινητήρα, σε συνδυασμό με σημαντική μείωση του βάρους.
Περιλαμβάνει βάση στήριξης ανθρακονήματος για την αντικατάσταση της εργοστασιακής βάσης στήριξης μαρσπιέ αλουμινίου.
Πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο σε συνδυασμό με επαναρύθμιση του συστήματος ψεκασμού καυσίμου έτσι ώστε να μην προκληθεί ζημιά στον κινητήρα και να επιτευχθεί η μέγιστη απόδοση.
(Δεν επιτρέπεται η χρήση στο δρόμο)
Προσδώστε πιο σπορ εμφάνιση και ήχο στη μοτοσυκλέτα σας Kawasaki με αυτό το σύστημα Akrapovič slip-on. Διαθέτει έγκριση τύπου EC/ECE και είναι πλήρως νόμιμη για χρήση στο δρόμο. Αυτό το ελαφρύ σύστημα προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και μοιάζει με την εξάτμιση της Ninja ZX-10RR στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike (WSBK).
Διατηρεί τα χέρια σας ζεστά στο δρόμο με ένα σύστημα θέρμανσης γκριπ που είναι εργονομικά σχεδιασμένο ώστε να ελαχιστοποιεί τον πρόσθετο όγκο στο γκριπ.
Τα σετ σλάιντερ πλαισίου είναι μαύρα μορφοποιημένα σλάιντερ από νάιλον σε μεταλλικές βάσεις τοποθέτησης και διαθέτουν το λογότυπο Kawasaki.
Σετ θερμαντικές κουβέρτες ελαστικών παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούνται από την ομάδα superbike KRT. Θερμαντικές κουβέρτες ελαστικών με τεχνολογία θέρμανσης ανθρακονήματος. Αυτό προσφέρει γρήγορη θέρμανση του ελαστικού και της ζάντας χωρίς τοπική υπερθέρμανση και σταθερή θερμοκρασία. Οι πλαϊνές πλευρές της θερμαντικής κουβέρτας ελαστικού φτάνουν πολύ πάνω από το χείλος της ζάντας, ώστε να διατηρείται η θερμότητα στο εσωτερικό. Με αυτόν τον τρόπο σταθεροποιείται η πίεση του ελαστικού. Ένας θερμοστάτης υψηλής ακρίβειας εξασφαλίζει θερμοκρασία-στόχο 80-85 °C.
Σε θερμοκρασία περιβάλλοντος 20 °C, χρειάζονται περίπου 35 λεπτά για να επιτευχθεί θερμοκρασία ελαστικού 80-85 °C και θερμοκρασία ζάντας περίπου 40 °C.
Οι θερμαντικές κουβέρτες ελαστικών είναι εξοπλισμένες με μια κόκκινη ενδεικτική λυχνία LED που υποδεικνύει την ενεργή κατάσταση λειτουργίας θέρμανσης. Πλευρικά τοιχώματα από υψηλής ποιότητας ανθεκτικό στη θερμότητα NOMEX για βέλτιστη αξιοπιστία. Ένα κεντρικό velcro και λάστιχα ενσωματωμένα στο πλάι επιτρέπουν την εύκολη και γρήγορη συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση.
Η σύνδεση γίνεται με καλώδιο ρεύματος 1,8 m, με βύσμα Euro.
Κατάλληλες για μπροστινά ελαστικά 120-17" και πίσω ελαστικά 195-200-17".
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας
Μπροστινό σταντ για μοντέλα με δαγκάνες μπροστινού φρένου ακτινικής τοποθέτησης.
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
Ταιριάζει σε: