Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η Vulcan S δεν είναι μια συνηθισμένη Custom. Ξεχωριστή, με τον παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα της, το μοναδικό πλαίσιο και τη διάταξη αναρτήσεων, σχεδιασμένη για αναβάτες με ανεξάρτητο πνεύμα, η Vulcan S απευθύνεται στους αναβάτες που έχουν το δικό τους στυλ και τρόπο ζωής. Προσβάσιμη από κάθε άποψη, η νέα Vulcan S σάς ενθαρρύνει να ακολουθήσετε το Δικό Σας Στυλ!
Χρώματα
Show all
Show less
Εκδόσεις Αξεσουάρ
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Το χαμηλό συνολικό βάρος, η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας πλαισίου, τα ελαστικά 18”/17” τύπου radial και οι ρυθμίσεις ανάρτησης συνθέτουν μια ελαφριά, ευέλικτη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα.
Το χαμηλό συνολικό βάρος, η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας πλαισίου, τα ελαστικά 18”/17” τύπου radial και οι ρυθμίσεις ανάρτησης συνθέτουν μια ελαφριά, ευέλικτη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα.
Ο υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, παράλληλης διάταξης δικύλινδρος κινητήρας 649 κ.εκ. 2ΕΕΚ, με σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προσφέρει ομαλή απόδοση με άμεση απόκριση ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για να παρέχει εύχρηστη ισχύ που θα εμπνεύσει σιγουριά στους νέους οδηγούς. Η Vulcan S προσφέρει ομαλές εκκινήσεις, ομαλή επιτάχυνση και ικανοποιητική ώθηση κατά την επιτάχυνση. Η ισχυρή επιτάχυνση διευκολύνει την κίνηση και τις προσπεράσεις στους αυτοκινητόδρομους.
Ο υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, παράλληλης διάταξης δικύλινδρος κινητήρας 649 κ.εκ. 2ΕΕΚ, με σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προσφέρει ομαλή απόδοση με άμεση απόκριση ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για να παρέχει εύχρηστη ισχύ που θα εμπνεύσει σιγουριά στους νέους οδηγούς. Η Vulcan S προσφέρει ομαλές εκκινήσεις, ομαλή επιτάχυνση και ικανοποιητική ώθηση κατά την επιτάχυνση. Η ισχυρή επιτάχυνση διευκολύνει την κίνηση και τις προσπεράσεις στους αυτοκινητόδρομους.
Το ρευστό στυλ με τη χαμηλή και μακριά σιλουέτα και τα μοντέρνα στοιχεία, όπως ο πρωτότυπος προβολέας και οι ζάντες χυτοσίδηρου με πέντε ακτίνες, προσδίδουν στη Vulcan S μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση cruiser.
Το ρευστό στυλ με τη χαμηλή και μακριά σιλουέτα και τα μοντέρνα στοιχεία, όπως ο πρωτότυπος προβολέας και οι ζάντες χυτοσίδηρου με πέντε ακτίνες, προσδίδουν στη Vulcan S μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση cruiser.
Το να μπορεί ο αναβάτης να ακουμπήσει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος όταν σταματά είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να αισθάνεται άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Με ύψος 705 mm, η χαμηλή σέλα της Vulcan S προσφέρει εξαιρετική άνεση.
Το να μπορεί ο αναβάτης να ακουμπήσει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος όταν σταματά είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να αισθάνεται άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Με ύψος 705 mm, η χαμηλή σέλα της Vulcan S προσφέρει εξαιρετική άνεση.
Οι μανέτες πολλαπλών θέσεων ρύθμισης επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Οι μανέτες πολλαπλών θέσεων ρύθμισης επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Ο συμπαγής κινητήρας και το λεπτό πλαίσιο κατέστησαν εφικτή τη σχεδίαση μιας μοτοσυκλέτας στενής στο ύψος των γονάτων και των ποδιών. Τα τοποθετημένα προς τα εμπρός μαρσπιέ είναι ιδανικά για ξεκούραστη οδήγηση σε στυλ cruiser.
Ο συμπαγής κινητήρας και το λεπτό πλαίσιο κατέστησαν εφικτή τη σχεδίαση μιας μοτοσυκλέτας στενής στο ύψος των γονάτων και των ποδιών. Τα τοποθετημένα προς τα εμπρός μαρσπιέ είναι ιδανικά για ξεκούραστη οδήγηση σε στυλ cruiser.
Τα μαρσπιέ 3 θέσεων επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση των ποδιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Παρέχεται η δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις: Στάνταρ, 25 mm προς τα εμπρός, 25 mm προς τα πίσω.
Τα μαρσπιέ 3 θέσεων επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση των ποδιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Παρέχεται η δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις: Στάνταρ, 25 mm προς τα εμπρός, 25 mm προς τα πίσω.
Χάρη στη χωρητικότητα 14 λίτρων του ρεζερβουάρ και την εξοικονόμηση καυσίμου που προσφέρει ο δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης, η Vulcan S προσφέρει μεγάλη αυτονομία στον αναβάτη που του επιτρέπει να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις με ένα μόνο γέμισμα και να είναι πιο ξέγνοιαστος τόσο κατά τις μετακινήσεις στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
Χάρη στη χωρητικότητα 14 λίτρων του ρεζερβουάρ και την εξοικονόμηση καυσίμου που προσφέρει ο δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης, η Vulcan S προσφέρει μεγάλη αυτονομία στον αναβάτη που του επιτρέπει να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις με ένα μόνο γέμισμα και να είναι πιο ξέγνοιαστος τόσο κατά τις μετακινήσεις στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
Η εξάτμιση που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα συμβάλλει στο χαμηλό κέντρο βάρους και χάρη στη θέση της δεν εμποδίζει την πρόσβαση των ποδιών του οδηγού στο έδαφος όταν σταματά. Η σχεδίαση της εξάτμισης προσδίδει ισχύ και στυλ.
Η εξάτμιση που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα συμβάλλει στο χαμηλό κέντρο βάρους και χάρη στη θέση της δεν εμποδίζει την πρόσβαση των ποδιών του οδηγού στο έδαφος όταν σταματά. Η σχεδίαση της εξάτμισης προσδίδει ισχύ και στυλ.
Ο πίνακας οργάνων διαθέτει στροφόμετρο αναλογικού τύπου και οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών. Οι πολυάριθμες ενδείξεις παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για τις συνθήκες λειτουργίας της μοτοσυκλέτας του. Περιλαμβάνεται δείκτης επιλεγμένης σχέσης.
Ο πίνακας οργάνων διαθέτει στροφόμετρο αναλογικού τύπου και οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών. Οι πολυάριθμες ενδείξεις παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για τις συνθήκες λειτουργίας της μοτοσυκλέτας του. Περιλαμβάνεται δείκτης επιλεγμένης σχέσης.
Το μεταξόνιο 1.575 mm επιλέχθηκε για να εξασφαλίσει άριστη ισορροπία μεταξύ ευκολίας χειρισμού και αυξημένης σταθερότητας στην οδήγηση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που κάνουν τη Vulcan S απολαυστική στην οδήγηση (εύκολος χειρισμός, ξεκούραστη θέση οδήγησης και βολική εργονομία) την καθιστούν επίσης ιδανική για τους νέους οδηγούς.
Το μεταξόνιο 1.575 mm επιλέχθηκε για να εξασφαλίσει άριστη ισορροπία μεταξύ ευκολίας χειρισμού και αυξημένης σταθερότητας στην οδήγηση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που κάνουν τη Vulcan S απολαυστική στην οδήγηση (εύκολος χειρισμός, ξεκούραστη θέση οδήγησης και βολική εργονομία) την καθιστούν επίσης ιδανική για τους νέους οδηγούς.
Η ανάγλυφη σχεδίαση της σέλας με παχύ αφρώδες υλικό επένδυσης προσφέρει άνεση και καλή στήριξη στους γοφούς.
Η ανάγλυφη σχεδίαση της σέλας με παχύ αφρώδες υλικό επένδυσης προσφέρει άνεση και καλή στήριξη στους γοφούς.
Η σχεδίαση του πλαισίου, της πίσω ανάρτησης και του ψαλιδιού δημιουργεί μια ενοποιημένη γραμμή που διατρέχει τη μοτοσυκλέτα από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζει την ανάλαφρη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 3D για την επίτευξη των βέλτιστων τιμών ακαμψίας και τάσης.
Η σχεδίαση του πλαισίου, της πίσω ανάρτησης και του ψαλιδιού δημιουργεί μια ενοποιημένη γραμμή που διατρέχει τη μοτοσυκλέτα από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζει την ανάλαφρη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 3D για την επίτευξη των βέλτιστων τιμών ακαμψίας και τάσης.
Η πίσω ανάρτηση με έκκεντρο ξαπλωτό μονό αμορτισέρ διαθέτει μοχλικό ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διαδρομή για αυξημένη άνεση στην οδήγηση. Η διάταξη της πίσω ανάρτησης συμβάλλει επίσης στη συμπαγή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ελευθερώνοντας χώρο για την τοποθέτηση μιας μεγάλης εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση 7 θέσεων ώστε να ανταποκρίνεται στο μέγεθος του αναβάτη και το φορτίο.
Η πίσω ανάρτηση με έκκεντρο ξαπλωτό μονό αμορτισέρ διαθέτει μοχλικό ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διαδρομή για αυξημένη άνεση στην οδήγηση. Η διάταξη της πίσω ανάρτησης συμβάλλει επίσης στη συμπαγή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ελευθερώνοντας χώρο για την τοποθέτηση μιας μεγάλης εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση 7 θέσεων ώστε να ανταποκρίνεται στο μέγεθος του αναβάτη και το φορτίο.
Τα δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχυρής δύναμης φρεναρίσματος και εύκολου χειρισμού για τους νέους οδηγούς.
Τα δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχυρής δύναμης φρεναρίσματος και εύκολου χειρισμού για τους νέους οδηγούς.
Το χαμηλό συνολικό βάρος, η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας πλαισίου, τα ελαστικά 18”/17” τύπου radial και οι ρυθμίσεις ανάρτησης συνθέτουν μια ελαφριά, ευέλικτη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα.
Το χαμηλό συνολικό βάρος, η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας πλαισίου, τα ελαστικά 18”/17” τύπου radial και οι ρυθμίσεις ανάρτησης συνθέτουν μια ελαφριά, ευέλικτη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα.
Ο υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, παράλληλης διάταξης δικύλινδρος κινητήρας 649 κ.εκ. 2ΕΕΚ, με σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προσφέρει ομαλή απόδοση με άμεση απόκριση ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για να παρέχει εύχρηστη ισχύ που θα εμπνεύσει σιγουριά στους νέους οδηγούς. Η Vulcan S προσφέρει ομαλές εκκινήσεις, ομαλή επιτάχυνση και ικανοποιητική ώθηση κατά την επιτάχυνση. Η ισχυρή επιτάχυνση διευκολύνει την κίνηση και τις προσπεράσεις στους αυτοκινητόδρομους.
Ο υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, παράλληλης διάταξης δικύλινδρος κινητήρας 649 κ.εκ. 2ΕΕΚ, με σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προσφέρει ομαλή απόδοση με άμεση απόκριση ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για να παρέχει εύχρηστη ισχύ που θα εμπνεύσει σιγουριά στους νέους οδηγούς. Η Vulcan S προσφέρει ομαλές εκκινήσεις, ομαλή επιτάχυνση και ικανοποιητική ώθηση κατά την επιτάχυνση. Η ισχυρή επιτάχυνση διευκολύνει την κίνηση και τις προσπεράσεις στους αυτοκινητόδρομους.
Το ρευστό στυλ με τη χαμηλή και μακριά σιλουέτα και τα μοντέρνα στοιχεία, όπως ο πρωτότυπος προβολέας και οι ζάντες χυτοσίδηρου με πέντε ακτίνες, προσδίδουν στη Vulcan S μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση cruiser.
Το ρευστό στυλ με τη χαμηλή και μακριά σιλουέτα και τα μοντέρνα στοιχεία, όπως ο πρωτότυπος προβολέας και οι ζάντες χυτοσίδηρου με πέντε ακτίνες, προσδίδουν στη Vulcan S μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση cruiser.
Το να μπορεί ο αναβάτης να ακουμπήσει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος όταν σταματά είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να αισθάνεται άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Με ύψος 705 mm, η χαμηλή σέλα της Vulcan S προσφέρει εξαιρετική άνεση.
Το να μπορεί ο αναβάτης να ακουμπήσει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος όταν σταματά είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να αισθάνεται άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Με ύψος 705 mm, η χαμηλή σέλα της Vulcan S προσφέρει εξαιρετική άνεση.
Οι μανέτες πολλαπλών θέσεων ρύθμισης επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Οι μανέτες πολλαπλών θέσεων ρύθμισης επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Ο συμπαγής κινητήρας και το λεπτό πλαίσιο κατέστησαν εφικτή τη σχεδίαση μιας μοτοσυκλέτας στενής στο ύψος των γονάτων και των ποδιών. Τα τοποθετημένα προς τα εμπρός μαρσπιέ είναι ιδανικά για ξεκούραστη οδήγηση σε στυλ cruiser.
Ο συμπαγής κινητήρας και το λεπτό πλαίσιο κατέστησαν εφικτή τη σχεδίαση μιας μοτοσυκλέτας στενής στο ύψος των γονάτων και των ποδιών. Τα τοποθετημένα προς τα εμπρός μαρσπιέ είναι ιδανικά για ξεκούραστη οδήγηση σε στυλ cruiser.
Τα μαρσπιέ 3 θέσεων επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση των ποδιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Παρέχεται η δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις: Στάνταρ, 25 mm προς τα εμπρός, 25 mm προς τα πίσω.
Τα μαρσπιέ 3 θέσεων επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση των ποδιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Παρέχεται η δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις: Στάνταρ, 25 mm προς τα εμπρός, 25 mm προς τα πίσω.
Χάρη στη χωρητικότητα 14 λίτρων του ρεζερβουάρ και την εξοικονόμηση καυσίμου που προσφέρει ο δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης, η Vulcan S προσφέρει μεγάλη αυτονομία στον αναβάτη που του επιτρέπει να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις με ένα μόνο γέμισμα και να είναι πιο ξέγνοιαστος τόσο κατά τις μετακινήσεις στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
Χάρη στη χωρητικότητα 14 λίτρων του ρεζερβουάρ και την εξοικονόμηση καυσίμου που προσφέρει ο δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης, η Vulcan S προσφέρει μεγάλη αυτονομία στον αναβάτη που του επιτρέπει να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις με ένα μόνο γέμισμα και να είναι πιο ξέγνοιαστος τόσο κατά τις μετακινήσεις στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
Η εξάτμιση που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα συμβάλλει στο χαμηλό κέντρο βάρους και χάρη στη θέση της δεν εμποδίζει την πρόσβαση των ποδιών του οδηγού στο έδαφος όταν σταματά. Η σχεδίαση της εξάτμισης προσδίδει ισχύ και στυλ.
Η εξάτμιση που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα συμβάλλει στο χαμηλό κέντρο βάρους και χάρη στη θέση της δεν εμποδίζει την πρόσβαση των ποδιών του οδηγού στο έδαφος όταν σταματά. Η σχεδίαση της εξάτμισης προσδίδει ισχύ και στυλ.
Ο πίνακας οργάνων διαθέτει στροφόμετρο αναλογικού τύπου και οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών. Οι πολυάριθμες ενδείξεις παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για τις συνθήκες λειτουργίας της μοτοσυκλέτας του. Περιλαμβάνεται δείκτης επιλεγμένης σχέσης.
Ο πίνακας οργάνων διαθέτει στροφόμετρο αναλογικού τύπου και οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών. Οι πολυάριθμες ενδείξεις παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για τις συνθήκες λειτουργίας της μοτοσυκλέτας του. Περιλαμβάνεται δείκτης επιλεγμένης σχέσης.
Το μεταξόνιο 1.575 mm επιλέχθηκε για να εξασφαλίσει άριστη ισορροπία μεταξύ ευκολίας χειρισμού και αυξημένης σταθερότητας στην οδήγηση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που κάνουν τη Vulcan S απολαυστική στην οδήγηση (εύκολος χειρισμός, ξεκούραστη θέση οδήγησης και βολική εργονομία) την καθιστούν επίσης ιδανική για τους νέους οδηγούς.
Το μεταξόνιο 1.575 mm επιλέχθηκε για να εξασφαλίσει άριστη ισορροπία μεταξύ ευκολίας χειρισμού και αυξημένης σταθερότητας στην οδήγηση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που κάνουν τη Vulcan S απολαυστική στην οδήγηση (εύκολος χειρισμός, ξεκούραστη θέση οδήγησης και βολική εργονομία) την καθιστούν επίσης ιδανική για τους νέους οδηγούς.
Η ανάγλυφη σχεδίαση της σέλας με παχύ αφρώδες υλικό επένδυσης προσφέρει άνεση και καλή στήριξη στους γοφούς.
Η ανάγλυφη σχεδίαση της σέλας με παχύ αφρώδες υλικό επένδυσης προσφέρει άνεση και καλή στήριξη στους γοφούς.
Η σχεδίαση του πλαισίου, της πίσω ανάρτησης και του ψαλιδιού δημιουργεί μια ενοποιημένη γραμμή που διατρέχει τη μοτοσυκλέτα από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζει την ανάλαφρη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 3D για την επίτευξη των βέλτιστων τιμών ακαμψίας και τάσης.
Η σχεδίαση του πλαισίου, της πίσω ανάρτησης και του ψαλιδιού δημιουργεί μια ενοποιημένη γραμμή που διατρέχει τη μοτοσυκλέτα από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζει την ανάλαφρη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 3D για την επίτευξη των βέλτιστων τιμών ακαμψίας και τάσης.
Η πίσω ανάρτηση με έκκεντρο ξαπλωτό μονό αμορτισέρ διαθέτει μοχλικό ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διαδρομή για αυξημένη άνεση στην οδήγηση. Η διάταξη της πίσω ανάρτησης συμβάλλει επίσης στη συμπαγή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ελευθερώνοντας χώρο για την τοποθέτηση μιας μεγάλης εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση 7 θέσεων ώστε να ανταποκρίνεται στο μέγεθος του αναβάτη και το φορτίο.
Η πίσω ανάρτηση με έκκεντρο ξαπλωτό μονό αμορτισέρ διαθέτει μοχλικό ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διαδρομή για αυξημένη άνεση στην οδήγηση. Η διάταξη της πίσω ανάρτησης συμβάλλει επίσης στη συμπαγή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ελευθερώνοντας χώρο για την τοποθέτηση μιας μεγάλης εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση 7 θέσεων ώστε να ανταποκρίνεται στο μέγεθος του αναβάτη και το φορτίο.
Τα δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχυρής δύναμης φρεναρίσματος και εύκολου χειρισμού για τους νέους οδηγούς.
Τα δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχυρής δύναμης φρεναρίσματος και εύκολου χειρισμού για τους νέους οδηγούς.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 10.8:1 |
Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 83.0 x 60.0 χιλ. |
Διαδρομή | 649 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 38 χιλ. x 2 |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Ανάφλεξη | Μπαταρία και Πολλαπλασιαστής (ανάφλεξη με τρανζίστορ) |
Μέγιστη ισχύς | 44.7 kW {61 PS} / 7,500 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 62.4 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 σ.α.λ. |
Εκπομπές CO2 | 104 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου | 4.5 λ./100 χλμ. |
Εκπομπές CO2 35 kW | 102.0 γραμ./χλμ. |
Κατανάλωση καυσίμου 35 kW kit | 4.4 λ./100 χλμ. |
Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.095 (88 / 42) |
Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.438 (39 / 16) |
Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.714 (36 / 21) |
Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.333 (32 / 24) |
Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.111 (30 / 27) |
Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 0.966 (28 / 29) |
Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.852 (23 / 27) |
Τελικός σχέση μείωσης | 3.067 (46 / 15) |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό τύπου διαμάντι, χάλυβας υψηλής αντοχής |
---|---|
Διαδρομή | 120 χιλ. |
Διαδρομή τροχού εμπρός | 130 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | 80 χιλ. |
Ελαστικό, εμπρός | 120/70 R18 M/C 59H |
Ελαστικό, πίσω | 160/60 R17 M/C 69H |
Μ x Π x Υ | 2,310 x 880 x 1,100 χιλ. |
Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
Μεταξόνιο | 1,575 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 130 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 14.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 705 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 229 κιλά |
Estimated dry weight** | 215 κιλά |
| **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος |
---|---|
Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 300 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 250 χιλ. |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, με μοχλικό και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου 7 θέσεων |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Φιμέ ανεμοθώρακας σε στυλ café για πρόσθετη προστασία από τον άνεμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάφανος ανεμοθώρακας touring κατασκευασμένος με πολυκαρβονικό πλαστικό.
Διατηρήστε ασφαλή τα προσωπικά σας αντικείμενα στον δρόμο με τα σακίδια σέλας που συμπληρώνουν το συνολικό στυλ της μοτοσυκλέτας σας. Αυτό το σετ μαύρων δερμάτινων σακιδίων σέλας διαθέτει ενισχύσεις για να διατηρείται το σχήμα τους σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης στο εσωτερικό του σακιδίου επιτρέπει την εύκολη αφαίρεση των σακιδίων από τη βάση στήριξης, χωρίς εργαλεία. Ανθεκτικό βινύλιο, με αντοχή στο νερό ναυτικού επιπέδου, με επένδυση από γνήσιο δέρμα. Μια εσωτερική τσέπη διατηρεί ξεχωριστά και προστατευμένα τα σημαντικά χαρτιά και έγγραφα. Ένα μαγνητικό κούμπωμα στο καπάκι διευκολύνει την πρόσβαση στα πράγματά σας. Το σύστημα τοποθέτησης KQR™ επιτρέπει την εύκολη τοποθέτηση των σακιδίων σέλας KQR™ μόλις εγκατασταθεί. (Φορτίο 2. 2kg ανά σακίδιο, Εσωτερικές διαστάσεις: Υ26 x Μ33 x Β 13cm) Απαιτείται κιτ στερέωσης KQR™ και βάσεις σακιδίων (πωλούνται ξεχωριστά)
Σταθερό στήριγμα πλάτης με μαξιλαράκι που παρέχει άνεση στον συνεπιβάτη. Η κατασκευή από μαύρο χάλυβα ανορθώνεται σε ύψος 20cm από την επιφάνεια της σέλας. Σχεδιασμένο για να ταιριάζει με τη σχάρα αποσκευών προαιρετικού εξοπλισμού (πωλείται ξεχωριστά) (Μπορεί να συνδυαστεί μόνο με το κιτ σακιδίων σέλας με σταθερές βάσεις στήριξης)