Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η νέα Versys 650, φτιαγμένη για να κατακτήσετε την πόλη σας ή για να την αφήσετε μακριά πίσω σας. Σχεδιασμένη για να κατακτήσετε την αστική ζούγκλα, το σύνολο των δυνατοτήτων της εκφράζεται στην έκδοση Tourer+ μεταφέροντας εσάς, τον συνεπιβάτη σας και τις αποσκευές σας στην επόμενη μεγάλη περιπέτεια. Νέα ειδικά χαρακτηριστικά, όπως ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας, έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT με σύνδεση Bluetooth, φωτισμός LED και έλεγχος πρόσφυσης KTRC εξασφαλίζουν την απόλαυσή σας σε κάθε διαδρομή. Σύντομες διαδρομές για το γραφείο ή απόδραση το σαββατοκύριακο, όποιος κι αν είναι ο προορισμός αφήστε τη Versys 650 να είναι ο απόλυτος ταξιδιωτικός οδηγός σας.
Χρώματα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
€9,495.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του.
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του.
Σε συνδυασμό με το επανασχεδιασμένο πάνω φέρινγκ, ο νέος ανεμοθώρακας προσφέρει αυξημένη προστασία από τον άνεμο, συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη και επιβεβαιώνει την ταξιδιωτική δυναμική της Versys 650. Οι τέσσερις θέσεις του μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν από τη σέλα του αναβάτη.
Σε συνδυασμό με το επανασχεδιασμένο πάνω φέρινγκ, ο νέος ανεμοθώρακας προσφέρει αυξημένη προστασία από τον άνεμο, συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη και επιβεβαιώνει την ταξιδιωτική δυναμική της Versys 650. Οι τέσσερις θέσεις του μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν από τη σέλα του αναβάτη.
Συμπληρωματικά της πρίζας DC, μια νέα πρίζα USB που διατίθεται ως αξεσουάρ περιλαμβάνει διπλό κάλυμμα για αυξημένη προστασία από το νερό. Και οι δύο πρίζες μπορούν να ενσωματωθούν στο εσωτερικό κάλυμμα του cockpit, που αποτελεί ιδανική θέση για τη φόρτιση αξεσουάρ ή ατομικών συσκευών.
Συμπληρωματικά της πρίζας DC, μια νέα πρίζα USB που διατίθεται ως αξεσουάρ περιλαμβάνει διπλό κάλυμμα για αυξημένη προστασία από το νερό. Και οι δύο πρίζες μπορούν να ενσωματωθούν στο εσωτερικό κάλυμμα του cockpit, που αποτελεί ιδανική θέση για τη φόρτιση αξεσουάρ ή ατομικών συσκευών.
Συμπληρώνοντας το πίσω φως LED, οι νέοι προβολείς LED προσθέτουν συμμετρία στην μπροστινή όψη της Versys 650. Τα φλας LED προσθέτουν μια μοντέρνα νότα που συμβάλλει στη γοητευτική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Συμπληρώνοντας το πίσω φως LED, οι νέοι προβολείς LED προσθέτουν συμμετρία στην μπροστινή όψη της Versys 650. Τα φλας LED προσθέτουν μια μοντέρνα νότα που συμβάλλει στη γοητευτική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Ο συνδυασμός των αναρτήσεων μεγάλης διαδρομής και των σπορ τροχών 17 ιντσών εξασφαλίζει συναρπαστική, σπορ οδήγηση σε μεγάλη ποικιλία δρόμων και συνθηκών.
Ο συνδυασμός των αναρτήσεων μεγάλης διαδρομής και των σπορ τροχών 17 ιντσών εξασφαλίζει συναρπαστική, σπορ οδήγηση σε μεγάλη ποικιλία δρόμων και συνθηκών.
Βελτιστοποιημένος για να ανταποκρίνεται στις συνθήκες καθημερινής οδήγησης, ο συναρπαστικός δικύλινδρος παράλληλης διάταξης κινητήρας 649 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, γραμμική απόκριση, ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και εξοικονόμηση καυσίμου.
Βελτιστοποιημένος για να ανταποκρίνεται στις συνθήκες καθημερινής οδήγησης, ο συναρπαστικός δικύλινδρος παράλληλης διάταξης κινητήρας 649 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, γραμμική απόκριση, ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και εξοικονόμηση καυσίμου.
Με το εμπνευσμένο από τη Versys 1000, επανασχεδιασμένο πάνω φέρινγκ και έναν νέο ανεμοθώρακα, η Versys 650 εναρμονίζεται πλήρως με τη νεότερη στυλιστική σχεδίαση της οικογένειας Versys.
Με το εμπνευσμένο από τη Versys 1000, επανασχεδιασμένο πάνω φέρινγκ και έναν νέο ανεμοθώρακα, η Versys 650 εναρμονίζεται πλήρως με τη νεότερη στυλιστική σχεδίαση της οικογένειας Versys.
Συμπαγής και πλήρως ψηφιακή, η νέα έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο, όπως συνδεσιμότητα με smartphone.
Συμπαγής και πλήρως ψηφιακή, η νέα έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο, όπως συνδεσιμότητα με smartphone.
Η λεπτή, όρθια θέση και το φαρδύ τιμόνι προσφέρουν φυσική άνεση και ευχέρεια ελέγχου.
Η λεπτή, όρθια θέση και το φαρδύ τιμόνι προσφέρουν φυσική άνεση και ευχέρεια ελέγχου.
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του.
Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki παρέχει βελτιστοποιημένες επιδόσεις σε σπορ οδήγηση και ταυτόχρονα σιγουριά στον αναβάτη κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δύο προγράμματα λειτουργίας επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις σύμφωνα με την κατάσταση οδήγησης και τις προτιμήσεις του.
Σε συνδυασμό με το επανασχεδιασμένο πάνω φέρινγκ, ο νέος ανεμοθώρακας προσφέρει αυξημένη προστασία από τον άνεμο, συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη και επιβεβαιώνει την ταξιδιωτική δυναμική της Versys 650. Οι τέσσερις θέσεις του μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν από τη σέλα του αναβάτη.
Σε συνδυασμό με το επανασχεδιασμένο πάνω φέρινγκ, ο νέος ανεμοθώρακας προσφέρει αυξημένη προστασία από τον άνεμο, συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη και επιβεβαιώνει την ταξιδιωτική δυναμική της Versys 650. Οι τέσσερις θέσεις του μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν από τη σέλα του αναβάτη.
Συμπληρωματικά της πρίζας DC, μια νέα πρίζα USB που διατίθεται ως αξεσουάρ περιλαμβάνει διπλό κάλυμμα για αυξημένη προστασία από το νερό. Και οι δύο πρίζες μπορούν να ενσωματωθούν στο εσωτερικό κάλυμμα του cockpit, που αποτελεί ιδανική θέση για τη φόρτιση αξεσουάρ ή ατομικών συσκευών.
Συμπληρωματικά της πρίζας DC, μια νέα πρίζα USB που διατίθεται ως αξεσουάρ περιλαμβάνει διπλό κάλυμμα για αυξημένη προστασία από το νερό. Και οι δύο πρίζες μπορούν να ενσωματωθούν στο εσωτερικό κάλυμμα του cockpit, που αποτελεί ιδανική θέση για τη φόρτιση αξεσουάρ ή ατομικών συσκευών.
Συμπληρώνοντας το πίσω φως LED, οι νέοι προβολείς LED προσθέτουν συμμετρία στην μπροστινή όψη της Versys 650. Τα φλας LED προσθέτουν μια μοντέρνα νότα που συμβάλλει στη γοητευτική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Συμπληρώνοντας το πίσω φως LED, οι νέοι προβολείς LED προσθέτουν συμμετρία στην μπροστινή όψη της Versys 650. Τα φλας LED προσθέτουν μια μοντέρνα νότα που συμβάλλει στη γοητευτική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Ο συνδυασμός των αναρτήσεων μεγάλης διαδρομής και των σπορ τροχών 17 ιντσών εξασφαλίζει συναρπαστική, σπορ οδήγηση σε μεγάλη ποικιλία δρόμων και συνθηκών.
Ο συνδυασμός των αναρτήσεων μεγάλης διαδρομής και των σπορ τροχών 17 ιντσών εξασφαλίζει συναρπαστική, σπορ οδήγηση σε μεγάλη ποικιλία δρόμων και συνθηκών.
Βελτιστοποιημένος για να ανταποκρίνεται στις συνθήκες καθημερινής οδήγησης, ο συναρπαστικός δικύλινδρος παράλληλης διάταξης κινητήρας 649 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, γραμμική απόκριση, ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και εξοικονόμηση καυσίμου.
Βελτιστοποιημένος για να ανταποκρίνεται στις συνθήκες καθημερινής οδήγησης, ο συναρπαστικός δικύλινδρος παράλληλης διάταξης κινητήρας 649 κ.εκ. προσφέρει ομαλή, γραμμική απόκριση, ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και εξοικονόμηση καυσίμου.
Με το εμπνευσμένο από τη Versys 1000, επανασχεδιασμένο πάνω φέρινγκ και έναν νέο ανεμοθώρακα, η Versys 650 εναρμονίζεται πλήρως με τη νεότερη στυλιστική σχεδίαση της οικογένειας Versys.
Με το εμπνευσμένο από τη Versys 1000, επανασχεδιασμένο πάνω φέρινγκ και έναν νέο ανεμοθώρακα, η Versys 650 εναρμονίζεται πλήρως με τη νεότερη στυλιστική σχεδίαση της οικογένειας Versys.
Συμπαγής και πλήρως ψηφιακή, η νέα έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο, όπως συνδεσιμότητα με smartphone.
Συμπαγής και πλήρως ψηφιακή, η νέα έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 4,3 ιντσών προσδίδει στο cockpit εμφάνιση high-tech υψηλού επιπέδου. Προσφέρει επίσης πρόσθετες λειτουργίες που δεν υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο, όπως συνδεσιμότητα με smartphone.
Η λεπτή, όρθια θέση και το φαρδύ τιμόνι προσφέρουν φυσική άνεση και ευχέρεια ελέγχου.
Η λεπτή, όρθια θέση και το φαρδύ τιμόνι προσφέρουν φυσική άνεση και ευχέρεια ελέγχου.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Το σύστημα KTRC (Kawasaki TRaction Control) 3 προγραμμάτων, που είναι το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της Kawasaki, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων που ανταποκρίνονται σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης, από τη σπορ οδήγηση μέχρι την οδήγηση τουρισμού.
Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων συνδυάζει σε ένα ενιαίο σύστημα την τεχνολογία ελέγχου πρόσφυσης του KTRC 1 προγράμματος, που παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα σε ολισθηρές συνθήκες εμποδίζοντας την ολίσθηση του τροχού και του S-KTRC, που βοηθά στη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης σε συνθήκες σπορ οδήγησης προβλέποντας τον βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση. Ο πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή του τύπου ελέγχου πρόσφυσης, ακόμη και κατά την οδήγηση. Τα προγράμματα 1 και 2 διατηρούν τη βέλτιστη πρόσφυση στις στροφές, όπως το σύστημα S-KTRC. Σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση, επιτρέπουν τη γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής μεγιστοποιώντας την κινητήρια ισχύ από τον πίσω τροχό. Τα προγράμματα 1 και 2 διαφέρουν ως προς το επίπεδο επέμβασης. Το Πρόγραμμα 1, που έχει διαμορφωθεί για συνθήκες στεγνού οδοστρώματος με καλή πρόσφυση, διατηρεί τον ιδανικό βαθμό ολίσθησης για βέλτιστη μετάδοση κινητήριας ισχύος. Το Πρόγραμμα 3 λειτουργεί όπως το KTRC 1 προγράμματος, μειώνοντας την ισχύ ώστε να ανακτηθεί η πρόσφυση όταν ανιχνεύεται ολίσθηση του πίσω τροχού. Είναι ιδανικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρές συνθήκες ή σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το σύστημα KTRC 3 προγραμμάτων, που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει εύκολα τα χαρακτηριστικά ελέγχου κινητήριας ισχύος, είναι το πιο προηγμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα της Kawasaki.
Η συνδεσιμότητα με smartphone προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του.
Η έξυπνη τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να συνδέεται ασύρματα με τη μοτοσυκλέτα του. Μέσω της εφαρμογής smartphone «RIDEOLOGY THE APP», παρέχεται πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες οργάνων που εξασφαλίζει βελτιωμένη εμπειρία μοτοσυκλετισμού. Οι πληροφορίες οχήματος (όπως χιλιομετρητής, δείκτης στάθμης καυσίμου, πρόγραμμα συντήρησης κ.λπ.) μπορούν να προβληθούν στο smartphone. Τα δεδομένα οδήγησης (διαφέρουν ανά μοντέλο, αλλά περιλαμβάνουν τη διαδρομή GPS, τις σχέση ταχύτητας, τις στροφές κινητήρα και άλλες πληροφορίες) μπορούν να προβάλλονται στο smartphone. Όταν συνδεθεί το smartphone, οι γνωστοποιήσεις τηλεφώνου (κλήσεις, μηνύματα) εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αλλαγές στις ρυθμίσεις ενδείξεων του πίνακα οργάνων της μοτοσυκλέτας (όπως μονάδες μέτρησης, ρολόι και ρυθμίσεις ημερομηνίας κ.λπ.) μέσω του smartphone. Επιπλέον, σε ορισμένα μοντέλα, ο οδηγός μπορεί ακόμη να ελέγχει και να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις οχήματος (όπως τη Λειτουργία Οδήγησης, τα χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης και τις ρυθμίσεις φορτίου) μέσω του smartphone.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Engine type | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Compression ratio | 10.8:1 |
Valve system | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Bore x stroke | 83.0 x 60.0 χιλ. |
Displacement | 649 κ.εκ. |
Fuel system | Ψεκασμός καυσίμου: 38 χιλ. x 2 |
Lubrication | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Starting system | Ηλεκτρική |
Ignition system | Ψηφιακή |
Maximum power | 49.0 kW {67 PS} / 8,500 σ.α.λ. |
---|---|
Maximum torque | 61.0 N•m {6.2 kgf•m} / 7,000 σ.α.λ. |
CO2 emission | 107 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption | 4.4 λ./100 χλμ. |
CO2 emission 35 kW kit | 107 γραμ./χλμ. |
Fuel consumption 35 kW kit | 4.5 λ./100 χλμ. |
Transmission | 6 ταχυτήτων, return shift |
Clutch | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Primary reduction ratio | 2.095 (88/42) |
Gear ratios 1st | 2.438 (39/16) |
Gear ratios 2nd | 1.714 (36/21) |
Gear ratios 3rd | 1.333 (32/24) |
Gear ratios 4th | 1.111 (30/27) |
Gear ratios 5th | 0.966 (28/29) |
Gear ratios 6th | 0.852 (23/27) |
Final drive | Στεγανή αλυσίδα |
Final reduction ratio | 3.067 (46/15) |
Frame type | Σωληνωτό τύπου διαμάντι, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Trail | 108 χιλ. |
Wheel travel front | 150 χιλ. |
Wheel travel rear | 145 χιλ. |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x W x H | 2,165 x 840 x 1,360 χιλ. (1,420 mm high position screen) - GR |
Steering angle L R | 35° / 35° |
Wheel base | 1,415 χιλ. |
Ground clearance | 170 χιλ. |
Fuel capacity | 21.0 λίτρα |
Seat height | 845 χιλ. |
Curb mass | 219 κιλά |
Front brake type | Δύο ημίπλευστοι δίσκοι τύπου μαργαρίτα |
---|---|
Front brake diameter | Ø 300 χιλ. |
Front brake caliper type | Δύο έμβολα |
Rear brake type | Μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα |
Rear brake diameter | Ø 250 χιλ. |
Rear brake caliper type | Μονό έμβολο |
Front suspension type | Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς (δεξιά πλευρά) και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου (αριστερή πλευρά) |
Front suspension diameter | Ø 41 χιλ. |
Rear suspension type | Έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ με απομακρυσμένη ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Η ανθεκτική και αεροδυναμική μπάρα δύο φώτων LED παρέχει πρόσθετο φωτισμό για βελτιωμένη ορατότητα.
Προστατέψτε την επένδυση πλαισίου του οχήματός σας με ένα σετ σλάιντερ πλαισίου.
Μεγάλος διάφανος ανεμοθώρακας, ανθεκτικός στις γρατσουνιές, σχεδιασμένος για να παρέχει πρόσθετη άνεση στην οδήγηση και στυλ. Προϊόν μάρκας Kawasaki, το οποίο αναπτύσσεται από την Kawasaki και είναι πλήρως νόμιμο για χρήση στο δρόμο. Για την τοποθέτηση στη Versys 650, απαιτείται το κιτ στερέωσης ανεμοθώρακα (999941689).
Θηλυκή πρίζα USB (A) 5V που τοποθετείται στο ταμπλό, για να φορτίζετε το τηλέφωνό σας ή άλλες ηλεκτρικές συσκευές. Το σετ περιλαμβάνει την πρίζα, το περίβλημα και τα υλικά σύνδεσης. Απαιτείται κιτ ρελέ (πωλείται ξεχωριστά)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σετ κλειδαριών χρησιμοποιεί το κλειδί του διακόπτη ανάφλεξης ώστε να δημιουργηθεί ένα σύστημα μοναδικού κλειδιού τόσο για τις βαλίτσες όσο και για το όχημα.
Μαύρες τσάντες από νάιλον με φερμουάρ που σάς διευκολύνουν να πακετάρετε τα πράγματά σας και να τα βάλετε στις βαλίτσες που κλειδώνουν.
Μόλις φτάσετε στον προορισμό σας, απλά παίρνετε τις εσωτερικές τσάντες με τα πράγματά σας και φεύγετε, αφήνοντας τις βαλίτσες πάνω στη μοτοσικλέτα σας.
Σετ βαλιτσών 56L που ελευθερώνονται γρήγορα και μπορούν να χωρέσουν τα περισσότερα κράνη full-face. Οι βαλίτσες έχουν σχεδιαστεί για να στερεώνονται στις χειρολαβές και τα μαρσπιέ, αφήνοντας αναλλοίωτη τη σπορ αισθητική της μοτοσυκλέτας όταν αφαιρεθούν. Καταλαμβάνουν μικρό πλάτος 93cm τοποθετημένες και είναι κατάλληλες για κίνηση με υψηλές ταχύτητες.
Το σετ απαιτεί:
Η ανθεκτική, αδιάβροχη τσάντα με χωρίσματα σάς διευκολύνει να πακετάρετε τα πράγματά σας και να τα βάλετε στο Top Case με κλειδαριά. Μόλις φτάσετε στον προορισμό σας, απλά παίρνετε την εσωτερική τσάντα με τα πράγματά σας αφήνοντας το Top Case πάνω στη μοτοσικλέτα σας.
Αδιάβροχος αποθηκευτικός χώρος 47 λίτρων που κλειδώνει, για τα προσωπικά σας αντικείμενα. Χωράει δύο κράνη full-face. Απαιτείται βάση τοποθέτησης και ειδικά εξαρτήματα για το μοντέλο.