Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Μπορείτε να κερδίσετε όλους τους αντιπάλους σας, όμως έχετε πάντα μπροστά σας ακόμη μία πρόκληση και αυτή δεν είναι άλλη από την αναμέτρηση με τον ίδιο σας τον εαυτό. Για όσους έλκονται από την κάθε πρόκληση, όπως εσείς, αναπτύξαμε τη μοτοσυκλέτα που αξίζει ένας πραγματικός πρωταθλητής. Η νέα Ninja ZX-10R διαθέτει όλα όσα χρειάζεστε για τη νίκη: ολοκαίνουρια αεροδυναμική σχεδίαση με ενσωματωμένα πτερύγια, μικροί και ελαφριοί προβολείς LED, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT, συνδεσιμότητα με smartphone, καθώς και σημαντικές αναβαθμίσεις που προέρχονται από την τεχνογνωσία της Kawasaki Racing Team στο παγκόσμιο πρωτάθλημα World Superbike. Τώρα που έχετε την απόλυτη Ninja αγωνιστικών προδιαγραφών, ήρθε η ώρα να αναμετρηθείτε με τον εαυτό σας.
Χρώματα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€23,495.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Με κινητήρα και πλαίσιο σχεδιασμένα για να είναι η ταχύτερη στην πίστα, η Ninja ZX-10R προσφέρει υψηλού επιπέδου επιδόσεις για οδήγηση σε πίστα. Για να εξασφαλιστεί η συνέχιση της νικηφόρου πορείας της στους αγώνες, οι μηχανικοί της Kawasaki πραγματοποίησαν μια σειρά από αλλαγές που θα ωφελήσουν τόσο τις μηχανές αγώνων όσο και τις ομάδες του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike.
Με κινητήρα και πλαίσιο σχεδιασμένα για να είναι η ταχύτερη στην πίστα, η Ninja ZX-10R προσφέρει υψηλού επιπέδου επιδόσεις για οδήγηση σε πίστα. Για να εξασφαλιστεί η συνέχιση της νικηφόρου πορείας της στους αγώνες, οι μηχανικοί της Kawasaki πραγματοποίησαν μια σειρά από αλλαγές που θα ωφελήσουν τόσο τις μηχανές αγώνων όσο και τις ομάδες του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα «φόρμας που εξυπηρετεί τη λειτουργία», το στυλιστικό πακέτο της Ninja ZX-10R σχεδιάστηκε με γνώμονα τις αεροδυναμικές επιδόσεις. Η ελκυστική, αγωνιστική εμφάνιση προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη οπισθέλκουσα, αυξημένη καθοδική δύναμη (χάρη στην αεροδυναμικά διαμορφωμένη μάσκα με ενσωματωμένα πτερύγια) και καλύτερη προστασία από τον άνεμο.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα «φόρμας που εξυπηρετεί τη λειτουργία», το στυλιστικό πακέτο της Ninja ZX-10R σχεδιάστηκε με γνώμονα τις αεροδυναμικές επιδόσεις. Η ελκυστική, αγωνιστική εμφάνιση προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη οπισθέλκουσα, αυξημένη καθοδική δύναμη (χάρη στην αεροδυναμικά διαμορφωμένη μάσκα με ενσωματωμένα πτερύγια) και καλύτερη προστασία από τον άνεμο.
Powered by Kawasaki’s proprietary dynamic modelling program and enhanced with input from a Bosch IMU, the Ninja ZX-10R’s cutting-edge electronics contribute to the riding excitement of piloting a high-performance SuperSport machine. New features like integrated Riding Modes, Electronic Cruise Control and TFT instrumentation with smartphone connectivity add to street-riding enjoyment.
Powered by Kawasaki’s proprietary dynamic modelling program and enhanced with input from a Bosch IMU, the Ninja ZX-10R’s cutting-edge electronics contribute to the riding excitement of piloting a high-performance SuperSport machine. New features like integrated Riding Modes, Electronic Cruise Control and TFT instrumentation with smartphone connectivity add to street-riding enjoyment.
Τεχνολογίες για απολαυστική οδήγηση δρόμου. Δυνατότητες όπως το Ηλεκτρονικό Cruise Control, η πλήρως έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με συνδεσιμότητα με smartphone ενισχύουν τη συνολική εμπειρία.
Τεχνολογίες για απολαυστική οδήγηση δρόμου. Δυνατότητες όπως το Ηλεκτρονικό Cruise Control, η πλήρως έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με συνδεσιμότητα με smartphone ενισχύουν τη συνολική εμπειρία.
Συμπληρώνοντας την αναγνωρισμένη σταθερότητα του μοντέλου 2019, οι τροποποιήσεις της γεωμετρίας του σασί συμβάλλουν σε αυξημένες επιδόσεις στις στροφές και ελαφρύ χειρισμό.
Συμπληρώνοντας την αναγνωρισμένη σταθερότητα του μοντέλου 2019, οι τροποποιήσεις της γεωμετρίας του σασί συμβάλλουν σε αυξημένες επιδόσεις στις στροφές και ελαφρύ χειρισμό.
Η τροποποιημένη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ συμβάλλει σε μια πιο επιθετική και προσανατολισμένη στην πίστα θέση οδήγησης, ενώ η νέα σχεδίαση σέλας βοηθά τον αναβάτη, καλυμμένο πίσω από τον ανεμοθώρακα, να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση στην ευθεία.
Η τροποποιημένη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ συμβάλλει σε μια πιο επιθετική και προσανατολισμένη στην πίστα θέση οδήγησης, ενώ η νέα σχεδίαση σέλας βοηθά τον αναβάτη, καλυμμένο πίσω από τον ανεμοθώρακα, να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση στην ευθεία.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον ισχυρό κινητήρα της Ninja ZX-10R προσφέρουν πιο καθαρές εκπομπές ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται οι επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον ισχυρό κινητήρα της Ninja ZX-10R προσφέρουν πιο καθαρές εκπομπές ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται οι επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τη μηχανή αγώνων πρωταθλήματος WSB της Kawasaki, το νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού διαθέτει ανεξάρτητο κύκλωμα. Μια σχεδίαση που συναντάται συχνά στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τη μηχανή αγώνων πρωταθλήματος WSB της Kawasaki, το νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού διαθέτει ανεξάρτητο κύκλωμα. Μια σχεδίαση που συναντάται συχνά στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Η αεροδυναμική, εμπνευσμένη από τους αγώνες, μπροστινή μάσκα, που τονίζεται από συμπαγείς προβολείς LED, η νέα εισαγωγή Ram Air και ένας πιο ψηλός ανεμοθώρακας συνθέτουν το «πρόσωπο» του στυλ Ninja νέας γενιάς της Ninja ZX-10R.
Η αεροδυναμική, εμπνευσμένη από τους αγώνες, μπροστινή μάσκα, που τονίζεται από συμπαγείς προβολείς LED, η νέα εισαγωγή Ram Air και ένας πιο ψηλός ανεμοθώρακας συνθέτουν το «πρόσωπο» του στυλ Ninja νέας γενιάς της Ninja ZX-10R.
Τα ενσωματωμένα στο πάνω φέρινγκ πτερύγια δημιουργούν καθοδική δύναμη που βοηθά στο κράτημα του μπροστινού τροχού πάνω στο έδαφος κατά την ισχυρή επιτάχυνση.
Τα ενσωματωμένα στο πάνω φέρινγκ πτερύγια δημιουργούν καθοδική δύναμη που βοηθά στο κράτημα του μπροστινού τροχού πάνω στο έδαφος κατά την ισχυρή επιτάχυνση.
Οι περισσότερο προσανατολισμένες στην πίστα ρυθμίσεις για το πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και το πίσω αμορτισέρ BFRC lite (Balance Free Rear Cushion), δύο χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSB, διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους μπροστά-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Οι περισσότερο προσανατολισμένες στην πίστα ρυθμίσεις για το πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και το πίσω αμορτισέρ BFRC lite (Balance Free Rear Cushion), δύο χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSB, διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους μπροστά-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Το σύστημα φρένων με διπλές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών, μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά κατασκευασμένη αντλία φρένων ακτινικού τύπου και σωληνάκια* με προστασία πλέγματος χάλυβα αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει απόδοση πέδησης ανώτερου επιπέδου. *Σωληνάκια με προστασία πλέγματος χάλυβα μόνο στη Ninja ZX-10RR
Το σύστημα φρένων με διπλές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών, μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά κατασκευασμένη αντλία φρένων ακτινικού τύπου και σωληνάκια* με προστασία πλέγματος χάλυβα αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει απόδοση πέδησης ανώτερου επιπέδου. *Σωληνάκια με προστασία πλέγματος χάλυβα μόνο στη Ninja ZX-10RR
Τα εξαιρετικά προηγμένα συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης που διαθέτει η Ninja ZX-10R διευκολύνουν τον έλεγχο από τον αναβάτη και επιτρέπουν στον αναβάτη να ζήσει την εμπειρία οδήγησης ενός πανίσχυρου superbike στο όριο σε πίστα.
Τα εξαιρετικά προηγμένα συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης που διαθέτει η Ninja ZX-10R διευκολύνουν τον έλεγχο από τον αναβάτη και επιτρέπουν στον αναβάτη να ζήσει την εμπειρία οδήγησης ενός πανίσχυρου superbike στο όριο σε πίστα.
Με κινητήρα και πλαίσιο σχεδιασμένα για να είναι η ταχύτερη στην πίστα, η Ninja ZX-10R προσφέρει υψηλού επιπέδου επιδόσεις για οδήγηση σε πίστα. Για να εξασφαλιστεί η συνέχιση της νικηφόρου πορείας της στους αγώνες, οι μηχανικοί της Kawasaki πραγματοποίησαν μια σειρά από αλλαγές που θα ωφελήσουν τόσο τις μηχανές αγώνων όσο και τις ομάδες του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike.
Με κινητήρα και πλαίσιο σχεδιασμένα για να είναι η ταχύτερη στην πίστα, η Ninja ZX-10R προσφέρει υψηλού επιπέδου επιδόσεις για οδήγηση σε πίστα. Για να εξασφαλιστεί η συνέχιση της νικηφόρου πορείας της στους αγώνες, οι μηχανικοί της Kawasaki πραγματοποίησαν μια σειρά από αλλαγές που θα ωφελήσουν τόσο τις μηχανές αγώνων όσο και τις ομάδες του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα «φόρμας που εξυπηρετεί τη λειτουργία», το στυλιστικό πακέτο της Ninja ZX-10R σχεδιάστηκε με γνώμονα τις αεροδυναμικές επιδόσεις. Η ελκυστική, αγωνιστική εμφάνιση προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη οπισθέλκουσα, αυξημένη καθοδική δύναμη (χάρη στην αεροδυναμικά διαμορφωμένη μάσκα με ενσωματωμένα πτερύγια) και καλύτερη προστασία από τον άνεμο.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα «φόρμας που εξυπηρετεί τη λειτουργία», το στυλιστικό πακέτο της Ninja ZX-10R σχεδιάστηκε με γνώμονα τις αεροδυναμικές επιδόσεις. Η ελκυστική, αγωνιστική εμφάνιση προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη οπισθέλκουσα, αυξημένη καθοδική δύναμη (χάρη στην αεροδυναμικά διαμορφωμένη μάσκα με ενσωματωμένα πτερύγια) και καλύτερη προστασία από τον άνεμο.
Powered by Kawasaki’s proprietary dynamic modelling program and enhanced with input from a Bosch IMU, the Ninja ZX-10R’s cutting-edge electronics contribute to the riding excitement of piloting a high-performance SuperSport machine. New features like integrated Riding Modes, Electronic Cruise Control and TFT instrumentation with smartphone connectivity add to street-riding enjoyment.
Powered by Kawasaki’s proprietary dynamic modelling program and enhanced with input from a Bosch IMU, the Ninja ZX-10R’s cutting-edge electronics contribute to the riding excitement of piloting a high-performance SuperSport machine. New features like integrated Riding Modes, Electronic Cruise Control and TFT instrumentation with smartphone connectivity add to street-riding enjoyment.
Τεχνολογίες για απολαυστική οδήγηση δρόμου. Δυνατότητες όπως το Ηλεκτρονικό Cruise Control, η πλήρως έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με συνδεσιμότητα με smartphone ενισχύουν τη συνολική εμπειρία.
Τεχνολογίες για απολαυστική οδήγηση δρόμου. Δυνατότητες όπως το Ηλεκτρονικό Cruise Control, η πλήρως έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με συνδεσιμότητα με smartphone ενισχύουν τη συνολική εμπειρία.
Συμπληρώνοντας την αναγνωρισμένη σταθερότητα του μοντέλου 2019, οι τροποποιήσεις της γεωμετρίας του σασί συμβάλλουν σε αυξημένες επιδόσεις στις στροφές και ελαφρύ χειρισμό.
Συμπληρώνοντας την αναγνωρισμένη σταθερότητα του μοντέλου 2019, οι τροποποιήσεις της γεωμετρίας του σασί συμβάλλουν σε αυξημένες επιδόσεις στις στροφές και ελαφρύ χειρισμό.
Η τροποποιημένη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ συμβάλλει σε μια πιο επιθετική και προσανατολισμένη στην πίστα θέση οδήγησης, ενώ η νέα σχεδίαση σέλας βοηθά τον αναβάτη, καλυμμένο πίσω από τον ανεμοθώρακα, να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση στην ευθεία.
Η τροποποιημένη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ συμβάλλει σε μια πιο επιθετική και προσανατολισμένη στην πίστα θέση οδήγησης, ενώ η νέα σχεδίαση σέλας βοηθά τον αναβάτη, καλυμμένο πίσω από τον ανεμοθώρακα, να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση στην ευθεία.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Οι πλήρως ενοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που συνδέουν το σύστημα S-KTRC και τη Λειτουργία ισχύος επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αποτελεσματικά τον έλεγχο πρόσφυσης και την απόδοση ισχύος σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον ισχυρό κινητήρα της Ninja ZX-10R προσφέρουν πιο καθαρές εκπομπές ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται οι επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου.
Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον ισχυρό κινητήρα της Ninja ZX-10R προσφέρουν πιο καθαρές εκπομπές ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται οι επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τη μηχανή αγώνων πρωταθλήματος WSB της Kawasaki, το νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού διαθέτει ανεξάρτητο κύκλωμα. Μια σχεδίαση που συναντάται συχνά στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τη μηχανή αγώνων πρωταθλήματος WSB της Kawasaki, το νέο αερόψυκτο ψυγείο λαδιού διαθέτει ανεξάρτητο κύκλωμα. Μια σχεδίαση που συναντάται συχνά στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Η αεροδυναμική, εμπνευσμένη από τους αγώνες, μπροστινή μάσκα, που τονίζεται από συμπαγείς προβολείς LED, η νέα εισαγωγή Ram Air και ένας πιο ψηλός ανεμοθώρακας συνθέτουν το «πρόσωπο» του στυλ Ninja νέας γενιάς της Ninja ZX-10R.
Η αεροδυναμική, εμπνευσμένη από τους αγώνες, μπροστινή μάσκα, που τονίζεται από συμπαγείς προβολείς LED, η νέα εισαγωγή Ram Air και ένας πιο ψηλός ανεμοθώρακας συνθέτουν το «πρόσωπο» του στυλ Ninja νέας γενιάς της Ninja ZX-10R.
Τα ενσωματωμένα στο πάνω φέρινγκ πτερύγια δημιουργούν καθοδική δύναμη που βοηθά στο κράτημα του μπροστινού τροχού πάνω στο έδαφος κατά την ισχυρή επιτάχυνση.
Τα ενσωματωμένα στο πάνω φέρινγκ πτερύγια δημιουργούν καθοδική δύναμη που βοηθά στο κράτημα του μπροστινού τροχού πάνω στο έδαφος κατά την ισχυρή επιτάχυνση.
Οι περισσότερο προσανατολισμένες στην πίστα ρυθμίσεις για το πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και το πίσω αμορτισέρ BFRC lite (Balance Free Rear Cushion), δύο χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSB, διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους μπροστά-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Οι περισσότερο προσανατολισμένες στην πίστα ρυθμίσεις για το πιρούνι BFF (Balance Free Front Fork) και το πίσω αμορτισέρ BFRC lite (Balance Free Rear Cushion), δύο χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα WSB, διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους μπροστά-πίσω και συμβάλλουν στον ελαφρύ χειρισμό.
Το σύστημα φρένων με διπλές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών, μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά κατασκευασμένη αντλία φρένων ακτινικού τύπου και σωληνάκια* με προστασία πλέγματος χάλυβα αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει απόδοση πέδησης ανώτερου επιπέδου. *Σωληνάκια με προστασία πλέγματος χάλυβα μόνο στη Ninja ZX-10RR
Το σύστημα φρένων με διπλές δαγκάνες μονομπλόκ Brembo M50 υψηλών προδιαγραφών, μεγάλους δίσκους Ø 330 mm, ειδικά κατασκευασμένη αντλία φρένων ακτινικού τύπου και σωληνάκια* με προστασία πλέγματος χάλυβα αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει απόδοση πέδησης ανώτερου επιπέδου. *Σωληνάκια με προστασία πλέγματος χάλυβα μόνο στη Ninja ZX-10RR
Τα εξαιρετικά προηγμένα συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης που διαθέτει η Ninja ZX-10R διευκολύνουν τον έλεγχο από τον αναβάτη και επιτρέπουν στον αναβάτη να ζήσει την εμπειρία οδήγησης ενός πανίσχυρου superbike στο όριο σε πίστα.
Τα εξαιρετικά προηγμένα συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης που διαθέτει η Ninja ZX-10R διευκολύνουν τον έλεγχο από τον αναβάτη και επιτρέπουν στον αναβάτη να ζήσει την εμπειρία οδήγησης ενός πανίσχυρου superbike στο όριο σε πίστα.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τέσσερις κύλινδροι σε σειρά |
---|---|
Compression ratio | 13.0:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 16 βαλβίδες |
Bore x stroke | 76.0 x 55.0 χιλ. |
Displacement | 998 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου με διπλό ψεκασμό: 47 χιλ. x 4 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ με ψυγείο λαδιού |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 149.3 kW {203 PS} / 13,200 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum power with RAM Air | 156.8 kW {213 PS} / 13,200 σ.α.λ. |
Maximum torque | 114.9 N•m {11.7 kgf•m} / 11,400 σ.α.λ. |
CO2 emission | 140 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 6.0 λ./100 χλμ. |
CO2 emission 85 kW kit | 151 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption 85 kW kit | 5.9 λ./100 χλμ. |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift, κασέτα |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 1.681 (79/47) |
Gear ratios 1st | 2.600 (39/15) |
Gear ratios 2nd | 2.158 (41/19) |
Gear ratios 3rd | 1.882 (32/17) |
Gear ratios 4th | 1.650 (33/20) |
Gear ratios 5th | 1.476 (31/21) |
Gear ratios 6th | 1.304 (30/23) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 2.412 (41/17) |
Frame type | Δύο δοκών, χυτό αλουμίνιο |
---|---|
Trail | 105 χιλ. |
Wheel travel front | 120 χιλ. |
Wheel travel rear | 115 χιλ. |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
L x W x H | 2,085 x 750 x 1,185 χιλ. |
Steering angle L R | 27° / 27° |
Wheel base | 1,450 χιλ. |
Ground clearance | 135 χιλ. |
Fuel capacity | 17.0 λίτρα |
Seat height | 835 χιλ. |
Curb mass | 207 κιλά |
Front brake type | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι Brembo |
---|---|
Front brake diameter | Ø 330 χιλ. |
Front brake caliper type | Brembo ακτινικής τοποθέτησης, μονομπλόκ M50, με 4 έμβολα αντικριστά |
Rear brake type | Μονός δίσκος |
Rear brake diameter | Ø 220 χιλ. |
Rear brake caliper type | Μονό έμβολο |
Front suspension type | Ανεστραμμένο πιρούνι Balance Free με εξωτερικό θάλαμο συμπίεσης, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και ελατήρια top-out |
Front suspension diameter | Ø 43 χιλ. |
Rear suspension type | Οριζόντια Back-link, αμορτισέρ αερίου BFRC lite με ξεχωριστό δοχείο piggyback, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και ελατήριο top-out |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Μπρελόκ σε σχήμα λάστιχου με αφαιρούμενη μάρκα
Προσδώστε πιο σπορ εμφάνιση και ήχο στη μοτοσυκλέτα σας Kawasaki με αυτό το σύστημα Akrapovič slip-on. Διαθέτει έγκριση τύπου EC/ECE και είναι πλήρως νόμιμη για χρήση στο δρόμο. Αυτό το ελαφρύ σύστημα προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και μοιάζει με την εξάτμιση της Ninja ZX-10RR στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike (WSBK).
Πλήρες σύστημα εξάτμισης Evolution με χταπόδι τιτανίου και εξάγωνο τελικό εξάτμισης ανθρακονήματος. Αυτό το σύστημα παρέχει σημαντική αύξηση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής, σε ολόκληρο το εύρος στροφών κινητήρα, σε συνδυασμό με σημαντική μείωση του βάρους.
Περιλαμβάνει βάση στήριξης ανθρακονήματος για την αντικατάσταση της εργοστασιακής βάσης στήριξης μαρσπιέ αλουμινίου.
Πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο σε συνδυασμό με επαναρύθμιση του συστήματος ψεκασμού καυσίμου έτσι ώστε να μην προκληθεί ζημιά στον κινητήρα και να επιτευχθεί η μέγιστη απόδοση.
(Δεν επιτρέπεται η χρήση στο δρόμο)
Διατηρεί τα χέρια σας ζεστά στο δρόμο με ένα σύστημα θέρμανσης γκριπ που είναι εργονομικά σχεδιασμένο ώστε να ελαχιστοποιεί τον πρόσθετο όγκο στο γκριπ.
Τα σετ σλάιντερ πλαισίου είναι μαύρα μορφοποιημένα σλάιντερ από νάιλον σε μεταλλικές βάσεις τοποθέτησης και διαθέτουν το λογότυπο Kawasaki.
Σετ θερμαντικές κουβέρτες ελαστικών παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούνται από την ομάδα superbike KRT. Θερμαντικές κουβέρτες ελαστικών με τεχνολογία θέρμανσης ανθρακονήματος. Αυτό προσφέρει γρήγορη θέρμανση του ελαστικού και της ζάντας χωρίς τοπική υπερθέρμανση και σταθερή θερμοκρασία. Οι πλαϊνές πλευρές της θερμαντικής κουβέρτας ελαστικού φτάνουν πολύ πάνω από το χείλος της ζάντας, ώστε να διατηρείται η θερμότητα στο εσωτερικό. Με αυτόν τον τρόπο σταθεροποιείται η πίεση του ελαστικού. Ένας θερμοστάτης υψηλής ακρίβειας εξασφαλίζει θερμοκρασία-στόχο 80-85 °C.
Σε θερμοκρασία περιβάλλοντος 20 °C, χρειάζονται περίπου 35 λεπτά για να επιτευχθεί θερμοκρασία ελαστικού 80-85 °C και θερμοκρασία ζάντας περίπου 40 °C.
Οι θερμαντικές κουβέρτες ελαστικών είναι εξοπλισμένες με μια κόκκινη ενδεικτική λυχνία LED που υποδεικνύει την ενεργή κατάσταση λειτουργίας θέρμανσης. Πλευρικά τοιχώματα από υψηλής ποιότητας ανθεκτικό στη θερμότητα NOMEX για βέλτιστη αξιοπιστία. Ένα κεντρικό velcro και λάστιχα ενσωματωμένα στο πλάι επιτρέπουν την εύκολη και γρήγορη συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση.
Η σύνδεση γίνεται με καλώδιο ρεύματος 1,8 m, με βύσμα Euro.
Κατάλληλες για μπροστινά ελαστικά 120-17" και πίσω ελαστικά 195-200-17".
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Μπροστινό σταντ για μοντέλα με δαγκάνες μπροστινού φρένου ακτινικής τοποθέτησης.
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celcius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Fits:
Ανθεκτικό πολυστρωματικό ύφασμα με στεγανές ραφές. Κυψελωτή δομή με αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο τακτοποίησης πολλαπλών χρήσεων.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
Ταιριάζει σε:
Το κιτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SP Connect, περιλαμβάνει μια βάση στερέωσης, μια αντικραδασμική μονάδα και έναν σφιγκτήρα τηλεφώνου γενικού τύπου. Είναι κατάλληλο για τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα. Απλώς τραβήξτε έξω τη στεφάνη, βιδώστε τη σφιχτά και έπειτα σπρώξτε τη στεφάνη πάλι μέσα για να ασφαλίσει το κινητό στη θέση του. Παραμένοντας πλήρως λειτουργικό, το τηλέφωνό σας μπορεί να στερεώνεται ή να αφαιρείται από τη βάση στήριξης μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.
Ένα απαραίτητο εργαλείο για τους λάτρεις της μοτοσικλέτας και τους επίδοξους μηχανικούς. Σχεδιασμένο για να παρέχει σταθερότητα και ευκολία, αυτό το σταντ ανύψωσης επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στους τροχούς, την ανάρτηση και άλλα εξαρτήματα.
Αυτό το premium πίσω σταντ ανύψωσης μοτοσυκλέτας μπορεί να αποσυναρμολογηθεί, για πολύ ευκολότερη μεταφορά. Αυτό το συμπαγές σταντ μοτοσυκλέτας διατίθεται σε θήκη μεταφοράς με ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς. Το σταντ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κορυφαίας ποιότητας και διαθέτει φινίρισμα σε πράσινο και μαύρο. Το λογότυπο Kawasaki είναι κομμένο με λέιζερ σε ατσάλι.
Τα πιρούνια είναι προαιρετικά ανάλογα με τις προτιμήσεις σας