Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Η Vulcan S δεν είναι μια συνηθισμένη Custom. Ξεχωριστή, με τον παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα της, το μοναδικό πλαίσιο και τη διάταξη αναρτήσεων, σχεδιασμένη για αναβάτες με ανεξάρτητο πνεύμα, η Vulcan S απευθύνεται στους αναβάτες που έχουν το δικό τους στυλ και τρόπο ζωής. Προσβάσιμη από κάθε άποψη, η νέα Vulcan S σάς ενθαρρύνει να ακολουθήσετε το Δικό Σας Στυλ!
Χρώματα
€9,245.00 Τιμή Μοντέλου
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Το χαμηλό συνολικό βάρος, η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας πλαισίου, τα ελαστικά 18”/17” τύπου radial και οι ρυθμίσεις ανάρτησης συνθέτουν μια ελαφριά, ευέλικτη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα.
Το χαμηλό συνολικό βάρος, η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας πλαισίου, τα ελαστικά 18”/17” τύπου radial και οι ρυθμίσεις ανάρτησης συνθέτουν μια ελαφριά, ευέλικτη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα.
Ο υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, παράλληλης διάταξης δικύλινδρος κινητήρας 649 κ.εκ. 2ΕΕΚ, με σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προσφέρει ομαλή απόδοση με άμεση απόκριση ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για να παρέχει εύχρηστη ισχύ που θα εμπνεύσει σιγουριά στους νέους οδηγούς. Η Vulcan S προσφέρει ομαλές εκκινήσεις, ομαλή επιτάχυνση και ικανοποιητική ώθηση κατά την επιτάχυνση. Η ισχυρή επιτάχυνση διευκολύνει την κίνηση και τις προσπεράσεις στους αυτοκινητόδρομους.
Ο υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, παράλληλης διάταξης δικύλινδρος κινητήρας 649 κ.εκ. 2ΕΕΚ, με σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προσφέρει ομαλή απόδοση με άμεση απόκριση ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για να παρέχει εύχρηστη ισχύ που θα εμπνεύσει σιγουριά στους νέους οδηγούς. Η Vulcan S προσφέρει ομαλές εκκινήσεις, ομαλή επιτάχυνση και ικανοποιητική ώθηση κατά την επιτάχυνση. Η ισχυρή επιτάχυνση διευκολύνει την κίνηση και τις προσπεράσεις στους αυτοκινητόδρομους.
Το ρευστό στυλ με τη χαμηλή και μακριά σιλουέτα και τα μοντέρνα στοιχεία, όπως ο πρωτότυπος προβολέας και οι ζάντες χυτοσίδηρου με πέντε ακτίνες, προσδίδουν στη Vulcan S μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση cruiser.
Το ρευστό στυλ με τη χαμηλή και μακριά σιλουέτα και τα μοντέρνα στοιχεία, όπως ο πρωτότυπος προβολέας και οι ζάντες χυτοσίδηρου με πέντε ακτίνες, προσδίδουν στη Vulcan S μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση cruiser.
Το να μπορεί ο αναβάτης να ακουμπήσει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος όταν σταματά είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να αισθάνεται άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Με ύψος 705 mm, η χαμηλή σέλα της Vulcan S προσφέρει εξαιρετική άνεση.
Το να μπορεί ο αναβάτης να ακουμπήσει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος όταν σταματά είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να αισθάνεται άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Με ύψος 705 mm, η χαμηλή σέλα της Vulcan S προσφέρει εξαιρετική άνεση.
Οι μανέτες πολλαπλών θέσεων ρύθμισης επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Οι μανέτες πολλαπλών θέσεων ρύθμισης επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Ο συμπαγής κινητήρας και το λεπτό πλαίσιο κατέστησαν εφικτή τη σχεδίαση μιας μοτοσυκλέτας στενής στο ύψος των γονάτων και των ποδιών. Τα τοποθετημένα προς τα εμπρός μαρσπιέ είναι ιδανικά για ξεκούραστη οδήγηση σε στυλ cruiser.
Ο συμπαγής κινητήρας και το λεπτό πλαίσιο κατέστησαν εφικτή τη σχεδίαση μιας μοτοσυκλέτας στενής στο ύψος των γονάτων και των ποδιών. Τα τοποθετημένα προς τα εμπρός μαρσπιέ είναι ιδανικά για ξεκούραστη οδήγηση σε στυλ cruiser.
Τα μαρσπιέ 3 θέσεων επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση των ποδιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Παρέχεται η δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις: Στάνταρ, 25 mm προς τα εμπρός, 25 mm προς τα πίσω.
Τα μαρσπιέ 3 θέσεων επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση των ποδιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Παρέχεται η δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις: Στάνταρ, 25 mm προς τα εμπρός, 25 mm προς τα πίσω.
Χάρη στη χωρητικότητα 14 λίτρων του ρεζερβουάρ και την εξοικονόμηση καυσίμου που προσφέρει ο δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης, η Vulcan S προσφέρει μεγάλη αυτονομία στον αναβάτη που του επιτρέπει να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις με ένα μόνο γέμισμα και να είναι πιο ξέγνοιαστος τόσο κατά τις μετακινήσεις στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
Χάρη στη χωρητικότητα 14 λίτρων του ρεζερβουάρ και την εξοικονόμηση καυσίμου που προσφέρει ο δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης, η Vulcan S προσφέρει μεγάλη αυτονομία στον αναβάτη που του επιτρέπει να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις με ένα μόνο γέμισμα και να είναι πιο ξέγνοιαστος τόσο κατά τις μετακινήσεις στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
Η εξάτμιση που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα συμβάλλει στο χαμηλό κέντρο βάρους και χάρη στη θέση της δεν εμποδίζει την πρόσβαση των ποδιών του οδηγού στο έδαφος όταν σταματά. Η σχεδίαση της εξάτμισης προσδίδει ισχύ και στυλ.
Η εξάτμιση που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα συμβάλλει στο χαμηλό κέντρο βάρους και χάρη στη θέση της δεν εμποδίζει την πρόσβαση των ποδιών του οδηγού στο έδαφος όταν σταματά. Η σχεδίαση της εξάτμισης προσδίδει ισχύ και στυλ.
Ο πίνακας οργάνων διαθέτει στροφόμετρο αναλογικού τύπου και οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών. Οι πολυάριθμες ενδείξεις παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για τις συνθήκες λειτουργίας της μοτοσυκλέτας του. Περιλαμβάνεται δείκτης επιλεγμένης σχέσης.
Ο πίνακας οργάνων διαθέτει στροφόμετρο αναλογικού τύπου και οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών. Οι πολυάριθμες ενδείξεις παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για τις συνθήκες λειτουργίας της μοτοσυκλέτας του. Περιλαμβάνεται δείκτης επιλεγμένης σχέσης.
Το μεταξόνιο 1.575 mm επιλέχθηκε για να εξασφαλίσει άριστη ισορροπία μεταξύ ευκολίας χειρισμού και αυξημένης σταθερότητας στην οδήγηση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που κάνουν τη Vulcan S απολαυστική στην οδήγηση (εύκολος χειρισμός, ξεκούραστη θέση οδήγησης και βολική εργονομία) την καθιστούν επίσης ιδανική για τους νέους οδηγούς.
Το μεταξόνιο 1.575 mm επιλέχθηκε για να εξασφαλίσει άριστη ισορροπία μεταξύ ευκολίας χειρισμού και αυξημένης σταθερότητας στην οδήγηση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που κάνουν τη Vulcan S απολαυστική στην οδήγηση (εύκολος χειρισμός, ξεκούραστη θέση οδήγησης και βολική εργονομία) την καθιστούν επίσης ιδανική για τους νέους οδηγούς.
Η ανάγλυφη σχεδίαση της σέλας με παχύ αφρώδες υλικό επένδυσης προσφέρει άνεση και καλή στήριξη στους γοφούς.
Η ανάγλυφη σχεδίαση της σέλας με παχύ αφρώδες υλικό επένδυσης προσφέρει άνεση και καλή στήριξη στους γοφούς.
Η σχεδίαση του πλαισίου, της πίσω ανάρτησης και του ψαλιδιού δημιουργεί μια ενοποιημένη γραμμή που διατρέχει τη μοτοσυκλέτα από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζει την ανάλαφρη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 3D για την επίτευξη των βέλτιστων τιμών ακαμψίας και τάσης.
Η σχεδίαση του πλαισίου, της πίσω ανάρτησης και του ψαλιδιού δημιουργεί μια ενοποιημένη γραμμή που διατρέχει τη μοτοσυκλέτα από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζει την ανάλαφρη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 3D για την επίτευξη των βέλτιστων τιμών ακαμψίας και τάσης.
Η πίσω ανάρτηση με έκκεντρο ξαπλωτό μονό αμορτισέρ διαθέτει μοχλικό ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διαδρομή για αυξημένη άνεση στην οδήγηση. Η διάταξη της πίσω ανάρτησης συμβάλλει επίσης στη συμπαγή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ελευθερώνοντας χώρο για την τοποθέτηση μιας μεγάλης εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση 7 θέσεων ώστε να ανταποκρίνεται στο μέγεθος του αναβάτη και το φορτίο.
Η πίσω ανάρτηση με έκκεντρο ξαπλωτό μονό αμορτισέρ διαθέτει μοχλικό ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διαδρομή για αυξημένη άνεση στην οδήγηση. Η διάταξη της πίσω ανάρτησης συμβάλλει επίσης στη συμπαγή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ελευθερώνοντας χώρο για την τοποθέτηση μιας μεγάλης εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση 7 θέσεων ώστε να ανταποκρίνεται στο μέγεθος του αναβάτη και το φορτίο.
Τα δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχυρής δύναμης φρεναρίσματος και εύκολου χειρισμού για τους νέους οδηγούς.
Τα δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχυρής δύναμης φρεναρίσματος και εύκολου χειρισμού για τους νέους οδηγούς.
Το χαμηλό συνολικό βάρος, η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας πλαισίου, τα ελαστικά 18”/17” τύπου radial και οι ρυθμίσεις ανάρτησης συνθέτουν μια ελαφριά, ευέλικτη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα.
Το χαμηλό συνολικό βάρος, η βελτιστοποιημένη ισορροπία ακαμψίας πλαισίου, τα ελαστικά 18”/17” τύπου radial και οι ρυθμίσεις ανάρτησης συνθέτουν μια ελαφριά, ευέλικτη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα.
Ο υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, παράλληλης διάταξης δικύλινδρος κινητήρας 649 κ.εκ. 2ΕΕΚ, με σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προσφέρει ομαλή απόδοση με άμεση απόκριση ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για να παρέχει εύχρηστη ισχύ που θα εμπνεύσει σιγουριά στους νέους οδηγούς. Η Vulcan S προσφέρει ομαλές εκκινήσεις, ομαλή επιτάχυνση και ικανοποιητική ώθηση κατά την επιτάχυνση. Η ισχυρή επιτάχυνση διευκολύνει την κίνηση και τις προσπεράσεις στους αυτοκινητόδρομους.
Ο υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος, παράλληλης διάταξης δικύλινδρος κινητήρας 649 κ.εκ. 2ΕΕΚ, με σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προσφέρει ομαλή απόδοση με άμεση απόκριση ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις για να παρέχει εύχρηστη ισχύ που θα εμπνεύσει σιγουριά στους νέους οδηγούς. Η Vulcan S προσφέρει ομαλές εκκινήσεις, ομαλή επιτάχυνση και ικανοποιητική ώθηση κατά την επιτάχυνση. Η ισχυρή επιτάχυνση διευκολύνει την κίνηση και τις προσπεράσεις στους αυτοκινητόδρομους.
Το ρευστό στυλ με τη χαμηλή και μακριά σιλουέτα και τα μοντέρνα στοιχεία, όπως ο πρωτότυπος προβολέας και οι ζάντες χυτοσίδηρου με πέντε ακτίνες, προσδίδουν στη Vulcan S μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση cruiser.
Το ρευστό στυλ με τη χαμηλή και μακριά σιλουέτα και τα μοντέρνα στοιχεία, όπως ο πρωτότυπος προβολέας και οι ζάντες χυτοσίδηρου με πέντε ακτίνες, προσδίδουν στη Vulcan S μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση cruiser.
Το να μπορεί ο αναβάτης να ακουμπήσει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος όταν σταματά είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να αισθάνεται άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Με ύψος 705 mm, η χαμηλή σέλα της Vulcan S προσφέρει εξαιρετική άνεση.
Το να μπορεί ο αναβάτης να ακουμπήσει εύκολα τα πόδια του στο έδαφος όταν σταματά είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να αισθάνεται άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Με ύψος 705 mm, η χαμηλή σέλα της Vulcan S προσφέρει εξαιρετική άνεση.
Οι μανέτες πολλαπλών θέσεων ρύθμισης επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Οι μανέτες πολλαπλών θέσεων ρύθμισης επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση της μανέτας σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Ο συμπαγής κινητήρας και το λεπτό πλαίσιο κατέστησαν εφικτή τη σχεδίαση μιας μοτοσυκλέτας στενής στο ύψος των γονάτων και των ποδιών. Τα τοποθετημένα προς τα εμπρός μαρσπιέ είναι ιδανικά για ξεκούραστη οδήγηση σε στυλ cruiser.
Ο συμπαγής κινητήρας και το λεπτό πλαίσιο κατέστησαν εφικτή τη σχεδίαση μιας μοτοσυκλέτας στενής στο ύψος των γονάτων και των ποδιών. Τα τοποθετημένα προς τα εμπρός μαρσπιέ είναι ιδανικά για ξεκούραστη οδήγηση σε στυλ cruiser.
Τα μαρσπιέ 3 θέσεων επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση των ποδιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Παρέχεται η δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις: Στάνταρ, 25 mm προς τα εμπρός, 25 mm προς τα πίσω.
Τα μαρσπιέ 3 θέσεων επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίσει τη θέση των ποδιών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Παρέχεται η δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις: Στάνταρ, 25 mm προς τα εμπρός, 25 mm προς τα πίσω.
Χάρη στη χωρητικότητα 14 λίτρων του ρεζερβουάρ και την εξοικονόμηση καυσίμου που προσφέρει ο δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης, η Vulcan S προσφέρει μεγάλη αυτονομία στον αναβάτη που του επιτρέπει να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις με ένα μόνο γέμισμα και να είναι πιο ξέγνοιαστος τόσο κατά τις μετακινήσεις στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
Χάρη στη χωρητικότητα 14 λίτρων του ρεζερβουάρ και την εξοικονόμηση καυσίμου που προσφέρει ο δικύλινδρος κινητήρας παράλληλης διάταξης, η Vulcan S προσφέρει μεγάλη αυτονομία στον αναβάτη που του επιτρέπει να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις με ένα μόνο γέμισμα και να είναι πιο ξέγνοιαστος τόσο κατά τις μετακινήσεις στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
Η εξάτμιση που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα συμβάλλει στο χαμηλό κέντρο βάρους και χάρη στη θέση της δεν εμποδίζει την πρόσβαση των ποδιών του οδηγού στο έδαφος όταν σταματά. Η σχεδίαση της εξάτμισης προσδίδει ισχύ και στυλ.
Η εξάτμιση που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα συμβάλλει στο χαμηλό κέντρο βάρους και χάρη στη θέση της δεν εμποδίζει την πρόσβαση των ποδιών του οδηγού στο έδαφος όταν σταματά. Η σχεδίαση της εξάτμισης προσδίδει ισχύ και στυλ.
Ο πίνακας οργάνων διαθέτει στροφόμετρο αναλογικού τύπου και οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών. Οι πολυάριθμες ενδείξεις παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για τις συνθήκες λειτουργίας της μοτοσυκλέτας του. Περιλαμβάνεται δείκτης επιλεγμένης σχέσης.
Ο πίνακας οργάνων διαθέτει στροφόμετρο αναλογικού τύπου και οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών. Οι πολυάριθμες ενδείξεις παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για τις συνθήκες λειτουργίας της μοτοσυκλέτας του. Περιλαμβάνεται δείκτης επιλεγμένης σχέσης.
Το μεταξόνιο 1.575 mm επιλέχθηκε για να εξασφαλίσει άριστη ισορροπία μεταξύ ευκολίας χειρισμού και αυξημένης σταθερότητας στην οδήγηση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που κάνουν τη Vulcan S απολαυστική στην οδήγηση (εύκολος χειρισμός, ξεκούραστη θέση οδήγησης και βολική εργονομία) την καθιστούν επίσης ιδανική για τους νέους οδηγούς.
Το μεταξόνιο 1.575 mm επιλέχθηκε για να εξασφαλίσει άριστη ισορροπία μεταξύ ευκολίας χειρισμού και αυξημένης σταθερότητας στην οδήγηση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που κάνουν τη Vulcan S απολαυστική στην οδήγηση (εύκολος χειρισμός, ξεκούραστη θέση οδήγησης και βολική εργονομία) την καθιστούν επίσης ιδανική για τους νέους οδηγούς.
Η ανάγλυφη σχεδίαση της σέλας με παχύ αφρώδες υλικό επένδυσης προσφέρει άνεση και καλή στήριξη στους γοφούς.
Η ανάγλυφη σχεδίαση της σέλας με παχύ αφρώδες υλικό επένδυσης προσφέρει άνεση και καλή στήριξη στους γοφούς.
Η σχεδίαση του πλαισίου, της πίσω ανάρτησης και του ψαλιδιού δημιουργεί μια ενοποιημένη γραμμή που διατρέχει τη μοτοσυκλέτα από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζει την ανάλαφρη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 3D για την επίτευξη των βέλτιστων τιμών ακαμψίας και τάσης.
Η σχεδίαση του πλαισίου, της πίσω ανάρτησης και του ψαλιδιού δημιουργεί μια ενοποιημένη γραμμή που διατρέχει τη μοτοσυκλέτα από το μπροστινό μέχρι το πίσω μέρος. Το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζει την ανάλαφρη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 3D για την επίτευξη των βέλτιστων τιμών ακαμψίας και τάσης.
Η πίσω ανάρτηση με έκκεντρο ξαπλωτό μονό αμορτισέρ διαθέτει μοχλικό ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διαδρομή για αυξημένη άνεση στην οδήγηση. Η διάταξη της πίσω ανάρτησης συμβάλλει επίσης στη συμπαγή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ελευθερώνοντας χώρο για την τοποθέτηση μιας μεγάλης εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση 7 θέσεων ώστε να ανταποκρίνεται στο μέγεθος του αναβάτη και το φορτίο.
Η πίσω ανάρτηση με έκκεντρο ξαπλωτό μονό αμορτισέρ διαθέτει μοχλικό ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διαδρομή για αυξημένη άνεση στην οδήγηση. Η διάταξη της πίσω ανάρτησης συμβάλλει επίσης στη συμπαγή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ελευθερώνοντας χώρο για την τοποθέτηση μιας μεγάλης εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα. Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση 7 θέσεων ώστε να ανταποκρίνεται στο μέγεθος του αναβάτη και το φορτίο.
Τα δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχυρής δύναμης φρεναρίσματος και εύκολου χειρισμού για τους νέους οδηγούς.
Τα δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχυρής δύναμης φρεναρίσματος και εύκολου χειρισμού για τους νέους οδηγούς.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
Οι διπλές πεταλούδες γκαζιού προσφέρουν αυξημένη ισχύ και μεγαλύτερη ευκολία χρήσης χάρη στην υιοθέτηση μιας δεύτερης σειράς πεταλούδων γκαζιού που ελέγχονται από τη μονάδα ECU.
Τα νεότερα μοντέλα των σπορ μοτοσυκλετών χρησιμοποιούν σώματα πεταλούδας μεγάλης διαμέτρου για τη παροχή υψηλών επιπέδων ισχύος. Ωστόσο, με τις πεταλούδες μεγάλης διαμέτρου, όταν ένας οδηγός ανοίγει απότομα το γκάζι, η απόκριση ροπής μπορεί να είναι δύσκολο να ελεγχθεί. Η τεχνολογία διπλών πεταλούδων γκαζιού σχεδιάστηκε για να τιθασεύσει την απόκριση του κινητήρα συμβάλλοντας παράλληλα στις επιδόσεις.
Στα μοντέλα με διπλές πεταλούδες γκαζιού, υπάρχουν δύο πεταλούδες γκαζιού ανά κύλινδρο: εκτός από τις κύριες βαλβίδες, οι οποίες συνδέονται φυσικά με το γκριπ γκαζιού και ελέγχονται από τον οδηγό, ένα δεύτερο σετ βαλβίδων, των οποίων το άνοιγμα και κλείσιμο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU, ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή αέρα εισαγωγής για να διασφαλίσει μια φυσική, γραμμική απόκριση. Χάρη στην πιο ομαλή ροή του αέρα που διέρχεται μέσα από τα σώματα πεταλούδων, η καύση γίνεται πιο αποδοτική και αυξάνεται η ισχύς.
Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να αισθάνεται ένα με τη μηχανή του.
Η σωστή θέση οδήγησης είναι πολύ σημαντική για να αισθάνεται άνετα ο οδηγός κατά την οδήγηση και να έχει καλύτερο έλεγχο της μηχανής του. Ωστόσο, η ιδανική θέση οδήγησης είναι διαφορετική για κάθε οδηγό, ανάλογα με το σωματότυπό του και το στυλ οδήγησης που προτιμά. Το ERGO-FIT είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόσει τη μηχανή του έτσι ώστε να αποκτήσει την ιδανική θέση οδήγησης. Διάφορα στοιχεία της μοτοσυκλέτας (όπως το τιμόνι, τα μαρσπιέ, η σέλα κ.λπ.) μπορούν να προσαρμοστούν μέσω ενός συνδυασμού εναλλάξιμων και ρυθμιζόμενων εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στον κάθε οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης που του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερο έλεγχο. Και όταν θα αισθάνεται ένα με τη μηχανή του, θα μπορεί να απολαύσει πλήρως την εμπειρία οδήγησης μιας μηχανής Kawasaki. *Τα ρυθμιζόμενα εξαρτήματα και το εύρος ρύθμισής τους διαφέρουν ανά μοντέλο.
Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για να υποδείξει τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και να ενθαρρύνει την οικονομική οδήγηση.
Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο υψηλής ακρίβειας για τη διαχείριση κινητήρα, τα μοντέλα Kawasaki μπορούν να πετύχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου. Ωστόσο, η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση του γκαζιού, την επιλογή σχέσης ταχύτητας και άλλα στοιχεία που ελέγχονται από τον οδηγό. Ο Δείκτης οικονομικής οδήγησης είναι μια λειτουργία που υποδεικνύει πότε καταναλώνεται χαμηλή ποσότητα καυσίμου στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου, ανεξάρτητα από την ταχύτητα οχήματος, τις στροφές κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και τις άλλες συνθήκες οδήγησης. Όταν για μια δεδομένη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (δηλαδή η απόδοση καυσίμου είναι βέλτιστη), εμφανίζεται μια ένδειξη «ECO» στην οθόνη LCD του πίνακα οργάνων. Συνεχίζοντας την οδήγηση με τον ίδιο ρυθμό, η ένδειξη «ECO» παραμένει αναμμένη και κατ’ επέκταση μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αν και η ταχύτητα οχήματος και οι στροφές κινητήρα μπορεί να διαφέρουν ανά μοντέλο, το άναμμα της ένδειξης «ECO» βοηθά τον οδηγό να αντιληφθεί τις συνθήκες οδήγησης που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση καυσίμου και να υιοθετήσει έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης. Αυτός είναι κι ένας πρακτικός τρόπος για να αυξήσει την αυτονομία. Επιπλέον, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπου στο περιβάλλον.
Το σύστημα ABS (Anti-lock Brake System - Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) εξασφαλίζει σταθερή απόδοση πέδησης εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα.
Το απότομο και έντονο φρενάρισμα ή το φρενάρισμα σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής), όπως βρεγμένη άσφαλτος ή καλύμματα φρεατίων, μπορεί να προκαλέσει το μπλοκάρισμα και την ολίσθηση του τροχού. Το ABS σχεδιάστηκε για να αποτρέπει τέτοιου είδους περιστατικά. Τα συστήματα ABS της Kawasaki ελέγχονται από προγραμματισμό υψηλής ακρίβειας και αξιοπιστίας που έχει παραμετροποιηθεί με βάση διεξοδικές δοκιμές σε πολυάριθμες καταστάσεις οδήγησης. Εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση πέδησης, προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στον οδηγό και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση. Και για την ικανοποίηση των ειδικών απαιτήσεων ορισμένων οδηγών, διατίθενται επίσης εξειδικευμένα συστήματα ABS. Για παράδειγμα, το σύστημα KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System / Έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών Kawasaki) είναι ένα σύστημα πέδησης υψηλής ακρίβειας ειδικά σχεδιασμένο για τα μοντέλα supersport, το οποίο επιτρέπει σε μεγαλύτερο φάσμα οδηγών να απολαύσουν τη σπορ οδήγηση. Και συνδέοντας το μπροστινό και το πίσω φρένο, το σύστημα ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology / Προηγμένη τεχνολογία συνδυαστικής πέδησης Kawasaki) παρέχει σιγουριά για απολαυστικές μετακινήσεις με τα μεγάλα μοντέλα μας. Η Kawasaki εργάζεται ακατάπαυστα για την ανάπτυξη και άλλων προηγμένων συστημάτων ABS.
| Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι |
|---|---|
| Λόγος συμπίεσης | 10.8:1 |
| Σύστημα βαλβίδων | 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες |
| Διάμετρος x διαδρομή | 83.0 x 60.0 χιλ. |
| Διαδρομή | 649 κ.εκ. |
| Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου: 38 χιλ. x 2 |
| Λίπανση | Λίπανση με αντλία, ημίξηρο κάρτερ |
| Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
| Ανάφλεξη | Μπαταρία και Πολλαπλασιαστής (ανάφλεξη με τρανζίστορ) |
| Μέγιστη ισχύς | 44.7 kW {61 PS} / 7,500 σ.α.λ. |
|---|---|
| Μέγιστη ροπή | 62.4 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 σ.α.λ. |
| Εκπομπές CO2 | 104 γραμ./χλμ. |
| Κατανάλωση καυσίμου | 4.5 λ./100 χλμ. |
| Εκπομπές CO2 35 kW | 102.0 γραμ./χλμ. |
| Κατανάλωση καυσίμου 35 kW kit | 4.4 λ./100 χλμ. |
| Μετάδοση | 6 ταχυτήτων, return shift |
| Συμπλέκτης | Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων |
| Σχέση κύριας μετάδοσης | 2.095 (88 / 42) |
| Σχέσεις μετάδοσης 1ης | 2.438 (39 / 16) |
| Σχέσεις μετάδοσης 2ας | 1.714 (36 / 21) |
| Σχέσεις μετάδοσης 3ης | 1.333 (32 / 24) |
| Σχέσεις μετάδοσης 4ης | 1.111 (30 / 27) |
| Σχέσεις μετάδοσης 5ης | 0.966 (28 / 29) |
| Σχέσεις μετάδοσης 6ης | 0.852 (23 / 27) |
| Τελική σχέση | Στεγανή αλυσίδα |
| Τελικός σχέση μείωσης | 3.067 (46 / 15) |
| Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό τύπου διαμάντι, χάλυβας υψηλής αντοχής |
|---|---|
| Διαδρομή | 120 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού εμπρός | 130 χιλ. |
| Διαδρομή τροχού πίσω | 80 χιλ. |
| Ελαστικό, εμπρός | 120/70 R18 M/C 59H |
| Ελαστικό, πίσω | 160/60 R17 M/C 69H |
| Μ x Π x Υ | 2,310 x 880 x 1,100 χιλ. |
| Γωνία διεύθυνσης Α Δ | 35° / 35° |
| Μεταξόνιο | 1,575 χιλ. |
| Απόσταση από το έδαφος | 130 χιλ. |
| Χωρητικότητα καυσίμου | 14.0 λίτρα |
| Ύψος καθίσματος | 705 χιλ. |
| Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας* | 229 κιλά |
| | *“Πλήρες βάρος: Περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, πλήρες ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από 90% της χωρητικότητας) και κιτ εργαλείων (εφόσον παρέχεται)” |
| Εκτιμώμενο Kαθαρό βάρος** | 215 κιλά |
| | **Το Εκτιμώμενο Καθαρό βάρος δεν περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα υλικά και υγρά για τη σωστή λειτουργία, το γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου (πάνω από το 90% της χωρητικότητας) και kit εργαλείων (εάν παρέχεται). |
| Τύπος μπροστινού φρένου | Μονός δίσκος |
|---|---|
| Διάμετρος μπροστινού φρένου | Ø 300 χιλ. |
| Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
| Τύπος πίσω φρένου | Μονός δίσκος |
| Διάμετρος πίσω φρένου | Ø 250 χιλ. |
| Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
| Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
| Διάμετρος μπροστινής ανάρτησης | Ø 41 χιλ. |
| Τύπος πίσω ανάρτησης | Έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, με μοχλικό και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου 7 θέσεων |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Ανθεκτική κατασκευή από ατσάλι με χρωμιωμένο φινίρισμα και σύστημα στήριξης KQR για εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση ή αφαίρεση αξεσουάρ μετά την αρχική τοποθέτηση.
Απαιτείται για την τοποθέτηση των παρακάτω (πωλούνται ξεχωριστά):
Κρατήστε τα προσωπικά σας αντικείμενα ασφαλή στο δρόμο με τσάντες σέλας που συμπληρώνουν τη συνολική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας σας.
Αυτό το σετ δερμάτινων σακιδίων σε μαύρο χρώμα διαθέτει ενισχύσεις για να διατηρεί το σχήμα του σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα quick release στο εσωτερικό της τσάντας επιτρέπει την εύκολη αφαίρεση των σακιδίων από το στήριγμα χωρίς εργαλεία.
Bινύλιο θαλάσσιου τύπου ανθεκτικό στο νερό με τελειώματα από γνήσιο δέρμα. Μια εσωτερική τσέπη διατηρεί τα σημαντικά έγγραφα και έγγραφα ξεχωριστά και προστατευμένα.
Ένα μαγνητικό κούμπωμα στο καπάκι κάνει την πρόσβαση στα πράγματα σας βολική.
Το σύστημα στήριξης KQR επιτρέπει την εύκολη τοποθέτηση των βαλιτσών σέλας KQR μόλις τοποθετηθούν.
Φορτίο 2,2kg ανά τσάντα, Εσωτερικές διαστάσεις: H26 x L33 x D 13cm
Το κιτ σακιδίων σέλας KQR αποτελείται από 3 εξαρτήματα:
Διατηρήστε τα προσωπικά σας αντικείμενα ασφαλή στο δρόμο με τσάντες σέλας που συμπληρώνουν τη συνολική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας σας.
This black leather saddlebag set has reinforcements to keep the shape in all riding conditions.
Το σύστημα quick release στο εσωτερικό της τσάντας επιτρέπει την εύκολη αφαίρεση των τσαντών από το στήριγμα χωρίς εργαλεία.
Βινύλιο θαλάσσιου τύπου ανθεκτικό στο νερό με επένδυση από γνήσιο δέρμα. Μια εσωτερική τσέπη διατηρεί τα σημαντικά έγγραφα και έγγραφα ξεχωριστά και προστατευμένα.
Ένα μαγνητικό κούμπωμα στο καπάκι κάνει την πρόσβαση στα πράγματα σας βολική.
(Φορτίο 2,2kg ανά τσάντα, Εσωτερικές διαστάσεις: Υ26 x Λ33 x Β 13cm)
Το σετ σταθερής τσάντας σέλας αποτελείται από 2 εξαρτήματα:
Κιτ μεγάλου ανεμοθώρακα για βελτιωμένη άνεση και προστασία από τον άνεμο.
Αυτό το κιτ μπορεί να τοποθετηθεί στο μπροστινό πιρούνι χωρίς να απαιτείται η αφαίρεση των ποδιών του πιρουνιού.
Διαφανής ζελατίνα με στηρίγματα σε μαύρο φινίρισμα.
Ύψος= 54cm (ωφέλιμο ύψος = 43cm), πλάτος= 45cm.
Το πλήρες Κιτ Ανεμοθώρακα αποτελείται από 3 εξαρτήματα:
Κιτ μεσαίου ανεμοθώρακα για βελτιωμένη άνεση και προστασία από τον άνεμο.
Αυτό το κιτ μπορεί να τοποθετηθεί στο μπροστινό πιρούνι χωρίς να απαιτείται η αφαίρεση των ποδιών του πιρουνιού.
Διαφανής ζελατίνα με στηρίγματα σε μαύρο φινίρισμα.
Ύψος= 47cm (ωφέλιμο ύψος = 36cm), πλάτος = 39cm.
Το πλήρες Κιτ Ανεμοθώρακα αποτελείται από 3 εξαρτήματα:
Κιτ μεγάλου ανεμοθώρακα KQR (Quick Release – Ταχείας Αποδέσμευσης) για βελτιωμένη άνεση και προστασία από τον άνεμο.
Αυτό το κιτ ανεμοθώρακα με κλείδωμα επιτρέπει την εύκολη εγκατάσταση ή αφαίρεση της ζελατίνας μετά την αρχική τοποθέτηση.
Το σύστημα στήριξης του ανεμοθώρακα μπορεί να τοποθετηθεί στο μπροστινό πιρούνι χωρίς να απαιτείται η αφαίρεση των ποδιών του πιρουνιού.
Διαφανής ζελατίνα με στηρίγματα σε μαύρο φινίρισμα.
Ύψος= 54cm (ωφέλιμο ύψος= 43cm), πλάτος= 45cm.
Το πλήρες Κιτ Ανεμοθώρακα περιλαμβάνει 3 εξαρτήματα:
Κιτ μεσαίου ανεμοθώρακα KQR (Quick Release – Ταχείας Αποδέσμευσης) για βελτιωμένη άνεση και προστασία από τον άνεμο.
Αυτό το κιτ ανεμοθώρακα με κλείδωμα επιτρέπει την εύκολη εγκατάσταση ή αφαίρεση της ζελατίνας μετά την αρχική τοποθέτηση.
Το σύστημα στήριξης του ανεμοθώρακα μπορεί να τοποθετηθεί στο μπροστινό πιρούνι χωρίς να απαιτείται η αφαίρεση των ποδιών του πιρουνιού.
Διαφανής ζελατίνα με στηρίγματα σε μαύρο φινίρισμα.
Ύψος = 47cm (ωφέλιμο ύψος = 36cm), πλάτος= 39cm.
Το πλήρες Κιτ Ανεμοθώρακα περιλαμβάνει 3 εξαρτήματα:
Ανθεκτική κατασκευή από ατσάλι με ηλεκτροστατική βαφή και σύστημα στήριξης KQR για εύκολη εγκατάσταση ή αφαίρεση αξεσουάρ μετά την αρχική τοποθέτηση.
Απαιτείται για την τοποθέτηση των παρακάτω (πωλούνται ξεχωριστά):
Kawasaki Quick Release πλάτη επιβάτη
Πλάτη συνοδηγού με επένδυση για άνεση, εξοπλισμένη με το σύστημα στήριξης KQR™ που επιτρέπει εύκολη τοποθέτηση ή αφαίρεση με ελάχιστη χρήση εργαλείων.
Σταθερό στήριγμα πλάτης με μαξιλαράκι που παρέχει άνεση στον συνεπιβάτη. Η κατασκευή από μαύρο χάλυβα ανορθώνεται σε ύψος 20cm από την επιφάνεια της σέλας. Σχεδιασμένο για να ταιριάζει με τη σχάρα αποσκευών προαιρετικού εξοπλισμού (πωλείται ξεχωριστά) (Μπορεί να συνδυαστεί μόνο με το κιτ σακιδίων σέλας με σταθερές βάσεις στήριξης)
Luggage Rack Chrome (Option for KQR backrest)
Ανθεκτική σχάρα αποσκευών από ατσάλι με ηλεκτροστατική βαφή, που αντικαθιστά τη σέλα του συνοδηγού.
Σχεδιασμένη για να προσφέρει αυξημένη χρηστικότητα και στυλ. Η σχάρα στερεώνεται με ασφάλεια στο πίσω φτερό για επιπλέον χωρητικότητα αποσκευών. Αναπτυγμένη από την Kawasaki ώστε να εναρμονίζεται με τις καθαρές, μοντέρνες γραμμές της Vulcan S
Μήκος = 35cm, πλάτος = 20cm. Διατίθεται σε ανθρακί/μαύρο ή χρωμιωμένο φινίρισμα.
Σημαντική σημείωση: Δεν είναι κατάλληλο για καθίσματα επιβατών.
Kawasaki Quick Release πλάτη επιβάτη
Πλάτη συνοδηγού με επένδυση για άνεση, εξοπλισμένη με το σύστημα στήριξης KQR™ που επιτρέπει εύκολη τοποθέτηση ή αφαίρεση με ελάχιστη χρήση εργαλείων.
Πίσω τσάντα χωρητικότητας 18–21 λίτρων που αντικαθιστά τη σέλα του συνοδηγού.
Κατασκευή από ανθεκτικό, αδιάβροχο νάιλον με ενισχυμένο αφρώδες σώμα και καπάκι.
Τοποθετείται στη θέση της πίσω σέλας και στερεώνεται στα πλαϊνά μπουλόνια του πίσω φτερού με ειδικούς ιμάντες τεσσάρων σημείων και μεταλλικό κεντρικό στήριγμα με αντικραδασμική επικάλυψη από καουτσούκ για προστασία της βαφής.
Η δυνατότητα επέκτασης προσθέτει 7 εκ. κάθετου χώρου αποθήκευσης (18–21 λίτρα). Αντανακλαστικά περιγράμματα για ορατότητα τη νύχτα και λογότυπο στο καπάκι.
Μ=45, Π=25, Υ=20-28cm
Σημείωση: Δεν συνιστάται η χρήση σε επιφάνειες με σατινέ, ημι-γυαλιστερό ή ματ φινίρισμα.
Arrow matt black exhaust system for Vulcan S. Full system made of stainless steel with catalyst and carbon endcap. This system is lighter compared to the stock exhaust system and gives a deep sporty sound.
The exhaust system is homologated according to EU regulations (emissions and noise) and has ECE type-approval. (Double oxygen sensor Euro5+)
Ανθεκτική και αδιάβροχη τσάντα ρεζερβουάρ από νάιλον με ενισχυμένο αφρώδες σώμα και καπάκι, ώστε να διατηρεί το σχήμα της ακόμα και όταν είναι άδεια.
Η δυνατότητα επέκτασης προσθέτει 7 εκ. αποθηκευτικού χώρου.
Διαθέτει διαφανή θήκη (13x10x4 εκ.) για πομποδέκτη, κέρματα κ.λπ., καθώς και δύο εξόδους (π.χ. για καλώδια ή σωλήνες).
Περιμετρικά αντανακλαστικά, μπροστινό γάντζο, μαγνητική φούστα και πίσω ιμάντα στερέωσης. Αντικραδασμική επικάλυψη από καουτσούκ για την προστασία της βαφής.
Επάνω θύρα για τροφοδοσία ή σωλήνα ενυδάτωσης, προσφέροντας άμεση πρόσβαση σε ηλεκτρονικές συσκευές ή συστήματα νερού. Συμπεριλαμβάνεται κάλυμμα βροχής.
Χωρητικότητα 18-20L
Μ=43 Π=28 Υ=15-22cm
Σημείωση: Δεν συνιστάται η χρήση σε επιφάνειες ρεζερβουάρ με ημι-γυαλιστερό ή ματ φινίρισμα.
Ράβδος σύνδεσης μήκους 230mm για τοποθέτηση του αριστερού ρυθμιζόμενου μαρσπιέ της Vulcan S σε προωθημένη θέση (Extended Reach).
Ανθεκτική σχάρα αποσκευών από ατσάλι με μαύρη ηλεκτροστατική βαφή, που τοποθετείται στη σταθερή πλάτη συνοδηγού.
Σχεδιασμένη από την Kawasaki για να ενισχύει το στυλ της μοτοσικλέτας Vulcan S, προσφέροντας παράλληλα επιπλέον χώρο για ό,τι χρειαστείτε στο ταξίδι σας.
Περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα στηρίγματα και εξαρτήματα.
Διαστάσεις: 20 εκ. μήκος και 23 εκ. πλάτος
Η εγκατάσταση της σχάρας αποσκευών για τον συνοδηγό απαιτεί 2 εξαρτήματα:
Μεταλλικό στήριγμα με LED προβολείς για αυξημένη ορατότητα.
Η μπάρα διατίθεται σε Μαύρο και Χρώμιο.
Το Κιτ Μπάρας Φώτων αποτελείται από 2 εξαρτήματα:
LED Μπάρα Φώτων:
Μειωμένης Εμβέλειας ERGO-FIT™.
Προτείνεται για αναβάτες με ύψος κάτω των 170 εκ..
Συνδυασμός ρυθμιζόμενων εργοστασιακών εξαρτημάτων και αξεσουάρ που μειώνουν την απόσταση προς το τιμόνι και τα μαρσπιέ, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εφαρμογή.
ERGO-FIT™ Κιτ Αυξημένης Εμβέλειας.
Προτείνεται για αναβάτες με ύψος άνω των 183 εκ.
Ρυθμιζόμενα εργοστασιακά εξαρτήματα και αξεσουάρ ERGO-FIT αυξημένης εμβέλειας προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και αυτοπεποίθηση, δίνοντας περισσότερο χώρο για τέντωμα και απόλαυση στη διαδρομή.
Χρωμιωμένο τιμόνι με τυπικές διαστάσεις, κατάλληλο για τη Vulcan S.
ρωμιωμένο τιμόνι τύπου Fatbar με άκρα τοποθετημένα πιο εσωτερικά. Το τιμόνι Easy Reach φέρνει ουσιαστικά τα χέρια του αναβάτη 36 χιλιοστά πιο κοντά, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και έλεγχο. Περιλαμβάνονται δεματικά καλωδίων και μπουλόνια.
Ντίζα, πιο κοντή, 180mm. Για να τοποθετήσετε το αριστερό ρυθμιζόμενο μαρσπιέ της Vulcan S στη πίσω θέση (για εύκολη πρόσβαση)
αύρο τιμόνι τύπου Fatbar με άκρα που είναι τοποθετημένα πιο μέσα. Επιπλέον, αυτό το τιμόνι Easy-Reach έρχεται ουσιαστικά 36 mm πιο κοντά στον αναβάτη. Συμπεριλαμβάνονται οι σύνδεσμοι καλωδίων και οι βίδες.
Κατασκευασμένη με ένθετο τζελ για να ταιριάζει απόλυτα και να ενισχύει την άνεση για τους πιο ψηλούς αναβάτες. Φέρνει τον αναβάτη προς τα πάνω και ± 25mm πιο πίσω.
(Η μπροστινή σέλα με τζελ εκτεταμένης εμβέλειας πρέπει να συνδυαστεί με το πίσω κάθισμα με τζελ εκτεταμένης εμβέλειας, K53001252C)
Άνετη πίσω σέλα με επιμηκυμένη σχεδίαση, σχεδιασμένη για να συνδυάζεται με την μπροστινή extended reach σέλα.
Το εμπρός μέρος της σέλας είναι διαμορφωμένο ώστε να προσφέρει περισσότερο χώρο στον αναβάτη.
Η επένδυση είναι πιο παχιά για αυξημένη άνεση. Περιλαμβάνεται στήριγμα.
Η μπροστινή σέλα εμβέλειας πρέπει να συνδυάζεται με την πίσω σέλα εκτεταμένης εμβέλειας
Lock your helmet securely and conveniently when you’re off the road
Σέλα ERGO-FIT™ Easy-Reach που είναι 5 mm χαμηλότερη και φέρνει τον αναβάτη ± 53 mm πιο κοντά στο τιμόνι. Επιπλέον, το λεπτότερο προφίλ της σέλας επιτρέπει στον αναβάτη να φτάνει ακόμα καλύτερα στο έδαφος.
Εργοστασιακά καπάκια άκρων τιμονιού με χρωμιωμένο φινίρισμα.
Πρίζα τροφοδοσίας DC 12 V με βάση στήριξης και καπάκι για εξατομικευμένη προσαρμογή στον πίνακα οργάνων της Vulcan S. Απαιτείται πρόσθετο ρελέ.
Το κιτ στήριξης GPS γενικού τύπου προσφέρει διάφορες επιλογές εγκατάστασης χωρίς τη χρήση πρόσθετων εξαρτημάτων. Το σύστημα πλοήγησης μπορεί να τοποθετηθεί στη θήκη ή απευθείας στο σύστημα χωρίς θήκη. Τοποθέτηση σε καθρέφτη ή στο τιμόνι (22,28-25,4mm) ή σε άλλα σημεία τοποθέτησης με μπίλια M6 ή M8 και περιστρεφόμενο βραχίονα. Η αδιάβροχη θήκη μεγέθους M προστατεύει το GPS σας από τις καιρικές συνθήκες.
Περιλαμβάνονται:
Relay kit for Vulcan S lightbar/sub lamp, 12V outlet, Gear position indicator or other electrical accessories.
Relay is needed only one time when multiple electrical accessories are fitted. (Only one Relay Kit required per Vulcan S)
Κατασκευασμένο από ισχυρό κυψελωτό ύφασμα ripstop με προστασία από σκίσιμο. Αντοχή στη θερμότητα έως 120 βαθμούς Κελσίου. Διακριτική σήμανση μάρκας.
100% πολυεστέρας. Με σακίδιο πλάτης πολλαπλών χρήσεων με κορδόνι.
(XL + top case. Το κάλυμμα διαθέτει πρόσθετο χώρισμα το οποίο ανοίγει με φερμουάρ για τη δημιουργία επιπλέον χώρου για το top case)
Made from strong Anti-tear Honeycomb ripstop fabric. Heat resistance till 120 degrees Celsius. Subtle branding.
100% Polyester. With multi usable (back)packing string bag.
Το κιτ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SP Connect, περιλαμβάνει μια βάση στερέωσης, μια αντικραδασμική μονάδα και έναν σφιγκτήρα τηλεφώνου γενικού τύπου. Είναι κατάλληλο για τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα. Απλώς τραβήξτε έξω τη στεφάνη, βιδώστε τη σφιχτά και έπειτα σπρώξτε τη στεφάνη πάλι μέσα για να ασφαλίσει το κινητό στη θέση του. Παραμένοντας πλήρως λειτουργικό, το τηλέφωνό σας μπορεί να στερεώνεται ή να αφαιρείται από τη βάση στήριξης μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.
Ανακαλύψτε την επόμενη περιπέτειά σας
Επιλογή επιπέδου δοκιμασίας οδήγησης. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας με ορεινούς δρόμους και στροφές
Ανακαλύψτε τις καλύτερες επιλεγμένες διαδρομές οδήγησης στον κόσμο, αποκλειστικά
Ενημερώσεις μέσω Wi-Fi®. Δεν απαιτείται υπολογιστής
Ανακαλύψτε, εξατομικεύστε και απολαύστε εκπληκτικές διαδρομές οδήγησης με το MyDrive
Συμβατό με Siri και Google Now™
Εκφώνηση μηνυμάτων smartphone, κλήσεις hands-free
Παγκόσμιοι χάρτες στη συνολική διάρκεια ζωής, Κίνηση και Υπηρεσίες TomTom
Διπλάσια ταχύτητα επεξεργασίας και πέντε φορές ταχύτερη εκκίνηση
Είτε θέλετε να σταθμεύσετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα pitbox είτε στο γκαράζ σας, αφήστε την πολύτιμη μηχανή σας να ξεκουραστεί με στυλ σε αυτό το ταπέτο γκαράζ της Kawasaki. Το ταπέτο πληροί τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς FIM και προσφέρει υψηλό επίπεδο απορρόφησης και χαρακτηριστικά ελέγχου της σκόνης.