Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Welcome to Kawasaki and welcome the iconic Ninja brand.
The A1 licence friendly Ninja 125 is not simply the first step on the Ninja road it; also displays Kawasaki trademark engineering quality. From the Ninja H2 trellis style frame to the sleek Kawasaki Racing Team inspired bodywork.
With its responsive 15PS (11kW) engine tuned for low to mid-range flexibility plus characteristic Ninja top end thrills, the Ninja 125 is a great way to say hello to Kawasaki and start enjoying the thrills of motorcycling.
Χρώματα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Όπως η υπόλοιπη οικογένεια Ninja, η Ninja 125 διαθέτει ελκυστική, πλήρη επένδυση πλαισίου με φέρινγκ. Σε συνδυασμό με τη λεπτή δομή της, η αντίθεση ανάμεσα στις καμπύλες και τη στενή μέση προσδίδει μια δυναμική σιλουέτα «κλεψύδρα». Ο επιθετικός προβολέας μονού λαμπτήρα συμβάλλει στην ανάλαφρη εικόνα που σε συνδυασμό με τον δυναμικό ανεμοθώρακα και τους σπορ τροχούς, προσδίδει σε αυτήν τη νέα Ninja μια πραγματικά σπορ εμφάνιση.
Όπως η υπόλοιπη οικογένεια Ninja, η Ninja 125 διαθέτει ελκυστική, πλήρη επένδυση πλαισίου με φέρινγκ. Σε συνδυασμό με τη λεπτή δομή της, η αντίθεση ανάμεσα στις καμπύλες και τη στενή μέση προσδίδει μια δυναμική σιλουέτα «κλεψύδρα». Ο επιθετικός προβολέας μονού λαμπτήρα συμβάλλει στην ανάλαφρη εικόνα που σε συνδυασμό με τον δυναμικό ανεμοθώρακα και τους σπορ τροχούς, προσδίδει σε αυτήν τη νέα Ninja μια πραγματικά σπορ εμφάνιση.
Η Ninja 125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η Ninja 125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Ninja 125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Ninja 125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Η εργονομία της Ninja 125 σχεδιάστηκε με γνώμονα τη σπορ οδήγηση σε δρόμο. Η θέση οδήγησης είναι φυσικά επιθετική, με τον αναβάτη να γέρνει προς τα εμπρός για να πιάσει το κουμπωτό τιμόνι αγωνιστικού τύπου.
Η εργονομία της Ninja 125 σχεδιάστηκε με γνώμονα τη σπορ οδήγηση σε δρόμο. Η θέση οδήγησης είναι φυσικά επιθετική, με τον αναβάτη να γέρνει προς τα εμπρός για να πιάσει το κουμπωτό τιμόνι αγωνιστικού τύπου.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Όπως η υπόλοιπη οικογένεια Ninja, η Ninja 125 διαθέτει ελκυστική, πλήρη επένδυση πλαισίου με φέρινγκ. Σε συνδυασμό με τη λεπτή δομή της, η αντίθεση ανάμεσα στις καμπύλες και τη στενή μέση προσδίδει μια δυναμική σιλουέτα «κλεψύδρα». Ο επιθετικός προβολέας μονού λαμπτήρα συμβάλλει στην ανάλαφρη εικόνα που σε συνδυασμό με τον δυναμικό ανεμοθώρακα και τους σπορ τροχούς, προσδίδει σε αυτήν τη νέα Ninja μια πραγματικά σπορ εμφάνιση.
Όπως η υπόλοιπη οικογένεια Ninja, η Ninja 125 διαθέτει ελκυστική, πλήρη επένδυση πλαισίου με φέρινγκ. Σε συνδυασμό με τη λεπτή δομή της, η αντίθεση ανάμεσα στις καμπύλες και τη στενή μέση προσδίδει μια δυναμική σιλουέτα «κλεψύδρα». Ο επιθετικός προβολέας μονού λαμπτήρα συμβάλλει στην ανάλαφρη εικόνα που σε συνδυασμό με τον δυναμικό ανεμοθώρακα και τους σπορ τροχούς, προσδίδει σε αυτήν τη νέα Ninja μια πραγματικά σπορ εμφάνιση.
Η Ninja 125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Η Ninja 125 διαθέτει σασί πλήρους μεγέθους. Με λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σπορ αναρτήσεις και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών, είναι ιδανική για νέους αναβάτες, δίνοντάς τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με τον χειρισμό μιας μοτοσυκλέτας πλήρους μεγέθους. Λεπτό και συμπαγές πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος Το πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος επιτρέπει μια λεπτή, συμπαγή δομή που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό και πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Ninja 125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
4-χρονος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. Η ομαλή παροχή ισχύος συμβάλλει στην ευχάριστη απόδοση του κινητήρα 125 κ.εκ. της Ninja 125. Όπως ένας τυπικός κινητήρας Kawasaki, αποδίδει ένα καλό «punch» στις υψηλές στροφές και συνεχίζει να τραβάει μέχρι την κόκκινη γραμμή. Η αξιοπιστία που κληρονομεί από τον στιβαρό κινητήρα βάσης 250 κ.εκ. προσφέρει ξεγνοιασιά. Κιβώτιο έξι ταχυτήτων Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων προσφέρει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων και συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου, ανταποκρινόμενο σε κάθε κατάσταση. Ηλεκτρική μίζα και ψεκασμός καυσίμου Η ηλεκτρική μίζα και ο ψεκασμός καυσίμου εξασφαλίζουν εύκολη εκκίνηση με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Η πίσω ανάρτηση Uni Trak παρέχει εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και απορρόφηση κραδασμών, συμβάλλοντας στον σπορ χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το μοχλικό του αμορτισέρ μειώνει τη μόχλευση στο αμορτισέρ καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση: για τα μικρά εξογκώματα εφαρμόζεται πολύ μικρή απόσβεση, ενώ για τα μεγάλα εξογκώματα μεγάλη απόσβεση. Το αμορτισέρ διαθέτει 5 ρυθμίσεις διαδρομής 60 mm, εξασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ ελαφρού χειρισμού και αξιόπιστου χαρακτήρα. Η δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω σε 5 θέσεις επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με το φορτίο που θα μεταφέρει η μοτοσυκλέτα: ένας ή δύο επιβάτες, με ή χωρίς αποσκευές.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Το σύστημα ABS στάνταρ εξοπλισμού ενισχύει τη σιγουριά στην οδήγηση. Αυτό το σύστημα υψηλών προδιαγραφών σχεδιάστηκε ειδικά για μοτοσυκλέτες και διαθέτει μια πολύ συμπαγή μονάδα ABS. Η ανεξάρτητη ενεργοποίηση μεγιστοποιεί τον σπορ έλεγχο.
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Οι σέλες ERGO-FIT επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν τη σέλα που τους ταιριάζει καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Για τη Ninja 125, διατίθεται μια ψηλή σέλα ERGO-FIT (+20 mm). (Τα μοτίβα στο υλικό της σέλας είναι ειδικά για κάθε μηχανή.)
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 37 mm συμβάλλει στον ελαφρύ και ευκίνητο χειρισμό καθώς και στον συγκροτημένο χαρακτήρα οδήγησης. Η πίσω ανάρτηση Uni Trak με μοχλικό της Kawasaki προσφέρει ομαλή οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες δρόμου.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Η δυναμική σχεδίαση του πίσω φωτός ενισχύει τη σπορ εμφάνιση του πίσω μέρους.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλή αλλαγή ταχυτήτων που συμβάλλει στις σπορ επιδόσεις δρόμου και ταυτόχρονα είναι εύχρηστο σε κάθε κατάσταση. Η ομαλή σύμπλεξη και καθαρή αποσύμπλεξη του συμπλέκτη διευκολύνει τον χειρισμό για τους νέους αναβάτες και προσφέρει βελτιστοποιημένη αίσθηση συμπλέκτη για επιδόσεις δρόμου.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση φρεναρίσματος. Οι διπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με δίσκο Ø 290 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω. Η σχεδίαση του δίσκου τύπου μαργαρίτας ενισχύει τη σπορ εμφάνιση Kawasaki.
Η εργονομία της Ninja 125 σχεδιάστηκε με γνώμονα τη σπορ οδήγηση σε δρόμο. Η θέση οδήγησης είναι φυσικά επιθετική, με τον αναβάτη να γέρνει προς τα εμπρός για να πιάσει το κουμπωτό τιμόνι αγωνιστικού τύπου.
Η εργονομία της Ninja 125 σχεδιάστηκε με γνώμονα τη σπορ οδήγηση σε δρόμο. Η θέση οδήγησης είναι φυσικά επιθετική, με τον αναβάτη να γέρνει προς τα εμπρός για να πιάσει το κουμπωτό τιμόνι αγωνιστικού τύπου.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων προσδίδει μοντέρνα και σπορ εμφάνιση στο cockpit.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
| Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
|---|---|
| Λόγος συμπίεσης | 11.7:1 |
| Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ |
| Διάμετρος x διαδρομή | 58.0 x 47.2 χιλ. |
| Διαδρομή | 125 κ.εκ. |
| Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 28 χιλ. x 1 |
| Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
| Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
| Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
| Μέγιστη ισχύς | 10.4 kW / 10,000 σ.α.λ. |
|---|---|
| Μέγιστη ροπή | 11.7 N•m {} / 7,700 σ.α.λ. |
| Εκπομπές CO2 | 61 γραμ./χλμ. |
| Κατανάλωση καυσίμου | 2.7 λ./100 χλμ. |
| Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
| Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
| Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.966 (86/29) |
| Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.833 (34/12) |
| Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.875 (30/16) |
| Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.444 (26/18 |
| Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.208 (29/24) |
| Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.056 (19/18) |
| Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.962 (25/26) |
| Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
| Τελικός σχέση μείωσης | 3.500 (56/16) |
| Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό τύπου διαμάντι, χάλυβας |
|---|---|
| Διαδρομή | 90 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού εμπρός | 110 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού πίσω | 120 χιλ. |
| Ελαστικό, εμπρός | 100/80-17 M/C 52S |
| Ελαστικό, πίσω | 130/70-17 M/C 62S |
| Μ x Π x Υ | 1,935 x 685 x 1,075 χιλ. |
| Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 30° / 30° |
| Μεταξόνιο | 1,330 χιλ. |
| Απόσταση από το έδαφος | 170 χιλ. |
| Χωρητικότητα καυσίμου | 11.0 λίτρα |
| Ύψος καθίσματος | 785 χιλ. |
| Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 149 κιλά |
| | *“Πλήρες βάρος: Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, πλήρες ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από 90% της χωρητικότητας) και κιτ εργαλείων (εφόσον παρέχεται)” |
| Εκτιμώμενο Kαθαρό βάρος** | 139 κιλά |
| | **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
| Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος |
|---|---|
| Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
| Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
| Τύπος πίσω ανάρτησης | Ψαλίδι Uni-Trak |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ