Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Το Ninja ZX-10RR είναι κατασκευασμένο για όσους αναλαμβάνουν προκλήσεις, μια αληθινή Supersport μοτοσυκλέτα πρωταθλητών
Από το να οδηγήσει τους οδηγούς αγώνων της Kawasaki σε 7 τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike έως το να βοηθήσει τους λάτρεις της απόδοσης να εξερευνήσουν τα όριά τους στην πίστα, το Ninja ZX-10RR φτάνει τώρα σε νέα ύψη.
Με νέα αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) και το νέο της έντονο, επιθετικό σχεδιασμό, αυτή είναι η Ninja της επόμενης γενιάς.
Ξεπεράστε τα όριά σας με το νέο Ninja ZX-10RR, εξοπλισμένο με έναν ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα 998 cc, ένα καλορυθμισμένο σασί και ανάρτηση, ένα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων τελευταίας τεχνολογίας και πολλά ακόμα.
Οι action εικόνες δείχνουν μοτοσυκλέτα προετοιμασμένη για χρήση στην πίστα (δε διατίθεται προς πώληση σε αυτή τη μορφή). Η μοτοσυκλέτα δρόμου περιλαμβάνει φλας, καθρέφτες οπισθοπορείας και πινακίδα κυκλοφορίας.
Χρώμα
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Οι υψηλής απόδοσης ράβδοι σύνδεσης Pankl από τιτάνιο και τα ελαφριά έμβολα Pankl συμβάλλουν στην υψηλή απόδοση της Ninja ZX-10RR.
Οι υψηλής απόδοσης ράβδοι σύνδεσης Pankl από τιτάνιο και τα ελαφριά έμβολα Pankl συμβάλλουν στην υψηλή απόδοση της Ninja ZX-10RR.
Ένα εξαιρετικό παράδειγμα της αρχής «η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία», το τελευταίο αμάξωμα της Ninja ZX-10RR σχεδιάστηκε με προτεραιότητα την αεροδυναμική απόδοση. Το ανασχεδιασμένο μπροστινό κάλυμμα διαθέτει μεγάλα πτερύγια που αυξάνουν σημαντικά την αεροδυναμική πίεση σε υψηλές ταχύτητες. Σε συνδυασμό με την ανανεωμένη γεωμετρία του σασί, το νέο αεροδυναμικό πακέτο βελτιώνει τον έλεγχο σε υψηλές ταχύτητες, την απόδοση στις στροφές και τη συνολική απόδοση στην πίστα.
Ένα εξαιρετικό παράδειγμα της αρχής «η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία», το τελευταίο αμάξωμα της Ninja ZX-10RR σχεδιάστηκε με προτεραιότητα την αεροδυναμική απόδοση. Το ανασχεδιασμένο μπροστινό κάλυμμα διαθέτει μεγάλα πτερύγια που αυξάνουν σημαντικά την αεροδυναμική πίεση σε υψηλές ταχύτητες. Σε συνδυασμό με την ανανεωμένη γεωμετρία του σασί, το νέο αεροδυναμικό πακέτο βελτιώνει τον έλεγχο σε υψηλές ταχύτητες, την απόδοση στις στροφές και τη συνολική απόδοση στην πίστα.
Με κινητήρα και σασί σχεδιασμένα για να κατακτούν τους καλύτερους χρόνους στην πίστα, το Ninja ZX-10RR προσφέρει υψηλό επίπεδο δυναμικού οδήγησης σε πίστα. Για να διασφαλίσουν ότι θα συνεχίσει να κερδίζει αγώνες, οι μηχανικοί της Kawasaki τελειοποίησαν τη γεωμετρία του σασί, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τη βελτιωμένη αεροδυναμική.
Με κινητήρα και σασί σχεδιασμένα για να κατακτούν τους καλύτερους χρόνους στην πίστα, το Ninja ZX-10RR προσφέρει υψηλό επίπεδο δυναμικού οδήγησης σε πίστα. Για να διασφαλίσουν ότι θα συνεχίσει να κερδίζει αγώνες, οι μηχανικοί της Kawasaki τελειοποίησαν τη γεωμετρία του σασί, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τη βελτιωμένη αεροδυναμική.
Με την υποστήριξη του αποκλειστικού προγράμματος δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki και την ενίσχυση από το IMU της Bosch, τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα του Ninja ZX-10RR ενισχύουν την απόλαυση της οδήγησης μιας supersport μηχανής υψηλών επιδόσεων. Χαρακτηριστικά όπως οι ενσωματωμένες λειτουργίες οδήγησης, το ηλεκτρονικό cruise control και τα όργανα TFT με δυνατότητα πλοήγησης στροφή προς στροφή προσθέτουν άνεση και ψυχαγωγία, αυξάνοντας την απόλαυση της οδήγησης στο δρόμο.
Με την υποστήριξη του αποκλειστικού προγράμματος δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki και την ενίσχυση από το IMU της Bosch, τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα του Ninja ZX-10RR ενισχύουν την απόλαυση της οδήγησης μιας supersport μηχανής υψηλών επιδόσεων. Χαρακτηριστικά όπως οι ενσωματωμένες λειτουργίες οδήγησης, το ηλεκτρονικό cruise control και τα όργανα TFT με δυνατότητα πλοήγησης στροφή προς στροφή προσθέτουν άνεση και ψυχαγωγία, αυξάνοντας την απόλαυση της οδήγησης στο δρόμο.
Διπλές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών που συγκρατούν μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά προετοιμασμένος κύλινδρος ραδιουκυκλικής αντλίας και σωληνώσεις από χάλυβα ποιότητας αγώνων προσφέρουν απόδοση φρεναρίσματος ανώτερου επιπέδου.
Διπλές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών που συγκρατούν μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά προετοιμασμένος κύλινδρος ραδιουκυκλικής αντλίας και σωληνώσεις από χάλυβα ποιότητας αγώνων προσφέρουν απόδοση φρεναρίσματος ανώτερου επιπέδου.
Εκτός από τον εξαιρετικά αναγνωρισμένο έλεγχο, την απόδοση στις στροφές και το ελαφρύ χειρισμό της Ninja ZX-10RR, οι αναβαθμίσεις στη γεωμετρία του πλαισίου, που έχουν ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζουν με την επίδραση των νέων πτερυγίων, συμβάλλουν στη βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού και στην ενίσχυση της δευτερεύουσας δύναμης στις στροφές, γεγονός που διευκολύνει τον χειρισμό της μοτοσυκλέτας από το πίσω μέρος κατά την οδήγηση στην πίστα.
Εκτός από τον εξαιρετικά αναγνωρισμένο έλεγχο, την απόδοση στις στροφές και το ελαφρύ χειρισμό της Ninja ZX-10RR, οι αναβαθμίσεις στη γεωμετρία του πλαισίου, που έχουν ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζουν με την επίδραση των νέων πτερυγίων, συμβάλλουν στη βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού και στην ενίσχυση της δευτερεύουσας δύναμης στις στροφές, γεγονός που διευκολύνει τον χειρισμό της μοτοσυκλέτας από το πίσω μέρος κατά την οδήγηση στην πίστα.
Οι ρυθμίσεις που εστιάζουν στο κύκλωμα για τα αμορτισέρ BFF (Balance Free Front Fork) και BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) που αναπτύχθηκαν από την WorldSBK διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους εμπρός-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Οι ρυθμίσεις που εστιάζουν στο κύκλωμα για τα αμορτισέρ BFF (Balance Free Front Fork) και BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) που αναπτύχθηκαν από την WorldSBK διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους εμπρός-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Οι υψηλής απόδοσης ράβδοι σύνδεσης Pankl από τιτάνιο και τα ελαφριά έμβολα Pankl συμβάλλουν στην υψηλή απόδοση της Ninja ZX-10RR.
Οι υψηλής απόδοσης ράβδοι σύνδεσης Pankl από τιτάνιο και τα ελαφριά έμβολα Pankl συμβάλλουν στην υψηλή απόδοση της Ninja ZX-10RR.
Ένα εξαιρετικό παράδειγμα της αρχής «η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία», το τελευταίο αμάξωμα της Ninja ZX-10RR σχεδιάστηκε με προτεραιότητα την αεροδυναμική απόδοση. Το ανασχεδιασμένο μπροστινό κάλυμμα διαθέτει μεγάλα πτερύγια που αυξάνουν σημαντικά την αεροδυναμική πίεση σε υψηλές ταχύτητες. Σε συνδυασμό με την ανανεωμένη γεωμετρία του σασί, το νέο αεροδυναμικό πακέτο βελτιώνει τον έλεγχο σε υψηλές ταχύτητες, την απόδοση στις στροφές και τη συνολική απόδοση στην πίστα.
Ένα εξαιρετικό παράδειγμα της αρχής «η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία», το τελευταίο αμάξωμα της Ninja ZX-10RR σχεδιάστηκε με προτεραιότητα την αεροδυναμική απόδοση. Το ανασχεδιασμένο μπροστινό κάλυμμα διαθέτει μεγάλα πτερύγια που αυξάνουν σημαντικά την αεροδυναμική πίεση σε υψηλές ταχύτητες. Σε συνδυασμό με την ανανεωμένη γεωμετρία του σασί, το νέο αεροδυναμικό πακέτο βελτιώνει τον έλεγχο σε υψηλές ταχύτητες, την απόδοση στις στροφές και τη συνολική απόδοση στην πίστα.
Με κινητήρα και σασί σχεδιασμένα για να κατακτούν τους καλύτερους χρόνους στην πίστα, το Ninja ZX-10RR προσφέρει υψηλό επίπεδο δυναμικού οδήγησης σε πίστα. Για να διασφαλίσουν ότι θα συνεχίσει να κερδίζει αγώνες, οι μηχανικοί της Kawasaki τελειοποίησαν τη γεωμετρία του σασί, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τη βελτιωμένη αεροδυναμική.
Με κινητήρα και σασί σχεδιασμένα για να κατακτούν τους καλύτερους χρόνους στην πίστα, το Ninja ZX-10RR προσφέρει υψηλό επίπεδο δυναμικού οδήγησης σε πίστα. Για να διασφαλίσουν ότι θα συνεχίσει να κερδίζει αγώνες, οι μηχανικοί της Kawasaki τελειοποίησαν τη γεωμετρία του σασί, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τη βελτιωμένη αεροδυναμική.
Με την υποστήριξη του αποκλειστικού προγράμματος δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki και την ενίσχυση από το IMU της Bosch, τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα του Ninja ZX-10RR ενισχύουν την απόλαυση της οδήγησης μιας supersport μηχανής υψηλών επιδόσεων. Χαρακτηριστικά όπως οι ενσωματωμένες λειτουργίες οδήγησης, το ηλεκτρονικό cruise control και τα όργανα TFT με δυνατότητα πλοήγησης στροφή προς στροφή προσθέτουν άνεση και ψυχαγωγία, αυξάνοντας την απόλαυση της οδήγησης στο δρόμο.
Με την υποστήριξη του αποκλειστικού προγράμματος δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki και την ενίσχυση από το IMU της Bosch, τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα του Ninja ZX-10RR ενισχύουν την απόλαυση της οδήγησης μιας supersport μηχανής υψηλών επιδόσεων. Χαρακτηριστικά όπως οι ενσωματωμένες λειτουργίες οδήγησης, το ηλεκτρονικό cruise control και τα όργανα TFT με δυνατότητα πλοήγησης στροφή προς στροφή προσθέτουν άνεση και ψυχαγωγία, αυξάνοντας την απόλαυση της οδήγησης στο δρόμο.
Διπλές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών που συγκρατούν μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά προετοιμασμένος κύλινδρος ραδιουκυκλικής αντλίας και σωληνώσεις από χάλυβα ποιότητας αγώνων προσφέρουν απόδοση φρεναρίσματος ανώτερου επιπέδου.
Διπλές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών που συγκρατούν μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά προετοιμασμένος κύλινδρος ραδιουκυκλικής αντλίας και σωληνώσεις από χάλυβα ποιότητας αγώνων προσφέρουν απόδοση φρεναρίσματος ανώτερου επιπέδου.
Εκτός από τον εξαιρετικά αναγνωρισμένο έλεγχο, την απόδοση στις στροφές και το ελαφρύ χειρισμό της Ninja ZX-10RR, οι αναβαθμίσεις στη γεωμετρία του πλαισίου, που έχουν ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζουν με την επίδραση των νέων πτερυγίων, συμβάλλουν στη βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού και στην ενίσχυση της δευτερεύουσας δύναμης στις στροφές, γεγονός που διευκολύνει τον χειρισμό της μοτοσυκλέτας από το πίσω μέρος κατά την οδήγηση στην πίστα.
Εκτός από τον εξαιρετικά αναγνωρισμένο έλεγχο, την απόδοση στις στροφές και το ελαφρύ χειρισμό της Ninja ZX-10RR, οι αναβαθμίσεις στη γεωμετρία του πλαισίου, που έχουν ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζουν με την επίδραση των νέων πτερυγίων, συμβάλλουν στη βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού και στην ενίσχυση της δευτερεύουσας δύναμης στις στροφές, γεγονός που διευκολύνει τον χειρισμό της μοτοσυκλέτας από το πίσω μέρος κατά την οδήγηση στην πίστα.
Οι ρυθμίσεις που εστιάζουν στο κύκλωμα για τα αμορτισέρ BFF (Balance Free Front Fork) και BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) που αναπτύχθηκαν από την WorldSBK διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους εμπρός-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Οι ρυθμίσεις που εστιάζουν στο κύκλωμα για τα αμορτισέρ BFF (Balance Free Front Fork) και BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) που αναπτύχθηκαν από την WorldSBK διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους εμπρός-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Το σύστημα KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) παρακολουθεί τις παραμέτρους του κινητήρα και του σασί σε όλη τη διάρκεια της στροφής.
Το σύστημα KCMF παρακολουθεί τις παραμέτρους του κινητήρα και του πλαισίου σε ολόκληρη τη στροφή, από την είσοδο, στην κορυφή και μέχρι την έξοδο της στροφής, προσαρμόζοντας τη δύναμη πέδησης και την ισχύ κινητήρα, για να διευκολύνει την ομαλή μετάβαση από την επιτάχυνση στο φρενάρισμα και αντίστροφα και για να βοηθήσει τον αναβάτη να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία στη στροφή. Το σύστημα KCMF επιβλέπει τις παρακάτω λειτουργίες (όπου διατίθενται): - KTRC (συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου πρόσφυσης, ανύψωσης μπροστινού τροχού και ολίσθησης), KIBS (συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου πρόνευσης), Έλεγχος πέδησης κινητήρα Kawasaki
Σε συνδυασμό με το πρόγραμμα δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki, τα δεδομένα από τη Μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στις πληροφορίες προσανατολισμού του σασί, βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων της Kawasaki.
Η μονάδα IMU εξασφαλίζει ακριβέστερη ανίχνευση του προσανατολισμού σασί. Το δυνατό στοιχείο των ηλεκτρονικών συστημάτων αιχμής της Kawasaki ήταν πάντα ότι στηρίζονται σε πολύ εξελιγμένα προγράμματα με τη χρήση λίγων αισθητήρων που παρέχουν στη μονάδα ECU σε πραγματικό χρόνο μια ακριβή εικόνα για τη συμπεριφορά του σασί. Το πρόγραμμα δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki χρησιμοποιεί επιδέξια τη μαγική φόρμουλα μοντελοποίησης των ελαστικών καθώς εξετάζει την εξέλιξη πολυάριθμων παραμέτρων, έτσι ώστε να λαμβάνονται υπόψη οι αλλαγές κατάστασης του οδοστρώματος και των ελαστικών. Η προσθήκη μιας Μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU) επιτρέπει την παρακολούθηση της αδράνειας σε 6 DOF (βαθμοί ελευθερίας). Οι μετρήσεις αφορούν την επιτάχυνση κατά τον διαμήκη, τον εγκάρσιο και τον κατακόρυφο άξονα, καθώς και τον βαθμό κλίσης και τον βαθμό πρόνευσης. Ο ρυθμός περιστροφής κατά τον κατακόρυφο άξονα υπολογίζεται από τη μονάδα ECU. Αυτή η πρόσθετη ανάδραση παρέχει μια ακόμη πιο σαφή εικόνα σε πραγματικό χρόνο για τον προσανατολισμό του σασί, εξασφαλίζοντας ακόμη πιο ακριβή διαχείριση για οριακό έλεγχο. Με την προσθήκη της μονάδας IMU και την εξέλιξη του προηγμένου λογισμικού μοντελοποίησης της Kawasaki, η τεχνολογία ηλεκτρονικής διαχείρισης κινητήρα και σασί της Kawasaki αναβαθμίζεται από σύστημα τύπου ρύθμισης και αντίδρασης σε σύστημα τύπου ανάδρασης, για να παρέχει αυξημένη απόλαυση στην οδήγηση.
Το S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) είναι ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης προβλεπτικού τύπου που βασίζεται στην τεχνολογία αγώνων, το οποίο βοηθά τον οδηγό στην πίστα μεγιστοποιώντας την επιτάχυνση.
Το σύστημα προβλεπτικού ελέγχου πρόσφυσης S-KTRC της Kawasaki χρησιμοποιεί την ίδια βασική τεχνολογία με τις αγωνιστικές μηχανές της Kawasaki. Σχεδιασμένο για να μεγιστοποιεί την επιτάχυνση, επιτρέπει την οδήγηση στο όριο της πρόσφυσης στην πίστα. Αυτή η τεχνολογία ελέγχει συνεχώς την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά την εφαρμογή ισχύος, εξασφαλίζοντας βέλτιστη επιτάχυνση. Κατά γενικό κανόνα, η μέγιστη κινητήρια ισχύς απαιτεί ένα ορισμένο επίπεδο ολίσθησης. Για να εξασφαλιστεί η πιο αποδοτική μεταφορά ισχύος στην άσφαλτο, το σύστημα S-KTRC παρακολουθεί τον βαθμό ολίσθησης σε πραγματικό χρόνο και διαχειρίζεται την παροχή ισχύος από τον κινητήρα για να βελτιστοποιήσει την πρόσφυση του πίσω τροχού.
Το σύστημα S-KTRC παρακολουθεί ορισμένες παραμέτρους, όπως η ταχύτητα εμπρός και πίσω τροχού (ολίσθηση), οι στροφές κινητήρα, η θέση γκαζιού και η επιτάχυνση. Οι συνθήκες επιβεβαιώνονται κάθε 5 χιλιοστά του δευτερολέπτου, όπου το σύστημα αναλύει κάθε παράμετρο καθώς και τον βαθμό μεταβολής της. Αυτή η μοναδική τεχνολογία της Kawasaki επιτρέπει την εκτέλεση γραμμικών παρεμβολών και την ακριβή βαθμονόμηση της ισχύος κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Ενεργώντας προτού η ολίσθηση υπερβεί τα όρια της πρόσφυσης, μπορούν να ελαχιστοποιηθούν οι πτώσεις ισχύος, με αποτέλεσμα μια εξαιρετικά ομαλή λειτουργία.
Το προηγμένο λογισμικό βασίζει τις δυναμικές αναλύσεις του στον προσανατολισμό του σασί σε σχέση με την επιφάνεια της πίστας (και όχι σε σχέση με ένα οριζόντιο επίπεδο) και μπορεί να λαμβάνει υπόψη την κυρτότητα στροφής, την κλίση κ.λπ. και να προσαρμόζει ανάλογα. Επίσης κάνει αυτόματα προσαρμογές ανάλογα με τη φθορά ελαστικών, τα διαφορετικά προφίλ ελαστικών, τα ελαστικά υψηλής πρόσφυσης και πολλούς άλλους παράγοντες που τα συστήματα ρυθμιστικού τύπου χειρίζονται ως σταθερές παραμέτρους. Στα μοντέλα που διαθέτουν μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU, τα δεδομένα προσανατολισμού σασί που παρέχονται εξασφαλίζουν ακόμη πιο ακριβή διαχείριση.
Το σύστημα KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) βελτιστοποιεί την επιτάχυνση στην εκκίνηση από στάση ελέγχοντας ηλεκτρονικά την ισχύ του κινητήρα, έτσι ώστε να αποτραπεί το σπινάρισμα του τροχού.
Σχεδιασμένο για να βοηθά τον οδηγό να βελτιστοποιήσει την επιτάχυνση από στάση, το σύστημα KLCM διαχειρίζεται ηλεκτρονικά την ισχύ του κινητήρα, έτσι ώστε να αποτραπεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών επιπέδων λειτουργίας που προσφέρουν προοδευτικά μεγαλύτερο βαθμό επέμβασης. Κάθε επίπεδο λειτουργίας επιτρέπει στον οδηγό να ξεκινήσει από στάση με το γκάζι τέρμα ανοιχτό. Όταν ο οδηγός τραβήξει τη μανέτα συμπλέκτη και ενεργοποιηθεί το σύστημα, οι στροφές κινητήρα περιορίζονται σε ένα καθορισμένο επίπεδο ενώ ο οδηγός κρατά ανοιχτό το γκάζι. Μόλις ο οδηγός αφήσει ελεύθερη τη μανέτα συμπλέκτη, οι στροφές κινητήρα μπορούν να αυξηθούν, αλλά η ισχύς ρυθμίζεται έτσι ώστε να αποτραπεί το σπινάρισμα του τροχού και να διατηρηθεί ο εμπρός τροχός στο έδαφος. (Στο Επίπεδο λειτουργίας 1, που παρέχει τον μικρότερο βαθμό επέμβασης, ο εμπρός τροχός μπορεί να ανασηκωθεί ελαφρώς.) Το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα στα 150 χλμ./ώρα ή όταν ο οδηγός επιλέξει την 3η ταχύτητα.
Το σύστημα ελέγχου πέδησης κινητήρα KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το επίπεδο πέδησης κινητήρα που προτιμά.
Η πέδηση κινητήρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στην επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας, ωστόσο η ισχυρή πέδηση κινητήρα δεν είναι επιθυμητή από όλους τους οδηγούς. Με το σύστημα KEBC, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το επίπεδο πέδησης κινητήρα που προτιμά. Όταν ενεργοποιηθεί το KEBC, η πέδηση κινητήρα μειώνεται, έτσι ώστε να παρέχεται μικρότερη επέμβαση κατά την οδήγηση σε πίστα.
Το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων KQS (Kawasaki Quick Shifter) επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα KQS έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης στην πίστα επιτρέποντας τα ανεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση συμπλέκτη, με τέρμα ανοιχτό το γκάζι. Ανιχνεύει ότι έχει ενεργοποιηθεί ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων και στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλο ECU για να διακόψει την ανάφλεξη, ώστε το κιβώτιο να εμπλέξει ομαλά την επόμενη σχέση χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί ο συμπλέκτης. Στα μοντέλα που επιτρέπουν τα κατεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση του συμπλέκτη, κατά την επιβράδυνση το σύστημα ελέγχει αυτόματα τις στροφές κινητήρα έτσι ώστε να επιλεγεί η επόμενη μικρότερη σχέση χωρίς χειρισμό του συμπλέκτη.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο προσφέρει πέδηση υψηλής απόδοσης διατηρώντας ταυτόχρονα τη φυσική αίσθηση.
Η Kawasaki ανέπτυξε το σύστημα KIBS έτσι ώστε να λαμβάνει υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά χειρισμού των μοτοσυκλετών supersport, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά αποδοτικό φρενάρισμα με ελάχιστη επέμβαση σε απαιτητική σπορ οδήγηση. Είναι το πρώτο σύστημα εργοστασιακής παραγωγής που συνδέει τον εγκέφαλο ABS και τον εγκέφαλο ελέγχου κινητήρα. Πέρα από την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού, το σύστημα KIBS παρακολουθεί την πίεση στη δαγκάνα μπροστινού φρένου, τη θέση της πεταλούδας γκαζιού, τις στροφές κινητήρα, τον χειρισμό του συμπλέκτη και την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας. Όλες αυτές οι πληροφορίες αναλύονται για να προσδιοριστεί η ιδανική πίεση υδραυλικού κυκλώματος στο μπροστινό φρένο. Χάρη στον ακριβή έλεγχο, μπορούν να αποφευχθούν οι μεγάλες πτώσεις της πίεσης του υδραυλικού κυκλώματος που παρατηρούνται συνήθως στα κλασικά συστήματα ABS. Επιπλέον, μπορεί να εξαλειφθεί η τάση ανασήκωσης του πίσω τροχού στις φάσεις έντονου φρεναρίσματος που παρουσιάζουν τα μοντέλα supersport και να διατηρηθεί ο έλεγχος του πίσω φρένου κατά το κατέβασμα ταχύτητας.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει τη σταθερή διατήρηση της ταχύτητας. Αυτή η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης συμβάλλει στον περιορισμό της κόπωσης του οδηγού στα μεγάλα ταξίδια, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη άνεση.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το σύστημα KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) παρακολουθεί τις παραμέτρους του κινητήρα και του σασί σε όλη τη διάρκεια της στροφής.
Το σύστημα KCMF παρακολουθεί τις παραμέτρους του κινητήρα και του πλαισίου σε ολόκληρη τη στροφή, από την είσοδο, στην κορυφή και μέχρι την έξοδο της στροφής, προσαρμόζοντας τη δύναμη πέδησης και την ισχύ κινητήρα, για να διευκολύνει την ομαλή μετάβαση από την επιτάχυνση στο φρενάρισμα και αντίστροφα και για να βοηθήσει τον αναβάτη να ακολουθήσει την επιθυμητή πορεία στη στροφή. Το σύστημα KCMF επιβλέπει τις παρακάτω λειτουργίες (όπου διατίθενται): - KTRC (συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου πρόσφυσης, ανύψωσης μπροστινού τροχού και ολίσθησης), KIBS (συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου πρόνευσης), Έλεγχος πέδησης κινητήρα Kawasaki
Σε συνδυασμό με το πρόγραμμα δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki, τα δεδομένα από τη Μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στις πληροφορίες προσανατολισμού του σασί, βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων της Kawasaki.
Η μονάδα IMU εξασφαλίζει ακριβέστερη ανίχνευση του προσανατολισμού σασί. Το δυνατό στοιχείο των ηλεκτρονικών συστημάτων αιχμής της Kawasaki ήταν πάντα ότι στηρίζονται σε πολύ εξελιγμένα προγράμματα με τη χρήση λίγων αισθητήρων που παρέχουν στη μονάδα ECU σε πραγματικό χρόνο μια ακριβή εικόνα για τη συμπεριφορά του σασί. Το πρόγραμμα δυναμικής μοντελοποίησης της Kawasaki χρησιμοποιεί επιδέξια τη μαγική φόρμουλα μοντελοποίησης των ελαστικών καθώς εξετάζει την εξέλιξη πολυάριθμων παραμέτρων, έτσι ώστε να λαμβάνονται υπόψη οι αλλαγές κατάστασης του οδοστρώματος και των ελαστικών. Η προσθήκη μιας Μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU) επιτρέπει την παρακολούθηση της αδράνειας σε 6 DOF (βαθμοί ελευθερίας). Οι μετρήσεις αφορούν την επιτάχυνση κατά τον διαμήκη, τον εγκάρσιο και τον κατακόρυφο άξονα, καθώς και τον βαθμό κλίσης και τον βαθμό πρόνευσης. Ο ρυθμός περιστροφής κατά τον κατακόρυφο άξονα υπολογίζεται από τη μονάδα ECU. Αυτή η πρόσθετη ανάδραση παρέχει μια ακόμη πιο σαφή εικόνα σε πραγματικό χρόνο για τον προσανατολισμό του σασί, εξασφαλίζοντας ακόμη πιο ακριβή διαχείριση για οριακό έλεγχο. Με την προσθήκη της μονάδας IMU και την εξέλιξη του προηγμένου λογισμικού μοντελοποίησης της Kawasaki, η τεχνολογία ηλεκτρονικής διαχείρισης κινητήρα και σασί της Kawasaki αναβαθμίζεται από σύστημα τύπου ρύθμισης και αντίδρασης σε σύστημα τύπου ανάδρασης, για να παρέχει αυξημένη απόλαυση στην οδήγηση.
Το S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) είναι ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης προβλεπτικού τύπου που βασίζεται στην τεχνολογία αγώνων, το οποίο βοηθά τον οδηγό στην πίστα μεγιστοποιώντας την επιτάχυνση.
Το σύστημα προβλεπτικού ελέγχου πρόσφυσης S-KTRC της Kawasaki χρησιμοποιεί την ίδια βασική τεχνολογία με τις αγωνιστικές μηχανές της Kawasaki. Σχεδιασμένο για να μεγιστοποιεί την επιτάχυνση, επιτρέπει την οδήγηση στο όριο της πρόσφυσης στην πίστα. Αυτή η τεχνολογία ελέγχει συνεχώς την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά την εφαρμογή ισχύος, εξασφαλίζοντας βέλτιστη επιτάχυνση. Κατά γενικό κανόνα, η μέγιστη κινητήρια ισχύς απαιτεί ένα ορισμένο επίπεδο ολίσθησης. Για να εξασφαλιστεί η πιο αποδοτική μεταφορά ισχύος στην άσφαλτο, το σύστημα S-KTRC παρακολουθεί τον βαθμό ολίσθησης σε πραγματικό χρόνο και διαχειρίζεται την παροχή ισχύος από τον κινητήρα για να βελτιστοποιήσει την πρόσφυση του πίσω τροχού.
Το σύστημα S-KTRC παρακολουθεί ορισμένες παραμέτρους, όπως η ταχύτητα εμπρός και πίσω τροχού (ολίσθηση), οι στροφές κινητήρα, η θέση γκαζιού και η επιτάχυνση. Οι συνθήκες επιβεβαιώνονται κάθε 5 χιλιοστά του δευτερολέπτου, όπου το σύστημα αναλύει κάθε παράμετρο καθώς και τον βαθμό μεταβολής της. Αυτή η μοναδική τεχνολογία της Kawasaki επιτρέπει την εκτέλεση γραμμικών παρεμβολών και την ακριβή βαθμονόμηση της ισχύος κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Ενεργώντας προτού η ολίσθηση υπερβεί τα όρια της πρόσφυσης, μπορούν να ελαχιστοποιηθούν οι πτώσεις ισχύος, με αποτέλεσμα μια εξαιρετικά ομαλή λειτουργία.
Το προηγμένο λογισμικό βασίζει τις δυναμικές αναλύσεις του στον προσανατολισμό του σασί σε σχέση με την επιφάνεια της πίστας (και όχι σε σχέση με ένα οριζόντιο επίπεδο) και μπορεί να λαμβάνει υπόψη την κυρτότητα στροφής, την κλίση κ.λπ. και να προσαρμόζει ανάλογα. Επίσης κάνει αυτόματα προσαρμογές ανάλογα με τη φθορά ελαστικών, τα διαφορετικά προφίλ ελαστικών, τα ελαστικά υψηλής πρόσφυσης και πολλούς άλλους παράγοντες που τα συστήματα ρυθμιστικού τύπου χειρίζονται ως σταθερές παραμέτρους. Στα μοντέλα που διαθέτουν μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU, τα δεδομένα προσανατολισμού σασί που παρέχονται εξασφαλίζουν ακόμη πιο ακριβή διαχείριση.
Το σύστημα KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) βελτιστοποιεί την επιτάχυνση στην εκκίνηση από στάση ελέγχοντας ηλεκτρονικά την ισχύ του κινητήρα, έτσι ώστε να αποτραπεί το σπινάρισμα του τροχού.
Σχεδιασμένο για να βοηθά τον οδηγό να βελτιστοποιήσει την επιτάχυνση από στάση, το σύστημα KLCM διαχειρίζεται ηλεκτρονικά την ισχύ του κινητήρα, έτσι ώστε να αποτραπεί το σπινάρισμα του τροχού στην εκκίνηση. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών επιπέδων λειτουργίας που προσφέρουν προοδευτικά μεγαλύτερο βαθμό επέμβασης. Κάθε επίπεδο λειτουργίας επιτρέπει στον οδηγό να ξεκινήσει από στάση με το γκάζι τέρμα ανοιχτό. Όταν ο οδηγός τραβήξει τη μανέτα συμπλέκτη και ενεργοποιηθεί το σύστημα, οι στροφές κινητήρα περιορίζονται σε ένα καθορισμένο επίπεδο ενώ ο οδηγός κρατά ανοιχτό το γκάζι. Μόλις ο οδηγός αφήσει ελεύθερη τη μανέτα συμπλέκτη, οι στροφές κινητήρα μπορούν να αυξηθούν, αλλά η ισχύς ρυθμίζεται έτσι ώστε να αποτραπεί το σπινάρισμα του τροχού και να διατηρηθεί ο εμπρός τροχός στο έδαφος. (Στο Επίπεδο λειτουργίας 1, που παρέχει τον μικρότερο βαθμό επέμβασης, ο εμπρός τροχός μπορεί να ανασηκωθεί ελαφρώς.) Το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα στα 150 χλμ./ώρα ή όταν ο οδηγός επιλέξει την 3η ταχύτητα.
Το σύστημα ελέγχου πέδησης κινητήρα KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το επίπεδο πέδησης κινητήρα που προτιμά.
Η πέδηση κινητήρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στην επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας, ωστόσο η ισχυρή πέδηση κινητήρα δεν είναι επιθυμητή από όλους τους οδηγούς. Με το σύστημα KEBC, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το επίπεδο πέδησης κινητήρα που προτιμά. Όταν ενεργοποιηθεί το KEBC, η πέδηση κινητήρα μειώνεται, έτσι ώστε να παρέχεται μικρότερη επέμβαση κατά την οδήγηση σε πίστα.
Το σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων KQS (Kawasaki Quick Shifter) επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα KQS έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης στην πίστα επιτρέποντας τα ανεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση συμπλέκτη, με τέρμα ανοιχτό το γκάζι. Ανιχνεύει ότι έχει ενεργοποιηθεί ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων και στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλο ECU για να διακόψει την ανάφλεξη, ώστε το κιβώτιο να εμπλέξει ομαλά την επόμενη σχέση χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί ο συμπλέκτης. Στα μοντέλα που επιτρέπουν τα κατεβάσματα ταχύτητας χωρίς χρήση του συμπλέκτη, κατά την επιβράδυνση το σύστημα ελέγχει αυτόματα τις στροφές κινητήρα έτσι ώστε να επιλεγεί η επόμενη μικρότερη σχέση χωρίς χειρισμό του συμπλέκτη.
Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού επιτρέπουν στη μονάδα ECU να παρέχει στον κινητήρα την ιδανική ποσότητα καυσίμου και αέρα.
Το πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα πεταλούδων γκαζιού της Kawasaki επιτρέπει στη μονάδα ECU να ελέγχει τον όγκο τόσο του καυσίμου (μέσω των μπεκ καυσίμου) όσο και του αέρα (μέσω των πεταλούδων γκαζιού) που παρέχεται στον κινητήρα. Η βελτιστοποίηση του ψεκασμού καυσίμου και της θέσης των πεταλούδων γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή, φυσική απόκριση του κινητήρα και ιδανική απόδοση ισχύος. Το σύστημα επίσης συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίων. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες γκαζιού εξασφαλίζουν επίσης πιο ακριβή έλεγχο των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης κινητήρα, όπως το S-KTRC και το KTRC και επιτρέπουν την εφαρμογή ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το σύστημα KLCM, το σύστημα Ελέγχου πέδησης κινητήρα Kawasaki και το Ηλεκτρονικό Cruise Control.
Το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο προσφέρει πέδηση υψηλής απόδοσης διατηρώντας ταυτόχρονα τη φυσική αίσθηση.
Η Kawasaki ανέπτυξε το σύστημα KIBS έτσι ώστε να λαμβάνει υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά χειρισμού των μοτοσυκλετών supersport, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά αποδοτικό φρενάρισμα με ελάχιστη επέμβαση σε απαιτητική σπορ οδήγηση. Είναι το πρώτο σύστημα εργοστασιακής παραγωγής που συνδέει τον εγκέφαλο ABS και τον εγκέφαλο ελέγχου κινητήρα. Πέρα από την ταχύτητα του εμπρός και πίσω τροχού, το σύστημα KIBS παρακολουθεί την πίεση στη δαγκάνα μπροστινού φρένου, τη θέση της πεταλούδας γκαζιού, τις στροφές κινητήρα, τον χειρισμό του συμπλέκτη και την επιλεγμένη σχέση ταχύτητας. Όλες αυτές οι πληροφορίες αναλύονται για να προσδιοριστεί η ιδανική πίεση υδραυλικού κυκλώματος στο μπροστινό φρένο. Χάρη στον ακριβή έλεγχο, μπορούν να αποφευχθούν οι μεγάλες πτώσεις της πίεσης του υδραυλικού κυκλώματος που παρατηρούνται συνήθως στα κλασικά συστήματα ABS. Επιπλέον, μπορεί να εξαλειφθεί η τάση ανασήκωσης του πίσω τροχού στις φάσεις έντονου φρεναρίσματος που παρουσιάζουν τα μοντέλα supersport και να διατηρηθεί ο έλεγχος του πίσω φρένου κατά το κατέβασμα ταχύτητας.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Η επιλογή Λειτουργίας ισχύος επιτρέπει την προσαρμογή της ισχύος που παρέχει ο κινητήρας ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Τα μοντέλα που διαθέτουν πολλές Λειτουργίες Ισχύος προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα εύκολης επιλογής του επιπέδου παροχής ισχύος από τον κινητήρα ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του. Πέρα από τη λειτουργία Πλήρους Ισχύος, παρέχεται μία λειτουργία Χαμηλής ισχύος (Low) ή δύο λειτουργίες Ενδιάμεσης και Χαμηλής ισχύος (Middle, Low) στις οποίες περιορίζεται η μέγιστη ισχύος και γίνεται πιο ήπια η απόκριση του γκαζιού.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει τη σταθερή διατήρηση της ταχύτητας. Αυτή η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης συμβάλλει στον περιορισμό της κόπωσης του οδηγού στα μεγάλα ταξίδια, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη άνεση.
Το Ηλεκτρονικό Cruise Control επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί σταθερή την επιθυμητή ταχύτητα με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Εφόσον ενεργοποιηθεί, ο αναβάτης δεν χρειάζεται να πατάει συνεχώς το γκάζι. Έτσι μειώνεται η καταπόνηση του δεξιού χεριού στα μεγάλα ταξίδια και εξασφαλίζεται ξεκούραστη οδήγηση και υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
| Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
|---|---|
| Λόγος συμπίεσης | 13.0:1 |
| Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
| Διάμετρος x διαδρομή | 76.0 x 55.0 χιλ. |
| Διαδρομή | 998 κ.εκ. |
| Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου με διπλό ψεκασμό: 47 χιλ. x 4 |
| Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ με ψυγείο λαδιού |
| Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
| Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
| Μέγιστη ισχύς | 145.0 kW {197 PS} / 13,200 σ.α.λ. |
|---|---|
| Μέγιστη ισχύς με RAM Air | 152.3 kW {207 PS} / 13,200 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή | 110.0 N•m {11.2 kgf•m} / 11,400 σ.α.λ. |
| Εκπομπές CO2 | 147 γραμ./χλμ. |
| Κατανάλωση καυσίμου | 6.3 λ./100 χλμ. |
| Τύπος πλαισίου | Δύο δοκών, χυτό αλουμίνιο |
|---|---|
| Διαδρομή | 105 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού εμπρός | 120 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού πίσω | 107 χιλ. |
| Ελαστικό, εμπρός | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
| Ελαστικό, πίσω | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
| Μ x Π x Υ | 2,085 x 750 x 1,180 χιλ. |
| Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 27° / 27° |
| Μεταξόνιο | 1,450 χιλ. |
| Απόσταση από το έδαφος | 130 χιλ. |
| Χωρητικότητα καυσίμου | 17.0 λίτρα |
| Ύψος καθίσματος | 825 χιλ. |
| Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 207 κιλά |
| | *“Πλήρες βάρος: Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, πλήρες ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από 90% της χωρητικότητας) και κιτ εργαλείων (εφόσον παρέχεται)” |
| Εκτιμώμενο Kαθαρό βάρος** | 190 κιλά |
| | **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
| Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι Brembo |
|---|---|
| Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 330 χιλ. |
| Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Brembo ακτινικής τοποθέτησης, μονομπλόκ M50, με 4 έμβολα αντικριστά |
| Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
| Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
| Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονή δαγκάνα με πείρους |
| Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Ανεστραμμένο πιρούνι Balance Free με εξωτερικό θάλαμο συμπίεσης, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και ελατήρια top-out |
| Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 43 χιλ. |
| Τύπος πίσω ανάρτησης | Οριζόντια Back-link, αμορτισέρ αερίου BFRC lite με ξεχωριστό δοχείο piggyback, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και ελατήριο top-out |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Αυτός ο φιμέ ανεμοθώρακας αγωνιστικού στυλ έχει σχεδιαστεί για να περιορίζει την πίεση του ανέμου και να βελτιώνει την αεροδυναμική. Είναι εγκεκριμένος με έγκριση τύπου μοτοσυκλέτας.
Διατηρεί τα χέρια σας ζεστά στο δρόμο με ένα σύστημα θέρμανσης γκριπ που είναι εργονομικά σχεδιασμένο ώστε να ελαχιστοποιεί τον πρόσθετο όγκο στο γκριπ.
Μεμβράνη προστασίας από γρατσουνιές για το ψηφιακό ταμπλό σας. Προστατεύει την οθόνη από γρατσουνιές.
Complete Unit: Assembly includes the rim, O-ring, valve, and bolts.
Τα σετ σλάιντερ πλαισίου είναι μαύρα μορφοποιημένα σλάιντερ από νάιλον σε μεταλλικές βάσεις τοποθέτησης και διαθέτουν το λογότυπο Kawasaki.
Tyre warmer set "Advanced" Fitted with a high-precision thermo switch, this instrument informs you when the temperature (80°C) is reached and will keep it within a range of +- 2°C.
Heating part is made of a carbon resistor covered with thermo conductive silicon. Material in contact with the tyre is anti-adherent, anti-cut and anti-abrasion. External surface is washable.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
Bike cover made from breathable heavy-duty non-woven ripstop material. Kawasaki specific with green honeycomb design elements Easy reach lock buckle. 100% Polyester. With multi usable storage bag.
Εξαιρετικά ελαστικό υλικό σε 4 κατευθύνσεις. Ενισχυμένο κάτω μέρος.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celsius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.