Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η Kawasaki Z650RS συνδυάζει το στυλ ρετρό με τη μοντέρνα σπορ τεχνολογία. Ξεχωριστά στυλιστικά στοιχεία, όπως ο κλασικός στρογγυλός προβολέας LED, τα όργανα με βελόνα, η εξωτερική σχεδίαση και τα χρώματα με διακριτή επιρροή από τη δεκαετία του 70 και ένας δικύλινδρος κινητήρας δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σημείο αναφοράς στην κατηγορία νεο-ρετρό. Η Z650RS της Kawasaki προορίζεται να εντυπωσιάσει όλους τους αναβάτες με το ξεχωριστό πνεύμα του ΡΕΤΡΟΜΟΝΤΕΡΝΟΥ.
Χρώματα
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Διαθέτοντας τον ίδιο συναρπαστικό δικύλινδρο κινητήρα παράλληλης διάταξης 649 κ.εκ. και λεπτό και ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος όπως η αντίστοιχη γρήγορη και ευκίνητη Supernaked, η νέα Z650RS περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που μετατρέπουν τις καθημερινές μετακινήσεις σε διασκεδαστική και απολαυστική εμπειρία. Όπως αρμόζει σε ένα ρετρό σπορ μοντέλο, η συνολική σιλουέτα είναι λιγότερο γυρτή προς τα εμπρός με πιο όρθια θέση οδήγησης και ελαφρύ, φυσικό χειρισμό.
Διαθέτοντας τον ίδιο συναρπαστικό δικύλινδρο κινητήρα παράλληλης διάταξης 649 κ.εκ. και λεπτό και ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος όπως η αντίστοιχη γρήγορη και ευκίνητη Supernaked, η νέα Z650RS περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που μετατρέπουν τις καθημερινές μετακινήσεις σε διασκεδαστική και απολαυστική εμπειρία. Όπως αρμόζει σε ένα ρετρό σπορ μοντέλο, η συνολική σιλουέτα είναι λιγότερο γυρτή προς τα εμπρός με πιο όρθια θέση οδήγησης και ελαφρύ, φυσικό χειρισμό.
Όπως η ρετρό σπορ μοτοσυκλέτα Z900RS της Kawasaki, η Z650RS διαθέτει διαχρονικό στυλ. Ως μοντέλο μεσαίου κυβισμού, η ανάλαφρη και χαλαρή εμφάνισή της αντανακλά τον ευχάριστο χαρακτήρα της. Η γοητεία μιας μοτοσυκλέτας παραδοσιακού στυλ συμπληρώνεται από απλές και μοντέρνες σχεδιαστικές πινελιές που επιτρέπουν στην Z650RS να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στην καθημερινή σας ζωή.
Όπως η ρετρό σπορ μοτοσυκλέτα Z900RS της Kawasaki, η Z650RS διαθέτει διαχρονικό στυλ. Ως μοντέλο μεσαίου κυβισμού, η ανάλαφρη και χαλαρή εμφάνισή της αντανακλά τον ευχάριστο χαρακτήρα της. Η γοητεία μιας μοτοσυκλέτας παραδοσιακού στυλ συμπληρώνεται από απλές και μοντέρνες σχεδιαστικές πινελιές που επιτρέπουν στην Z650RS να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στην καθημερινή σας ζωή.
Η σχεδίαση του ρεζερβουάρ καυσίμου σε ρετρό στυλ χρησιμοποιεί άκρες που διαχωρίζουν το πάνω μέρος και τα πλαϊνά του ρεζερβουάρ για να τονίσει το συμπαγές μέγεθός του. Με όγκο 12 λίτρων, είναι στενό ανάμεσα στα γόνατα, συμβάλλοντας σε ένα λεπτό εργονομικό πακέτο.
Η σχεδίαση του ρεζερβουάρ καυσίμου σε ρετρό στυλ χρησιμοποιεί άκρες που διαχωρίζουν το πάνω μέρος και τα πλαϊνά του ρεζερβουάρ για να τονίσει το συμπαγές μέγεθός του. Με όγκο 12 λίτρων, είναι στενό ανάμεσα στα γόνατα, συμβάλλοντας σε ένα λεπτό εργονομικό πακέτο.
Σε σύγκριση με το ανυψωμένο πίσω μέρος της Z650, το πίσω μέρος της Z650RS ακολουθεί μια οριζόντια γραμμή, συμβάλλοντας στην επίπεδη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας. Το πίσω μέρος, που είναι πιο κοντό από της Z900RS, ενισχύει το ανάλαφρο, χαλαρό στυλ και διακοσμείται με ένα πίσω φως LED. Μια σέλα αυθεντικής σχεδίασης προσθέτει στη ρετρό σπορ εικόνα.
Σε σύγκριση με το ανυψωμένο πίσω μέρος της Z650, το πίσω μέρος της Z650RS ακολουθεί μια οριζόντια γραμμή, συμβάλλοντας στην επίπεδη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας. Το πίσω μέρος, που είναι πιο κοντό από της Z900RS, ενισχύει το ανάλαφρο, χαλαρό στυλ και διακοσμείται με ένα πίσω φως LED. Μια σέλα αυθεντικής σχεδίασης προσθέτει στη ρετρό σπορ εικόνα.
Ο συνδυασμός μικρού βάρους, χάρη σε μεγάλο βαθμό στο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος που ζυγίζει μόλις 13,5 κιλά, και ρυθμίσεων ανάρτησης που έχουν βελτιστοποιηθεί για ελαφριά, φυσική απόκριση εξασφαλίζει στη Z650RS τον ισορροπημένο χαρακτήρα που θα περίμενε κανείς από ένα ρετρό σπορ μοντέλο.
Ο συνδυασμός μικρού βάρους, χάρη σε μεγάλο βαθμό στο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος που ζυγίζει μόλις 13,5 κιλά, και ρυθμίσεων ανάρτησης που έχουν βελτιστοποιηθεί για ελαφριά, φυσική απόκριση εξασφαλίζει στη Z650RS τον ισορροπημένο χαρακτήρα που θα περίμενε κανείς από ένα ρετρό σπορ μοντέλο.
Η λεπτή σχεδίαση της Z650RS, το χαμηλό βάρος και το χαμηλό ύψος της σέλας συμβάλλουν όλα στην ευελιξία, είτε με τον αναβάτη να περπατά δίπλα στη μηχανή είτε μετακινούμενη με τα πόδια σε έναν χώρο στάθμευσης. Η διαχειρίσιμη απόδοση ισχύος και η ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές διευκολύνουν περαιτέρω την ευελιξία με χαμηλές ταχύτητες.
Η λεπτή σχεδίαση της Z650RS, το χαμηλό βάρος και το χαμηλό ύψος της σέλας συμβάλλουν όλα στην ευελιξία, είτε με τον αναβάτη να περπατά δίπλα στη μηχανή είτε μετακινούμενη με τα πόδια σε έναν χώρο στάθμευσης. Η διαχειρίσιμη απόδοση ισχύος και η ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές διευκολύνουν περαιτέρω την ευελιξία με χαμηλές ταχύτητες.
Το λεπτό πλαίσιο και το χαμηλό ύψος σέλας στα 820 mm που διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος επιτρέπει σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών να απολαμβάνουν με αυτοπεποίθηση τη Z650RS.
Το λεπτό πλαίσιο και το χαμηλό ύψος σέλας στα 820 mm που διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος επιτρέπει σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών να απολαμβάνουν με αυτοπεποίθηση τη Z650RS.
Βελτιστοποιημένος για καθημερινή οδήγηση, ο συναρπαστικός δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης προσφέρει γρήγορη απόκριση, ισχυρή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και εξοικονόμηση καυσίμου. Με το άνοιγμα το γκαζιού, ο οδηγός θα παρατηρήσει τον ομαλό και ισχυρό χαρακτήρα του κινητήρα που προσφέρει υψηλό επίπεδο ελέγχου στις ακριβείς προσαρμογές του γκαζιού και πληθωρική επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές.
Βελτιστοποιημένος για καθημερινή οδήγηση, ο συναρπαστικός δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης προσφέρει γρήγορη απόκριση, ισχυρή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και εξοικονόμηση καυσίμου. Με το άνοιγμα το γκαζιού, ο οδηγός θα παρατηρήσει τον ομαλό και ισχυρό χαρακτήρα του κινητήρα που προσφέρει υψηλό επίπεδο ελέγχου στις ακριβείς προσαρμογές του γκαζιού και πληθωρική επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές.
Το φαρδύ, επίπεδο τιμόνι και η ξεκούραστη θέση οδήγησης τοποθετούν τον αναβάτη σε μια φυσική και άνετη θέση που εμπνέει σιγουριά και διευκολύνει τον έλεγχο.
Το φαρδύ, επίπεδο τιμόνι και η ξεκούραστη θέση οδήγησης τοποθετούν τον αναβάτη σε μια φυσική και άνετη θέση που εμπνέει σιγουριά και διευκολύνει τον έλεγχο.
Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αναλογικού τύπου συμπληρώνονται από μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών, ισορροπώντας το ρετρό στυλ με τη σύγχρονη λειτουργικότητα.
Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αναλογικού τύπου συμπληρώνονται από μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών, ισορροπώντας το ρετρό στυλ με τη σύγχρονη λειτουργικότητα.
Συνδυάζοντας ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο προβολέας LED διαθέτει δύο θαλάμους, με φώτα θέσης και στους δύο ώστε να διασφαλίζεται ότι ολόκληρο το φανάρι εμφανίζεται αναμμένο, όπως ένας ρετρό τύπου προβολέας με λαμπτήρα αλογόνου. Η αυλακωτή σχεδίαση του παχύ δακτυλίου προβολέα προσθέτει μια μοντέρνα πινελιά.
Συνδυάζοντας ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο προβολέας LED διαθέτει δύο θαλάμους, με φώτα θέσης και στους δύο ώστε να διασφαλίζεται ότι ολόκληρο το φανάρι εμφανίζεται αναμμένο, όπως ένας ρετρό τύπου προβολέας με λαμπτήρα αλογόνου. Η αυλακωτή σχεδίαση του παχύ δακτυλίου προβολέα προσθέτει μια μοντέρνα πινελιά.
Οι εργοστασιακές ζάντες χυτοσίδηρου όπως αυτές της Z900RS διαθέτουν επίπεδες ακτίνες σχεδιασμένες έτσι ώστε να μοιάζουν στις κλασικές ζάντες με μεταλλικές ακτίνες. Σχεδιασμένες με τη βοήθεια της προηγμένης τεχνολογίας αναλύσεων της Kawasaki, οι ζάντες αυτές είναι ελαφριές και με κομψή εμφάνιση, συμβάλλοντας τόσο στον χειρισμό όσο και στο στυλ της κατηγορίας ρετρό.
Οι εργοστασιακές ζάντες χυτοσίδηρου όπως αυτές της Z900RS διαθέτουν επίπεδες ακτίνες σχεδιασμένες έτσι ώστε να μοιάζουν στις κλασικές ζάντες με μεταλλικές ακτίνες. Σχεδιασμένες με τη βοήθεια της προηγμένης τεχνολογίας αναλύσεων της Kawasaki, οι ζάντες αυτές είναι ελαφριές και με κομψή εμφάνιση, συμβάλλοντας τόσο στον χειρισμό όσο και στο στυλ της κατηγορίας ρετρό.
Η κάθε χρωματική παραλλαγή της Z650RS διαθέτει ξεχωριστό στυλ καλύπτοντας διαφορετικά γούστα.
Η κάθε χρωματική παραλλαγή της Z650RS διαθέτει ξεχωριστό στυλ καλύπτοντας διαφορετικά γούστα.
Τα δύο δισκόφρενα, με δίσκο Ø 300 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω, παρέχουν μεγάλη δύναμη πέδησης. Οι στρογγυλοί δίσκοι τονίζουν τη ρετρό σπορ εικόνα της μοτοσυκλέτας.
Τα δύο δισκόφρενα, με δίσκο Ø 300 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω, παρέχουν μεγάλη δύναμη πέδησης. Οι στρογγυλοί δίσκοι τονίζουν τη ρετρό σπορ εικόνα της μοτοσυκλέτας.
Ένας από τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν στο μικρό βάρος της Z650RS (το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό μόλις ο αναβάτης σηκώσει τη μηχανή από το πλαϊνό σταντ) είναι το καινοτόμο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος. Με βάρος 13,5 κιλά, συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στον ελαφρύ και φυσικό χειρισμό της μοτοσυκλέτας.
Ένας από τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν στο μικρό βάρος της Z650RS (το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό μόλις ο αναβάτης σηκώσει τη μηχανή από το πλαϊνό σταντ) είναι το καινοτόμο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος. Με βάρος 13,5 κιλά, συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στον ελαφρύ και φυσικό χειρισμό της μοτοσυκλέτας.
Η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Σε σύγκριση με την ανάρτηση τύπου χωρίς μοχλικό, παρέχει καλύτερη ισορροπία μεταξύ σπορ επιδόσεων και άνεσης στην οδήγηση.
Η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Σε σύγκριση με την ανάρτηση τύπου χωρίς μοχλικό, παρέχει καλύτερη ισορροπία μεταξύ σπορ επιδόσεων και άνεσης στην οδήγηση.
Διαθέτοντας τον ίδιο συναρπαστικό δικύλινδρο κινητήρα παράλληλης διάταξης 649 κ.εκ. και λεπτό και ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος όπως η αντίστοιχη γρήγορη και ευκίνητη Supernaked, η νέα Z650RS περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που μετατρέπουν τις καθημερινές μετακινήσεις σε διασκεδαστική και απολαυστική εμπειρία. Όπως αρμόζει σε ένα ρετρό σπορ μοντέλο, η συνολική σιλουέτα είναι λιγότερο γυρτή προς τα εμπρός με πιο όρθια θέση οδήγησης και ελαφρύ, φυσικό χειρισμό.
Διαθέτοντας τον ίδιο συναρπαστικό δικύλινδρο κινητήρα παράλληλης διάταξης 649 κ.εκ. και λεπτό και ελαφρύ πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος όπως η αντίστοιχη γρήγορη και ευκίνητη Supernaked, η νέα Z650RS περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που μετατρέπουν τις καθημερινές μετακινήσεις σε διασκεδαστική και απολαυστική εμπειρία. Όπως αρμόζει σε ένα ρετρό σπορ μοντέλο, η συνολική σιλουέτα είναι λιγότερο γυρτή προς τα εμπρός με πιο όρθια θέση οδήγησης και ελαφρύ, φυσικό χειρισμό.
Όπως η ρετρό σπορ μοτοσυκλέτα Z900RS της Kawasaki, η Z650RS διαθέτει διαχρονικό στυλ. Ως μοντέλο μεσαίου κυβισμού, η ανάλαφρη και χαλαρή εμφάνισή της αντανακλά τον ευχάριστο χαρακτήρα της. Η γοητεία μιας μοτοσυκλέτας παραδοσιακού στυλ συμπληρώνεται από απλές και μοντέρνες σχεδιαστικές πινελιές που επιτρέπουν στην Z650RS να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στην καθημερινή σας ζωή.
Όπως η ρετρό σπορ μοτοσυκλέτα Z900RS της Kawasaki, η Z650RS διαθέτει διαχρονικό στυλ. Ως μοντέλο μεσαίου κυβισμού, η ανάλαφρη και χαλαρή εμφάνισή της αντανακλά τον ευχάριστο χαρακτήρα της. Η γοητεία μιας μοτοσυκλέτας παραδοσιακού στυλ συμπληρώνεται από απλές και μοντέρνες σχεδιαστικές πινελιές που επιτρέπουν στην Z650RS να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στην καθημερινή σας ζωή.
Η σχεδίαση του ρεζερβουάρ καυσίμου σε ρετρό στυλ χρησιμοποιεί άκρες που διαχωρίζουν το πάνω μέρος και τα πλαϊνά του ρεζερβουάρ για να τονίσει το συμπαγές μέγεθός του. Με όγκο 12 λίτρων, είναι στενό ανάμεσα στα γόνατα, συμβάλλοντας σε ένα λεπτό εργονομικό πακέτο.
Η σχεδίαση του ρεζερβουάρ καυσίμου σε ρετρό στυλ χρησιμοποιεί άκρες που διαχωρίζουν το πάνω μέρος και τα πλαϊνά του ρεζερβουάρ για να τονίσει το συμπαγές μέγεθός του. Με όγκο 12 λίτρων, είναι στενό ανάμεσα στα γόνατα, συμβάλλοντας σε ένα λεπτό εργονομικό πακέτο.
Σε σύγκριση με το ανυψωμένο πίσω μέρος της Z650, το πίσω μέρος της Z650RS ακολουθεί μια οριζόντια γραμμή, συμβάλλοντας στην επίπεδη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας. Το πίσω μέρος, που είναι πιο κοντό από της Z900RS, ενισχύει το ανάλαφρο, χαλαρό στυλ και διακοσμείται με ένα πίσω φως LED. Μια σέλα αυθεντικής σχεδίασης προσθέτει στη ρετρό σπορ εικόνα.
Σε σύγκριση με το ανυψωμένο πίσω μέρος της Z650, το πίσω μέρος της Z650RS ακολουθεί μια οριζόντια γραμμή, συμβάλλοντας στην επίπεδη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας. Το πίσω μέρος, που είναι πιο κοντό από της Z900RS, ενισχύει το ανάλαφρο, χαλαρό στυλ και διακοσμείται με ένα πίσω φως LED. Μια σέλα αυθεντικής σχεδίασης προσθέτει στη ρετρό σπορ εικόνα.
Ο συνδυασμός μικρού βάρους, χάρη σε μεγάλο βαθμό στο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος που ζυγίζει μόλις 13,5 κιλά, και ρυθμίσεων ανάρτησης που έχουν βελτιστοποιηθεί για ελαφριά, φυσική απόκριση εξασφαλίζει στη Z650RS τον ισορροπημένο χαρακτήρα που θα περίμενε κανείς από ένα ρετρό σπορ μοντέλο.
Ο συνδυασμός μικρού βάρους, χάρη σε μεγάλο βαθμό στο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος που ζυγίζει μόλις 13,5 κιλά, και ρυθμίσεων ανάρτησης που έχουν βελτιστοποιηθεί για ελαφριά, φυσική απόκριση εξασφαλίζει στη Z650RS τον ισορροπημένο χαρακτήρα που θα περίμενε κανείς από ένα ρετρό σπορ μοντέλο.
Η λεπτή σχεδίαση της Z650RS, το χαμηλό βάρος και το χαμηλό ύψος της σέλας συμβάλλουν όλα στην ευελιξία, είτε με τον αναβάτη να περπατά δίπλα στη μηχανή είτε μετακινούμενη με τα πόδια σε έναν χώρο στάθμευσης. Η διαχειρίσιμη απόδοση ισχύος και η ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές διευκολύνουν περαιτέρω την ευελιξία με χαμηλές ταχύτητες.
Η λεπτή σχεδίαση της Z650RS, το χαμηλό βάρος και το χαμηλό ύψος της σέλας συμβάλλουν όλα στην ευελιξία, είτε με τον αναβάτη να περπατά δίπλα στη μηχανή είτε μετακινούμενη με τα πόδια σε έναν χώρο στάθμευσης. Η διαχειρίσιμη απόδοση ισχύος και η ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές διευκολύνουν περαιτέρω την ευελιξία με χαμηλές ταχύτητες.
Το λεπτό πλαίσιο και το χαμηλό ύψος σέλας στα 820 mm που διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος επιτρέπει σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών να απολαμβάνουν με αυτοπεποίθηση τη Z650RS.
Το λεπτό πλαίσιο και το χαμηλό ύψος σέλας στα 820 mm που διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος επιτρέπει σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών να απολαμβάνουν με αυτοπεποίθηση τη Z650RS.
Βελτιστοποιημένος για καθημερινή οδήγηση, ο συναρπαστικός δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης προσφέρει γρήγορη απόκριση, ισχυρή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και εξοικονόμηση καυσίμου. Με το άνοιγμα το γκαζιού, ο οδηγός θα παρατηρήσει τον ομαλό και ισχυρό χαρακτήρα του κινητήρα που προσφέρει υψηλό επίπεδο ελέγχου στις ακριβείς προσαρμογές του γκαζιού και πληθωρική επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές.
Βελτιστοποιημένος για καθημερινή οδήγηση, ο συναρπαστικός δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης προσφέρει γρήγορη απόκριση, ισχυρή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και εξοικονόμηση καυσίμου. Με το άνοιγμα το γκαζιού, ο οδηγός θα παρατηρήσει τον ομαλό και ισχυρό χαρακτήρα του κινητήρα που προσφέρει υψηλό επίπεδο ελέγχου στις ακριβείς προσαρμογές του γκαζιού και πληθωρική επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές.
Το φαρδύ, επίπεδο τιμόνι και η ξεκούραστη θέση οδήγησης τοποθετούν τον αναβάτη σε μια φυσική και άνετη θέση που εμπνέει σιγουριά και διευκολύνει τον έλεγχο.
Το φαρδύ, επίπεδο τιμόνι και η ξεκούραστη θέση οδήγησης τοποθετούν τον αναβάτη σε μια φυσική και άνετη θέση που εμπνέει σιγουριά και διευκολύνει τον έλεγχο.
Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αναλογικού τύπου συμπληρώνονται από μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών, ισορροπώντας το ρετρό στυλ με τη σύγχρονη λειτουργικότητα.
Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αναλογικού τύπου συμπληρώνονται από μια οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών, ισορροπώντας το ρετρό στυλ με τη σύγχρονη λειτουργικότητα.
Συνδυάζοντας ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο προβολέας LED διαθέτει δύο θαλάμους, με φώτα θέσης και στους δύο ώστε να διασφαλίζεται ότι ολόκληρο το φανάρι εμφανίζεται αναμμένο, όπως ένας ρετρό τύπου προβολέας με λαμπτήρα αλογόνου. Η αυλακωτή σχεδίαση του παχύ δακτυλίου προβολέα προσθέτει μια μοντέρνα πινελιά.
Συνδυάζοντας ρετρό και μοντέρνα σχεδίαση, ο προβολέας LED διαθέτει δύο θαλάμους, με φώτα θέσης και στους δύο ώστε να διασφαλίζεται ότι ολόκληρο το φανάρι εμφανίζεται αναμμένο, όπως ένας ρετρό τύπου προβολέας με λαμπτήρα αλογόνου. Η αυλακωτή σχεδίαση του παχύ δακτυλίου προβολέα προσθέτει μια μοντέρνα πινελιά.
Οι εργοστασιακές ζάντες χυτοσίδηρου όπως αυτές της Z900RS διαθέτουν επίπεδες ακτίνες σχεδιασμένες έτσι ώστε να μοιάζουν στις κλασικές ζάντες με μεταλλικές ακτίνες. Σχεδιασμένες με τη βοήθεια της προηγμένης τεχνολογίας αναλύσεων της Kawasaki, οι ζάντες αυτές είναι ελαφριές και με κομψή εμφάνιση, συμβάλλοντας τόσο στον χειρισμό όσο και στο στυλ της κατηγορίας ρετρό.
Οι εργοστασιακές ζάντες χυτοσίδηρου όπως αυτές της Z900RS διαθέτουν επίπεδες ακτίνες σχεδιασμένες έτσι ώστε να μοιάζουν στις κλασικές ζάντες με μεταλλικές ακτίνες. Σχεδιασμένες με τη βοήθεια της προηγμένης τεχνολογίας αναλύσεων της Kawasaki, οι ζάντες αυτές είναι ελαφριές και με κομψή εμφάνιση, συμβάλλοντας τόσο στον χειρισμό όσο και στο στυλ της κατηγορίας ρετρό.
Η κάθε χρωματική παραλλαγή της Z650RS διαθέτει ξεχωριστό στυλ καλύπτοντας διαφορετικά γούστα.
Η κάθε χρωματική παραλλαγή της Z650RS διαθέτει ξεχωριστό στυλ καλύπτοντας διαφορετικά γούστα.
Τα δύο δισκόφρενα, με δίσκο Ø 300 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω, παρέχουν μεγάλη δύναμη πέδησης. Οι στρογγυλοί δίσκοι τονίζουν τη ρετρό σπορ εικόνα της μοτοσυκλέτας.
Τα δύο δισκόφρενα, με δίσκο Ø 300 mm μπροστά και Ø 220 mm πίσω, παρέχουν μεγάλη δύναμη πέδησης. Οι στρογγυλοί δίσκοι τονίζουν τη ρετρό σπορ εικόνα της μοτοσυκλέτας.
Ένας από τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν στο μικρό βάρος της Z650RS (το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό μόλις ο αναβάτης σηκώσει τη μηχανή από το πλαϊνό σταντ) είναι το καινοτόμο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος. Με βάρος 13,5 κιλά, συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στον ελαφρύ και φυσικό χειρισμό της μοτοσυκλέτας.
Ένας από τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν στο μικρό βάρος της Z650RS (το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό μόλις ο αναβάτης σηκώσει τη μηχανή από το πλαϊνό σταντ) είναι το καινοτόμο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος. Με βάρος 13,5 κιλά, συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στον ελαφρύ και φυσικό χειρισμό της μοτοσυκλέτας.
Η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Σε σύγκριση με την ανάρτηση τύπου χωρίς μοχλικό, παρέχει καλύτερη ισορροπία μεταξύ σπορ επιδόσεων και άνεσης στην οδήγηση.
Η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link προσφέρει προοδευτικό χαρακτήρα. Σε σύγκριση με την ανάρτηση τύπου χωρίς μοχλικό, παρέχει καλύτερη ισορροπία μεταξύ σπορ επιδόσεων και άνεσης στην οδήγηση.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Βασισμένος στην τεχνολογία αγώνων, ο συμπλέκτης Assist & Slipper ενεργεί ως περιοριστής αντίθετης ροπής και ταυτόχρονα ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης που επιτρέπει ελαφρύτερο χειρισμό της μανέτας συμπλέκτη.
Αξιοποιώντας την εμπειρία από τους αγώνες, ο συμπλέκτης Assist & Slipper χρησιμοποιεί δύο τύπους έκκεντρων (ένα έκκεντρο υποβοήθησης και ένα έκκεντρο ολίσθησης) για τη συμπίεση ή τον διαχωρισμό της καμπάνας συμπλέκτη και του πλατό πίεσης. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το έκκεντρο υποβοήθησης λειτουργεί ως σερβομηχανισμός αυτόματης ρύθμισης, συμπιέζοντας τους δίσκους συμπλέκτη μέσω του πλατό πίεσης. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του συνολικού φορτίου του ελατηρίου συμπλέκτη, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση χειρισμού της μανέτας συμπλέκτη. Σε περίπτωση υπερβολικής πέδησης κινητήρα λόγω γρήγορων κατεβασμάτων ταχύτητας, το έκκεντρο ολίσθησης ενεργοποιείται και διαχωρίζει την καμπάνα συμπλέκτη από το πλατό πίεσης. Με αυτόν τον τρόπο εκτονώνεται η πίεση στους δίσκους συμπλέκτη για τη μείωση της αντίθετης ροπής και έτσι αποτρέπεται η αναπήδηση και η ολίσθηση του πίσω ελαστικού. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη σπορ οδήγηση ή την οδήγηση σε πίστα.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Στην οριζόντια πίσω ανάρτηση τύπου Back-link το αμορτισέρ τοποθετείται οριζοντίως, γεγονός που συμβάλλει στην πιο αποδοτική χρήση του χώρου.
Σε σύγκριση με την κλασική πίσω ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki, όπου το αμορτισέρ τοποθετείται κατακόρυφα, στην οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link, το αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο. Η πρωτότυπη διάταξη της ανάρτησης της Kawasaki τοποθετεί το αμορτισέρ πολύ κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και αυτό εξασφαλίζει μια πιο συμπαγή σχεδίαση. Και επειδή δεν υπάρχει υποπλαίσιο ή αμορτισέρ που προεξέχει κάτω από το ψαλίδι, ελευθερώνεται χώρος για μεγαλύτερο προθάλαμο εξάτμισης (ένας προθάλαμος εκτόνωσης που βρίσκεται ακριβώς πριν από το σιλανσιέ). Χάρη στον μεγαλύτερο προθάλαμο, μπορεί να μειωθεί ο όγκος του σιλανσιέ και τα «βαριά» εξαρτήματα της εξάτμισης μπορούν να συγκεντρωθούν πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική βελτιστοποίηση του χειρισμού. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο μακριά από τη θερμότητα της εξάτμισης. Επειδή η πίεση λαδιού και αερίου ανάρτησης μπορεί πιο δύσκολα να επηρεαστεί αρνητικά από τη θερμότητα του συστήματος εξάτμισης, η απόδοση της ανάρτησης είναι πιο σταθερή. Και αυτά είναι μόνο μερικά από τα δευτερεύοντα πλεονεκτήματα που προσφέρει η οριζόντια πίσω ανάρτηση Back-link.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 10.8:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 83.0 x 60.0 χιλ. |
Διαδρομή | 649 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου με διπλές πεταλούδες: 36 χιλ. x 2 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Ψηφιακή |
Μέγιστη ισχύς | 50.2 kW {68 PS} / 8,000 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 64.0 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 107 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 4.4 λ./100 χλμ. |
Εκπομπές CO2 35 kW | 107.0 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου 35 kW kit | 4.5 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.095 (88/42) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.438 (39/16) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.714 (36/21) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.333 (32/24) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.111 (30/27) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 0.966 (28/29) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.852 (23/27) |
Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.067 (46/15) |
Τύπος πλαισίου | Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 100 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 125 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 130 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Ελαστικό, πίσω | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
Μ x Π x Υ | 2,065 x 800 x 1,115 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,405 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 125 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 12.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 820 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 187 κιλά |
Estimated dry weight** | 174 κιλά |
| **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο δίσκοι |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 300 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 220 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Οριζόντια Back-link με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ