Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Όταν οι δρόμοι καλούν, απαντήστε με το ολοκαίνουργιο Eliminator 500. Αυτή η μοτοσυκλέτα σπάει τις συμβάσεις με τον κομψό και χαμηλό σχεδιασμό, την χαμηλή και άνετη σέλα καιτο ελαφρύ και εύκολο χειρισμό για το πιο προσιτό cruiser από την Kawasaki μέχρι σήμερα. Μην το σκέφτεστε υπερβολικά—ο διαχρονικός σχεδιασμός έχει συνδυαστεί με τη σύγχρονη τεχνολογία, ώστε να μπορείτε απλά να οδηγείτε.
Χρώμα
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Με μια φυσική θέση οδήγησης που μπορεί να ικανοποιήσει μεγάλη γκάμα αναβατών, η Eliminator εμπνέει σιγουριά από την πρώτη στιγμή. Το ελαφρύ βάρος και η καλή κατανομή βάρους της διευκολύνουν τον αναβάτη όταν θέλει να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ και συμβάλλουν στην ευκινησία με χαμηλές ταχύτητες. Ο ιδιαίτερα προσιτός και ξέγνοιαστος χαρακτήρας της κάνει την Eliminator ιδανικό συνοδοιπόρο στις καθημερινές μετακινήσεις.
Με μια φυσική θέση οδήγησης που μπορεί να ικανοποιήσει μεγάλη γκάμα αναβατών, η Eliminator εμπνέει σιγουριά από την πρώτη στιγμή. Το ελαφρύ βάρος και η καλή κατανομή βάρους της διευκολύνουν τον αναβάτη όταν θέλει να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ και συμβάλλουν στην ευκινησία με χαμηλές ταχύτητες. Ο ιδιαίτερα προσιτός και ξέγνοιαστος χαρακτήρας της κάνει την Eliminator ιδανικό συνοδοιπόρο στις καθημερινές μετακινήσεις.
Συμπληρώνοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα που θα ικανοποιήσει πλήρως τους αναβάτες που επιθυμούν να απολαύσουν την ευχαρίστηση που προσφέρει μια μοτοσυκλέτα Kawasaki, η Eliminator διαθέτει ενεργητική απόδοση χάρη στον κινητήρα της που προέρχεται από τη Ninja και το ελαφρύ πλαίσιο χωροδικτυώματος.
Συμπληρώνοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα που θα ικανοποιήσει πλήρως τους αναβάτες που επιθυμούν να απολαύσουν την ευχαρίστηση που προσφέρει μια μοτοσυκλέτα Kawasaki, η Eliminator διαθέτει ενεργητική απόδοση χάρη στον κινητήρα της που προέρχεται από τη Ninja και το ελαφρύ πλαίσιο χωροδικτυώματος.
Η σύγχρονη επανερμηνεία της αρχικής Eliminator με το μακρύ και χαμηλό στυλ συμπληρώνεται από μια ευελιξία που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής. Οι οριζόντιες γραμμές που τραβούν το βλέμμα από μπροστά μέχρι πίσω, η χαμηλή σέλα και το χαμηλό, επίπεδο τιμόνι αναδεικνύουν το δυναμικό ενεργητικής οδήγησης της νέας Eliminator και την ανάλαφρη ευκινησία, σαν να γλιστρά ελαφρώς πάνω από το έδαφος.
Η σύγχρονη επανερμηνεία της αρχικής Eliminator με το μακρύ και χαμηλό στυλ συμπληρώνεται από μια ευελιξία που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής. Οι οριζόντιες γραμμές που τραβούν το βλέμμα από μπροστά μέχρι πίσω, η χαμηλή σέλα και το χαμηλό, επίπεδο τιμόνι αναδεικνύουν το δυναμικό ενεργητικής οδήγησης της νέας Eliminator και την ανάλαφρη ευκινησία, σαν να γλιστρά ελαφρώς πάνω από το έδαφος.
Με ύψος σέλας στα 735 mm, η Eliminator είναι η χαμηλότερη στην κατηγορία μοντέλων δρόμου 250-500 κ.εκ. της Kawasaki, εξασφαλίζοντας τη σιγουριά που προσφέρει η εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Η ψηλή και η χαμηλή σέλα που διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός επιτρέπουν σε μεγαλύτερη γκάμα αναβατών να απολαμβάνουν την Eliminator με σιγουριά και άνεση.
Με ύψος σέλας στα 735 mm, η Eliminator είναι η χαμηλότερη στην κατηγορία μοντέλων δρόμου 250-500 κ.εκ. της Kawasaki, εξασφαλίζοντας τη σιγουριά που προσφέρει η εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Η ψηλή και η χαμηλή σέλα που διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός επιτρέπουν σε μεγαλύτερη γκάμα αναβατών να απολαμβάνουν την Eliminator με σιγουριά και άνεση.
Χάρη στην άφθονη ισχύ, την άνετη σέλα συνεπιβάτη και το εργονομικό αξεσουάρ μπάρας χειρολαβής, μπορείτε να απολαμβάνεται καλύτερα την εμπειρία
Χάρη στην άφθονη ισχύ, την άνετη σέλα συνεπιβάτη και το εργονομικό αξεσουάρ μπάρας χειρολαβής, μπορείτε να απολαμβάνεται καλύτερα την εμπειρία
Αν και το πίσω φως LED παραπέμπει στο στυλ της αρχικής Eliminator, η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι πρωτότυπη. Το λεπτό πίσω μέρος, με την έντονα κεκλιμένη κάτω γραμμή του, ενισχύει την εικόνα ενεργητικής απόδοσης.
Αν και το πίσω φως LED παραπέμπει στο στυλ της αρχικής Eliminator, η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι πρωτότυπη. Το λεπτό πίσω μέρος, με την έντονα κεκλιμένη κάτω γραμμή του, ενισχύει την εικόνα ενεργητικής απόδοσης.
Παρά την επιμήκη και χαμηλή σχεδίαση της Eliminator και την επιβλητική επένδυση πλαισίου, οι προσπάθειες περιορισμού του βάρους είχαν ως αποτέλεσμα ένα ελαφρύ πλαίσιο. Η αβίαστη ευκινησία της ενισχύει την αίσθηση σιγουριάς του αναβάτη και τον απαλλάσσει από το στρες οδήγησης.
Παρά την επιμήκη και χαμηλή σχεδίαση της Eliminator και την επιβλητική επένδυση πλαισίου, οι προσπάθειες περιορισμού του βάρους είχαν ως αποτέλεσμα ένα ελαφρύ πλαίσιο. Η αβίαστη ευκινησία της ενισχύει την αίσθηση σιγουριάς του αναβάτη και τον απαλλάσσει από το στρες οδήγησης.
Εμπνευσμένο από το πλαίσιο χωροδικτυώματος υψηλής απόδοσης της Ninja 400, η ατσάλινη κατασκευή υψηλής ακαμψίας επιτυγχάνει το χαμηλό ύψος σέλας της Eliminator ενώ διατηρεί το δυναμικό ενεργητικής απόδοσης του πιο σπορ μοντέλου.
Εμπνευσμένο από το πλαίσιο χωροδικτυώματος υψηλής απόδοσης της Ninja 400, η ατσάλινη κατασκευή υψηλής ακαμψίας επιτυγχάνει το χαμηλό ύψος σέλας της Eliminator ενώ διατηρεί το δυναμικό ενεργητικής απόδοσης του πιο σπορ μοντέλου.
Ο 2-κύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης της Eliminator προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, βελτιώνοντας σημαντικά τον έλεγχο και την ευκινησία με χαμηλή ταχύτητα και συμβάλλοντας σε μια ξέγνοιαστη καθημερινή οδήγηση. Στις υψηλές ταχύτητες, η μεγάλη ισχύς του και η γραμμική απόκριση καθιστούν ολοφάνερη την καταγωγή Ninja.
Ο 2-κύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης της Eliminator προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, βελτιώνοντας σημαντικά τον έλεγχο και την ευκινησία με χαμηλή ταχύτητα και συμβάλλοντας σε μια ξέγνοιαστη καθημερινή οδήγηση. Στις υψηλές ταχύτητες, η μεγάλη ισχύς του και η γραμμική απόκριση καθιστούν ολοφάνερη την καταγωγή Ninja.
Η φυσική θέση οδήγησης με λαβές τιμονιού στο ύψος όπου εκτείνονται φυσικά τα χέρια σας και μπαρσπιέ τοποθετημένα έτσι ώστε να μην αισθάνεστε τα πόδια σας περιορισμένα προσφέρει στον αναβάτη σιγουριά και εξασφαλίζει ξέγνοιαστες καθημερινές μετακινήσεις.
Η φυσική θέση οδήγησης με λαβές τιμονιού στο ύψος όπου εκτείνονται φυσικά τα χέρια σας και μπαρσπιέ τοποθετημένα έτσι ώστε να μην αισθάνεστε τα πόδια σας περιορισμένα προσφέρει στον αναβάτη σιγουριά και εξασφαλίζει ξέγνοιαστες καθημερινές μετακινήσεις.
Σε συνδυασμό με το μακρύ και χαμηλό στυλ, η γεωμετρία του πλαισίου επιλέχθηκε προσεκτικά έτσι ώστε να επιτευχθεί ελαφρύς, φυσικός χειρισμός. Ο εύχρηστος χαρακτήρας της Eliminator ενισχύει τη σιγουριά του αναβάτη και προσφέρει ξέγνοιαστη οδήγηση.
Σε συνδυασμό με το μακρύ και χαμηλό στυλ, η γεωμετρία του πλαισίου επιλέχθηκε προσεκτικά έτσι ώστε να επιτευχθεί ελαφρύς, φυσικός χειρισμός. Ο εύχρηστος χαρακτήρας της Eliminator ενισχύει τη σιγουριά του αναβάτη και προσφέρει ξέγνοιαστη οδήγηση.
Η συμπαγής, στρογγυλή, εξολοκλήρου ψηφιακή οθόνη οργάνων LCD προσφέρει μια μοντέρνα πινελιά που συμπληρώνει το αυθεντικό στυλ της Eliminator. Η εξαιρετικά ευανάγνωστη διάταξη περιλαμβάνει ένα στροφόμετρο με μπάρες και δείκτη επιλεγμένης σχέσης, ορατές υπενθυμίσεις του δυναμικού ενεργητικής οδήγησης της Eliminator. Η συνδεσιμότητα με smartphone επιτρέπει στον αναβάτη να έχει πρόσβαση στις λειτουργίες οργάνων για μια βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η συμπαγής, στρογγυλή, εξολοκλήρου ψηφιακή οθόνη οργάνων LCD προσφέρει μια μοντέρνα πινελιά που συμπληρώνει το αυθεντικό στυλ της Eliminator. Η εξαιρετικά ευανάγνωστη διάταξη περιλαμβάνει ένα στροφόμετρο με μπάρες και δείκτη επιλεγμένης σχέσης, ορατές υπενθυμίσεις του δυναμικού ενεργητικής οδήγησης της Eliminator. Η συνδεσιμότητα με smartphone επιτρέπει στον αναβάτη να έχει πρόσβαση στις λειτουργίες οργάνων για μια βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Συνδυάζοντας μακρύ μεταξόνιο με μπροστινό τροχό 18 ιντσών και πίσω τροχό 16 ιντσών επιτυγχάνεται η χαμηλή θέση κεφαλής και το μακρύ και χαμηλό στυλ.
Συνδυάζοντας μακρύ μεταξόνιο με μπροστινό τροχό 18 ιντσών και πίσω τροχό 16 ιντσών επιτυγχάνεται η χαμηλή θέση κεφαλής και το μακρύ και χαμηλό στυλ.
Η επιμήκης και χαμηλή σχεδίαση με κομψές αναλογίες δημιουργείται από το κάθετα λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου και τις οριζόντιες γραμμές που εκτείνονται από την κολόνα τιμονιού μέχρι το πίσω μέρος. Η συνολική σχεδίαση της εντυπωσιακής, μεσαίας κατηγορίας, μοτοσυκλέτας αναδεικνύει την ισορροπία μεταξύ ενεργητικής απόδοσης και αυτοελέγχου.
Η επιμήκης και χαμηλή σχεδίαση με κομψές αναλογίες δημιουργείται από το κάθετα λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου και τις οριζόντιες γραμμές που εκτείνονται από την κολόνα τιμονιού μέχρι το πίσω μέρος. Η συνολική σχεδίαση της εντυπωσιακής, μεσαίας κατηγορίας, μοτοσυκλέτας αναδεικνύει την ισορροπία μεταξύ ενεργητικής απόδοσης και αυτοελέγχου.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Η ευκολία στη χρήση είναι η λέξη-κλειδί, αφού το συμπαγές πλαίσιο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ο ελεγχόμενος χειρισμός χάρη στο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το ελαφρύ βάρος, την ευκινησία και την κατανομή του βάρους παρέχει εξαιρετική αίσθηση και εμπνέει σιγουριά για μεγάλη γκάμα αναβατών. Ο εύκολος χειρισμός διευκολύνει επίσης τους ελιγμούς κατά τη στάθμευση.
Με μια φυσική θέση οδήγησης που μπορεί να ικανοποιήσει μεγάλη γκάμα αναβατών, η Eliminator εμπνέει σιγουριά από την πρώτη στιγμή. Το ελαφρύ βάρος και η καλή κατανομή βάρους της διευκολύνουν τον αναβάτη όταν θέλει να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ και συμβάλλουν στην ευκινησία με χαμηλές ταχύτητες. Ο ιδιαίτερα προσιτός και ξέγνοιαστος χαρακτήρας της κάνει την Eliminator ιδανικό συνοδοιπόρο στις καθημερινές μετακινήσεις.
Με μια φυσική θέση οδήγησης που μπορεί να ικανοποιήσει μεγάλη γκάμα αναβατών, η Eliminator εμπνέει σιγουριά από την πρώτη στιγμή. Το ελαφρύ βάρος και η καλή κατανομή βάρους της διευκολύνουν τον αναβάτη όταν θέλει να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα από το πλαϊνό σταντ και συμβάλλουν στην ευκινησία με χαμηλές ταχύτητες. Ο ιδιαίτερα προσιτός και ξέγνοιαστος χαρακτήρας της κάνει την Eliminator ιδανικό συνοδοιπόρο στις καθημερινές μετακινήσεις.
Συμπληρώνοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα που θα ικανοποιήσει πλήρως τους αναβάτες που επιθυμούν να απολαύσουν την ευχαρίστηση που προσφέρει μια μοτοσυκλέτα Kawasaki, η Eliminator διαθέτει ενεργητική απόδοση χάρη στον κινητήρα της που προέρχεται από τη Ninja και το ελαφρύ πλαίσιο χωροδικτυώματος.
Συμπληρώνοντας τον φιλικό προς τον αναβάτη χαρακτήρα που θα ικανοποιήσει πλήρως τους αναβάτες που επιθυμούν να απολαύσουν την ευχαρίστηση που προσφέρει μια μοτοσυκλέτα Kawasaki, η Eliminator διαθέτει ενεργητική απόδοση χάρη στον κινητήρα της που προέρχεται από τη Ninja και το ελαφρύ πλαίσιο χωροδικτυώματος.
Η σύγχρονη επανερμηνεία της αρχικής Eliminator με το μακρύ και χαμηλό στυλ συμπληρώνεται από μια ευελιξία που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής. Οι οριζόντιες γραμμές που τραβούν το βλέμμα από μπροστά μέχρι πίσω, η χαμηλή σέλα και το χαμηλό, επίπεδο τιμόνι αναδεικνύουν το δυναμικό ενεργητικής οδήγησης της νέας Eliminator και την ανάλαφρη ευκινησία, σαν να γλιστρά ελαφρώς πάνω από το έδαφος.
Η σύγχρονη επανερμηνεία της αρχικής Eliminator με το μακρύ και χαμηλό στυλ συμπληρώνεται από μια ευελιξία που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής. Οι οριζόντιες γραμμές που τραβούν το βλέμμα από μπροστά μέχρι πίσω, η χαμηλή σέλα και το χαμηλό, επίπεδο τιμόνι αναδεικνύουν το δυναμικό ενεργητικής οδήγησης της νέας Eliminator και την ανάλαφρη ευκινησία, σαν να γλιστρά ελαφρώς πάνω από το έδαφος.
Με ύψος σέλας στα 735 mm, η Eliminator είναι η χαμηλότερη στην κατηγορία μοντέλων δρόμου 250-500 κ.εκ. της Kawasaki, εξασφαλίζοντας τη σιγουριά που προσφέρει η εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Η ψηλή και η χαμηλή σέλα που διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός επιτρέπουν σε μεγαλύτερη γκάμα αναβατών να απολαμβάνουν την Eliminator με σιγουριά και άνεση.
Με ύψος σέλας στα 735 mm, η Eliminator είναι η χαμηλότερη στην κατηγορία μοντέλων δρόμου 250-500 κ.εκ. της Kawasaki, εξασφαλίζοντας τη σιγουριά που προσφέρει η εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Η ψηλή και η χαμηλή σέλα που διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός επιτρέπουν σε μεγαλύτερη γκάμα αναβατών να απολαμβάνουν την Eliminator με σιγουριά και άνεση.
Χάρη στην άφθονη ισχύ, την άνετη σέλα συνεπιβάτη και το εργονομικό αξεσουάρ μπάρας χειρολαβής, μπορείτε να απολαμβάνεται καλύτερα την εμπειρία
Χάρη στην άφθονη ισχύ, την άνετη σέλα συνεπιβάτη και το εργονομικό αξεσουάρ μπάρας χειρολαβής, μπορείτε να απολαμβάνεται καλύτερα την εμπειρία
Αν και το πίσω φως LED παραπέμπει στο στυλ της αρχικής Eliminator, η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι πρωτότυπη. Το λεπτό πίσω μέρος, με την έντονα κεκλιμένη κάτω γραμμή του, ενισχύει την εικόνα ενεργητικής απόδοσης.
Αν και το πίσω φως LED παραπέμπει στο στυλ της αρχικής Eliminator, η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι πρωτότυπη. Το λεπτό πίσω μέρος, με την έντονα κεκλιμένη κάτω γραμμή του, ενισχύει την εικόνα ενεργητικής απόδοσης.
Παρά την επιμήκη και χαμηλή σχεδίαση της Eliminator και την επιβλητική επένδυση πλαισίου, οι προσπάθειες περιορισμού του βάρους είχαν ως αποτέλεσμα ένα ελαφρύ πλαίσιο. Η αβίαστη ευκινησία της ενισχύει την αίσθηση σιγουριάς του αναβάτη και τον απαλλάσσει από το στρες οδήγησης.
Παρά την επιμήκη και χαμηλή σχεδίαση της Eliminator και την επιβλητική επένδυση πλαισίου, οι προσπάθειες περιορισμού του βάρους είχαν ως αποτέλεσμα ένα ελαφρύ πλαίσιο. Η αβίαστη ευκινησία της ενισχύει την αίσθηση σιγουριάς του αναβάτη και τον απαλλάσσει από το στρες οδήγησης.
Εμπνευσμένο από το πλαίσιο χωροδικτυώματος υψηλής απόδοσης της Ninja 400, η ατσάλινη κατασκευή υψηλής ακαμψίας επιτυγχάνει το χαμηλό ύψος σέλας της Eliminator ενώ διατηρεί το δυναμικό ενεργητικής απόδοσης του πιο σπορ μοντέλου.
Εμπνευσμένο από το πλαίσιο χωροδικτυώματος υψηλής απόδοσης της Ninja 400, η ατσάλινη κατασκευή υψηλής ακαμψίας επιτυγχάνει το χαμηλό ύψος σέλας της Eliminator ενώ διατηρεί το δυναμικό ενεργητικής απόδοσης του πιο σπορ μοντέλου.
Ο 2-κύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης της Eliminator προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, βελτιώνοντας σημαντικά τον έλεγχο και την ευκινησία με χαμηλή ταχύτητα και συμβάλλοντας σε μια ξέγνοιαστη καθημερινή οδήγηση. Στις υψηλές ταχύτητες, η μεγάλη ισχύς του και η γραμμική απόκριση καθιστούν ολοφάνερη την καταγωγή Ninja.
Ο 2-κύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης της Eliminator προσφέρει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, βελτιώνοντας σημαντικά τον έλεγχο και την ευκινησία με χαμηλή ταχύτητα και συμβάλλοντας σε μια ξέγνοιαστη καθημερινή οδήγηση. Στις υψηλές ταχύτητες, η μεγάλη ισχύς του και η γραμμική απόκριση καθιστούν ολοφάνερη την καταγωγή Ninja.
Η φυσική θέση οδήγησης με λαβές τιμονιού στο ύψος όπου εκτείνονται φυσικά τα χέρια σας και μπαρσπιέ τοποθετημένα έτσι ώστε να μην αισθάνεστε τα πόδια σας περιορισμένα προσφέρει στον αναβάτη σιγουριά και εξασφαλίζει ξέγνοιαστες καθημερινές μετακινήσεις.
Η φυσική θέση οδήγησης με λαβές τιμονιού στο ύψος όπου εκτείνονται φυσικά τα χέρια σας και μπαρσπιέ τοποθετημένα έτσι ώστε να μην αισθάνεστε τα πόδια σας περιορισμένα προσφέρει στον αναβάτη σιγουριά και εξασφαλίζει ξέγνοιαστες καθημερινές μετακινήσεις.
Σε συνδυασμό με το μακρύ και χαμηλό στυλ, η γεωμετρία του πλαισίου επιλέχθηκε προσεκτικά έτσι ώστε να επιτευχθεί ελαφρύς, φυσικός χειρισμός. Ο εύχρηστος χαρακτήρας της Eliminator ενισχύει τη σιγουριά του αναβάτη και προσφέρει ξέγνοιαστη οδήγηση.
Σε συνδυασμό με το μακρύ και χαμηλό στυλ, η γεωμετρία του πλαισίου επιλέχθηκε προσεκτικά έτσι ώστε να επιτευχθεί ελαφρύς, φυσικός χειρισμός. Ο εύχρηστος χαρακτήρας της Eliminator ενισχύει τη σιγουριά του αναβάτη και προσφέρει ξέγνοιαστη οδήγηση.
Η συμπαγής, στρογγυλή, εξολοκλήρου ψηφιακή οθόνη οργάνων LCD προσφέρει μια μοντέρνα πινελιά που συμπληρώνει το αυθεντικό στυλ της Eliminator. Η εξαιρετικά ευανάγνωστη διάταξη περιλαμβάνει ένα στροφόμετρο με μπάρες και δείκτη επιλεγμένης σχέσης, ορατές υπενθυμίσεις του δυναμικού ενεργητικής οδήγησης της Eliminator. Η συνδεσιμότητα με smartphone επιτρέπει στον αναβάτη να έχει πρόσβαση στις λειτουργίες οργάνων για μια βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Η συμπαγής, στρογγυλή, εξολοκλήρου ψηφιακή οθόνη οργάνων LCD προσφέρει μια μοντέρνα πινελιά που συμπληρώνει το αυθεντικό στυλ της Eliminator. Η εξαιρετικά ευανάγνωστη διάταξη περιλαμβάνει ένα στροφόμετρο με μπάρες και δείκτη επιλεγμένης σχέσης, ορατές υπενθυμίσεις του δυναμικού ενεργητικής οδήγησης της Eliminator. Η συνδεσιμότητα με smartphone επιτρέπει στον αναβάτη να έχει πρόσβαση στις λειτουργίες οργάνων για μια βελτιστοποιημένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού.
Συνδυάζοντας μακρύ μεταξόνιο με μπροστινό τροχό 18 ιντσών και πίσω τροχό 16 ιντσών επιτυγχάνεται η χαμηλή θέση κεφαλής και το μακρύ και χαμηλό στυλ.
Συνδυάζοντας μακρύ μεταξόνιο με μπροστινό τροχό 18 ιντσών και πίσω τροχό 16 ιντσών επιτυγχάνεται η χαμηλή θέση κεφαλής και το μακρύ και χαμηλό στυλ.
Η επιμήκης και χαμηλή σχεδίαση με κομψές αναλογίες δημιουργείται από το κάθετα λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου και τις οριζόντιες γραμμές που εκτείνονται από την κολόνα τιμονιού μέχρι το πίσω μέρος. Η συνολική σχεδίαση της εντυπωσιακής, μεσαίας κατηγορίας, μοτοσυκλέτας αναδεικνύει την ισορροπία μεταξύ ενεργητικής απόδοσης και αυτοελέγχου.
Η επιμήκης και χαμηλή σχεδίαση με κομψές αναλογίες δημιουργείται από το κάθετα λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου και τις οριζόντιες γραμμές που εκτείνονται από την κολόνα τιμονιού μέχρι το πίσω μέρος. Η συνολική σχεδίαση της εντυπωσιακής, μεσαίας κατηγορίας, μοτοσυκλέτας αναδεικνύει την ισορροπία μεταξύ ενεργητικής απόδοσης και αυτοελέγχου.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 11.3:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 70.0 x 58.6 χιλ. |
Διαδρομή | 451 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 32 χιλ. x 2 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 42.6 N•m {5.3 kgf•m} / 6,000 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 89 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 3.8 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.029 (69/34) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.929 (41/14) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 2.056 (37/18) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.619 (34/21) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.333 (32/24) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 1.154 (30/26) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 1.037 (28/27) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.071 (43/14) |
Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 121 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 120 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 90 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 130/70-18 M/C 63H |
Ελαστικό, πίσω | 150/80-16M/C 71H |
Μ x Π x Υ | 2,250 x 785 x 1,140 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,520 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 150 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 13.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 735 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 177 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 310 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 240 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Twin shocks |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Μαύρο πλαστικό προστατευτικό ρεζερβουάρ για μεγαλύτερη προστασία από τις γρατσουνιές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑArrow matt black slip-on exhaust with carbon heat shield and carbon endcap. This system is lighter compared to the stock exhaust system and gives a deep sporty sound. This exhaust system is homologated according to EU regulations (emissions and noise) and has ECE type-approval. (Euro 5+)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατασκευασμένη για να ταιριάζει απόλυτα και να συμπληρώνει την Eliminator 500, αυτή η σέλα ενισχύει την άνεση οδήγησης για τους πιο ψηλούς αναβάτες.
Η σχάρα αποσκευών από μαύρο ατσάλι τοποθετείται στο πίσω πλαίσιο.
Προστατεύουν τη μοτοσυκλέτα σας από την πρόκληση ζημιάς σε περίπτωση ανατροπής.
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.